title:Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist
developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:Q1 2013 (US)
قسمت جدیدی از ماجراهای سم فیشر به نامSplinter Cell 6 در دست ساخت هست .developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:Q1 2013 (US)
این خبری بود که جید ریموند در ساخت بازی از تیم اصلیConviction هم کمک گرفته اند و به احتمال فراوان باید شاهد یک اثر بیاد ماندنی دیگر ubisoft باشیم
هنوز تاریخ دقیقی برای باز ی مشخص نشده ولی اولین تصاویر بازی امروز منتشر شد.
داستان باز ی ظاهرا 6 ماه بعد از سری قبلی اتفاق می افتد و بعد از کنار کشیدن از تمام ماموریت ها و به نوعی بازنشسته شدن این بار خود ریس جمهور شخصا از سم درخواست کمک می کند برای ماموریتی ویژه که سم فقط به شرط اینکه تمام عملیات را ان طور که خود مایل هست و به شیوه خود به انجام برساند که مورد قبول قرار می گیرد .
first shots
SPLINTER CELL:BLACKLIST
E3 2012
HD
SD
سیستم امتیاز دهی Splinter Cell
درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد
آخرین ویرایش:



برخلاف گیم پلی اصلی که با سم فیشر به هزار و یک روش میتونستی بازی رو ادامه بدی

اما الان که دارم این مطلب رو همین طوری می نویسم یهو به ذهنم اومد که شاید اگه این امتیاز Ghost رو به پول تبدیل نمی کرد و کلا بازی در عوض یه مقدار مشخصی امتیاز هر سبک, مثلا Ghost این اجازه رو می داد که فقط ایتم های مربوط به Ghost رفتن رو بخریم دیگه این مشکلات رو حداقل اینقدر واضح نداشتیم!!!!
و دیگه اینه که تمام مراحل فرعی فقط یه مرحله ی کوچیک ان و شاید اینقدر هم ارزش تحلیل رو ندارن!!! , مثلا من جایی ندیدم که تو مراحل فرعی کسی که با sleeping gas بیهوش شده دوباره پاشه یا اون اتاق ادم سازی تو مراحل چارلی نکته جدیدی نیست توی اون جور مراحل
, راستی یه چیزه خوب( شایدم نه چندان خوب !!!! ) که تو مراحل چارلی حس کردم این بود که تو Wave های بالا که تعداد دشمن ها زیاد می شه بازی تا یکسری نمیرن کس دیگه ای رو نمیسازه ...!!! :-bشایدم اشتباه حس کردم.... اگر این حرفم درست باشه هم خوبه که یه مقدار بازی از نظر درجه سختی بالانس میشه هم یه جورایی پیچوندن یوبی سافت برای باگ نخوردن رو نشون بده اما در اخر اینم بگم که تو مراحل چارلی هر جا که تعداد جنازه ها زیاد می شد , مثلا دم یه راه پله تو یه نقطه 10 یا 15 نفر رو می کشتی و جنازه ها یه مقدار باد می کرد رو دست سم ,دیگه تو اون منطقه NPC ها تا نزدیک اونجا میومدن, اما راهی برای عبور از راه پله نداشتن و کلا بی خیال اون جا می شدن !!!! 