Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist | PC

splinter-cell-blacklist.jpg



title:Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist
developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:
Q1 2013 (US)​
قسمت جدیدی از ماجراهای سم فیشر به نامSplinter Cell 6 در دست ساخت هست .
این خبری بود که جید ریموند
در ساخت بازی از تیم اصلیConviction هم کمک گرفته اند و به احتمال فراوان باید شاهد یک اثر بیاد ماندنی دیگر ubisoft باشیم

هنوز تاریخ دقیقی برای باز ی مشخص نشده ولی اولین تصاویر بازی امروز منتشر شد.

داستان باز ی ظاهرا 6 ماه بعد از سری قبلی اتفاق می افتد و بعد از کنار کشیدن از تمام ماموریت ها و به نوعی بازنشسته شدن این بار خود ریس جمهور شخصا از سم درخواست کمک می کند برای ماموریتی ویژه که سم فقط به شرط اینکه تمام عملیات را ان طور که خود مایل هست و به شیوه خود به انجام برساند که مورد قبول قرار می گیرد .




first shots








SPLINTER CELL:BLACKLIST
E3 2012:DEBUT
HD
SD


سیستم امتیاز دهی Splinter Cell

درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد



 
آخرین ویرایش:
دوستان خواهشا از این بحث ها نکنن که مجبور نباشیم مثل بازی BF 3 بازم تاپیک ها رو غیب کنیم !
میدونید بازی BF3 چرا ممنوع شد چون اینقدر ما گفتیم تا ممنوعش کردند درسته بازی ضد ما بود اما باید قبول کنیم که خودمونم آشو خیلی شور کردیم ! پس خواهشا سر این بازی از این بحث ها نکنید تا همه بازی کنیم ! ممنون
 
دوستان خواهشا از این بحث ها نکنن که مجبور نباشیم مثل بازی BF 3 بازم تاپیک ها رو غیب کنیم !
میدونید بازی BF3 چرا ممنوع شد چون اینقدر ما گفتیم تا ممنوعش کردند درسته بازی ضد ما بود اما باید قبول کنیم که خودمونم آشو خیلی شور کردیم ! پس خواهشا سر این بازی از این بحث ها نکنید تا همه بازی کنیم ! ممنون

ok . گرفتم چی میگی .
 
کاور ماه آگوست مجله OXM:


تاریخ 29 مارچ هم تایید نشد و گفتن فعلا همون بهار 20138-| باهوش شدن! میخوان بعدا واسه تاخیر دست و پاشون بسته نباشه:biggrin1:
==============
نمیدونم مفاد(!) درجه بندی ESRB رو قبلا گفته بودم یا نه! به هر حال:
ESRB Rating: Mature
Blood, Drug Reference, Intense Violence, ***ual Themes, Strong Language

===
اینم سه تا وال جدید در سه سایز:

1200*1600


1050*1600


1200*1900

 
زک کوپر Community Developer بازی طی یک Q&A به سوالایی که تو فروم رسمی یوبیسافت پرسیده شده بود جواب داده:
[video=aparat;44163818405eb97518cc0525e454b57d276805]http://www.aparat.com/v/44163818405eb97518cc0525e454b57d276805[/video]

واسه اونایی که نمیتونن ببینن، به سه تا سوال اصلی جواب داده.
یکی اینکه Non-Lethal Combat همونطور که قبلا گفته بودن، هست تو بازی. طریقه استفاده اش هم اینجوریه که اگه Karambit (همون چاقوئه) رو Equip کرده باشی، خُب طرف رو میکشه، به روش های مختلف. اکه نکرده باشی، شاهد حرکات غیر کشنده ای مثل شکستن دست، خفه کردن (با هدف بیهوش کردن) و خیلی کارای متنوع دیگه خواهید بود.
دوم در مورد سیستم اقتصادی بازی. هدف اصلی رد کردن مراحل بدون دیده شدن هست. پس هر چی کمتر دیده بشین، کمتر درگیر بشین و کمتر بکشین، Point های بیشتری بدست میارین و میتونین واسه آپگریدهای متنوع ازش استفاده کنین.
سومین و مهمترینش هم در مورد نقش سایه و تاریکی تو بازیه و اینکه سم چقدر از این مورد استفاده میکنه. کوتاه بگم، خیلی. مپ های بازی شامل شب، دَم صبح، زیر آفتاب، توی بارون و طوفان، محیطای داخلی، محیطای خارجی و ... هست که تمرکز بیشتر روی تنوع محیط هاست. اطمینان داده به اندازه کافی سایه واسه مخفی شدن پیدا میشه تو بازی.
 
آخرین ویرایش:
لطفا عکس های که میذارید به صورت بند انگشتی باشه تا یه بنده خدای هم که نت سرعت پایینی داره بتونه صفحه رو درست باز کنه در ضمن از این بحث ها هم راه نندازید که تاپیک به فنا نره!
 
لطفا عکس های که میذارید به صورت بند انگشتی باشه تا یه بنده خدای هم که نت سرعت پایینی داره بتونه صفحه رو درست باز کنه در ضمن از این بحث ها هم راه نندازید که تاپیک به فنا نره!


[TD="class: font-small, bgcolor: #FFFFFF, align: center"]

[/TD]
[TD="class: font-small, width: 25%, bgcolor: #FFFFFF, align: center"]

[/TD]
[TD="class: font-small, width: 25%, bgcolor: #FFFFFF, align: center"]

[/TD]
[TD="class: font-small, width: 25%, bgcolor: #FFFFFF, align: center"] [/TD]
 

موتور بازی همون موتور future soldier هست نه ؟ آخه یه جورایی تکسچرهاش به و رنگ بندیش به future soldier هست ؟
درسته نه ؟
خیر.
انجین بازی نسخه آپگرید شده L.E.A.D هست که خودش آپگرید شده Unreal Engine 2.5ـه.
Future Soldier از انجین YETI بهره میبرد که ساخته استودیوهای داخلی Ubisoftـه.
 
قسمت دوم Comdev هم اومد:
[video=aparat;0ad26abcf5bbda320693f2fde0bbb457276820]http://www.aparat.com/v/0ad26abcf5bbda320693f2fde0bbb457276820[/video]

در دومین قسمت از Comdevهای Splinter Cell: Blacklist، زک کوپر مدیر روابط عمومی استودیوی تورنتو این بار با Maxime Beland کارگردان هنری بازی به گفت و گو نشسته است. محور اصلی صحبت های این دو در مورد اهمیت مخفی کاری و نظر آقای Beland در این مورد است.
Beland مخفی کاری در Blacklist را به یک روح که مشغول شکار انسان ها است تشبیه می کند. وقتی زک کوپر در مورد این که یک روح چه کار باید و چه کار نباید بکند و در حالت کلی نظر ایشان در مورد تعریف روح را خواست، Beland پاسخ داد: "فکر می کنم سوال جالبی پرسیدید. وقتی ما در استودیو با هم در این مورد صحبت می کنیم، هر کس تعریف متفاوتی از این واژه دارد. شخصا برای من، روح یک شخص کمال گراست! شخصی که طوری بازی می کند که هیچ گاه دیده نمی شود، پوشش خود را لو نمی دهد، ماموریتش را انجام می دهد و از محل خارج می شود، بدون این که کسی بفهمد چه اتفاقی افتاده است."
کوپر در ادامه از او پرسید آیا فقط این که پوششتان لو نرود مهم است؛ یعنی برای این کار می توان به عنوان مثال سوت زد، حواس دشمن را پرت کرد یا AI را گول زد یا باید حتما بدون این که ردی به جا بگذارید، از محل خارج شوید؟
Beland پاسخ داد: "به نظر من مشکلی ندارد که با AI بازی کنید و آن را گول بزنید اما تا زمانی که کسی نفهمد شما آن جا هستید، جسدی را پیدا نکند و... برای من یک روح کامل (مخفی کاری مطلق) کسی را نمی کشد و با کسی درگیر نمی شود؛ وارد و خارج می شود بدون اینکه کسی بفهمد. اما قسمت جالب هر بازی مخفی کاری، قدرت بازی کردن و گول زدن AI است. این طور نیست که شما فقط منتظر شوید که آن ها از سر راهتان کنار بروند. این شما هستید که حواس آن ها را پرت می کنید، آن ها را به گوشه ای می کشانید و راهی برای خود ایجاد می کنید تا بدون درگیری از محل عبور کنید."

پ.ن: قسمت اول رو هم چند تا پست بالاتر از آپارات گذاشتم.
 
عزیزان، اطلاع دارین چرا صداپیشه شخصیت سم از Michael Ironside به Eric Johnson تغییر پیدا کرد؟ آیا Michael دستمزد گزافی خواسته؟ آیا با یوبی اختلافی پیدا کردن؟ اصلا آیا از خود اعضای کمپانی UBISoft کسی درین مورد اظهار نظری کرده؟ :-/

من تو خود فروم های یوبی یه نگاهی انداختم، خیلی از طرفدارهای این سری ناراحت و حتی سرخورده شدن! =(( قیافه سم هم که جوون تر شده. آخه این داستان که ظاهرا از 6 ماه بعد از خاتمه وقایع Conviction داره رخ می ده. اول گمون کردم زمان داستان برگشته مثلا بین نسخه 1 و 2. :-??

من نمی دونم چرا بعضی کمپانی های بازی ساز، معنای «نوآوری» رو با «لگد زدن به همه تجربیات،حس ها و خاطرات خوب گذشته گیمرها» یکی کردند؟!!! :|
 
عزیزان، اطلاع دارین چرا صداپیشه شخصیت سم از Michael Ironside به Eric Johnson تغییر پیدا کرد؟ آیا Michael دستمزد گزافی خواسته؟ آیا با یوبی اختلافی پیدا کردن؟ اصلا آیا از خود اعضای کمپانی UBISoft کسی درین مورد اظهار نظری کرده؟ :-/
گویا قرار بوده صداگذاری بازی حین عملیات موشن کپچر انجام بشه، به فردی نیاز بوده که از نظر جسمانی بتونه کارای موکپ رو انجام بده که خُب آیرونساید نمیتونسته.
حالا چه گیری بوده که حتما باید صداگذاری و موشن کپچر رو یه نفر انجام بده، باید از یوبیسافت پرسید...
 
گویا قرار بوده صداگذاری بازی حین عملیات موشن کپچر انجام بشه، به فردی نیاز بوده که از نظر جسمانی بتونه کارای موکپ رو انجام بده که خُب آیرونساید نمیتونسته.
حالا چه گیری بوده که حتما باید صداگذاری و موشن کپچر رو یه نفر انجام بده، باید از یوبیسافت پرسید...
احتمالا مسائل مالی یا طول مدت ساخت بازی مطرح بوده. در کل این کارشون غیر قابل هضمه. از زمانی که شخصیت Sam Fisher خلق شد، صدای آیرونساید یکی از دلایل تحسین و محبوبیت اون بود.
برای من که تصور سم با اون شخصیت با تجربه و حس شوخ طبعی تلخش با یه صدای جوان سخته.

در همین مکس پین 3 خیلی از MoCap شخصیت مکس رو افرادی به جز James McCaffrey انجام دادن.
 
احتمالا مسائل مالی یا طول مدت ساخت بازی مطرح بوده. در کل این کارشون غیر قابل هضمه. از زمانی که شخصیت Sam Fisher خلق شد، صدای آیرونساید یکی از دلایل تحسین و محبوبیت اون بود.
برای من که تصور سم با اون شخصیت با تجربه و حس شوخ طبعی تلخش با یه صدای جوان سخته.

در همین مکس پین 3 خیلی از MoCap شخصیت مکس رو افرادی به جز James McCaffrey انجام دادن.
نه هیچ مسئله مالی مطرح نبوده. حتی آیرونساید اومده سر محل برداشت و استودیوی موکپ و با تیم کلی صحبت کرده و این اریک جانسون نحسی رو هم کلی باهاش حرف زده و نصیحت کرده که سم فیشر بودن یعنی چی.
این بهانه که BullShitـه کلا. اصلا توجیح عقلانی نداره. حالا اگه موشن کپچر در حد L.A.Noir تحویل میدادن یه چیزی! ولی چیزی که داریم میبینیم تفاوت چندانی با استفاده نکردن از موشن کپچر نداره!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or