به نظرم برعکس، اون سازنده بزرگ مشکلش باس فایت های اصلیش نبود، مشکلش مبارزات ساده و مینی باس هاش بود
اینکه 40~50 ساعت، به جز باس فایت ها داشتی یه حرکت تکراری رو انجام میدادی بدون هیچ اتفاق خاصی
عجب تریلر پشم ریزونی! چه فضاسازیی... عالی بودش. کامبت هم خیلی فلشی و سینماتیک بود. البته میزان لحظات اسکریپتد هم کم نبود ولی خب جذاب بود حداقل. بنا به دلایلی من رو یاد باس فایت های بیونتا انداخت.
عجب تریلر پشم ریزونی! چه فضاسازیی... عالی بودش. کامبت هم خیلی فلشی و سینماتیک بود. البته میزان لحظات اسکریپتد هم کم نبود ولی خب جذاب بود حداقل. بنا به دلایلی من رو یاد باس فایت های بیونتا انداخت.