Ubisoft: تا زمانی که مردم میخواهند، باید احمق باشیم اگر هر سال AC نسازیم

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,985
نام
مهدی


Ubisoft هنوز نسل قبل را رها نکرده است. آنها تا سالها از کنسول های نسل قبل ( PS3 و XB360 ) پشتیبانی خواهند کرد. AC IV همزمان هم برای نسل فعلی و هم برای نسل قبل عرضه شد، Watch Dogs هم همین روش رو در پیش خواهد گرفت. قبل از این که Lionel Raynaud ورژن PS4، XB1 و PC بازی Assassin’s Creed Unity تایید کند، نظراتش درباره ساپورت نسل قبل باعث شد که شایعات درباره ساخت Assassin’s Creed جدید برای نسل قبل قوت بگیرد.
او گفت :"ما برای PS3 و XB360 امسال بازی عرضه میکنیم، همان طور برای سال بعد بازی داریم. ما میخواهیم برای کسانی که از کنسول های نسل قبل استفاده میکنند بازی ارایه کنیم. Blag Flag یک نمونه بود، اما نمی تواتم اون رو یک بازی میان نسلی خطاب کنم; زیرا برخی از ویژگی های آن مختص نسل فعلی بود."

Raynaud در پاسخ به این که آیا ساخت بازی برروی نسل قبل محدودیت هایی برای نسل فعلی ایجاد میکند یا نه، شانه انداخت و گفت:"این یک انتخاب است - حتی وقتی تصمیم به ساخت بازی برروی هر دو نسل میکنید، محدودیت ها در صورتی که نسخه نسل بعدی را به عنوان نسخه اصلی انتخاب کنید، کم تر میشود - پیش خودتون می گین که ممکن هست در صورت ساخت بازی برروی دو نسل، از همه مزایا استفاده نکنید، اما باز هم از بازی که قبلا در نسل قبل ساختید بهتر خواهد شد. اما ما برای WD و AC IV انتخاب نداشتیم و به خاطر همین نتوانستیم همه چیز را در بازی قرار دهیم."


او در ادامه اظهار داشت که بازی های یوبیسافت در بخش صوتی در بین بازی های لانچ PS4 و XB1 برتر بودند :"تیمی که برروی نسخه ی نسل بعدی Blag Flag کار میکرد، به تجاربی دست یافت و این روند ادامه دارد. این تنها در ارتباط با گرافیک نیست، بلکه به ارتباطات و بخش انلاین که در نسل بعد بسیار نقش مهمی هست، ربط دارد. این به ما اجازه میدهد تا تجارب جدید خلق کنیم. این مستلزم یک مدت زیادی هست. زیرا نسل جدید پتانسیل بالایی دارد و ماهر شدن و پیشرفت کردن در آن زمان میبرد."

Raynaud نتوانست درباره ی AC جدید بحث کند، اما درباره ی فشار و اجبار برای عرضه بعضی از بازی ها در هرسال گفت:" ما قادر هستیم هر سال به مردم یک AC جدید ارایه دهیم، چون اونها یک AC برای هر سال میخواهند و تا وقتی که این واقعیت وجود دارد، ما باید احمق باشیم که این نیاز را بر طرف نکنیم. اما این فشار زیادی را برروی ما قرار میدهد؛ زیرا باید چیزی بسازیم که نا امید کننده نباشد. "
" باید هسته ی این سری رو با ارز ش نگه داریم و باید درک درست و بالایی از آنچه که این سری نیاز دارد داشته باشیم، چیز های جدید خلق کنیم. در در نهایت برای این که یک Assassin واقعی داشته باشیم، باید در دنیایی که ساختیم خودمان را قرار دهیم. "

Blag Flag در نوامبر سال قبل برای PC و PS4 و XB1 و در اکتبر همان سال برای Wii U و PS3 و XB360 عرضه شد. Watch Dogs نیز در تاریخ 27May عرضه خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

'USG Ishimura'

CEC Engineer Isaac Clarke
Gold User
Mar 12, 2011
932
نام
کیوان
Ubisoft: تا زمانی که مردم میخواهند، باید احمق باشیم اگر هر سال AC نسازیم
یا
Ubisoft: تا زمانی که مردم میخرنــــد، باید احمق باشیم اگر هر سال AC نسازیم

مسئله این است !؟
مردم وقتی بخواهند میخرند. خریدن معلول خواستن است. چون میخرند پس میخواهند. نتیجه اینکه مردم میخواهند. من هم میخواهم. پس اگر بیاید میخرم.
چقدر می خواهند گفتم:d
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
[h=2]Ubisoft: تا زمانی که مردم میخواهند، باید احمق باشیم اگر هر سال AC نسازیم
[/h]
64698103813897285635.jpg
 

Paranormal

کاربر سایت
Jan 9, 2010
936
نام
علی
یوبی خیلی خوب کار میکنه ؟؟

اوکی

میشه شما بگین تفاوت های AC 2 AC:BR AC:R AC3 AC IV AC:LE AC جدید تر جدید تر و جدید ترش ؟؟

تفاوت در فروششونه. یکی بیشتر یکی کمتر. مهم نیست شما خوشت میاد یا نمیاد. مهم اینه یوبیسافت داره پولشو در میاره. خرج پروژه های دیگه ای خواهد شد که شمای نوعی ممکنه عاشقش باشی. که اگه ساخته نشه خارمادر یوبی رو فحش هم میدی.
 

Henry Tomasino

کاربر سایت
Sep 3, 2010
331
نام
محمد
دستشم درد نکنه:x تا کور شود هر آنکه نتواند دیدl-)
مهم اینه که با سری اسسین حال میکنم حالا میخواد سالی 10 تا باشه یا 10 سالی یکی:)
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
کی گفته من همرو می خرم ؟؟

من بعد AC BRدیگه اساسین نخریدم ! و بفیشو دوستام گرفتم و بهم دادن :|
وقت گرانبهاتو که پاش گذاشتی؟بعد یه سوال,تو که کلا پولی نمی دی بهشون دیگه دردت چیه؟حالا یوبی بخواد پول در بیاره یا نیاره,پول تو رو که نمی گیره ازت
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
AC مثل اون یکی بازی سالانه نیست که هر شماره پسرفت داشته باشه، ولی خب نوسان زیاد داره :D من خودم موافق عرضه سالانه بازی نیستم ولی اگه Unity به اندازه Black Flag خوب و سرگرم کننده باشه خیلی عالیه :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
دقیقا !

تا وقتی که مردم اونقدر احمق باشن و هرسال یه بازی که روش ۹ ماه هم وقت گذاری نمیشه و تنها فرق نسخه هاش با هم تو مدل موی شخصیت نقشه ها باشه ، بخرن ، و هر سال جیب یوبی رو پر کنن ، توقع دیگه ای نمیره جز اینکه هر سال بازی بسازه !
دستتون درد نکنه:)
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,734
نام
رضا.آ
احمق نیست
بقیه رو احمق فرض کرده
این همه AC فقط نسخه اولش و شاید دوم حرفی برای گفتن داشت
سایر نسخه ها مزخرفی بعد از دیگری
به هرحال امثال ما پول پای خرید اورجینالش نمیدن
همون پایرت خور کردنشم ارزش نداره
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
متا و نقد های مثبت نشون میده که این بازی نه تنها پسرفت نداشته بلکه پیشرفت هم داشته! تا وقتی شاهکار تحویل بده هیچ مشکلی وجود نداره اصلا سالی چند تا اساسی منتشر کنه! هر چی نباشه بهترین اکشن ادونچر سال بهتر از آشغال هایی هست که با کلی ادعا و چند سال کار با متای متوسط میان و میرن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر