Tom Clancy's The Division | PC

j9g767r71u9xe17qcj5b.jpg

Title: Tom Clancy's The Division
Developer:
Ubisoft Massive, Red Storm, Ubisoft Reflections, Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Director: Ryan Barnard
Creative Director: Nicklas Cederstrom
Release Date: 8 March 2016
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
MetaScore: N/A

System Requirements

MINIMUM CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only).
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better.
RAM: 6GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better – See supported List*.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 256 kbps upstream, or faster.

RECOMMENDED CONFIGURATION

Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better – See supported List*
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration. For an up-to-date list of supported hardware, please visit the FAQ for this game on our website: http://support.ubi.com
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Multiplayer: Broadband connection with 512 kbps upstream, or faster.


در E3 سال 2013 یوبی سافت از عنوان جدیدی از سری Tom Clancy تحت عنوان The Division رو نمایی کرد که نمایش خیره کننده آن نگاه های بسیاری را به خود جذب کرد. بازی پس از تاخیر های زیادی سرانجام قرار است در 8 مارچ سال 2016 برای هر سه پلتفرم به صورت همزمان به بازار عرضه گردد.

جمعه سیاه یا Black Friday ، روزی که پول زیادی در بین مردم جا به جا می شود، روز مناسبی برای آزمایش آمادگی مواجه با موقعیت های بحرانی برای دولت آمریکا بود، ویروسی از طریق پول منتشر می شود اما موقعیت بنا به دلایلی از کنترل خارج شده و جامعه رو به نابودی می رود. شهر New York تا جای ممکن خالی می شود و کسانی که باقی مانده اند در قرنطینه شهری می مانند، برای بقای خود می جنگند، و گروه های مختلفی هم سعی دارند که از این موقعیت به نفع خود استفاده کرده و شهر را تصاحب کنند. با این شرایط گروهک هایی تحت عنوان Division که برای مقابله با چنین شرایطی آموزش دیده اند وارد عمل می شوند، تا هم اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و از نابودی کامل جامعه پیشگیری کنند، هم از عوامل این اتفاق شوم پرده برداری کنند.

در بالا چکیده ای از داستان بازی که تا به حال از آن صحبت شده آورده شد، در ادامه به نکات مربوط به خود بازی و گیم پلی آن می پردازیم.

اطلاعات کلی بازی:


  • سبک بازی Online-Open World-RPG معرفی شده است و توسط استودیو Massive Entertainment در حال ساخت است. موتور پایه بازی Snow Drop نام دارد که مختص این بازی ساخته شده است.
  • در حالت کلی بازی دارای دو بخش است که مجزا از هم می باشند، بخش PVE که در آن می توانید به تنهایی و یا به همراه دوستان خود به صورت Co op پیش بروید و به مقابله با AI بازی بپردازید، قسمت دوم که بخش PVE بازی را تشکیل می دهد تحت عنوان Dark Zone که در آن علاوه بر AI با سایر پلیر ها مواجه می شوید، ماموریت های داستانی بازی در هر دو منطقه جریان داشته و برای پیشبرد داستان مجبور هستید به بخش PVP بازی قدم بگذارید. قدم گذاشتن از بخش PVE به PVP بدون بارگذاری خاصی صورت می گیرد و شما باید با تجهیزات و لول خاصی از مرز این قسمت ها وارد آن شوید.
  • برای بازی کردن در هر دو قسمت که بالا اشاره شد، چه در حالت تک نفره و چه همراه با دوستان نیاز هست که همواره به سرور های بازی وصل باشید، چون مثل بازی هایی همچون Diablo III حتی Damage های شما هم بر اساس سرور تعیین می شود.
  • Companion App بازی که بازیکن بر روی تبلت می توانست کنترل یک Drone را در دست بگیرد و در اولین نمایش بازی معرفی شده بود، به دلیل بر هم زدن بالانس بازی حذف شد.
  • بازی همانند بازی های RPG دارای Loot-Level-Skill-Tallen-Perk می باشد، آیتم های بازی نیز دارای لول بندی و کیفیت هستند و بسته به لول و کیفیت آن ها کارایی های متفاوتی دارند.
  • در ابتدای بازی شما می توانید شخصیت خود را به صورت محدود که شامل جنسیت، قد و هیکل، رنگ پوست، خالکوبی و ... شخصی سازی کنید، هر پلیر می تواند تا 4 شخصیت به صورت همزمان داشته باشد که با هر کدام پیشروی جداگانه ای دارد. در طول بازی هم آیتم هایی که فقط نمای ظاهری دارند وجود دارد تا از شبیه هم بودن همه ی پلیر ها جلوگیری شود.
  • بازی دارای کلاس بندی خاصی نیست، اینطور نیست که شما مثلا کلاس تک تیر انداز بردارید و تا آخر بازی با همان بازی کنید، بلکه آیتم ها و مهارت هایی که آزاد می کنید کلاس شما را مشخص می کنند و در هر لحظه با توجه به مهارت های باز شده و اسلحه خود می توانید نوع دیگری را تجربه کنید.
  • محیط بازی شامل قسمت های بیرون و محیط های داخل ساختمان و یا مسیر های زیر زمینی می شود. نقشه کامل بازی هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد با محیط بزرگی رو برو هستیم.
  • در محیط بیرون مردم عادی را می بینیم که برای بقای خود تلاش می کنند، از شما یاری می خواهند و به شرایط اطراف واکنش نشان می دهند. همچنین در کنار مردم عادی شماری از حیوانات نیز وجود دارند که آن ها هم با توجه به موقعیت واکنش خاص خود را دارند.
  • بازی در فصل زمستان در جریان است، اما دارای چرخه کامل شب و روز و چرخه وسیع آب و هوایی نیز می باشد که در میان آن ها فقط جای هوای بارانی خالیست.


در بالا سعی شد اطلاعات کلی بازی برای جلوگیری از طولانی شدن پست اول آورده شود، اما اطلاعات دیگری که منتشر شده و در پست های تاپیک به آن ها اشاره کردم رو توی اسپویلر پایین قرار می دم:


vcrtsy0ntpzbh28avosy.jpg


  • توی بازی علاوه بر قابلیت های Co-oP بازی شما قابلیت این رو دارید که بازی رو تنهایی هم انجام بدید، اما توی هرکدوم ازین شرایط تنها نیستید، گروه های دیگری هم هستند که جزو دوستان شما به حساب میان، با شما همکاری می کنن و بعضی ها هم ماموریت هایی که باید انجام بدید رو تشکیل می دن.
  • یکی از گروه هایی که مشخص شده از یاران شما هستن گروه JTF یا Joint Task Force هستن که از پلیس ها، دکتر ها و پرستار ها ، آتش نشانی ها و .... تشکیل شدند. ابتدای بازی که شما وارد منهتن می شید می بینید که این گروه هم مانند شما سعی کرده که جلوی حادثه رو بگیره اما نتونسته موفق باشه و حالا شما هستین که به کمک اون ها میایین و شاید ماموریت هایی هم با کمک هم انجام بدید.
  • گروه بعدی که جزو یاران شما هستند مردم عادی هستند که نتونستن از شهر خارج بشن، درسته که نمی تونن کمک زیادی به شما کنن، اما با توجه به اعمال شما به حضورتان واکنش نشان می دهند و جو بازی را می سازند.
  • شاید گروه های دیگری هم باشند در بازی که هنوز اسمی از اون ها برده نشده
  • اما اولین گروه دشمنی که سال قبل با آن ها آشنا شدیم Cleaners هستند، این گروه هم قصد پاکسازی نیویورک رو از ویروس دارند، اما با راهی خشن، از نظر اون ها هر کسی که داخل شهر مانده آلوده به ویروس هست و باید نابود شود. هرچیزی که جلوی راه آن ها باشد می سوزانند تا ویروس را از بین ببرند.
  • گروه دیگری که در جریان E3 امسال معرفی شده، Rikers بودن، کسانی که زندانی بودند و در جریان این نابسامانی ها فرار کردند و حالا خود را پادشاه نیویورک می خوانند. این گروه همچنین در مقابل پلیس های گروه JTF قرار می گیرند و احتمالا باید شاهد درگیری جالبی میان آن ها باشیم.


vau96s63f3i7d7ct8xmt.jpg



  • اولین نکته ای که هست، سیستم آب و هوای بازی هست. بازی کلا توی فصل زمستان جریان داره، و خبری از فصل های دیگه نیست، اما آب و هوا مختلفی از جمله مه آلود، برفی، صاف، طوفانی توی بازی وجود داره. و تغییرات این آب و هوا هم به صورت کاملا دینامیک اتفاق می افته! مثلا قبل از اینکه برف شروع به باریدن کنه شما می بینین که آسمان ابری می شه، رنگبندی محیط عوض می شه و بعد برف می باره. توی هوای صاف با خورشید شاهد باریدن ناگهانی برف نیستید.
  • شخصیت شما هم اشاره شده که به تغییرات آب و هوایی واکنش نشون می ده، حالا این واکنش ها شاید پیچیدن شال دور گردن، پاک کردن برف از روی صورت و غیره باشه، یا شاید هم المان های دیگه ای مد نظر باشه که هنوز صحبتی ازش نشده.
  • بازی چرخه شب و روز کاملی رو داره. و همه اون حالت های آب و هوایی که بالا گفته شده می تونه توی هر زمانی از بازی اتفاق بیافته که موقعیت های جالبی هم برای بازیکن به وجود میاره.
  • سیستم های آب و هوا روی نوع بازی شما تاثیر گذار هست. مثلا توی هوای طوفانی دید شما به عنوان بازیکن و سایر NPC ها محدود می شه، و حتی توی هوا های بحرانی نشونه گیری شما رو دچار اختلال می کنه که خوب نکته جالبی هست برای این نوع از بازی
  • یکی دیگه از مسائلی که ترکیب زمان و شرایط جوی برای شما به وجود میاره، حالت های مختلف یک ماموریت هست. ممکنه یک منطقه به طور کلی دچار برق رفتگی شده باشه (Blackout) و وقتی شما به محل ماموریت می رسین، هم شب شده و هم طوفان شدیدی شروع می شه، خوب این حالت با اینکه این ماموریت توی روز و هوای صاف انجام بشه کلا تجربه ای متفاوت رو برای بازیکن رقم می زنه و ارزش انجام مجدد ماموریت هارو بالا می بره.
  • شهر نیویورک توی بازی جوری طراحی شده که حس واقعی بودن رو برسونه، وقتی از محله ای به محل دیگه ای میرید تفاوت هارو می شه احساس کرد، یک منطقه ساختمان های بلند داره، جای دیگه حالت مسکونی داره و ...
  • تایید شده که محیط های داخلی و بسته هم توی بازی وجود دارن، آپارتمان های متروکه، سقف خانه ها و برج ها، ایستگاه های مترو و تونل های زیر زمین و ... .


642pj5o88959ldx3hs9i.jpg



  • Inventory شما از 10 بخش تشکیل شده که شامل (Contaminated-Primary Weapon-Secondary Weapon-Side Arm-Back Pack-Body Armor-Gloves-Tights-Knee Pads-Gasmask) می شود.
  • Primary و Secondary اسلات ها برای تفنگ های اصلی شما هستند، تفنگ های اصلی بازی هم توی 5 دسته (Assault Rifle-SMG-LMG-DMR-Shotgun) تقسیم بندی می شن.
  • اسلحه ها و آیتم هایی که پیدا می کنید Level بندی هستن، Level اون ها هم قدرتشون رو مشخص می کنه و اینکه آیا می تونید استفاده کنید یا نه! مثلا شاید یک تفنگ با 2 لول متفاوت پیدا کردید، اونی که لول بالاتری داره قویتر هست.
  • علاوه بر لول هایی که بالا اشاره شده، هر اسلحه و آیتمی که پیدا می کنید دارای گروه بندی دیگری هم هست که بر اساس میزان یافت شدنش هست (Common-Uncommon-Rare-Epic-Legendry)، این گروه بندی ها هم میزان قدرت اسلحه یا آیم و همچنین میزان قابلیت افزودنی هارو نشون می دن، مثلا برای یک تفنگ شما در حالت Rare شاید توانایی وصل کردن فقط یک آیتم اضافه مثل دوربین رو داشته باشد، اما اگر Legendry باشه قابلیت وصل کردن 3 آیتم متفاوت رو دارا خواهید بود.
  • Side Arm ها هم مثل اسلحه های اصلی لول بندی دارند، اما تیر آن ها به دلیل نبودن سلاح سرد در بازی نامحدود هست.
  • آیتم های که پوشیدنی هم هستند مثل اسلحه ها لول بندی دارند.
  • هر بازیکن هم 2 جای خالی برای Ability های خودش داره، بعضی از اون ها هم قابلیت Craft کردن رو دارن.
  • Ability های بازی قابلیت تغییر دارند و حالت های متفاوتی برای هر کدام از اون ها در نظر گرفته شده!

tbrlhu0lgobkkcz8pj90.jpg



  • نسخه کالکتور و Gold بازی هم معرفی شده که شامل Season Pass بازی و یه سری آیتم های دیگه ای هستن. Season Pass بازی هم قیمت 40 دلار داره و گفتن که یک سال برای بازی به طور مداوم محتوای اضافه داده می شه (اگه مثل The Crew باشه می خوام که اصلا چیزی ندن براش :d)
  • Companion App بازی که روی تبلت ها قرار بود عرضه بشه به دلیل عدم بالانس بودن برای همه کنسل شده. ولی ای کاش این قابلیت حداقل جاهایی که خارج از PvP بود همچنان حضور داشت.
  • نمایش بازی از قسمت Dark Zone بازی بوده برای امسال، منطقه هایی که قرنطینه شدن و ورود به اونا یعنی وارد شدن به قسمت آنلاین بازی (PvP)، خطرناک ترین قسمت های بازی هم همین منطقه ها هستند. البته توی این منطقه ها فقط پلیر های دیگه رو نمی بینید بلکه دشمنان دیگه که توسط A.I هم کنترل می شن اینجاها هستند و اکثرن از کلاس های بالا و سخت بازی هستند.
  • داخل Dark Zone ها شامل ماموریت های مختلفی هست، یکی اینکه بهترین تجهیزات بازی توی اون منطقه ها پیدا می شه. دوم اینکه برای انجام بخشی از ماموریت های خود بازی هم مجبورید که از این مناطق عبور کنید و از چنگ سایر پلیر ها در برید.
  • داخل Dark Zone هر پلیری که می بینید اولین بار به صورت خنثی می باشند، حالا این با شماست که بخواین با اون ها همکاری کنین یا درگیر بشید، یعنی در برخورد اول هیچ گونه دشمنی بین پلیر ها وجود ندارد. البته پلیر هایی که به بقیه حمله کنند به حالت Rogue در می آیند و جایزه ای برای از بین بردن آن ها به شما داده می شود. در این منطقه حتی می توانید به هم گروه های خود هم خیانت کنید و با خارج شدن از گروه همه ی آن ها را به قتل برسانید. اما خارج از Dark Zone این کار امکان پذیر نیست، چرا که با خارج شدن از گروه آن ها از بازی شما بیرون می روند.
  • سیستم Loot در بازی تا حدی شبیه به بازی هایی همچون Diablo می باشد، یعنی Personal Loot، وقتی دشمنی را می کشیم ، برای پلیر اول شاید یک آیتم باشد و برای پلیر دوم چیز دیگری و این دو از آیتمی که براشون Drop شده اطلاعی ندارن.
  • آیتم های خاصی که توی منطقه Dark Zone به دست میان برای استفاده شدن باید از منطقه خارج بشن ، و این خارج شدن هم باید توی منطقه خاصی که Extraction Zone نام داره انجام بگیره! در هر Dark Zone هم چندین نقطه برای اینکار در نظر گرفته شده!
  • ساخت کرکتر در بازی به اندازه بازی های RPG پیشرفته نیست که مثلا تمام جزییات چهره را بسازید، بلکه به موارد کلی مثل چهره کلی ، رنگ پوست و هیکل و ... خلاصه می شود.
  • بازی سیستم Craft هم دارد، اما جزییات زیادی ازش گفته نشده. اما اسلحه ها و تجهیزات قابلیت آپگرید و نصب تجهیزات مختلف مانند دوربین و .... رو دارند.
  • تخریب پذیری در بازی تا حدی وجود دارد، اما همه چیز برای بهم نزدن نظم بازی تخریب پذیر نیست.
  • بازی دارای فروشگاه هایی هم در سطح شهر می باشد که هنوز جزییات زیادی ازش در دسترس نیست.
  • بازی دارای منطقه های خاصی جز Dark Zone هم هست که پلیر ها قابلیت ملاقات با هم رو داشته باشند. در مورد Social Event ها هم سعی شده که فعلا چیزی گفته نشه!
  • بازی دارای چرخه ی شب و روز و تغییرات جوی هست که بر روی بازی هم تاثیرگذار هست، مثلا در شب دید دشمنان کم هست، یا موقع بارش برف سنگین خیلی از دشمنان از خیابان ها خارج می شوند.
  • بازی دارای سلاح های Melee نیست، و فقط سلاح های گرم در بازی کاربرد دارند، البته Stealth TakeDown ها احتمالا هنوز در بازی حضور دارند.
  • بازی دارای محیط های داخلی نیز هست و زیرزمینی نیز هست، اما بیشتر محیط را فضای بازی و خیابان ها تشکیل می دهند.
  • گویا بخش های Survival از بازی حذف شده اند، و دیگر سیستم آب و غذا وجود ندارد (گرچه از اول هم اون المان ها برای Boost ها بودن و ربطی به زنده ماندن نداشتند ولی انیمیشن گرفتن بطری آب خیلی هیجا انگیز بود و امیدوارم که این خبر صحت نداشته باشه چون به صورت رسمی چیزی گفته نشده)
  • تا جایی که ممکن بوده از وجود Loading در بازی جلوگیری شده، اما خوب در مواقعی مانند Respawn بعد از مردن و یا وارد شدن به محیط هایی خاص احتمال وجود لودینگ هست.
  • مردم عادی نیز در بازی وجود دارند و سعی دارند که بتونن توی این شرایط دووم بیارن، احتمالا هم بخشی از ماموریت های بازی مربوط به همین قسمت می شه!
  • یک Mini Map هم به بازی اضافه شده که در بالا و گوشه سمت چپ تصویر قرار داره، شامل اطلاعاتی مثل جهت قرار گیری دشمن، محل Extraction Zone و .... هست.
  • Faction دوم بازی گروهی از زندانی ها هستن که به Rikers معروف هست که با لباس زندان زرد رنگ و یک پالتو روی آن مشخص می شوند، گروه قبلی هم که قبلا معرفی شده بود Cleaners بودن که سلاح آتیشی و تجهیزات سنگین از مشخصه های آن ها است. گروه های دیگری هم هستند که هنوز معرفی نشده اند.
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين

GrAy MooN

کاربر سایت
Sep 4, 2008
1,780
نام
محمد
چه مدلي كد بتا گرفتيد ؟

بتا رو میتونی ثبت نام کنی همینجوری بدون کد و اگه شانست بزنه برات میفرستن.
اون کد پیش خرید هم که برای بتا میخواد فقط برای یوپلی میده و برای ps4-xone-steam خود به خود به اکانت اضافه میشه.
حالا شاید اونایی که از استیم خریده باشن بهشون 1-2 تا گیفت بتا دیگه هم بده مثل wild run.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا
اقا منم بتا کی میخوام :((
راستی طبق گفته سازنده هاش بازیو کامل میتونید تنهایی بازی کنید

آره منم این خبر رو خوندم. به نظرم فقط برای جلوگیری از پایرت بازی همیشه آنلاین شده. وگرنه میتونستن کاری کنن هم آفلاین و هم آنلاین داشته باشه.
چه مدلي كد بتا گرفتيد ؟
با پیش خرید بازی میتونید کد بتا بگیرین. یا ثبت نام کنید هم میتونید بگیرید البته شانسیه.
منم بتا بازی برای X1 رو گرفتم با کمک یکی از بچس بالا :d
حالا دوره مناسبی بیافته بتا خیلی خوب می شه!
یه سری اطلاعات جدید هم از بازی اومده، که می تونین توی لینک زیر بخونین

Intelligence Annex #8: Building a Better Agent | Latest news and content about Tom Clancy***39;s The Division game

ممنون. خیلی مفید بود. در ضمن X1 توی همین ماه راه می افته. ولی PS4 و PC طرفای دی ماه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
آ

ممنون. خیلی مفید بود. در ضمن X1 توی همین ماه راه می افته. ولی PS4 و PC طرفای دی ماه.

آره، برای همین رفتم سراغ X1 که توی اولین فرصت ببینم بازی چه شکلی هست.
برای PC هم که از استیم بازی رو گرفتم بتا سر جاش هست.

فقط باس برم ببینم چطوری می شه از X1 عکس و فیلم گرفت :d

mi50zk04imkmtg8l6vht.jpg
 
آخرین ویرایش:

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا

دیگه خوده این عکس ثابت میکنه میشه بازی رو تنهایی هم رفت. پس میشد سینگل برای بازی زد. به نظرم به خاطر همون قضیه پایرت کردن هست که همیشه آنلاینه.

- - -ویرایش - - -

کسی بتا چیزی داره به ما هم برسونه برای PC خدا خیرش بده ما که Siege رو خریدیم بتا نمی دن :|

میتونی بری ثبت نام کنی. توی قسمت بتای سایت خوده بازی. ولی قند شکن آمریکا بزن. انگار فقط برای آمریکاست.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
دیگه خوده این عکس ثابت میکنه میشه بازی رو تنهایی هم رفت. پس میشد سینگل برای بازی زد. به نظرم به خاطر همون قضیه پایرت کردن هست که همیشه آنلاینه.

آخه بازی خیلی از چیزهاش رو سرور برنامه ریزی می کنه! هنوز چیزی ازشون کامل نگفتن، اما اشاره کردن، مارکت، Public Event ، و اون Dark Zone که خیلی مانور زیادی هم روش هست.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا
انگار میشد به صورت محدود نسخه ی آلفای بازی رو X1 تست کرد. اینم نظر یکی از خبرنگاران. با اینکه خیلی شک دارم یوبی سافت بیاد دوباره یه بازی مشکل دار رو بده بیرون. چون بازی رو میشه راحت برگشت زد.

do.php


منبع
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
انگار میشد به صورت محدود نسخه ی آلفای بازی رو X1 تست کرد. اینم نظر یکی از خبرنگاران. با اینکه خیلی شک دارم یوبی سافت بیاد دوباره یه بازی مشکل دار رو بده بیرون. چون بازی رو میشه راحت برگشت زد.

do.php


منبع

والا تنها جاهایی که بازی قابل بازی کردن بوده توی نمایشگاه ها بوده و فقط هم روی X1 بوده. البته نظری راجع به اونا اصلا منتشر نشده، اینم نمی شه اعتماد کرد، Dec نزدیکه و بتای بازی روی X1 توی این ماه هست، خوشبختانه خودم هم می تونم تستش کنم اگه به زمانم بخوره، اگه شد اسکرین شات اینا هم می گیرم و نظرم رو با توجه به اینکه اینهمه پیگیر این بازی بودم می گم
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,083
نام
پوریا
والا تنها جاهایی که بازی قابل بازی کردن بوده توی نمایشگاه ها بوده و فقط هم روی X1 بوده. البته نظری راجع به اونا اصلا منتشر نشده، اینم نمی شه اعتماد کرد، Dec نزدیکه و بتای بازی روی X1 توی این ماه هست، خوشبختانه خودم هم می تونم تستش کنم اگه به زمانم بخوره، اگه شد اسکرین شات اینا هم می گیرم و نظرم رو با توجه به اینکه اینهمه پیگیر این بازی بودم می گم

حتی بگیم یک درصد این خبر راست باشه بازم خیلی مونده. نسخه ی بتای Hitman اومد. گرفیک و فریم افتضاح بود و مطمئنا روی نسخه ی نهایی اینطوری نیست.افت فریم و باگ و ... بالاخره با چند تا پچ هم قابل حله. تنها چیزی که میخوام اینه که گیم پلی خوبی داشته باشه. چون از همین شخص هم یه توییت دیگه اومد که میگفت اصلا گیم پلی جذابی نداره. امیدوارم بتاش سریع بیاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر