Thief برای PC و کنسولهای نسل بعد در سال 2014

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
thief-4-030513.jpg


به نظر میرسد اولین تصاویر واقعی از Thief 4 منتشر شده . طبق اخبار و شایعات Thief 4 سال 2014 برای PC و کنسولهای نسل بعدی منتشر خواهد شد .Thief 4 در حال حاضر توسط Eidos Montreal در حال ساخته شدن است و شایعات نسل بعد بودن بازی فقط برای زمانی خاصی بوده . برای اطلاعات بیشتر از این بازی به OXM ، NeoGAF و سایت VK.com مراجعه کنید .

====================
آپدیت خبر »

این بازی توسط Eidos Montreal در حال ساخت هست و توسط Square Enix قرار است منتشر شود . مجله معتبر Game Informer در شماره 140 خود پیش نمایشی کامل از این بازی را ارائه میدهد :

کاور گیم اینفورمر

cover610.jpg


داستان بازی :

نام شخصیت اصلی بازی Garrett است و داستان بازی در شهر " The City " اتفاق می افتد . شهری که توسط حکومت ستمگر و سیاسی شناخته شده لرد Baron اداره میشود . ما در بازی با شهری صنعتی طرف هستیم . شهر صنعتی ای که به راحتی میشود از تمام املاک ثروتمندان غارت و دزدی انجام داد و شهری که مردم آن به بیماری همه گیری مثل طاعون مبتلا هستند . در این بازی Garrett باید با توجه به محیط بازی از مسیرهای مناسب استفاده کند تا به موقعیت مورد نظر خود برسد . گرافیک و سبک معماری بازی هم Gothic است تا بازیباز با حال و هوای آن دوران اشنا شود و حس و حال آن دوران را لمس کند .

سایت رسمی بازی و فروم این بازی هم از مدتی پیش شروع به کار کرده که میتونید از آدرس زیر اون رو مشاهده کنید :

Thief


منبع
 
آخرین ویرایش:

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
همونطور که اونجا بهتون گفتم این خبر شایعه هست هنوز و تایید نشده!!!!
ویرایش:خب الان دیگه شایعه نیست!!:d
 
آخرین ویرایش:

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
چون دیدم بحثش داغس (حتی تو تاپیک عکس های بازی) یه چی رو لازم دیدم که بگم (حتی این همه شباهت برا خودم هم جالب بود :D )
بکس Eidos Montreal اصلاً نمیدونن تقلید رو چیجوری مینویسن ;;)
Bethesda Softworks first announced Dishonored as a first-person, stealth, action-adventure game for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360 platforms on July 7, 2011
THI4F was officially confirmed on May 11, 2009

در ضمن این شباهتی که میبینید تو جفتشون هست به دلیل اینه که منبع الهام جفتشون یکیه !!! چی :-/ یادم نیست :(
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
البته Broiling اسم شهر نیست و اسم شهر بازی "The City"ـه خالیه، مثل همیشه.

من نسخه های قبلی رو ندیدم : اما گیم اینفورمر نوشته :

Unfortunately, the City is broiling with social tension as it is ravaged by a plague and lorded over by a political tyrant known as the Baron.

متاسفانه ، شهر Broiling با تنش های سیاسی روبرو هست و با بیماری طاعون از بین رفته و لرد Baron به عنوان یک ستمگر سیاسی بر شهر حکومت میکند ! "The City" فکر نکنم درست باشه !
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
نام شخصیت اصلی بازی Garrett است و داستان بازی در شهر broiling اتفاق می افته . شهری که توسط حکومت ستمگر و سیاسی شناخته شده لرد Baron اداره میشه . ما در بازی با یک شهر صنعتی طرف هستیم . شهر صنعتی ای که به راحتی میشود از تمام املاک ثروتمندان غارت و دزدی انجام داد و شهری که مردم آن به بیماری همه گیری مثل طاعون مبتلا هستند . در این بازی Garrett باید با توجه به محیط بازی از مسیرهای مناسب استفاده کند تا به موقعیت مورد نظر خود برسد . گرافیک و سبک معماری بازی هم Gothic است تا بازیباز با حال و هوای آن دوران اشنا شود و حس و حال آن دوران را لمس کند .
اسکی بیچون و چرا از Dishonored. درورد به روح پرفتوح و شخصیت وارسته بربچه های Eidos Montreal =)). .
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
من نسخه های قبلی رو ندیدم : اما گیم اینفورمر نوشته :

متاسفانه ، شهر Broiling با تنش های سیاسی روبرو هست و با بیماری طاعون از بین رفته و لرد Baron به عنوان یک ستمگر سیاسی بر شهر حکومت میکند ! "The City" فکر نکنم درست باشه !
Series hero Garrett returns to the Gothic, industrial metropolis known simply as the City to steal any and everything that will make him richer

Broiling تو لغت به معنی "سوزاندن" یا "کباب کردن"ـه و اون جمله ای که شما اشاره کردی، "Broiling" توش نقش فعل داره و مفهوم کناییش اینه که "شهر داره تو آتش تنش های سیاسی می سوزه".
 

MooRy

کاربر سایت
Apr 19, 2009
131
نام
morteza
ترول کننده های عزیز لطفا آرامش خودتون رو حفظ کنید, بزارید بازی یه تریلر ازش بیاد بعد بحث تقلید رو پیش بکشید, در ضمن تقلید Thief از Dishonored ؟؟:-/
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر