فوق العاده + افتخاری دیگه واسه بازی سنتر.
این قسمت هم به شدت امیدوارم کرد:بازیسنتر: بیایید کمی در مورد گیمپلی مخفیکاری که سری Splinter Cell با آن شناخته میشود صحبت کنیم؛ تا کنون ما شاهد بازگشت دوربین دید در شب، جابهجایی اجساد، سوت زدن، چاقو و درگیری غیرکشنده بودهایم. چه چیز دیگری از عناوین گذشته به بازی باز خواهد گشت که بتوانید با ما در میان بگذارید؟
Maxime Beland: ما طیف وسیعی از ابزار و گجتهای Sam Fisher را برای آنهایی که عاشق گیمپلی مخفیکاری هستند، به بازی اضافه کردهایم. Takedown از پشت کاور بازگشته است، این بار بهتر از همیشه. Sticky Shocker نیز این بار در قالب جذابی باز گشته است. این بار عاشقان مخفیکاری میتوانند از قابلیتهای مخفیکاری Sam نهایت استفاده را ببرند؛ قابلیت گروگانگیری و درگیری با دشمنان و همچنین استفاده از Karambit، چاقوی ساکت ولی مرگبار Sam.
Maxime Beland: صادقانه بگویم، من معتقدم وقتی طرفداران شخصا Erick Johnson را در قالب Sam Fisher در بازی تجربه کنند، از آنچه او به این نقش اضافه کرده است بسیار هیجان زده خواهند شد. ما همچنین یک تیم نویسنده خبره در اختیار داریم، تیمی که بعضی از اعضایش از ابتدا با سری همراه بودند. پس هنوز هم میتوانید بر روی یک خط داستانی جذاب و نفسگیر و همینطور دیالوگها حساب باز کنید.
واقعا؟!بازی هم که بسلامتی تاخیر خورد رفت تا مرداد 92
آخر تریلری که امروز منتشر شد تاریخ انتشار رو میزنه و 2تا پست بالاتر از پست شما هست.واقعا؟!
یه لینکی منبعی میدید؟
Wait for more my friends, wait for more...Splinter Cell Blacklist’s Perfectionist difficulty will punish even the most talented of franchise purists. While the traditional challenge of hard mode presents adept AI that demand Sam Fisher think carefully about his next stealthy step, Perfectionist puts him at an even more familiar disadvantage:
- Enemies deny melee attacks from the front.
- Sam’s goggles don’t see through walls.
- Mark and Execute doesn’t work.
Challenge Accepted....b-)Splinter Cell Blacklist’s Perfectionist difficulty will punish even the most talented of franchise purists.
I LOVE IT.........Enemies deny melee attacks from the front.
Sam’s goggles don’t see through walls.
Mark and Execute doesn’t work