Tomb Raider :Crystal Dynamics الهام گرفته از Zelda و Metroid است.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,474
نام
مهدی
njcagk1np8p154et08p.jpeg


Noah Hughes کارگردان استدیو Crystal Dynamics به EDGE گفت:" Tomb Raider از بازی‌های Nintnedo مانند Zelda و سری Metroid همچنین بازی Castlevania شرکت Konami در بعضی از قسمت‌ها الهام گرفته است.
بازی‌های شرکت‌های دیگر چیز‌هایی دارند که سازندگان را گاهی اوقات مجبور به بازگشت پشت سرهم و کپی برداری از آنان ‌می‌کنند و این روند ادامه پیدا ‌می‌کند, دیده‌اید که بازی‌‌های Tomb Raider روند خطی را دنبال می‌کنند .ما می‌خواستیم یک بازی open world مانند GTA را بسازیم ولی به دلایل ذیل نشد:
" ترس داشتیم که داستان اصلی بازی نتواند از سری Tomb Raider پیروی کند و آن را توصیف کند بخاطر این که آسیبی نبیند از آن دست کشیدیم.

Tomb Raider در 5 مارس 2013 برای اروپا عرضه می‌گردد.
 
آخرین ویرایش:

Loghman

زمان تنها چیزیست که به عدالت بین همه تقسیم شده است
کاربر سایت
Apr 1, 2010
2,596
نام
لقمان
من توش موندم! بازی به این کاملی بود(منظور شماره های اول بازی) الان این هی داره میگه ما از این الهام گرفتیم از اون الهام گرفتیم
درسته که بعضی چیزا لازمه تغییر کنه، دیگه نه اینجوری
من که به عنوان Tomb Raider نمیشناسمش این بازی رو
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,050
نام
وحید
اولش Uncharted بود حالا هم شد Metroid و Zelda.
پس Tomb Raider که خودش صاحب سبک بود چی شد؟
چند روز دیگه دیدین یهو میگن واسه بخش پلتفرمینگ از بازی منچ الگو برداری شده. :|
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,701
والا من تو این نسل هم متروید رو بازی کردم و هم زلدا رو ... شباهتی بینشون نمیبینم!:-/
بازی بیشتر شبیه آنچارتد بسیار خشن شده میمونه تا متروید!!!
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,242
نام
محمد
از روز اول مشخص بود که بازی از این دو تا الهام گرفته
بت من هم دقیقا هم مثل این بازی هست و البته اون خیلی شدید تر از TR از ایده های این دو تا بازی استفاده کرده
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,242
نام
محمد
اینم اخر و عاقبت لارا!!!!!!!!!!

مشکلش چیه؟
بازی اینقدر داریم که ازین دو تا بازی الهام گرفتن. اصلا کاش بیشتر اکشن ادونچرها اینجوری باشن و این سیستم رو پیاده کنن. با این سیستم بازی از یه بازی خطی و کسل کننده به یه بازی تمام عیار با یه مکانیک عمیق و درگیر کننده تبدیل میشه البته اگه بتونن قوانین ساخت این مدل بازی هارو بخوبی
پیاده سازی کنن
اینکه لارا این شکلی شده تازه یه اتفاق فوق العاده عالیه واسه طرفدارهای این سری
 

retsamfo

کاربر سایت
Oct 3, 2011
180
نام
M.reza
اول اینکه بعضی از دوستان درک درستی از الهام گرفتن ندارن. دوم هم اینکه الهام گرفتن از هرچیزی حالا چه کتاب باشه چه گیم یا هر چیزی میتونه توی هر ضمینه از اون عنوان باشه چه بسا بعضی از اون الهامات رو عوام هم متوجه نشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر