@محـمد
اها اون كه صد در صد!عمق رو باهات كاملا موافقم..موندگار نيستن اينجور بازيا ولي برانكه مثلا ١٠ ساعت وقت صرفشون كني ي بار تمومشون كني ارزش دارن...
مثل خيلي از فيلم هاي پر سرو صداي هاليوود.... شاهكار نيستن!عالي هم نيستن!خيليم زود فراموش ميشن!اما ارزش يك بار ديدن رو دارند اكثرا!
اينجوري كه تو انتقاد كردي ياد اشخاصي افتادم كه وسط فيلم سينما رو ترك ميكنن!:d
دقيقا باهات موافقم كه بازي هاي اكشن برانكه نشون بدن خيلي عمق دارن و پيچيده ـن سعي ميكنن يجوري إلمان هاي rpg رو قاطي گيم پليشون كنن كه اكثرا انچنان موفق هم نميشن..
@ احـسـان
اون كه صد در صد..
فاركراي حداقل تكليفش با خودش مشخص بود
واسه اين مثالشو زدم كه احساس كردم محمد گيرش فقط به تلفيق إلمان هاي rpg تو گيم پلي اكشنه...
اها اون كه صد در صد!عمق رو باهات كاملا موافقم..موندگار نيستن اينجور بازيا ولي برانكه مثلا ١٠ ساعت وقت صرفشون كني ي بار تمومشون كني ارزش دارن...
مثل خيلي از فيلم هاي پر سرو صداي هاليوود.... شاهكار نيستن!عالي هم نيستن!خيليم زود فراموش ميشن!اما ارزش يك بار ديدن رو دارند اكثرا!
اينجوري كه تو انتقاد كردي ياد اشخاصي افتادم كه وسط فيلم سينما رو ترك ميكنن!:d
دقيقا باهات موافقم كه بازي هاي اكشن برانكه نشون بدن خيلي عمق دارن و پيچيده ـن سعي ميكنن يجوري إلمان هاي rpg رو قاطي گيم پليشون كنن كه اكثرا انچنان موفق هم نميشن..
@ احـسـان
اون كه صد در صد..
فاركراي حداقل تكليفش با خودش مشخص بود
واسه اين مثالشو زدم كه احساس كردم محمد گيرش فقط به تلفيق إلمان هاي rpg تو گيم پلي اكشنه...


