دقیقا برای منم همینطور بود شدو بیشتر حال و هوای نسخه های کلاسیک داشت منو یاد مراحل هند و آفریقای tomb raider 3 مینداختضمن علاقه ای که به crystal dynamics دارم ولی ترجیح میدادم سازنده ی اصلی eidos montreal باشه ، نسخه ای که ساختن (shadow ) به مراتب از ریبوت 2013 و rise بهتر و پایبندتر به ریشه ها بود .
این عکسFan-made ـه

این عکسFan-made ـه![]()
آفریقا نداشت نسخه 3.هند،پاسیفیک،لندن،نوادا و قطب جنوبدقیقا برای منم همینطور بود شدو بیشتر حال و هوای نسخه های کلاسیک داشت منو یاد مراحل هند و آفریقای tomb raider 3 مینداخت
درسته من اشتباه کردم اون موقع (زمان عرضه باری) مراحل پاسیفیک فکر می کردم آفریقا هستش و تا امروز همین آفریقا توی ذهنم بودش(ممنون)آفریقا نداشت نسخه 3.هند،پاسیفیک،لندن،نوادا و قطب جنوب
دقیقا توی نسخه های کلاسیک 1 تا 6 بهترین موسیقی و داستان و گیم پلی داشت ولی من اتمسفر نسخه 1 بیشتر دوست داشتم توی نسخه های کلاسیک به ترتیب 1 .4 .2 .3 خیلی دوست داشتم ولی 5 و مخصوصا 6 اصلا خوب نبوداتمسفر،موسیقی و گیم پلی 4 نسخه کلاسیک رو بتونن نزدیکش بشن دستشون رو میبوسم.
5 که خوب نبود.نمیدونم منظور از 6 کدومه.اگر اولین نسخه ps2 منظور شماس که فاجعه بود.تومب ریدر کلاسیک همون 1 تا 4 رو منظورمه.ولی شخصا 2 رو بهترین میدونم.بعد از اون مثل شما 1و4و3.ولی جادوی وسعت و عظمت مصر نسخه4 و هند نسخه 3 فراموش نشدنیه.البته واسه من که پیرمردم.موسیقی نسخه 3 تو لایبری ثابت موزیکامه.البته آهنگ سازش فکر کنم فوت کرد.دقیقا توی نسخه های کلاسیک 1 تا 6 بهترین موسیقی و داستان و گیم پلی داشت ولی من اتمسفر نسخه 1 بیشتر دوست داشتم توی نسخه های کلاسیک به ترتیب 1 .4 .2 .3 خیلی دوست داشتم ولی 5 و مخصوصا 6 اصلا خوب نبود
