نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2017 Press Conference

کنفرانس امسال Ubisoft را چطور ارزیابی می کنید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    58

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
umyd_ubisofte32016pressconference.jpg

با سلامی گرم خدمت همه یوبی دوستان و یوبی هیترهای محترم! تا امروز که این تاپیک ایجاد شده هیچ خبری مبنی بر برگزاری کنفرانس خبری E3 توسط یوبیسافت منتشر نشده و همچنین رد هم نشده. با توجه به روال گذشته و اینکه امسال از لحاظ بازی ها روند می تونه خیلی متفاوت باشه، امکان این نمایش هم خیلی بالاست. به هر حال فعلا این تاپیک ایجاد شده تا با هم دعا کنیم چنین اتفاقی بیافته.
خوب به سلامتی کنفرانس هم تایید شد و حالا می تونیم مجدد شاهد جلف بازی های Aisha باشیم (البته حضور بلندش هنوز تایید نشده اما دور از انتظار هم نیست). تاریخ کنفرانس هم به وقت اونوری ها می شه Monday 12 June 1PM PT که به وقت اینوری هارو هم اعلام می کنیم به همراه کانال هایی که پخش مستقیم دارن.
همچنین در صورت تایید، در طی گفت و گویی که با مسئولان یوبی توی بازیسنتر داشتیم، امسال قراره درجه هایپ رو خیلی کم نگه داریم و به نوعی اصلا آنتی هایپ عمل کنیم، خلاصه Assassin's Creed کیلویی چند؟!!:D حالا بماند که تمرکز بیشتر روی IP های قدیمی اصلا فایده نداره! مثلا توی این دنیای مخفی کاری اشباه شده:-?، کی دیگه دنبال Splinter Cell میره با اون Goggle سبز خزش:D
خلاصه که فعلا وضعیت اینطوریسات، ببینیم چی پیش میاد!
اگر قرار باشه کنفرانسی برگزار بشه، احتمالا روز 16 May همراه با گزارش مالی مشخص می شه که دو روز بیشتر نمونده! همچنان دعا گو خواهیم بود![-o<[-o< (دعای شما جوانان جوابگو بود:x:D)

راستی دوستان بخش PC اگه لطف کنن تاپیک های بازی هارو برای من نگه دارن ممنون فراوان می شم:">:*

زمان شروع کنفرانس:
3 شنبه 23 خرداد ساعت 00:30 بامداد
Watch Live: Twitch - Youtube


آپدیت های خبری و شایعه ای و ... :D
اول از همه امسال قرار شد پست اول رو مثل سال های قبل کار نکنیم، چون هرچی سنگ زدیم به هدف نخورد! اما اگه فکر می کنید به روال قبلی بهتره اعلام کنید تا یه سری تغییراتی اعمال کنیم!

- خوب کنفرانس E3 شرکت زمانش مشخص شد. Monday 12 June 1PM PT. بریم که داشته باشیم بهترین کنفرانس سال رو:-"
- ماشالله یوبی خودش همه چی رو لو داد، امسال Assassins Creed و Far Cry 5 و The Crew و South Park عرضه می شن:D البته نمایش های دیگه ای هم قطعا هست، حالا نگم دیگه ... :D:D
7bte_daam0liwaaaijub.jpg
- تاریخ انتشار South Park هم 17 October مشخص شد.
- تیزر تریلری از عنوان Farcry 5 منتشر شد. رونمایی کامل و رسمی از بازی در تاریخ 26 May اتفاق میافتد. همچنین بازی طبق شایعات که پیش تر درز کرده بود در ایالات مونتانا در جریان است.
-خوب بالاخره تریلر معرفی بازی هم منتشر شد و زمان انتشار بازی هم 27 فوریه سال 2018 میلادی هست. لینک مستفیم تریلر هم برای دانلود قرار داده شد.
-به گفته شخص Ancel بازی Beyond Good and Evil 2 توی E3 نمایشی نداره، اما به احتمال زیاد توی همین سال رونمایی می شه!
- یوبیسافت امروز (یعنی 31 May سال 2017) لوگو خود را به شکل زیر تغییر داد
6x5h_nmpygggk.jpg

- امروز یعنی اول June ، یوبی تریلری برای Line Up نمایش امسال منتشر کرد که می تونین از لینک مقابل دانلود کنین : دانلود فایل Ubisoft-E3-2017-Lineup-Reveal
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
کسی امید به موفقیت Crew 2 داره ؟
من به Crew 2 رای دادم (نظر سنجی قبلی) :-??
دوست دارم بازی قوی و خفنی بشه
من نمی تونم بگم امید دارم، چون اصلی ترین مشکل The Crew کنترل ماشین افتضاح و همین طور فیزیک افتضاح اون بود! اما از یه سمتی واقعا واقعا و بازم واقعا دوست دارم این بازی توی همه زمینه ها پیشرفت که هیچ، در حد بهترین های این سبک باشه! دلیلش هم نه برای خود The Crew 2 هست، برای اینه که یوبی اکثر بازیهاش OW شدن و اکثرا هم وسیله نقلیه دارن! کنترل و طراحی وسایل نقلیه توی بازی های دیگش هم یه نمونه از بازی هست که الان داره ساخته می شه! اگه The Crew 2 بتونه موفق باشه می شه امیدوار بود که شاهد گیم پلی بهتری توی بخش Driving سایر بازی ها مثل FC5 باشیم! به همین دلیل واقعا دوست دارم به یه فرمول موفق و جذاب برسن، توی همه زمینه ها!
****************
در مورد نظر سنجی هم تا حدود زیادی با شروین موافقم!

از نظر من شماره اول بازی یه پیش درآمد بود برای خلق دنیای AC و با اینکه توی خیلی از المان ها ابتدایی بود، اما چیزهایی داشت که تا اون موقع توی صنعت نبودن یا کمتر دیده شدن! بخش قوی اون هم شخصیت Altair، روند داستانی و محیط های باز با معماری اون زمان بود!
شماره دوم یه جهش بزرگ و تکامل توی سری بود، همه چیز سر جای خودش بود و همه چی لذت بخش، توی BH و R هم این روند ادامه پیدا کرد، با اضافه کردن یه سری نکات و همین طور طراحی بخش چند نفره که تا اون زمان نظیرش نبود و حتی تصورش هم سخت بود که توی همچین دنیایی چطور می شه بخش چند نفره قرار داد. اما به خاطر شخصیت بازی Ezio که از نظر من بهترین اساسین سری هست، این سه نسخه رو در کنار هم قرار می دم. پرداخت و مسیری که Ezio از نوزادی تا پیری طی می کنه واقعا زیبا بود. اون حس جنب و جوش و خامی بچگی، غرور و جوانی و بعد تبدیل به استاد شدن، دادن ایده های فکری و تکامل و آرامش پیری، همگی عالی بودن. برای همین Ezio شده Ezio و امروزه اینقدر طرفدار داره. توی 3 نسخه، 3 بازه زمانی مختلف از یه شخصیت!

نسخه سوم همیشه از نظر من یه نسخه قابل تحسین بود، یه جهش بزرگ توی سری به وجود آورد و از فضای شماره های قبلی اونو دور کرد. شکار، محیطهای جنگلی، تغییر فصل، نبردهای وسیع تر، تغییر توی سیستم مبارزات و ... . اما خوب مشکلات خودش رو هم داشت، اما به هر حال برای من نسخه جذابی بود و شروع کننده تغییرات سری AC. شخصیت کانر هم برای من با توجه به شخصیتی که انتخاب کردن باور پذیر و خوب طراحی شده بود.

Black Flag نسخه سوم رو کامل کرد، محیط وسیع و واقعا خوش ساخت، گیم پلی تکامل یافته، دنیای جالب دزدای دریایی، شوخ طبع بودن ادوارد. همه چی خوب بود، جز اون سهم Assassin بودن، ادوارد بدون مقدمه و بدون پیشینه یه Assassin کامل بود، نکته ای که خیلی منو آزار داد. اون روندی که برای Ezio و یا حتی کانر طی شد کجا و روند Edward کجا!! به هر حال بقیه نکات بازی واقعا جالب و خوب بود و تنها نسخه AC که 100درصد کرده بودم!

Unity، توی یه دنیای انقلابی، انقلابی برای سری AC بود، توی خیلی از زمینه ها، اما مشکلاتش اون رو محو کرد. از گرافیک گرفته تا سیستم مبارزات باور پذیر، پارکور روون با اون انیمیشن های خفن، شخصی سازی گسترده، Co Op برای اولین بار توی سری، طراحی بی نظیر پاریس، بخش های کوتاه از آینده و ... . این نسخه به خاطر مشکلات زمان عرضه با جایگاهی که باید می بود نرسید وگرنه واقعا چیزی کم نداشت!

و اما Syndicate، یه نسخه که در حین بازی کردنش فقط افسوس می خوردم، دلم به حال طراح های محیط بازی میسوخت! دو شخصیته کردن بازی که عملا هیچ چیز جدیدی در روند بازی ایجاد نکرد. ماموریت های نه چندان جالب، اون مبارزه آخر هم حتی کپی از Unity طراحی کرده بودن! واقعا چیزی جز افسوس برام نداشت و دوست ندارم زیاد در موردش بنویسم!

در مورد Rogue هم به شخصه بازی نکردم، اما تعریف زیاد شنیدم! Chronicles هم واقعا طراحی هنری جالبی داشت نسخه چین که بازی کردم، اما خوب همین طراحی بهترین بخش بود و زیاد تنوع خاصی نداشت! یه بازی نسبتا خوب بود به نظرم!

در کل اگه بخوام رده بندی کنم:
1- Ezio Trilogy
2- Unity
3- Black Flag
4- AC III
5-AC I
6-Syndicate
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
شاید بهتره بگیم Blood and Wine یک استثنا بوده! :-" ، وگرنه AC:R و AC:B رو میشه یک بازی جداگونه در نظر گرفت:D

خوب... نظر خودم:D

1. AC I
فکر کنم همه قبول داریم بازی مشکل کم نداشت، مکانیزم های خیلی کمی توی بازی بود،سلاح های متفاوت و ... نداشت، توی آب میفتادیم دار فانی رو وداع میگفتیم و ...
اما یک شروع جدید بود! شاید یک شروع برای صنعت بازی حتی :D
یک بازی OW ، در زمان قدیم! چیزی که من حداقل تا قبلش ندیده بودم! به قولی GTA زمان قدیم بود:))
یکی از چیزایی که به بازی ها اضافه کرد Eagle Vision بود، که الان تقریبا میشه گفت توی تمام بازی های AW چنین قابلیتی هست:D از بتمن بگیر...تا حتی ویچر:D

ولی از همه چیز مهم تر الطایر بود! و دوران جنگ های صلیبی! کلا حس مخوفی داشت! هم دشمن ها (تعدادشون زیاد میشد یا اگر فقط یکی از شوالیه های کلاه قرمز میومد، الفاتحه! :-" ) ، هم طراحی شهرها! کلا خیلی خوب و جالب بود:D بعید میدونم 20تا AC دیگه هم بریم جلو،کسی بتونه برام جای الطایر رو بگیره:D و خیلی خوبه که رفته رفته هم توی دنیای بازی، از الطایر یک اسطوره بین Assassinـها ساختن و فراموشش نکردن:D

2. AC II
میشه گفت تمام مشکلات شماره ی قبل رو حل کرد و تبدیل به یکی از بهترین بازی های نسل شد! پرفکت بود بازی:D اگر قرار بود از نظر کیفی رده بندی کنم،مطمئنا اول میشد این نسخه! ولی خوب...از نظر دوست داشتنه الان:p
بچه ها خوب توضیح دادن، از لحظه ی تولد و جوونی های اتزیو، تا آدم شدن و تبدیل شدن به یک اساسین شاخ:D
شهرهای بازی...ونیز...یکی از بهترین طراحی شهرهای بازی همین ونیز بود! خیلی خوب بود:x (تقریبا همه ی ACـها طراحی شهرهای خفنی داشتن:D )
جدا از اتزیو و شهرها، کاراکترهای فرعی داستان هم خیلی خوب بودن! کلا دنیای بازی زنده تر شده بود:D
گرچه بهترین مراحلش برای من توهم زدن های دزموند بود و جایی که یک چیزایی از الطایر میدید:D :-"

3. AC:U
به نظرم این AC IIـه دیگری بود! تا حد خیلی زیادی :D
شاید داستان به اون خوبی نبود! ، ولی نکات مثبت زیادی داشت بازی:D
یک سری مراحل سینمایی جالب داشت بازی...بعضی وقت ها بازی های OW خطی بشن بد نیست:D مثلا اونجایی که آرنو قرار بود به جمع اساسین ها بپیونده از جام نوشید و توهم زد رو من خیلی دوست داشتم! کاش چنین مراحلی بیشتر داشت بازی:D
Riftـهای بازی عالی بود! عالیییییییی! یکی از بهترین سورپرایزهایی بود که توی بازی ها دیدم! خیلی حال دادن بهم:D بد به حال اونایی که تریلر لانچ رو دیدن و خود اسپویلی کردن:p
و بهترین نکته ... Customize کردن کاراکتر! کاش AC:O هم در همون حد و بهتر داشته باشه! :D عاشق ست Medieval بودم :D خفن بود:D (و باهاش برید توی Riftـه مربوطه! خیلی حس خوبیه:D )
انیمیشن های بازی هم خیلی خوب بودن! چندین کلاس سلاح، و هر کدوم یک عالمه و تنوع زیاد کلا! فکر کنم بعد از AC II ، دوباره نیزه برگشت! درسته اصلا سلاح اساسینیی نیست،ولی من خیلی دوست داشتم نیزه ها رو! تنوع خیلی خوبی بود :D
مورد بعدی، انجمن برادری بود! به نظرم از AC II هم این بخشش حس بهتری داشت! اصلا وارد اونجا که میشدم حس خیلی خوبی بهم دست میداد! انگار واقعا این چیزیه که باید AC باشه! نه یک مشت آزادی طلب...دزد دریایی ... گنگستر... و ...:-"
آها بهترین کاراکتر هم برام بلک بود! به نظرم این اساسینی بود که باید آرنو میبود! این همون کسی بود که با تیزر اولیه ی معرفیه بازی منتظرش بود! و تک تک حرف هایی که میزد، همون حرفایی بود که من میخواستم بزنم توی بازی:D
فقط ای کاش اون Dead Kings رو هم میزاشتن توی بازی اصلی:( (حالا خدا رو شکر به خاطر مشکلاتی که من با بازی نداشتم! مجانی شد! :D )

هممممم...از اینجا به بعد یکم سخته :D زیاد ترتیب ها مهم نیست:D شاید اگر بخوام یکبار دیگه از اول بنویسم،ترتیب ها تغییر کنند:D

4. AC:R
اصلا همون تریلر CG بازی کافیه :D
دیدن دوباره ی الطایر...پیریه اتزیو و پخته شدنش! یک شهر با طراحیه متفاوت بعد از AC:B :-"
ولی خوب اصلش همون اتزیو:D شاید کم بود،ولی خوب بود:D ... نحوه ی مرگش و این ها رو هم دیدیم:(

مثل اینکه دوباره باید برم تریلر CGـه این بازی رو ببینم... و بعدش بقیه ی سری:D

5. AC III
میدونم... میدونم خیلی ها با خیلی جاهاش مشکل دارن! ولی خوبی هایی هم داشت:D
زبون سرخپوستی یکی از مزخرف ترین چیزایی بود که توی بازی ها شنیدم! طراحی شهرهای بازی خیلی بد و تکراری بود! فکر کنم تنها نسخه ی سری باشه که طراحی شهرش خیلی بد باشه!
اما...کشتی رانی چیز جدیدی بود! ، بخش شکار و ... یا بهتر بگیم اون منطقه ی جنگلیه بازی بهترین مپ بازی بود:D
از اون قابلیت بزرگ تر کردن و پیشرفت شهر خیلی خوشم میومد! من واقعا دوست داشتم وقتی اتاق های خونه رفته رفته پر میشدن! کلا توی همه ی بازی ها یک چنین چیزی رو دوست دارم! :D (با تشکر از AC II برای شروع این حرکت:D ) ، خیلی ها از کانر بدشون میاد! ولی من از رابطه ـش با مردم شهر خوشم میومد:-" بد نبود کانر:D
کلا بازی پیشرفت زیادی داشت! یعنی حس میشد که 2 ( 2.5 و 2.75 و ... :-" ) شده 3 :D ولی خوب...یکم دور شدیم از اساسین بودن! :-"

بزرگ ترین نکته مثبت بازی رو یادم رفت بگم:)) ، مرگ دزموند! :D از دزموند همیشه بدم میومد،چون به خاطر این بشر باید از زمان قدیم برمیگشتیم زمان حال و کمی داستان رو با این پیش ببریم! دوست نداشتم این مورد رو:D برای همین از مرگش خوشحال شدم:D
گرچه الان حس میکنم زمان حال به یکی نیازمنده! ولی اگر نباشه هم مهم نیست! مثل AC:U اول بازی دو کلمه باهامون صحبت کنند و خدا یار و نگه دارشون:D

6. AC:B
اینکه این بنده خدا اینجاست به خاطر بد بودنش نیست! صرفا فضای رم برام شبیه به فضای AC II بود! اون حس تازگی که میخواستم رو اونقدر نداشت :D
ولی سیستم برادرهود رو اضافه کرد! البته ترجیح میدادم تنهایی کار کنم،اما از فرستادن اساسین ها به ماموریت ها خوشم میومد! :D
برای اولین بار هم مولتی رو اضافه کردن! واقعا ایده های جالبی داشتن برای پیاده کردن مولتی توی چنین بازیی! (گرچه 100% Co Opـه AC:U رو بیشتر دوست دارم! یادم رفت بالا بگم:D )
و به خاطر همین مولتی، تنها ACـی که پلات نکردم:| یکم چیزای تخیلیی میخواست:|

7. AC IV
این بازی اگر اسمش Pirate's Creed بود فوق العاااااده بود! یعنی به عنوان کسی که بخشی از وجود دزد دریاییه (وان پیس:D ) و اطلاعاتی از کاراکترها و دنیای دزدان دریایی دارم، این بازی عالی بود! عمرا اگر به این زودی ها چیزی بیاد که حس دزد دریایی بودن رو بده! ( حتی Sea of Thieves هم بعید میدونم بتونه این حس رو بده:D ) دنیای دزدان دریایی که ساخته بودن واقعا باور پذیر بود!
اما با تمام این اوصاف ... AC نبود! یعنی غیر از دو بخش آخر، ادوارد اصلا اساسین نبود! و این بشه اساسینی که داستانش رو دنبال کنیم؟ :|

در کمال ناباوری، از این بی هویت بودن کاراکتر زمان حال خوشم اومد:| همه چی رو هک میکردم،میخوندم و ...! نمیدونم چرا! ولی برام جذاب تر از دزموند بود:| ولی دیگه نمیخوام چنین چیزی رو:D

این بازی هم از نظر کیفی باید بره اون بالاها! شکی درش نیست...اما خوب...:D
اینم یادم رفت بگم، با دیدن تریلرهای بازی حس میکردم بازی هیچ پیشرفت خاصی نداره که بخواد یک شماره AC رو ببره بالا! فکر میکردم اون بخش دریایی رو برداشتن و یکم گسترشش دادن! و تغییراتش مثل AC:B و AC:R نسبت به AC II باشه! اما سخت در اشتباه بودم! :D

8.AC:S
این رو بعد از تموم کردن بازی گذاشته بودم مقام چهارم! :-" ولی خوب رفته رفته مهرش از دلم رفت:D
از نکات مثبتش بگیم، چیزایی که AC:U نداشت رو این داشت، از نظر داستانی یکم بهتر بود، مراحل فرعی و اینا! حضور گراهامبل یکم حس داوینچی رو میداد! :D (و AC II )
یکی دیگه از نکات مثبتش که بست دهنده ی راه AC:U بود، راه های مختلف برای رد کردن مرحله بود ، مثلا اجازه بدی فلانی دستگیرت کنه و ببرتت پیش طرف، یا کلید رو بدزدی و خودت بری و ... ، خیلی نکته ی مهمیه و امیدوارم توی AC:O بازم چنین چیزی رو ببینیم!
اما خیلی جاها پسرفت کرد!
انیمیشن های بازی افتضاح! ، از 2 به بعد، اگر ما شمشیرهای مختلفی داشتیم، انیمیشن های متفاوتی داشتن (و همینطور بقیه ی سلاح ها) ، ولی اینجا از اولین عصا تا آخرین، همش یک انیمیشن! هر دو کاراکتر یک انیمیشن! اصلا حس خوبی نبود! (فرض کن حالا نمیدونم 40-50 ساعت بخوای وقت بزاری و بازی رو پلات کنی! خیلی بده! )
گنگستر بازی و دعوای خیابونی رو هم دوست نداشتم! و بیشتر برای توی شهر گشتن از Evie استفاده میکردم، حداقل بیشتر از جیکوب به آرمان های اساسین ها پایبند بود:D

اون سورپرایز سمت راست نقشه وسط رودخونه هم خیلی خوب بود! اینکه چنین چیزی رو نگه دارن برای بازی اصلی واقعا عالی بود! و با دیدنش شوکه شدم! با اینکه از اون زمان اصلا خوشم نمیاد و نمیخواستم ACـی اون زمان ببینم،ولی جالب بود:D سازنده ها سعی کنند سورپرایزهای بیشتری برامون توی بازی ها بزارن!

9. AC:Rouge
این همون بالایی بود، پیشرفت هایی داشت، ولی بهترین بخشش جواب دادن به سؤالات و پر کردن فضای خالی AC IV و AC III بود!
دلیل متنفر بودن از اساسین ها رو درک میکردم توی این بازی! آها اینم Templar's Creed بود :-"
یک سری نکات جالبی داشت بازی، اساسین ها توی بازی مخفی شده بودن یک دفعه حمله میکردن! مثلا از تو کوچه حرکت میکردی و یکهو یکی از رو سقف میپرید:D دشمن های اساسین رو خوب در اورده بودن!
توی بخش دریایی، همیشه ما شروع کننده ی جنگ نبودیم، و دشمن ها هم میریختن رو کشتی ما! یکی دیگه از نکات مثبتش هم جمع کردن قطعاتی توی مپ برای باز کردن سلاح یا لباس خاصی بود! (نه فقط اون لباس خفنی که توی همه ی نسخه ها هست:-" ) اما خوب، نکته منفیش این بود که جوری چیده شده بودن که میشد آخرین چیزی که توی بازی جمع میکنی! یعنی صرفا لباس رو به دست میوردی و ... بازی تموم بود! کاری برای انجام دیگه نمیموند!

10. AC:Freedom Cry
خیلی دوست دارم بدونم کدوم احمقی اونجا نشسته بوده و پیشنهاد داده Shantyـها از توی بازی حذف بشن! کل حس دریانوردی رو با این حرکت گند زدن بهش!
یک نکته ی مثبت داشت، اینکه نقشه های گنج به یک جعبه مهمات و پول ختم نمیشد، و بعضی هاش سلاح های خاصی رو باهاشون پیدا میکردیم! و نه تکه های یک سلاح خاص! خود سلاح...کامل و درجا قابل استفاده :D حس خوبی داشت گنج پیدا کردن :D

11. AC:C
اینو فعلا فقط بخش چین ـش رو تموم کردم! طراحی هنریش خیلی خوب بود! گیم پلیش هم دوست داشتم! توی نقدها میگفتن مخفی کاری توی این بازی شانسیه! ولی اینجوری نبود به نظرم! اصلا اینجوری نبود! اگر میگفتن دشمن ها یک پترن حرکتیه خاص داشتن و میگفتن مثلا این نکته منفیه قابل درک تر بود! (که البته اینو همه ی بازی ها دارن! )
هند رو فعلا نصفش رو رفتم، چندتا قابلیت جدید اضافه شده، ولی فضای AC:CC رو بیشتر دوست داشتم:D
AC:CR هم هنوز نزدم!
راستی...کدوم .... توی یوبی گفته تریلوژی آمریکا براش تروفی نزاریم! ولی تریلوژی اروپا پلات داشته باشه؟ واقعا چرا؟ :| من میخوام خو:(

12.AC III : L
چیز چندان خاصی نداشت! زیاد هم دوست نداشتم کاراکتر اصلیش رو...در این حد که توی یکی از مراحل و دیدن کانر، حال میکردم:))
قابلیت تغییر لباس و اینا از یک سمت جالب بود، ولی باعث میشد به 90% قابلیت های اساسین بودن دسترسی نداشته باشی! خوب... دست و بالت بسته باشه حس خوبی نداره:D

هممم...AC:S رو جا گذاشتم! بهتره برم ببینم کجا جاش بدم:))


---
چقدر چرت و پرت نوشتم و میدونم هیچکی حوصله ی خوندنش رو نداره:D ، مورد دیگه اینکه متاسفانه نسل قبل DLCـهای بازی ها رو نزدم... خیلی دوست دارم DLCـهای AC III رو بزنم،فکر میکنم بخش مهمی از داستان اونجا باشه! و همینطور یک سری قابلیت های جالب! لعنت به یوبی کلا! (اون حرکت با ACـهای اتزیو و برداشتن چپتر از وسط داستان که دیگه تهش بود! :| )

تقریبا اکثر ACـها رو بازی کردم ... حتی اون Companion Appـهای AC:U و AC IV هم خیلی باهاشون کار کردم:D و بدم نمیاد بازی جدید هم چنین چیزی داشته باشه! گرچه میدونم مخالف زیاد داره:D

AC هم یکی از محبوب ترین سری هاییه که بازی کردم! شاید تک بازی جز TOP 5 و اینا نباشن هیچکدوم، ولی کل سری حتما هست:D
دو نسل رو هم با ACـها افتتاح کردم، انشاالله نسل بعد هم با AC شروع کنم:D
---
برای نظرسنجی بعدی پیشنهاد میکنم بهترین بازی این نسل یوبی رو بزارید!(سری نه ها! بازی ها جدا باشن! فکر کنم بشه اونقدر گزینه گزاشت براش:D )
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
چقدر چرت و پرت نوشتم و میدونم هیچکی حوصله ی خوندنش رو نداره:D
برای نظرسنجی بعدی پیشنهاد میکنم بهترین بازی این نسل یوبی رو بزارید!(سری نه ها! بازی ها جدا باشن! فکر کنم بشه اونقدر گزینه گزاشت براش:D )
اصلا نگران نباش که خودم کلمه به کلمه این تاپیک رو می خونم :D:D

اون نظر سنجی هم ایده عالی هست، فردا شب که دو روز اینم کامل شد حتما به همین عوضش می کنم>:D<:x
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
براى من اساسينز فقط شماره ى يك و دو!
اونم بخاطر شخصيت ها و اتمسفر بازى بود. يادمه سر شماره ى يك ما حتى اخر نتونستيم چهره ى كامل الطائر رو ببينيم، شخصيت الطائر واقعا عالى بود. در كنار اين شخصيت مرموز ، ايده ى هاى بينظير بازى و داستان دزموند هم داشتيم. بازى با شماره ى اول يك داستان و فضايى رو به نمايش گذاشت كه در عين منحصر به فرد بودن، با رمز و رازهاى جالبى همراه بود. از اينكه بگذريم سر شماره ى دو اين به قول معروف در لفافه بودن شخصيت كه از نظر من يكى از نكات قوت شماره اول بود ، از بين رفت و ما نه تنها چهره ى اتزيو رو ميديدم بلكه در طفوليت هم كنترلش ميكرديم! مثلا براى من و يادمه خيلى هاى ديگه فصل اغازين بازى شماره ى دوم و شخصيت اتزيو خيلى خيلى پايين تر از الطائر بود و كلى سر اين قضيه توى ذوقمون خورد. ولى با پيشروى تو بازى و شماره هاى بعدى شخصيت اتزيو بيشتر خودش رو نشون داد و كم كم با سه نسخه به تكامل رسيد، اتفاقى كه براى الطائر با يك شماره رقم خورد. اما همچنان من فضاى نسخه ى اول رو بيشتر ميپسندم. شماره هاى بعدى كه هيچى اصلا بازى نابود شد! اون بلگ فلگ هم كلا سرى رو بطور كل به راه ديگه اى برد!. بلگ فلگ بازى خوش ساختى بود ولى براى من اصلا تداعى كننده اتمسفر و شخصيت پردازى هاى سرى اول و دوم رو نداشت. در نتيجه به هيچ وجه خوشم نيومد. به شدت دور شده بود از اساسينزهاى قبلى. براى من شماره ى اول و سرى اتزيو بهترين ها بودن. ( يونيتى رو نصفه بازى كردم ، سنديكيت رو هم بازى نكردم)
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
امیر آکیبا قشنگ شجره نامه نوشتی ماشالله فکر نکنم تو هیچ بازی دیگه بجز AC همچین مقاله ای مینوشتی اصلا از حوصله خواندن خارجه:|
تازه یک سری چیزا رو یادم رفت بگم! :))
مثلا اون سیستم Brotherhoodهه AC Unity خیلی خوب بود! منظورم گروه های آنلاین و حالت مسابقه مثل لیگ و ...
فقط مشکل این بود که از روز اول در دسترس نبود و خیلی دیر راه افتاد! امیدوارم این هم برگرده به بازی:D
کلا AC:O تمام موارد AC:U رو داشته باشه، 4تا چیز خفن و خوبم بزاره روش:))

در مورد پست هم بعد که ارسال کردم فهمیدم از چیزی که فکر میکردمم طولانی تر شده! و واقعا فکر نکنم برای بازیی غیر از AC میشد چنین چیزی نوشت:))
 

AGENTkiler

کاربر سایت
Dec 13, 2012
191
Assassin's Creed: Syndicate
این عنوان برای من بهترین نبود ولی یکی از نسخه هایی خوبش بود که هنگام بازی کردند واقعا از بازی لذت می بردم
مخصوصا اون ماموریت هایی که میرفتی اون بچه ها رو نجات میدادی کلا جو بازی عالی بود
بدترینش هم
Assassin's Creed: Unityبود
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
درود...

من فقط منتظرم که تو کنفرانس یوبی سورپرایزمون بکنه و نسخه ی جدید Splinter Cell رو معرفی کنه...
خدایی Blacklist فک کنم 2013 بود که اومد و الان هم که دیگه MGS نداریم - تا جایی که من میدونم دیگه بازی و فرنچایز خفنی توی این سبک نداریم...
البته شاید هیتمن رو بشه حساب کرد ولی شخصا هیچوقت دوست نداشتم...

-_____-

دیگه واقعا وقتشه یوبی یدونه SC رو معرفی کنههههههههههه دیگه...
هیچی نداریم توی این سبک...
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
3. AC:U
به نظرم این AC IIـه دیگری بود! تا حد خیلی زیادی :D
شاید داستان به اون خوبی نبود! ، ولی نکات مثبت زیادی داشت بازی:D
یک سری مراحل سینمایی جالب داشت بازی...بعضی وقت ها بازی های OW خطی بشن بد نیست:D مثلا اونجایی که آرنو قرار بود به جمع اساسین ها بپیونده از جام نوشید و توهم زد رو من خیلی دوست داشتم! کاش چنین مراحلی بیشتر داشت بازی:D
همش می گم یه نکته ای اشاره کرده بودی که برای خودم خیلی مهمه! الان یادم اومد. ترکیب OW ها با صحنه های سینمایی و از پیش ساخته شده! خیلی خیلی این مورد رو دوست دارم! در مورد زمان حال AC جدید هم خیلی دوست دارم به صحنه های تعقیب و گریز و ... بپردازه که کارگردانی خفنی هم داشته باشه! درسته توی OWها می خوان دست بازیکن باز باشه و مسیری که می خواد رو بره، اما برای بالا بردن جذابیت بعضی وقت ها چنین صحنه هایی واقعا لازمه! مثلا تعقیب گریزهای همین Syndicate، طرف رو دنبال می کنی، یهو یکی میپره تو دیوار، به یه جا گیر می کنه، هیچ تنش خاصی هم توشون نیست! اما اگه یه سری از اون هارو بیان صحنه سازی کنن، خیلی چیزهای جالبی می شه از توش در آورد که لذت بخش باشه! حداقل برای قسمت های مهم داستانی!
کلا این قسمت رو شدیدا دوست دارم و امیدوارم توی خیلی از بازی های OW دیده بشه! نمونه هایی هم مثل Battle of kaer Morhen بازی Witcher 3 و یا اون حمله به پایگاه اولیه Inquisition توی DA:I با اینکه ضعف های داشتن، اما واقعا جالب بودن!
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
همش می گم یه نکته ای اشاره کرده بودی که برای خودم خیلی مهمه! الان یادم اومد. ترکیب OW ها با صحنه های سینمایی و از پیش ساخته شده! خیلی خیلی این مورد رو دوست دارم! در مورد زمان حال AC جدید هم خیلی دوست دارم به صحنه های تعقیب و گریز و ... بپردازه که کارگردانی خفنی هم داشته باشه! درسته توی OWها می خوان دست بازیکن باز باشه و مسیری که می خواد رو بره، اما برای بالا بردن جذابیت بعضی وقت ها چنین صحنه هایی واقعا لازمه! مثلا تعقیب گریزهای همین Syndicate، طرف رو دنبال می کنی، یهو یکی میپره تو دیوار، به یه جا گیر می کنه، هیچ تنش خاصی هم توشون نیست! اما اگه یه سری از اون هارو بیان صحنه سازی کنن، خیلی چیزهای جالبی می شه از توش در آورد که لذت بخش باشه! حداقل برای قسمت های مهم داستانی!
کلا این قسمت رو شدیدا دوست دارم و امیدوارم توی خیلی از بازی های OW دیده بشه! نمونه هایی هم مثل Battle of kaer Morhen بازی Witcher 3 و یا اون حمله به پایگاه اولیه Inquisition توی DA:I با اینکه ضعف های داشتن، اما واقعا جالب بودن!
کلا به نظرم مراحل خطی بیشتر حال می دن. همونطور که بهترین مرحله MGS :V قطعا Prologueـش بود که خطی بود. البته نباید لذت آزادی رو هم نادیده گرفت. یه چیز مخلوط واقعا ایده آله. Main Quest های 70% خطی و Side Quest های 70 درصد آزاد به نظرم ترکیب خوبی می شه:D
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
این یکی نظرسنجی رو دوست داشتم از قبل هم مشخص بود ایزیو خیلی برتره نسبت به بقیه عناوین
پ.ن:هنوز خبری راجب اسپلینتر نیومده؟
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

ps4 only

کاربر سایت
Jun 7, 2015
993
نام
علی جون
بحث اساسین یونیتی رو نمیشه گفت بدترین!
اگ باگ ها و مشکلاتش رو نداشت
اگ تو بخش مخفی کاری سوتی نداشت
الان بهترین بازی های نسل بود
یجور حس اساسین کرید دو رو داشت
با تنوع شخصیت سازی و مراحل و پاریس زیبا و انیمیشن های جدید و گرافیک فوقوالعاده و داستان جذاب
ولی حیف اگ ۳ ماه دیرتر عرضه میشد شاهد متای بالای ۸۵ بودیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر