نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:
Skull & Bones رو کلا ریبوت کردن تا شبیه Blck Flag نشه. جالبه که میگه میخوان مثل تغییراتی باشه که توی Assassin و Watchdogs جدید بوجود اومده. اصلا معلوم نیست چه خبره، میگن سال پیش کلا بازی رو ریبوت کردن و برعکس بقیه بازی های یوبی شده، مثلا، دیویژن توی همون مپ آپدیت میشه ولی Skull & Bones قرار نیست اینطور بشه و مدام بهش دنیا با مراحل و داستان و کاراکتر اضافه میشه، "live storytelling". چه شیر تو شیری شده این بازی

Ubisoft is rebooting open-world pirate game Skull and Bones - VG247
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: voldmort
یوبی استاد تظاهر،شلوغ کاری و همهمه و این داستاناست.یوبی سافت سال ها ست که داره یه فرمول پیاده می کنه کار از دوشیدن گذشته.ولی بی‌خیال نمی شن چون جواب میده.پس به هیچ چیز امیدی نیست،سر جمع تو صنعت گیم چند تا بازی هست که آدم بخواد برا بار دوم تمومش کنه.
همین ویچر ۳ که خیلی روش تأکید میشه،از نظر سیستم مبارزه رسماً فاجعه بود.ویچر ۳ مدیون داستان زیباش،موسیقی حیرت انگیز ش،و طراحی محیط شگفت انگیزه ش بود.که باعث شد ضعف در سیستم مبارزه به چشم نیاد.اگه کسی بخواد برا گیمپلی بره سراغش قطعاً مأیوس خواهد شد.

سیستم مبارزه ویچر ۳>>>>>سیستم مبارزه جدید AC

خیلی خوشحال میشم بدونم چرا بنظرتون سیستم مبارزه ویچر ۳ «فاجعه‌س»
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
سیستم مبارزه ویچر ۳>>>>>سیستم مبارزه جدید AC

خیلی خوشحال میشم بدونم چرا بنظرتون سیستم مبارزه ویچر ۳ «فاجعه‌س»

اگه بازیش کردی و فکر می کنی سیستم مبارزه ش فوق‌العاده ست.پس فوق‌العاده ست.یعنی سطح تو همینه.بهتر از اینو ندیدی یا نمی دونی چیز خوب یعنی چی!
گرفتن شمشیر به دست و چرخوندن اون به ساده ترین شکل ممکن یعنی همون کیفیتی که شما داری از حرف می زنی.
مشکل تو اینکه فکر می کنی من اینجام تا دیگرانو مجاب به چیزی کنم که از درکش عاجزن.راستش من نه میلی به این کار دارم و نه حوصله شو.
 
سیستم مبارزه ویچر ۳>>>>>سیستم مبارزه جدید AC

خیلی خوشحال میشم بدونم چرا بنظرتون سیستم مبارزه ویچر ۳ «فاجعه‌س»
کلا این یک ایرای بود که یک سری از سایت ها و افراد گرفتن و هیچ وقت هم نتونستن بگن چرا سیستم مبارزه بازی بده :D
 
اگه بازیش کردی و فکر می کنی سیستم مبارزه ش فوق‌العاده ست.پس فوق‌العاده ست.یعنی سطح تو همینه.بهتر از اینو ندیدی یا نمی دونی چیز خوب یعنی چی!
گرفتن شمشیر به دست و چرخوندن اون به ساده ترین شکل ممکن یعنی همون کیفیتی که شما داری از حرف می زنی.
مشکل تو اینکه فکر می کنی من اینجام تا دیگرانو مجاب به چیزی کنم که از درکش عاجزن.راستش من نه میلی به این کار دارم و نه حوصله شو.
دوست عزیز این مشکل شماست که اولین بازی RPG عمرتون ویچر ۳ بوده و نمیدونید کیفیت گیم‌پلی مبارزه تو بازیای RPG قبل ویچر چطور بوده و تو ویچر ۳ چقد پیشرفت کرده.
 
دوست عزیز این مشکل شماست که اولین بازی RPG عمرتون ویچر ۳ بوده و نمیدونید کیفیت گیم‌پلی مبارزه تو بازیای RPG قبل ویچر چطور بوده و تو ویچر ۳ چقد پیشرفت کرده.
از چیزی که خیلی بدم میاد همین مقایسه های بی ربط است.اینکه بیایم بگیم سیستم مبارزات قبل ویچر تو افق سیر می کرده،و ویچر در مقابل اونا شاهکاره.فقط استفاده از یه چیز ضعیف تر برای توجیه ضعف یک چیز دیگر است.به جای این فرافکنی ها،بشین با خودت فکر کن اون حقیقتی رو که داری روش پافشاری می کنی،صرفا همونی نباشه که می خوای حقیقت باشه دوست عزیز تر.
 
اگه بازیش کردی و فکر می کنی سیستم مبارزه ش فوق‌العاده ست.پس فوق‌العاده ست.یعنی سطح تو همینه.بهتر از اینو ندیدی یا نمی دونی چیز خوب یعنی چی!
گرفتن شمشیر به دست و چرخوندن اون به ساده ترین شکل ممکن یعنی همون کیفیتی که شما داری از حرف می زنی.
مشکل تو اینکه فکر می کنی من اینجام تا دیگرانو مجاب به چیزی کنم که از درکش عاجزن.راستش من نه میلی به این کار دارم و نه حوصله شو.
این چه جواب Loaded و توهین آمیزیه ?

من میخواستم بدونم نظر شما چیه که صحبت کنیم، تو این جوابیه‌تون هم به سلیقه من توهین کردید، هم تو ذهنتون راجع به قصد من یه‌چیزی رو در نظر گرفتید هم توان ذهنی من رو زیر سوال بردید.

من هم نگفتم سیستم مبارزه ویچر کاملا بی‌نقصه یا جای بهبود نداره ولی به اون شکلی که به اجرا درومده بود تنها رقیب جدیش تو سبک خودش سری Soulsborneئه که باز هم برمبنای یک سری المان‌های Game design دیگه، طراحی کاراکتر و Lore، سیستم مبارزه ویچر بنظرم موفق بوده.

---
تو منطق مباحثه، دوتا نکته هست تو جوابای شما ?
یکی مغلطه ad hominem که بجای صحبت راجع به موضوع، حمله شخصی می‌کنید و به در و دیوار می‌زنید

دوم مسئله Burden of proof که وقتی شما میگی سیستم مبارزه یک بازی خیلی موفق بد بوده، شما مسئولی که با «دلیل و مدرک» ثابت کنی ایراد کارش کجاست.

خوش باشی دوست عزیز ?
 
کلا این یک ایرای بود که یک سری از سایت ها و افراد گرفتن و هیچ وقت هم نتونستن بگن چرا سیستم مبارزه بازی بده :D
دقیقاً!
من یک دوستی دارم که کلا با سبک RPG ارتباط برقرار نمیکنه و تنها دلیلی که ویچر رو امتحان کرد بخاطر word of mouth و تعریفیه که ازش میشه؛ بعد هم بخاطر گیم‌پلی و مبارزه‌ش گذاشتش کنار. باهاش که صحبت می‌کردم ایراداتش از «خود» سیستم مبارزه نبود، از تعامل مکانیزم‌های مختلف حین مبارزه بود که چرا راحت نیست و نیاز به استراتژی داره.
 
این چه جواب Loaded و توهین آمیزیه ?

من میخواستم بدونم نظر شما چیه که صحبت کنیم، تو این جوابیه‌تون هم به سلیقه من توهین کردید، هم تو ذهنتون راجع به قصد من یه‌چیزی رو در نظر گرفتید هم توان ذهنی من رو زیر سوال بردید.

من هم نگفتم سیستم مبارزه ویچر کاملا بی‌نقصه یا جای بهبود نداره ولی به اون شکلی که به اجرا درومده بود تنها رقیب جدیش تو سبک خودش سری Soulsborneئه که باز هم برمبنای یک سری المان‌های Game design دیگه، طراحی کاراکتر و Lore، سیستم مبارزه ویچر بنظرم موفق بوده.

---
تو منطق مباحثه، دوتا نکته هست تو جوابای شما ?
یکی مغلطه ad hominem که بجای صحبت راجع به موضوع، حمله شخصی می‌کنید و به در و دیوار می‌زنید

دوم مسئله Burden of proof که وقتی شما میگی سیستم مبارزه یک بازی خیلی موفق بد بوده، شما مسئولی که با «دلیل و مدرک» ثابت کنی ایراد کارش کجاست.

خوش باشی دوست عزیز ?
اگه سيستم مبارزه ويچر رو بر حسب زمان سال ٢٠١٥ در نظر بگيريم كاملا قابل قبوله
البته يسري مشكلات مبارزاتش بخاطر افت فريمهاي بدي هست كه بازي داشت وگرنه هسته مبارزاتش كاملا قابل قبول بود
 
حالا که بحث ویچر 3 و سیستم مبارزاتش هست، منم یه چیزی بگم. منم از معدود کسایی بودم که ویچر 3 رو تموم نکردم و یکی از مشکلاتم باهاش همین سیستم مبارزات بود. شاید باورتون نشه اما من 6 بار نصبش کردم و باز هم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. چون برای من اون حس قدرت توی ضربات رو نداشت و از گرالت که یه ویچر هست، انتظار خیلی بیشتری توی سلاخی دشمنا داشتم. اینکه مبارزات و شمشیر زنی گرالت یه خرده رئال طراحی شده و این موضوع با دنیای فانتزی بازی سنخیت نداشت برام. تا اینکه چند وقت پیش که داشتم با @AsaraymA صحبت میکردم، یه حرف جالبی زد که من کلا نظرم عوض شد.

گفت که قرار نبوده و قرار نیست گرالت که یه ویچره، یکه تاز باشه و همه ازش بترسن. بر عکس ویچر بودن چیز فوق العاده ای توی دنیای بازی نیست و فقط انسان ها و یه سری موجودات دون پایه ازشون میترسن و ویچرها در مقابل اکثریت موجودات و دشمن ها، حتی به شدت ضعیف هم هستن چون اول و آخرش آدم هستن. در نتیجه برای غلبه بر اوضاع به معجون ها، تله ها، ساین ها و نیرنگ و فریب تکیه میکنن و با استفاده از اونا مبارزات رو پیش میبرن. یه سری مشکلات فنی توی مبارزات مثل هیت باکس ها و نرم و روون نبودنشون "هست" ولی کلیت سیستم مبارزات خوبه و جالب طراحی شده.

این باعث شد من کلا دیدم عوض بشه نسبت به سیستم مبارزات بازی و قصد دارم یه بار دیگه با این دید جدید برم سراغش.
 
حالا که بحث ویچر 3 و سیستم مبارزاتش هست، منم یه چیزی بگم. منم از معدود کسایی بودم که ویچر 3 رو تموم نکردم و یکی از مشکلاتم باهاش همین سیستم مبارزات بود. شاید باورتون نشه اما من 6 بار نصبش کردم و باز هم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. چون برای من اون حس قدرت توی ضربات رو نداشت و از گرالت که یه ویچر هست، انتظار خیلی بیشتری توی سلاخی دشمنا داشتم. اینکه مبارزات و شمشیر زنی گرالت یه خرده رئال طراحی شده و این موضوع با دنیای فانتزی بازی سنخیت نداشت برام. تا اینکه چند وقت پیش که داشتم با @AsaraymA صحبت میکردم، یه حرف جالبی زد که من کلا نظرم عوض شد.

گفت که قرار نبوده و قرار نیست گرالت که یه ویچره، یکه تاز باشه و همه ازش بترسن. بر عکس ویچر بودن چیز فوق العاده ای توی دنیای بازی نیست و فقط انسان ها و یه سری موجودات دون پایه ازشون میترسن و ویچرها در مقابل اکثریت موجودات و دشمن ها، حتی به شدت ضعیف هم هستن چون اول و آخرش آدم هستن. در نتیجه برای غلبه بر اوضاع به معجون ها، تله ها، ساین ها و نیرنگ و فریب تکیه میکنن و با استفاده از اونا مبارزات رو پیش میبرن. یه سری مشکلات فنی توی مبارزات مثل هیت باکس ها و نرم و روون نبودنشون "هست" ولی کلیت سیستم مبارزات خوبه و جالب طراحی شده.

این باعث شد من کلا دیدم عوض بشه نسبت به سیستم مبارزات بازی و قصد دارم یه بار دیگه با این دید جدید برم سراغش.
بهتر از این نمیشد گفت. حالا اینجا جاش نیست ولی خلاصه و موردی بخوام بگم، رکن اول طراحی سیستم مبارزه ویچر این بوده که این سیستم روی چه کاراکتری قراره پیاده بشه؟

ویچرها انسان‌هایین که با تغییر ژنتیک، چابک‌ترن، به سموم تاحدودی مقاومن، مقدار کمی توانایی جادویی دارن و از همه مهم‌تر، موجودات بی‌احساس معمولا بیچاره‌ای هستن که خط مقدم مبارزه با هیولاها قرار می‌گیرن که اگر کشته شدن هم کسی واسشون غصه نمیخوره.

ثانیا گرالت ویچریه که بیشتر از سایر همکاراش بدبختی کشیده و تو ویچر ۳، نزدیک به ۱۰۰ سال سنشه و بخاطر اتفاقات قبلی اون توان گذشته رو نداره، برای همین تو B&W خودش رو زودتر از موعد بازنشسته می‌کنه. جمله وزمیر که تکرار می‌کرد هیچ ویچری تو خونه‌ش و موقع خواب از دنیا نمیره…

ثالثا، ویچرها سوپرمن نیستن که با کله هجوم ببرن به لشکر دشمن؛ سبک مبارزه ویچرها حتی تو کتاب هم مدل یک رقص مرگبار توصیف شده که دور حریف بچرخی و بین خودت و اون فاصله بیاندازی تا دو سه تا ضربه کاری موقعی که مناسبه وارد کنی. کلا اساس تکنیک مبارزه‌شون اینه که با شمشیر برقصن و رقیب رو دور نگه‌دارن، بخاطر همین اون تکنیک خفن pirouette (یک سبک واقعی کنترل شمشیر که بجای ضربات از جهات مختلف با شمشیر، شمشیر رو دور سر میچرخونن) تو بازی هست که با اسکیل whirlpool آنلاک میشه.

با همه این توصیفات، کاری که CDPR تو ترجمه جملات کتاب به گیم‌پلی کرده واقعا قابل تحسینه
 
حالا که بحث ویچر 3 و سیستم مبارزاتش هست، منم یه چیزی بگم. منم از معدود کسایی بودم که ویچر 3 رو تموم نکردم و یکی از مشکلاتم باهاش همین سیستم مبارزات بود. شاید باورتون نشه اما من 6 بار نصبش کردم و باز هم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. چون برای من اون حس قدرت توی ضربات رو نداشت و از گرالت که یه ویچر هست، انتظار خیلی بیشتری توی سلاخی دشمنا داشتم. اینکه مبارزات و شمشیر زنی گرالت یه خرده رئال طراحی شده و این موضوع با دنیای فانتزی بازی سنخیت نداشت برام. تا اینکه چند وقت پیش که داشتم با @AsaraymA صحبت میکردم، یه حرف جالبی زد که من کلا نظرم عوض شد.

گفت که قرار نبوده و قرار نیست گرالت که یه ویچره، یکه تاز باشه و همه ازش بترسن. بر عکس ویچر بودن چیز فوق العاده ای توی دنیای بازی نیست و فقط انسان ها و یه سری موجودات دون پایه ازشون میترسن و ویچرها در مقابل اکثریت موجودات و دشمن ها، حتی به شدت ضعیف هم هستن چون اول و آخرش آدم هستن. در نتیجه برای غلبه بر اوضاع به معجون ها، تله ها، ساین ها و نیرنگ و فریب تکیه میکنن و با استفاده از اونا مبارزات رو پیش میبرن. یه سری مشکلات فنی توی مبارزات مثل هیت باکس ها و نرم و روون نبودنشون "هست" ولی کلیت سیستم مبارزات خوبه و جالب طراحی شده.

این باعث شد من کلا دیدم عوض بشه نسبت به سیستم مبارزات بازی و قصد دارم یه بار دیگه با این دید جدید برم سراغش.
چقدر من گفتم سیستم کامبت بازی بر اساس Lore بازیه دم این دوستمون گرم که قانعت کرد :p:D امیدوارم با این دید بازی یـ جوری بگیرتت اون سرش نا پیدا یـ جوری خونه گیرت کنه یکی بیاد از خونه بکشتت بیرون الهی آمین >:):D
 
این چه جواب Loaded و توهین آمیزیه ?

من میخواستم بدونم نظر شما چیه که صحبت کنیم، تو این جوابیه‌تون هم به سلیقه من توهین کردید، هم تو ذهنتون راجع به قصد من یه‌چیزی رو در نظر گرفتید هم توان ذهنی من رو زیر سوال بردید.

من هم نگفتم سیستم مبارزه ویچر کاملا بی‌نقصه یا جای بهبود نداره ولی به اون شکلی که به اجرا درومده بود تنها رقیب جدیش تو سبک خودش سری Soulsborneئه که باز هم برمبنای یک سری المان‌های Game design دیگه، طراحی کاراکتر و Lore، سیستم مبارزه ویچر بنظرم موفق بوده.

---
تو منطق مباحثه، دوتا نکته هست تو جوابای شما ?
یکی مغلطه ad hominem که بجای صحبت راجع به موضوع، حمله شخصی می‌کنید و به در و دیوار می‌زنید

دوم مسئله Burden of proof که وقتی شما میگی سیستم مبارزه یک بازی خیلی موفق بد بوده، شما مسئولی که با «دلیل و مدرک» ثابت کنی ایراد کارش کجاست.

خوش باشی دوست عزیز ?

کلا چند تا حرکت سبک با یه حرکت سنگین رو هی بخوای تکرار کنی حالت بهم نمی خوره.تو به این میگی سیستم مبارزه و کامبت به سبک واقعی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or