Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
اپیزود زیبایی بود .
واقعا آدم میمونه چه حسی نسبت به کرکترا داشته باشه :((
والتر و جسی واقعا دلمو کباب کردن . اون آخرش هم که که با آهنگ تیتراژ ابتدایی یه آهنگ ساخته بودن فوق العاده بود !
با توجه به شناختی که از Vince دارم (:D) مطمئنم پایان سریال رو سال ها فراموش نخواهم کرد . فقط امیدوارم زیادی ژانگولر بازی نباشه که نخواهد شد :D

ولی جای این سریال برای همیشه خالی خواهد بود واسم .

===
دکستر رو هم 3 فصل به زور دیدم ولی دیگه هر کار کردم نتونستم ارتباط برقرار کنم . دو سه بار شروع به ادامه دانش کردم ولی نشد :D یه نفر آخرش رو کامل توضیح بده که چی شد ؟ :D

====
خوب Breaking Bad هم به عنوان بهترین سریال (درام) سال انتخاب شد تو مراسم امی !

Anna Gunn هم بهترین بازیگر همیار شد :| :D
 
آخرین ویرایش:

vahidrezi16

کاربر سایت
Oct 4, 2005
864
نام
وحید
جونم کسل(Castle)
فردا دویاره شروع میشه دیوونه بازی های کستل و کیت!
فصل ششم فردا استارت میخوره...امیدوارم لوسش نکرده باشن ....یعنی داستان رو از آب و تاب نندازن...
 

racon_leon

کاربر سایت
Jun 20, 2007
1,058
Breaking Bad S05E15
ریتم سریال از اون حالته فوق الده تند افتاد و این اپیزود یه کم کند تر بود ولی احتمال خیلی زیاد اپیزوده طوفانی ای در پیشه.از الان داره از فولدر اپیزوده 16 یعنی Felina خون میچکه رو هاردم :D

DEXTER S08E12
به نظرم تو این فصل درب و داغون بهترین اپیزود همین اپیزوده اندینگ بود.بعد از مدتها بعد از چند فصل مجددا مونولوگ های دکستر به اوج خودش رسید خصوصا اونجا که گفت من به کسایی که دوست دارم اسیب میزنم.ولی یه نکته ی جالبی که به نظرم داشت و خیلی ها متوجه اش نشدن این بود که دب هم همون طور که خودش گفت تقاص کاراش رو با انداخته شدن تو دریا پس داد که بزرگترینش هم به نظرم قضیه ی لاگورتا بود. بارها و بارها تو تمام سریال دکستر گفت که اونایی رو که تو دریا میندازه واقعا حقشونه و اینکه دبرا رو هم انداخت نشون از اشتباهات دبرا داشت.
اینو هم مشخص کرد که دبرا مهم ترین فرد تو زندگیه دکستر بود .در کل سریال تو نبود فصل ها ی 6 و 7 و 8 واقعا میتونست به جاودانگی برسه ولی ...
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,812
نام
شیخ صدرا
دکستر هم تموم شده ظاهرا،یکی بیاد بگه آخرش چه سرنوشتی در انتظار دکستر بود :D
چون من شخصا از سیزن 4 به بعد دیدم به شعورم توهین میشه ندیدم سریالو >:d

با تشکر :D
 

ghost

کاربر سایت
Apr 4, 2007
1,680
نام
پویا
عاقلانه بود وقتی ساول به والتر گفت تبدیل به یه جان دیلینجر دیگه بشه، خودشو تسلیم کنه و حداقل خانوادشو راحت کنه.
ولی والتر مخالفت میکنه. چون همچنان میخواد قهرمان خانوادش باشه و همه چیزو " تحت کنترل " بگیره. تک و تنها دار و دسته ی نازی هارو نابود کنه، پولاشو پس بگیره، هشتاد میلیون برای بچه هاش بذاره که تا آخره عمر راحت زندگی کنن.
به نظر غیرممکن میاد.
والتر هنوز همه ی این کارارو راحت تر از تحویل دادن خودش به پلیس و قبول کردن این حقیقت که نتونست برا خانوادش سرپرست خوبی باشه میدونست.... تا اینکه والتر جونیور اینو بهش فهموند.
اون تماس تلفنی انگیزه ی خیلی خوبی بود که خودشو تحویل بده ___ ولی تو لحظه ی آخر میفهمیم چیزی که برا والتر حتی مهم تر از عشق به خانوادشه، غرور و برتری طلبیش ــه که اونو از والتر وایتِ نادم به هایزنبرگ انتقامجو تبدیل کرد.

 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
جونم کسل(Castle)فردا دویاره شروع میشه دیوونه بازی های کستل و کیت!فصل ششم فردا استارت میخوره...امیدوارم لوسش نکرده باشن ....یعنی داستان رو از آب و تاب نندازن...
من از اواسط فصل قبل به دلیل مشغله ی زیاد ولش کردم! الان پشیمونم :D اما فکر نکنم دیگه بتنم ادامش بدم! کیس های جالبی داشت. یادش بخیر!
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
شما سریال رو دانلود می کنید یا می خرید؟
این braking bad جریانش چیه؟
نه باو وقتی میشه دی ال کرد خریدن کار بیخودیه :D بعدشم هر هفته یک قسمت پخش میشه نمیشه خریدش که!

بریکینگ بد داستان کلیش:
یارو معلم شیمیه که سرطان ریه میگیره و میخواد بمیره که به فکر این میوفته که بزنه تو کار مواد! چون که معلم شیمیه و تو کار شیمی وارده کارش میگیره و بع دیک اتفاقاتی میوفته که بسیار زیبا هست
:D
اینم بگم امسال Emmy برجسته ترین سریال درام سال رو برد! و نمره 9.4/10 رو از Imdb داره که سریال دیگه این نتونسته بیشتر از این نمره بگیره :D
 

MORT3ZA

کاربر سایت
Apr 30, 2010
1,039
نام
مرتضی
رسما بدترین و مسخره ترین اپیزود سریال بود
دکستر تو این فصل از یک قاتل بی احساس و باهوش تبدیل شده بود به یک عاشق پیشه چاقو به دست که صورتش تمامه مدت پر از احساسات بود. کشتن دبرا بی معنی ترین کاری بود که میتونستن تو اندینگ انجام بدن. یعنی واقعا هیچ هدفی نداشت (در ضمن به شدت مسخره مرد)
مزخرف ترین قسمت کشتن سکسون بود که واقعا خنده دار بود.
یک جورایی احساس میکنم به غیر از افت سریال تو این چند فصل توی فصل هشتم به کل همه یادشون رفت دکستر کیه و چه شخصیتی داره. سکانس پایانی هم برای من به شخصه به شدت خنده دار بود تا تاثیر گذار.
 

*CATALAN*

کاربر سایت
Jan 4, 2009
1,427
همون که دکستر نمرد من خوشحال شدم:d بسی پایان خوب بود بنظرم
دب هم حیف مرد
قیافه دکستر هم اخر صحنه خیلی دیدنی بود ریش و خشم :bighug:
من که خوشم اومد از این پایان بهترین پایان بود که میتونستن بذارن همین بود
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
عاقلانه بود وقتی ساول به والتر گفت تبدیل به یه جان دیلینجر دیگه بشه، خودشو تسلیم کنه و حداقل خانوادشو راحت کنه.
ولی والتر مخالفت میکنه. چون همچنان میخواد قهرمان خانوادش باشه و همه چیزو " تحت کنترل " بگیره. تک و تنها دار و دسته ی نازی هارو نابود کنه، پولاشو پس بگیره، هشتاد میلیون برای بچه هاش بذاره که تا آخره عمر راحت زندگی کنن.
به نظر غیرممکن میاد.
والتر هنوز همه ی این کارارو راحت تر از تحویل دادن خودش به پلیس و قبول کردن این حقیقت که نتونست برا خانوادش سرپرست خوبی باشه میدونست.... تا اینکه والتر جونیور اینو بهش فهموند.
اون تماس تلفنی انگیزه ی خیلی خوبی بود که خودشو تحویل بده ___ ولی تو لحظه ی آخر میفهمیم چیزی که برا والتر حتی مهم تر از عشق به خانوادشه، غرور و برتری طلبیش ــه که اونو از والتر وایتِ نادم به هایزنبرگ انتقامجو تبدیل کرد.

این تیکه از حرفت دقیقا همون چیزی بود که همیشه میخواستم بیام تو تاپیک بگم ولی نمیدونستم چطوری بگمش:D
ولی تو لحظه ی آخر میفهمیم چیزی که برا والتر حتی مهم تر از عشق به خانوادشه، غرور و برتری طلبیش ــه که اونو از والتر وایتِ نادم به هایزنبرگ انتقامجو تبدیل کرد.
 

Gojira

Remembering
کاربر سایت
Aug 6, 2012
2,599
نام
مـــهــدی
به نظر من خیلی هم خوب تموم شد
به شخصه دوست نداشتم مرگش رو ببینم ولی با این کار جا واسه ادامه سریال گزاشتن :d;;)
فقط مرگ دبرا به دست خودش خیلی منو ناراحت کرد :(
یعنی باز هم دو شنبه ها منتظر دکستر خواهیم بود ؟
Just_Cuz_13.gif

کجا خوب تموم شد؟ این فصل از اول رو هوا و آب بندی بود. تا قسمت 7 همینجور سرمون رو با Meltdown روحی دبرا و مشکلات ووگل گرم کردن، بعدش کم آوردن هانا اضافه شد از آخر همینجوری یک سیاه لشرکو تبدیل به قاتل این فصل کردن. دب هم با ضایع ترین شکل مرد. اصلا معلوم نشد شخصیت های دیگه چی کار می شن. کویین چی شد.، اون وینس که دختر پیدا کرده بود چی شد و ....
اگر اسپین آف بسازن دارن گندی که زدن رو بدتر می کنن. چون هیچ کی نگاهش نمی کنه.
امیدوارم هیچ وقت دیگه نبینیمش.

تو که سن فسیل و تو سایت داری دیگه چرا :| اسپویل هم خوب چیزیه :|


با منطق جدید دوستان بد تموم شدن یک سریال هم اسپویل حساب می شه :|

دکستر هم تموم شده ظاهرا،یکی بیاد بگه آخرش چه سرنوشتی در انتظار دکستر بود :biggrin1:
چون من شخصا از سیزن 4 به بعد دیدم به شعورم توهین میشه ندیدم سریالو :bighug:

با تشکر :biggrin1:


مایی که سریالو دیدیم به شعورمون توهین شد :|

دبرا تو فصل 7 True Identity دکسترو می فهمه، و طی فصل دیگه قبول می کنه شخصیتو، ولی آخر فصل هفت بین دوراهی گیر می کنه که دکس رو بکشه یا لاگورتا که لاگورتا رو می کشه و Meltdown روحی پیدا می کنه، باز ازون طرف هم دکستر یک دوست دختر مثل خودش پیدا می کنه که آدم می کشه و متوجه دارک ساید دکستر می شه. ولی آخر فصل مجبور می شه که لوش بده به پلیس ها چون تلاش کرد دبرا رو بکشه. ولی فرار می کنه.
تو فصل 8 تقریبا هفت یا هشت قسمت در مورد Recover شدن دبراست. تو این حین هم یک شخصیت جدید وارد می شه به نام doctor vogel که به هری (بابای دکس) کمک کرده که کدی که دکستر از طریقش زندگی می کنه رو بنویسن. و به دب هم کمک می کنه. بعد هانا وارد می شه. بعد از ماجراهایی دوباره دکستر و هانا Fall in Love می شن و می خوان باهم فرار کنن آرژانتین. قسمت های آخر می فهمیم قاتل اصلی این فصل پسر ووگل بوده و دکستر می خواد هم ازون حمایت کنه و هم با هانا فرار کنه، ولی از آخر نمی شه و پسر ووگل، ووگل رو می کشه، هم به دب تیر می زنه که اول زنده می مونه، ولی بعدش تو بیمارستان سکته مغزی می کنه. دکستر زمانی که دب هنوز تو بیمارستان بود هانا و هریسون (بچش ) رو راهی می کنه آرژانتین و می گه خودم بعدا می یام. پسر ووگل رو دستگیر می کنن و دکستر به صورت تخیلی می ره تو سلولش و می کشش. ولی دفاع از خود حساب می شه و ولش می کنن، بعدش هم می ره Life Support دب رو می کشه، برش می داره و می ره همون جایی که جسد Victim هاشو می ندازه، با ناراحتی و وسط Hurricane که خیلی احساساتی ـش کرده بود دبرا رو می ندازه زیر دریا. بعد توی یک مونولوگ می گه I kill Everyone I Love. به هانا و هریسون زنگ می زنه می گه دوستتون دارم، بعدش مرگ خودش رو فیک می کنه.
یک کامیون می بینیم که چوب حمل می کنه و رانندش دکستره. دکستر می ره تو خونه می شینه، به دوربین نگاه می کنه و سریال تموم می شه.

شرمنده دقیق نبود ولی خوب این رو فهمیدین که خیلی رو هوا بود :D
 
آخرین ویرایش:

ghost

کاربر سایت
Apr 4, 2007
1,680
نام
پویا



دقیقا هدف از نشون دادن دختره ماسوکا و رابطه شون چی بود؟؟ فکر نکنم هدف دیگه ای بجز پرکردن زمان سریال درکار بوده باشه.
چطوری تونست از اون طوفان نجات پیدا کنه و تا ناکجاآباد شنا کنه ؟
اخه مگه میشه یه بیمارو انقدر راحت و بدون کوچکترین مزاحمتی از بیمارستان خارج کرد و سوار قایق کرد؟
چرا مسئولین بیمارستان انقدر احمقن که چند دیقه مونده به شروع طوفان، تازه یادشون می افته باید بیمارستان رو تخلیه کنن؟
چرا سرنوشت هیچ کدوم از کاراکترهای فرعی مشخص نشد ؟
چرا یه قاتل زنجیره ای زن میتونه مادر هریسون باشه و اشکالی نداره ولی یه قاتل زنجیره ای مرد نمیتونه باباش باشه ؟


به نظرم دکستر و فن هاش لیاقت یه فصل بهتر برا پایان سریال رو داشتن.
این اواخر دیگه انقدر نکات غیر منطقی تو داستان و واکنش های احمقانه از دکستر و ادمای اطرافش زیاد شده بود که آدم دیگه حتی سعی نمیکرد برا خوش حل و فصلشون کنه. تا قبل از رسیدن به یک سوم پایانی این فصل نمیشد دربارش چیزی گفت و چاره ای نبود به جز اینکه منتظر باشیم تا نویسنده ها هرچی تو چنته دارن رو کنن. ولی وقتی طرح داستانی کامل و ابهام ها برطرف میشه، به شکل ناخوشایندی احساس میکنیم رودست خوردیم.
چون مشخص میشه همه ی این لحظاتی که پای سریال تلف کردیم بدون نتیجه بود.
دکستر مجموعه ای از لحظه های مرعوب کننده و ایده های نسبتا خوب بود که به جایی نرسید. سیزن های قبلی در مجموع قابل اعتنا بودن، اما هرچی جلوتر رفت مشکلات تشدید شدن و متاسفانه با ریت بالای بیننده هایی که هرهفته داشت، اعتماد نویسنده ها به کاراکترهای ناقص و فیلمنامه ی به شدت ضعیفشون تشدید شد و سرانجامش به یه سریال مهمل منجر شد که البته تا لحظه ی اخر به شدت اصرار داره که جدی بگیریمش.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر