Noah Hughes کارگردان استدیو Crystal Dynamics به EDGE گفت:" Tomb Raider از بازیهای Nintnedo مانند Zelda و سری Metroid همچنین بازی Castlevania شرکت Konami در بعضی از قسمتها الهام گرفته است.
بازیهای شرکتهای دیگر چیزهایی دارند که سازندگان را گاهی اوقات مجبور به بازگشت پشت سرهم و کپی برداری از آنان میکنند و این روند ادامه پیدا میکند, دیدهاید که بازیهای Tomb Raider روند خطی را دنبال میکنند .ما میخواستیم یک بازی open world مانند GTA را بسازیم ولی به دلایل ذیل نشد:
" ترس داشتیم که داستان اصلی بازی نتواند از سری Tomb Raider پیروی کند و آن را توصیف کند بخاطر این که آسیبی نبیند از آن دست کشیدیم.
Tomb Raider در 5 مارس 2013 برای اروپا عرضه میگردد.
آخرین ویرایش: