نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
پرینس که از همون اول هم برام اهمیتی نداشت و نداره ولی در مورد بقیه بازیها فکر کنم اینجا فقط منم که از immortal fenyx rising خوشش اومده.
عجیبه تا حالا اکثرا اعتراض داشتن که یوبی چرا بازی جدید نمیسازه. حالا که ساخته استقبال نمیشه.
کپی زلداست خب چه بهتر. فقط کاش شکستن اسلحه زلدا رو کپی نکنن که خیلی رو اعصاب بود:D
درواقع اگر بتونن همون کلیت زلدا رو بگیرن و ضعفهاشو برطرف کنن میشه یک شاهکار ولی البته میدونیم که برطرف کردن ضعفهای زلدا از طرف یوبی دست کمی از معجزه نداره و تقریبا غیر ممکنه.
درکل محیط و دنیاش خوب بنظر میرسه. اگر بتونن معماهای خوبی هم طراحی کنن عالی میشه.
بهرحال من منتظر میشم ببینم نتیجه چی از اب درمیاد ولی فعلا با همین ویدئو راضیم.
 
ادامه ی این + Puppeteer + Order رسما جزو حسرت های زندگیم هستن:(

یکی بیاد آهنگ main menu بازی رو بزاره:(
چه عجب یه جا دیدم کسی به puppeteer اشاره کرد.یکی از بهترین بازی های آخر نسلی PS3 بود که اصلا حس و هوای عجیب و فوق العاده ای داشت.باورم نمیشد که اون زمان اصلا تحویل گرفته نشد، یعنی غیب شد.همین الان اگه دوباره منتشرش کنن با یه سری تبلیغ مطمعنم خیلی محبوب میشه.
 
فقط منم که از immortal fenyx rising خوشش اومده.

منم خیلی باهاش حال کردم، ترکیب خوبی از BotW و Kid Icarus ـه. به نظر میرسه بازی جالب و سرگرم کننده ای باشه، البته در حد خودش وگرنه که پر واضحه مطلق به منابع الهامش نزدیک هم نمیشه:دی ولی به هر حال بازی جالبیه.
 
  • Like
Reactions: Kourosh
پرینس که از همون اول هم برام اهمیتی نداشت و نداره ولی در مورد بقیه بازیها فکر کنم اینجا فقط منم که از immortal fenyx rising خوشش اومده.
عجیبه تا حالا اکثرا اعتراض داشتن که یوبی چرا بازی جدید نمیسازه. حالا که ساخته استقبال نمیشه.
کپی زلداست خب چه بهتر. فقط کاش شکستن اسلحه زلدا رو کپی نکنن که خیلی رو اعصاب بود:D
درواقع اگر بتونن همون کلیت زلدا رو بگیرن و ضعفهاشو برطرف کنن میشه یک شاهکار ولی البته میدونیم که برطرف کردن ضعفهای زلدا از طرف یوبی دست کمی از معجزه نداره و تقریبا غیر ممکنه.
درکل محیط و دنیاش خوب بنظر میرسه. اگر بتونن معماهای خوبی هم طراحی کنن عالی میشه.
بهرحال من منتظر میشم ببینم نتیجه چی از اب درمیاد ولی فعلا با همین ویدئو راضیم.
بازیش که در کل جالب میزنه ولی با اطمینان بسیار بالایی میشه گفت که نمیتونه BotW رو میمیک کنه:D چون یوبیسافت اصلا چنین پتانسیلی نداره در حال حاضر که البته خودت هم به نوعی اشاره کردی به این مسئله:D اوج بازیهای اکشن ادونچر این نسل یوبیسافت اودیسه بوده که خودش میمیکی از ویچر3 محسوب میشه و با اینکه بازی خوب و جذابی بوده ولی هیچوقت به پای اون بازی نمیرسه. اینکه یجور پروژه فرعی تر و جمع و جور تر یوبی بنظر میاد باشه و فرنچایز اصلی یوبی نیست که دیگه هیچی.
بعد من تریلر رو نگاه میکردم بنظر میومد بازی اوپن ورلد کامل هم نیست، یعنی به چندتا ریجن جدا از هم انگار تقسیم شده که با آّب جدا شدن از همدیگه. ولی خب گرافیک محیط و جزییاتش واقعا چشم نوازه
 
بازیش که در کل جالب میزنه ولی با اطمینان بسیار بالایی میشه گفت که نمیتونه BotW رو میمیک کنه:D چون یوبیسافت اصلا چنین پتانسیلی نداره در حال حاضر که البته خودت هم به نوعی اشاره کردی به این مسئله:D اوج بازیهای اکشن ادونچر این نسل یوبیسافت اودیسه بوده که خودش میمیکی از ویچر3 محسوب میشه و با اینکه بازی خوب و جذابی بوده ولی هیچوقت به پای اون بازی نمیرسه. اینکه یجور پروژه فرعی تر و جمع و جور تر یوبی بنظر میاد باشه و فرنچایز اصلی یوبی نیست که دیگه هیچی.
بعد من تریلر رو نگاه میکردم بنظر میومد بازی اوپن ورلد کامل هم نیست، یعنی به چندتا ریجن جدا از هم انگار تقسیم شده که با آّب جدا شدن از همدیگه. ولی خب گرافیک محیط و جزییاتش واقعا چشم نوازه
اوووو اصلا با BOTW نباید مقایسه بشه.قابلیت های BOTW بود که جذابش میکرد.عملا همه کار میشد کرد.مثل cooking و شکار هر چیزی.میرفتی از روی درخت سیب جمع میکردی.حیوون شکار میکردی بعد مینداختی تو اجاق غذاهای مختلف تحویل میداد.خود درخت رو با تبر میزدیم چوب جمع میکردیم برای محیط های سرد آتیش روشن میکردیم.این چیزی که از Immortal دیدم شدیدا شبیه همون بازی Assassin's creed odyssey بود که فقط side quest انجام میداد.حتما یه main story قوی و شخصیت پردازی خوب لازم داره.وگرنه ممکنه خیلی سریع با quest های سطحی boring بشه.
 
  • Like
Reactions: moxA.J and Sepi_60
اوووو اصلا با BOTW نباید مقایسه بشه.قابلیت های BOTW بود که جذابش میکرد.عملا همه کار میشد کرد.مثل cooking و شکار هر چیزی.میرفتی از روی درخت سیب جمع میکردی.حیوون شکار میکردی بعد مینداختی تو اجاق غذاهای مختلف تحویل میداد.خود درخت رو با تبر میزدیم چوب جمع میکردیم برای محیط های سرد آتیش روشن میکردیم.این چیزی که از Immortal دیدم شدیدا شبیه همون بازی Assassin's creed odyssey بود که فقط side quest انجام میداد.حتما یه main story قوی و شخصیت پردازی خوب لازم داره.وگرنه ممکنه خیلی سریع با quest های سطحی boring بشه.
آره اون ایمرشنی که در BotW با محیط داشتیم قشنگ با طبیعت یکیمون میکرد:دی و خب برا همین هم Breath of the Wild نامگذاری شده بود. کلا تفکر پشت BotW خیلی متفاوت از این بازی هستش.
 
  • Like
Reactions: Z-fan and Rohshen
آره اون ایمرشنی که در BotW با محیط داشتیم قشنگ با طبیعت یکیمون میکرد:دی و خب برا همین هم Breath of the Wild نامگذاری شده بود. کلا تفکر پشت BotW خیلی متفاوت از این بازی هستش.
دقیقا.این نسخه از Zelda به داستان کم پیمونه تر از بقیه Zelda ها معروفه ولی باز هیچ نقصی احساس نمیشد بسکه به قول شما از طبیعت میشد استفاده کرد.حالا این IF هم یا باید اونقدر گیم پلی جذابی داشته باشه که boring نشه.وگرنه حتما یه داستان عالی لازم داره. نگرانیم اینه که Ubisoft خیلی به side quest اهمیت میده تا main story وگرنه ایده بازی عالیه ?
 
  • Like
Reactions: Z-fan and Sepi_60
دقیقا.این نسخه از Zelda به داستان کم پیمونه تر از بقیه Zelda ها معروفه ولی باز هیچ نقصی احساس نمیشد بسکه به قول شما از طبیعت میشد استفاده کرد.حالا این IF هم یا باید اونقدر گیم پلی جذابی داشته باشه که boring نشه.وگرنه حتما یه داستان عالی لازم داره. نگرانیم اینه که Ubisoft خیلی به side quest اهمیت میده تا main story وگرنه ایده بازی عالیه ?
آره BotW داستانش نسبت به بقیه زلداهای 3D مینیمال تر شده بود ولی با ستینگ بازی همخونی داشتش و یه سری اشارات و روایات داستان از طریق لوکیشن ها و جهان بازی انجام میشد. با این ویدئویی که از ایمرتالز نشون دادن بنظر نمیاد که بخواد چنین مدل روایتی داشته باشه و احتمالا یه چیز سر راست تر باشه نحوه روایتش. اگه روی همون گیم پلی متنوع بیشتر مانور بدن بنظر موفق تر میشن:دی
 
  • Like
Reactions: Z-fan and Rohshen
درواقع اگر بتونن همون کلیت زلدا رو بگیرن و ضعفهاشو برطرف کنن میشه یک شاهکار ولی البته میدونیم که برطرف کردن ضعفهای زلدا از طرف یوبی دست کمی از معجزه نداره و تقریبا غیر ممکنه.
سلام چندتا از ضعفهای زلدا رو میگی؟ :دی
 
سلام چندتا از ضعفهای زلدا رو میگی؟ :D
ضعف گیم پلیش یکی شکستن اسلحه ها بود که برای من بازی رو خسته کننده میکرد و تمرکزم رو بهم میزد و کلا ضد immersion و لذت بردن بود :D
دومی طراحی بد و مشکلات یکی از مینی گیمها که باید دنبال مارمولک اتیش میگشتی ولی خب اکثرا یا درست نشون نمیداد یا اگر مارمولک رو پیدا میکردی ممکن بود باگ بگیره و نشه گرفتش . یه سنگ دور افتاده در اونور مپ هم نبود که بگیم اوپن ورلده و پیش میاد. کوئست اصلی بازی بود و باگش رو اعصاب بود و انتظار میرفت بیشتر از اینها اون مینی گیم چک شده باشه. مپ بازی هم مشکل داشت و بعضی جاها دقیق بود ولی بعضی جاها دقیق نشون نمیداد مخصوصا اگر مشکل ارتفاع و اختلاف سطح داشتیم.
فعلا این سه تا علی الحساب یادمه اگر نیاز بود میگردم بقیه مشکلات و ضعفها رو هم پیدا میکنم. البته این به معنی بد بودنش نیست. اتفاقا بازی عالی بود ولی هر بازی ضعفهای خودش رو داره مثلا ویچر یا اسکایریم هم که برای من جزو بهترین بازیهای تاریخ هستن پر از ضعفها و مشکلات زیادی بودن ولی چیزی از عالی بودنش کم نمیکنه.
 
  • Like
Reactions: Fratos
ضعف گیم پلیش یکی شکستن اسلحه ها بود که برای من بازی رو خسته کننده میکرد و تمرکزم رو بهم میزد و کلا ضد immersion و لذت بردن بود :D
دومی طراحی بد و مشکلات یکی از مینی گیمها که باید دنبال مارمولک اتیش میگشتی ولی خب اکثرا یا درست نشون نمیداد یا اگر مارمولک رو پیدا میکردی ممکن بود باگ بگیره و نشه گرفتش . یه سنگ دور افتاده در اونور مپ هم نبود که بگیم اوپن ورلده و پیش میاد. کوئست اصلی بازی بود و باگش رو اعصاب بود و انتظار میرفت بیشتر از اینها اون مینی گیم چک شده باشه. مپ بازی هم مشکل داشت و بعضی جاها دقیق بود ولی بعضی جاها دقیق نشون نمیداد مخصوصا اگر مشکل ارتفاع و اختلاف سطح داشتیم.
فعلا این سه تا علی الحساب یادمه اگر نیاز بود میگردم بقیه مشکلات و ضعفها رو هم پیدا میکنم. البته این به معنی بد بودنش نیست. اتفاقا بازی عالی بود ولی هر بازی ضعفهای خودش رو داره مثلا ویچر یا اسکایریم هم که برای من جزو بهترین بازیهای تاریخ هستن پر از ضعفها و مشکلات زیادی بودن ولی چیزی از عالی بودنش کم نمیکنه.
Master sword رو وقتی میگرفتیم دیگه نمیشکست.?
البته این سیستم sword خیلی به تنوع بازی کمک میکرد ها.مثلا بعضی از NPC هارو با electric sword فقط میشد دمیج داد.یا بعضی از sword ها زیادی OP بودن اگه نمیشکست با همون ادامه میدادیم و بازی خیلی آسون میشد.تنها مشکلی که من با این نسخه داشتم این بود که قالب همه دانجن ها طراحی هنریش یکی بود.همه تم آبی با یه موزیک و بدون NPC فقط معما.مثلا قابلیت farm gear نبود تو دانجن.بازی open world خاصیتش همینه ها.بیشتر RPG های open world هم سلاح ها بعد یه سری اتک نیاز به repair دارن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or