Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier | PC

Tom-Clancys-Ghost_Recon_Future_Soldier_Cover.jpg


Future Soldier is a F-16 on legs

Publisher:UbiSoft
Developer: Ubisoft Paris
Genre: Tactical Shooter
Release Date: Q4 2010
ESRB Rating: TEEN​

ادامه ای بر تاکتیکال شوتر محبوب یوبی سافت.
این بار سربازانی آنقدر پیشرفته که توان رویای با یک F-16 را خواهند داشت،وظیفه ی نجات رییس جمهور روسیه را از چنگال یک گروه تروریستی دارند.
لازم به ذکر است برخلاف دوشماره ی قبلی یک تیم مشترک وظیفه ی کار بر روی سه پلاتفورم PC,XBOX369,PS3 را بر عهده خواهد داشت.





[








]
 
آخرین ویرایش:
اون موقع که Advanced Warfighter 2 برای PC اومد یه سیستم فضایی میخواست از بس سنگین بود که البته این سنگینی بی دلیل نبود گرافیک بازی و فیزیک یه سر گردن بالاتر از کنسول ها بود حالا بماند کنترل این چیزها که رو PC خیلی بهتر هست.
این چیزی که من دیدم تو E3 یه Tactical Shooter مثل Advanced Warfighter 2 نبود که با برنامه و استراتژی بری جلو بیشتر شبیه Rainbow Six و SC شده بود!

rainbow six هم همچين كم استراتژي نبود !!!
مخصوصا vegas !!
اگه تكتيكال نباشه چه گوست ريكانيه پس؟؟ #:-s
 
rainbow six هم همچين كم استراتژي نبود !!!
مخصوصا vegas !!
اگه تكتيكال نباشه چه گوست ريكانيه پس؟؟

Rainbow Six Vegas انچنان نیازی به استراژی نداشت! Vegas و Vegas 2 استراتزی نمیخواست اصلا یه کاور فقط میگرفتی شما اگه بازی های قبلی سری Rainbow Six بازی کنی چی میگی سری Vegas خیلی آسون بود جلوی اونا! در ضمن من منظورم ترکیبی از چند بازی Ubi بود مخفی کاری صحنه های تخیلی این چیز ها!:d
 
  • Like
Reactions: koorosh sh
این چیزی که من دیدم تو E3 یه Tactical Shooter مثل Advanced Warfighter 2 نبود که با برنامه و استراتژی بری جلو بیشتر شبیه Rainbow Six و SC شده بود!

نسخه های کنسولی GR همیشه همینطور بودن . اما لامصب هیچی GR 2002 اومد نمیشه :x
 
نسخه های کنسولی GR همیشه همینطور بودن . اما لامصب هیچی GR 2002 اومد نمیشه :x
یه بازی رو XBOX خوب بود Ghost Recon 2 Summit که انحصاری بود ولی درکل نسخه های PC همیشه بهتر بودن مخصوصا این 2 تا Advanced Warfighter ها روی PC قشنگ یه سر گردن بالاتر بودن و هنوز اصالت خودشونو حفظ کرده بودن یعنی بازی واقعا Tactical Shooter بود باید با فکر و برنامه حرکت میکردی. در مورد GR 2002 منظورت کدومه؟ Ghost Recon یا Island Thunder یا Desert Siege ؟:d البته همشون عالی بودن مخصوصا Island Thunder
کسایی که اینا رو بازی کرده باشن میفهمن Future Soldier چه تخیلی شده:d
 
میدونم ... اما خب GR ـ GR ـه :دی الان TPTS شده بازی . نسخه های PC همیشه FPTS بودن اما خب کیفیت نسخه های کنسولی از لحاظ کیفیت گیم پلی تو این 2 شماره اخیر بهتر بوده .
من نمیدونم بچه بودم بازی میکردم فقط یادمه اولش میزد Copyright @ 2002 blah blah :دی مرحله اولش تو یه کویر بودیم :x بازی خیلی بزرگ بود !
 
میدونم ... اما خب GR ـ GR ـه :biggrin1: الان TPTS شده بازی . نسخه های PC همیشه FPTS بودن اما خب کیفیت نسخه های کنسولی از لحاظ کیفیت گیم پلی تو این 2 شماره اخیر بهتر بوده .
من نمیدونم بچه بودم بازی میکردم فقط یادمه اولش میزد Copyright @ 2002 blah blah :biggrin1: مرحله اولش تو یه کویر بودیم :x بازی خیلی بزرگ بود !
الان دیگه شده lol قابلیت Invisible مخفی کاری حرکات سم فیشر شد راش های تخیلی این چیزها:d آره خوب Advanced Warfighter ها رو کنسول های این نسل اومده بودن بهتر شده بودن ولی باز هم جلوی نسخه PC پایین تر بودن.
عجب راهنمایی خفنی blah blah :d فکر کنم Desert Siege میگی که تو Intro بازی نشون میده یه فرمانده کچل سیاه پوست میره بالا منبر سرباز ها رو تحریک میکنه:d اولین Mission هم تو صحرا هست و شب باید Nightvision بزنی...
 
GRAW 1 و GRAW 2 روی PC از نظر من یه مضخرف کامل بود ! بازی میخواست بگه تاکتیکه ولی یه عنوان سخت بی منطق بود ! واقعا متعجب که دوستان میگن نسخه ی PC بهتر از 360 بود ! GRAW روی 360 وقتی اومد جدا فک برانداز بود هم گیم پلی هم گرافیک .
 
GRAW 1 و GRAW 2 روی PC از نظر من یه مضخرف کامل بود ! بازی میخواست بگه تاکتیکه ولی یه عنوان سخت بی منطق بود ! واقعا متعجب که دوستان میگن نسخه ی PC بهتر از 360 بود ! GRAW روی 360 وقتی اومد جدا فک برانداز بود هم گیم پلی هم گرافیک .
خوب این نظر تو هست و قابل احترام! ولی میشه بگی منظورت از این جمله چی بوده؟ بازی میخواست بگه تاکتیکه ولی یه عنوان سخت بی منطق بود ! بعد یه باز برو Advanced Warfighter 2 رو PC و با Res و تنظیمات بالا بازی کن میبینی که فکت جای دیگه اشتباهی افتاده:d
 
ببین مثلا تو عنوانی مثل ARMA سختی بازی طبیعی و منطقیه ولی توی2 GRAW روی PC اصلا معلوم نبود از کجا تیر میخوری یا دشمنا با 100 تیر میمردن تو با یه تیر :دی کلا سازندش GRIN استودیوی مضخرفی بود که درشم بستن :دی

Gamespot : Punishing and unforgiving difficulty that will make you cry, even on easy
 
آخرین ویرایش:
نمایش E3 رو دیدم، در مورد گرافیک نمیشد نظری داد چون کیفیت تریلر خوب نبود، در مورد گیم پلی هم باید گفت که ظاهرا دیگه مثل قبل نیازی به برنامه ریزی و چیدن استراتژی نیست، تو درگیری نهایی عینهو COD وسط 10 نفر یه نفرو کول کرده بود و زیر آتش سربازای دشمن و شلیک مستقیم دو هلیکوپتر راحت پیشروی میکرد:-o تازه کلاک کرایسیس هم که دیگه سنگ تموم گذاشته)xآخه من نمیدونم دیگه کلاک واسه چی بود!!!!!؟؟؟؟؟ وجود یه همچین قابلیتی واقعا بازی رو مسخره میکنه، تازه هیچگونه سوئیت بخصوصی هم نداره که بگی مثلا بخاطر سوئیتشه، همینجوری با یه لباس نظامی معمولی آستین کوتاه میره رو Clock:-o





البته جای تعجب نیست، طبق معمول بازی بر اساس سلیقه یه سری گیمر نوب تازه به دوران رسیده در حال ساخته تا یه بار موقع بازی بهشون فشار اضافی وارد نشه)x)x)x)x)x

ببخشید این که میگی میره روی clock یعنی چی؟
قابلیت clock چیه اصلا؟
 
ببین مثلا تو عنوانی مثل ARMA سختی بازی طبیعی و منطقیه ولی توی2 GRAW روی PC اصلا معلوم نبود از کجا تیر میخوری یا دشمنا با 100 تیر میمردن تو با یه تیر :biggrin1: کلا سازندش GRIN استودیوی مضخرفی بود که درشم بستن :biggrin1:

Gamespot : Punishing and unforgiving difficulty that will make you cry, even on easy
اصلا بازی های مثل ARMA یا Operation Flashpoint با GR مقایسه نکن اینو یه عالم دیگه دارن توشون فقط استراتژی حکم فرمایی میکنه یه میدون جنگ واقعی هست هر کس نمیتونه باش کنار بیاد شاید فن های بازی باهاش مشکلی نداشته باشن ولی غیر ممکنه بقیه سختیشونو منطقی بدونن! GR هم من قبول ندارم میگی غیر منطقی سخت بود فقط باید با فکر بازی میکردی من همین پارسال Advanced Warfighter 2 رو Hard تموم کردم مشکلی هم نبود نمیگم سخت نیست هست خوبشم هست ولی منطقی هم هست 100 تا وسیله برای شناسای دید زنی محیط این چیزا هست درست ازش استفاده شه مشکلی نداره:d تو بری بازی های قبل Advanced Warfighter بازی کنی چی میگی؟:d
در ضمن گور بابای Gamespot :d
 
  • Like
Reactions: shefer
ببین مثلا تو عنوانی مثل ARMA سختی بازی طبیعی و منطقیه ولی توی2 GRAW روی PC اصلا معلوم نبود از کجا تیر میخوری یا دشمنا با 100 تیر میمردن تو با یه تیر :دی کلا سازندش GRIN استودیوی مضخرفی بود که درشم بستن :دی

Gamespot : Punishing and unforgiving difficulty that will make you cry, even on easy
اولا که با یه تیر معمولا میتونستی دشمنا رو از پا دربیاری ثانیا تو بازی شونصدتا اپشن برای دید زدن دشمنا و محاصره کردنشون در اختیار داشتی. به خصوص قابلیت دستور دادن به افرادت به شدت دستتو برای کارای تاکتیکی باز میذاشت. من بر خلاف شما واقعا GRIN رو برای بازیهاش ستایش میکنم. بازی رو سخت میکرد ولی واقعا اون سختیش لذت بخش بود. من خودم دو بار فقط رو مود HARD بازی رو تموم کردم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or