Multi Platform Tides of Annihilation

آخرین ویرایش:
این مطلب عالی رو خیلی از سازنده های بزرگم درک نکردند:دی

.
.
View attachment 401403
View attachment 401404

View attachment 401405
به نظرم برعکس، اون سازنده بزرگ مشکلش باس فایت های اصلیش نبود، مشکلش مبارزات ساده و مینی باس هاش بود:دی
اینکه 40~50 ساعت، به جز باس فایت ها داشتی یه حرکت تکراری رو انجام میدادی بدون هیچ اتفاق خاصی:-"
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
عجب تریلر پشم ریزونی! چه فضاسازیی... عالی بودش. کامبت هم خیلی فلشی و سینماتیک بود. البته میزان لحظات اسکریپتد هم کم نبود:دی ولی خب جذاب بود حداقل. بنا به دلایلی من رو یاد باس فایت های بیونتا انداخت.
این چیزی بود FF16 قرار بود باشه و نبود.:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or