ناشر: Nintendo, Square Enix
سازنده: Team Asano
سبک: Tactical RPG
تاریخ عرضه: 4 مارس 2022
پلتفرم: Switch
عنوان بعدی تیم آسانو، خالق Bravely Default و Octopath Traveler اثری در سبک تاکتیکال ـه که قراره سال 2022 برای نینتندو سوییچ به صورت انحصاری عرضه شه.
مبنای داستان و گیم پلی بازی روی تصمیم گیری های سه شاخه، تمرکز زیاد روی تاثیر محیط روی محیط مبارزه و داستان شاخ و برگ دار بنا شده
دموی بازی هم اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترسه و این جور که به نظر میاد بعد سال ها با دنباله معنوی Final Fantasy Tactics روبروییم
- بازی تو سبک تاکتیکال نوبتیه (مشابه Fire Emblem ها و FF Tactics)
- المان اصلی این بازی شورای تصمیم گیری ـه. تو یک سری از نقاط مهم داستانی شخصیت های اصلی بازی سر دو راهی قرار میگیرن و هر کدوم رای های خودشون رو برای مسیر پیشروی انتخاب می کنند
- شما بعد این رای گیری اولیه فرصت دارید تا براساس انتخاب خودتون با شخصیت های مختلف صحبت کنید و نظر اون ها رو از رای شون برگردونید
- صحبت کردن با NPC ها یا انجام ساید کوئست های مخلتف آپشن های دیالوگ متفاوتی رو آزاد می کنه که باعث میشه بتونید رای یه سری شخصیت های یک دنده تر رو به خودتون برگردونید
- بسته به رای نهایی شورا مسیر داستانی تغییرات به شدت گسترده ای می گیره و حتی باعث میشه استیج های نبرد بازی کامل از هم تفاوت پیدا کنند و نتونید تو یه مسیر همه فایت های ممکن تو بازی رو تجربه کنید.
- ساید کوئست های توی نقشه، کات سین های آپشنال توی نقشه و کمک به شخصیت هایی که تو چادرتون جمع شدن باعث میشه افراد مختلف و جدید رو به ارتش تون اضافه کنید
- تو سیستم مبارزات بازی، حرکات مختلف کاراکتر ها براساس Action Point هاشون دسته بندی میشن. تعداد AP هایی که هر کاراکتر داره، و تعداد AP هایی که هر کدوم از حرکات اون کاراکتر میخواد در ترکیب با موقعیت فعلی شما تو اون نوبت باعث حساس شدن بیش از پیش مبارزات میشه
- حملات دو طرفه تو یه نوبت هم یکی از مکانیک های بازیه که اگه یکی از یارهای شما از سمت مخالف یونیت دشمن محاصره اش کرده باشه، موقع حمله به اون یونیت، اون یار شما هم از پشت بهش ضربه میزنه.
تریلرها
آخرین ویرایش: