Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
1740920265645.png

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​



The Witcher IV در The Game Awards رونمایی شد
13 دسامبر 2024

استودیوی CD PROJEKT RED در مراسم The Game Awards 2024 که در لس‌آنجلس برگزار شد، با یک تریلر سینمایی جذاب، اولین نگاه به The Witcher IV — آغازگر حماسه‌ای جدید در دنیای ویچر — را به نمایش گذاشت.

خلاصه‌ای از آنچه دیدیم:
  • این تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، Ciri را به‌عنوان قهرمان اصلی معرفی می‌کند. او در روستایی دورافتاده که نسل‌هاست تحت سلطه هیولایی ترسناک و خواستار قربانی‌های انسانی است، مأموریت یک ویچر را بر عهده می‌گیرد.
  • بازی The Witcher IV با بهره‌گیری از نسخه‌ای ویژه از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و تریلر آن با استفاده از همین فناوری و بر روی یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است.
  • این عنوان که ادامه‌دهنده میراث یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است، قرار است عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را ارائه دهد.

در The Game Awards امسال، استودیوی CD PROJEKT RED از بازی The Witcher IV — که پیش‌تر با نام رمز Polaris شناخته می‌شد — رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ای بر The Witcher 3: Wild Hunt — یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی — است و با قرار دادن Ciri در مرکز داستان، فصل جدیدی را در این مجموعه آغاز می‌کند.

نوشته شده توسط Sebastian Kalemba، کارگردان بازی:
ما با این بازی، حماسه‌ای تازه در دنیای ویچر را شروع کرده‌ایم و این بار Ciri قلب داستان ماست! اعلام این خبر حس فوق‌العاده‌ای دارد. مدت‌ها بود که می‌خواستیم Ciri را به‌عنوان قهرمان The Witcher IV معرفی کنیم؛ این تصمیم برایمان کاملاً طبیعی بود و معتقدیم او شایستگی این جایگاه را دارد. در این بازی، با همراهی Ciri در مسیرش، به این پرسش می‌پردازیم که واقعاً ویچر بودن به چه معناست. این تریلر، پیش‌زمینه‌ای از این موضوع و همچنین تاریکی و واقع‌گرایی دنیای ویچر را به نمایش می‌گذارد.

تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، ما را با Ciri، دخترخوانده Geralt of Rivia، همراه می‌کند که در روستایی دورافتاده مأموریتی را می‌پذیرد. این روستا سال‌هاست که در چنگال هیولایی گرفتار شده که قربانی‌های آیینی را طلب می‌کند. این تریلر، که به شکل یک داستان کوتاه مستقل روایت می‌شود، توانایی‌های جدید Ciri — از جمله زنجیری ویژه و جادوهای پیشرفته — را به تصویر می‌کشد.

در قلب این تریلر، نگاه Ciri به‌عنوان یک خارجی به روستا قرار دارد. در حالی که اهالی روستا آماده قربانی کردن دختری جوان در یک مراسم سنتی هستند، Ciri تصمیم به دخالت می‌گیرد. او با هدف نابودی هیولا و نجات دختر، خود را در برابر خرافات و تعصبات مردمی می‌بیند که قصد کمک به آن‌ها را دارد. این تقابل، Ciri را به درسی سخت و تلخ از دنیای ویچر می‌رساند: هیولاها به شکل‌های مختلفی وجود دارند.

این تریلر با بهره‌گیری از نسخه‌ای اختصاصی از Unreal Engine 5 و بر روی یک پردازنده گرافیکی پیشرفته NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است. این اثر که با استفاده از فناوری اصلی بازی و مدل‌های واقعی به‌کاررفته در آن خلق شده، نگاهی سینمایی به تجربه‌ای که The Witcher IV نوید آن را می‌دهد، ارائه می‌کند. این تریلر حاصل همکاری نزدیک استودیوی CD PROJEKT RED با Platige Image است؛ شرکتی که پیش‌تر مسئول خلق سینماتیک‌های ابتدایی سری ویچر بوده است.

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است که توسط CD PROJEKT RED توسعه یافته. این بازی با محوریت Ciri، بازیکنان را به سفری در جهانی فانتزی، تاریک و بی‌رحم می‌برد. با قدرت‌گیری از Unreal Engine 5، این عنوان قصد دارد عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را به ارمغان بیاورد.

تصاویر بازی

ویدیوهای بازی

برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید. اخبار و جزئیات سری ویچر را نیز می‌توانید در وب‌سایت رسمی، X و Facebook دنبال کنید.

درباره The Witcher IV
The Witcher IV، بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره و جهان‌باز بعدی از CD PROJEKT RED است که به‌عنوان ورودی اصلی جدید در سری ویچر، پس از The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود. این بازی با شروع حماسه‌ای تازه، بازیکنان را در نقش Ciri — شکارچی حرفه‌ای هیولاها — قرار می‌دهد و آن‌ها را به دل جهانی فانتزی و خشن می‌برد. این عنوان که با Unreal Engine 5 ساخته شده و توسط تیم داخلی استودیو توسعه می‌یابد، قرار است تجربه‌ای بی‌سابقه و بلندپروازانه در دنیای ویچر ارائه کند.
 
در مقام مقایسه, سیریِ تریلر اول انگار مامانشه:-"
View attachment 382713
نمیدونم واقعا اینقدر دست به تغییر زدن یا تفاوت بخاطر سینماتیک بودنش بوده..
هرچه که هست, کاملا دگرگون شد.
اون کارکتر دوره دموکراتها طراحی شده
با اومدن ترامپ صنعت گیم و سینما و شل کرده مسخره بازیاشو
 
  • Like
Reactions: AM!R
خداروشکر که متوجه شدن باید روی کنسول نمایش بدن و یه نمایش سی‌جی‌وار بعضا روی کارت گرافیک‌هایی که حتی معرفی نشدن جذابیتی نداره. خیلی خیلی لذت بردیم. گرافیک واقعا خفنه ولی توی گرافیک به شخصه جی‌تی‌ای رو دست‌نیافتنی‌تر میدونم. ببینیم گیم‌پلی چه کردن
 
کوویر و پوویس دوتا پایتخت داره یکی زمستونی یکی تابستونی . یکی تو قسمت شمالیش میشه یکی هم قسمت جنوبی و ساحلیش . Lan Exeter پایتخت زمستونیش رو که نشون دادن Pont Vanis پایتخت تابستونیش رو هم احتمالا میبینیم . اونجور که کارگردان بازی اخر دمو گفت Lan Exeter باید انتظار شهر اصلی خیلی بزرگتر از Novigrad رو داشته باشیم .

تم موزیک رو هم ظاهرا چسبیدن به همون موزیکی که موقع مبارزه سیری تو تریلر قبلی شنیدیم :x
 
آخرین ویرایش:
آخیشششش......

پسر به خدا چند سال بود که با پیش نمایش یه بازی هیجان نیومده بودم...

آخرین بار اگه اشتباه نکنم گوست او سوشیما بود که این حسو بهم داد.
 
  • Like
Reactions: vahid_ba
خودشون ده بار تکرار کردن این تک دمو واسه نشون دادن فیچر های UE5 ساخته شده که رو PS5 داره 60 فریم اجرا میشه بعد یکی مثل جف کیلی و همین سایتا خبری خودش رو پاره کردن نوشتن In Game بعد ملت میان میگن چرا دوباره اینا دارن دروغ میگن LOL به هر حال ، خیلی خوبه اینجوری انتظارات رو دارن منیج میکنن .

پ.ن : این بازم به این معنی نیست که بازی اصلی کیفیتش در این حد نیست ولی خوب دقیقا به این شکلی که نشون دادن هم پلی نمیشه . تو یـ تیکه از دمو طرف میگه این فیچر ها اینقدر سبکن که جا رو واسه بقیه فیچر ها و سیستم های گیم پلی روی CPU باز میزاره که خوب به نظرم خیلی نکته مهمی ـه خودشون متوجهن که این تک دمو Future Complete نیست و خیلی از سیستمای گیم پلی توش وجود نداره واسه همین تاکید کردن که جا واسه بقیه فیچر ها باز هستش . در کل خود من فک نمیکنم 60 فریم شدنی باشه و قطعا با یـ بازی 30 فریمی رو PS5 طرفیم . کیفیت ویژوال و انیمیشن ها دقیقا همین شکلی خواهد بود ولی توجه به جزئیات و تعامل با محیط و NPC ها رو شک دارم بتونن به چیزی که نشون دادن برسونن
 
آخرین ویرایش:
خودشون ده بار تکرار کردن این تک دمو واسه نشون دادن فیچر های UE5 ساخته شده که رو PS5 داره 60 فریم اجرا میشه بعد یکی مثل جف کیلی و همین سایتا خبری خودش رو پاره کردن نوشتن In Game بعد ملت میان میگن چرا دوباره اینا دارن دروغ میگن LOL به هر حال ، خیلی خوبه اینجوری انتظارات رو دارن منیج میکنن .

پ.ن : این بازم به این معنی نیست که بازی اصلی کیفیتش در این حد نیست ولی خوب دقیقا به این شکلی که نشون دادن هم پلی نمیشه . تو یـ تیکه از دمو طرف میگه این فیچر ها اینقدر سبکن که جا رو واسه بقیه فیچر ها و سیستم های گیم پلی روی CPU باز میزاره که خوب به نظرم خیلی نکته مهمی ـه خودشون متوجهن که این تک دمو Future Complete نیست و خیلی از سیستمای گیم پلی توش وجود نداره واسه همین تاکید کردن که جا واسه بقیه فیچر ها باز هستش . در کل خود من فک نمیکنم 60 فریم شدنی باشه و قطعا با یـ بازی 30 فریمی رو PS5 طرفیم . کفیت ویژوال و انیمیشن ها دقیقا همین شکلی خواهد بود ولی توجه به جزئیات و تعامل با محیط و NPC ها رو شک دارم بتونن به چیزی که نشون دادن برسونن
سوال اینه چرا باید چنین دمویی نشون بدن اصلا؟ خب بذارن بازی هر وقت آماده شد با خیال راحت بیان و مستقیما گیمپلی واقعی رو نشون بدن.
این حرکتو یادمه سر ویچر ۳ هم زدن . واسه ویچر تو VGX2013 یه گیم‌پلی نشون دادن که بازی نهایی اصلا شبیه اون فوتیج نبود.



اینطوری بعدها داستان هم درست نمیشه که وای دیدین اون چیزی که مثلا ۲۰۲۵ نشون دادن رو PS5 الان که مثلا سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ عه و بازی منتشر شده اصلا اون چیزی نیست که اون سال نشون دادند.
درکل همونطور که خودت گفتی تک دمو در اصل یه بخش خاصه که فقط برای نشون دادن توانایی‌های فنی بازی یا موتور گرافیکی ساخته شده، تازه اونم تو بهترین حالت ممکن. (که بعضی وقتا هم بهش میگن نمایش InEngine )
چیزایی مثل AI , سیستم مبارزات، اسکریپت مأموریت‌ها و اینا تو این دمو یا خیلی ابتدایی هستن یا اصلا وجود ندارن . حالا آیا ویچر 4 واقعاً آخرش این شکلی می‌شه؟ به احتمال زیاد آره اونم رو سیستم های خیلی قوی در آینده. ولی روی PS5 معمولی با این کیفیت بنظرم محاله‌ ، انتظاراتتون رو کنترل کنید. امیدوارم نمایش های بعدی اولا تک دمو نباشه دوما بازم رو کنسول باشه ، نه روی پی سی های اند.
 
آخرین ویرایش:
سوال اینه چرا باید چنین دمویی نشون بدن اصلا؟ خب بذارن بازی هر وقت آماده شد با خیال راحت بیان و مستقیما گیمپلی واقعی رو نشون بدن.
این حرکتو یادمه سر ویچر ۳ هم زدن . واسه ویچر تو VGX2013 یه گیم‌پلی نشون دادن که بازی نهایی اصلا شبیه اون فوتیج نبود.



اینطوری بعدها داستان هم درست نمیشه که وای دیدین اون چیزی که مثلا ۲۰۲۵ نشون دادن رو PS5 الان که مثلا سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ عه و بازی منتشر شده اصلا اون چیزی نیست که اون سال نشون دادند.
درکل همونطور که خودت گفتی تک دمو در اصل یه بخش خاصه که فقط برای نشون دادن توانایی‌های فنی بازی یا موتور گرافیکی ساخته شده، تازه اونم تو بهترین حالت ممکن. (که بعضی وقتا هم بهش میگن نمایش InEngine )
چیزایی مثل AI , سیستم مبارزات، اسکریپت مأموریت‌ها و اینا تو این دمو یا خیلی ابتدایی هستن یا اصلا وجود ندارن . حالا آیا ویچر 4 واقعاً آخرش این شکلی می‌شه؟ به احتمال زیاد آره اونم رو سیستم های خیلی قوی در آینده. ولی روی PS5 معمولی با این کیفیت بنظرم محاله‌ ، انتظاراتتون رو کنترل کنید. امیدوارم نمایش های بعدی اولا تک دمو نباشه دوما بازم رو کنسول باشه ، نه روی پی سی های اند.
ماهیت استدیو های سهامی عام همینه... با هایپ می گذرن(این حرفم به معنی این نیست استدیو خاص به حرفاش عمل نمی کنه یا عالی نیست... که هر استدیویی تو یک سری بخشا هست)

وقتی به درامد ویچر 3 که جدیدا مشخص شده در طول ده سالش نگاه می کنیم... می بینیم خیلی از استدیو های زیر مجموعه پلتفرم هولدر ها اون رقم رو توی سه تا شش ماه حتی بدست آوردن... ولی ماهیت سهامی عام بودن و هایپ باعث می شه مدیران و سهام داران پول رو پول بزارن... که شاید واقعا هم اعضای تیم بازیساز نقشی نداشته باشن... ولی همین بازی رسانه ای مثبت باعث شده بود قبل از سقوط یوبی سافت اینا سهامشون از یوبی هم بیشتر بشه... قطعا خیلی ها سود کردن... حالا سایبر کلی هایپ داشت... لانچ بد بشه...تهش چی؟ تهش این هست سه تا شش ماه حتی یک سال کمپانی سهامش افت می کنه... با اپدیت ها و پچ ها... که بازی تقریبا به محصول وعده داده شده رسید... شروع می کنن به حرف و هایپ عنوان بعدی تا چند سال حباب باز بندازن... اصلا گاهی وقتا خوده سهام داران یک شرکت از قبل خواهان افت سهمگین سهام هستند، تا با اون پولی که از قبل طی چند سال جمع کردن... با پولی اندک باز در شرایط افت سهام بخرن... و سهمشون رو تو کمپانی بیشتر کنن... و با پروژه بعدی... دوباره پول به جیب بزنن!

اصلا هم بحث CDPRنیست... ماهیت این استدیو های سهامی عام رو می گم... همین Shift Up وقتی سهامشو عمومی کرد... فaکیnگ 3 بیلیون بود... الان با افتش 1.8 بیلیون فقط ارزش سهانشه که باز غیر منطقی بالاست... اونم برا استدیویی که یک بازی نسبتا خوب گاچا با تنسنت ساخته... و بازی AAA دو میلیون نسخه هم نفروخته!!!

متاسفانه این رقم های عجیب غریبی که رو استدیو های سهامی عام می خوره... اینارو وادار می کنه به معرفی زودهنگام یا هایپ بی مورد!
 
سوال اینه چرا باید چنین دمویی نشون بدن اصلا؟ خب بذارن بازی هر وقت آماده شد با خیال راحت بیان و مستقیما گیمپلی واقعی رو نشون بدن.
این حرکتو یادمه سر ویچر ۳ هم زدن . واسه ویچر تو VGX2013 یه گیم‌پلی نشون دادن که بازی نهایی اصلا شبیه اون فوتیج نبود.
البته یکم اینجا فرق داره . چیزی که الان نشون دادن اصلا چیز عجیب غریب نبود و کاملا شدنی ـه ولی ویچر 3 اصلا یـ چیز فضایی بود . ما الان خروجی هایی داریم که دقیقا کیفیتش مثل این دموست . سوای اون دموهای ویچر 3 رو همش با عنوان گیم پلی به خورد ملت دادن ولی اینجا کاملا رو این تک دمو بودن تاکید داشتن . حالا اینکه رسانه ها در به در دنبال ویو و کلیک هستن دیگه مشکل اینا نیست .

ماهیت استدیو های سهامی عام همینه... با هایپ می گذرن(این حرفم به معنی این نیست استدیو خاص به حرفاش عمل نمی کنه یا عالی نیست... که هر استدیویی تو یک سری بخشا هست)

وقتی به درامد ویچر 3 که جدیدا مشخص شده در طول ده سالش نگاه می کنیم... می بینیم خیلی از استدیو های زیر مجموعه پلتفرم هولدر ها اون رقم رو توی سه تا شش ماه حتی بدست آوردن... ولی ماهیت سهامی عام بودن و هایپ باعث می شه مدیران و سهام داران پول رو پول بزارن... که شاید واقعا هم اعضای تیم بازیساز نقشی نداشته باشن... ولی همین بازی رسانه ای مثبت باعث شده بود قبل از سقوط یوبی سافت اینا سهامشون از یوبی هم بیشتر بشه... قطعا خیلی ها سود کردن... حالا سایبر کلی هایپ داشت... لانچ بد بشه...تهش چی؟ تهش این هست سه تا شش ماه حتی یک سال کمپانی سهامش افت می کنه... با اپدیت ها و پچ ها... که بازی تقریبا به محصول وعده داده شده رسید... شروع می کنن به حرف و هایپ عنوان بعدی تا چند سال حباب باز بندازن... اصلا گاهی وقتا خوده سهام داران یک شرکت از قبل خواهان افت سهمگین سهام هستند، تا با اون پولی که از قبل طی چند سال جمع کردن... با پولی اندک باز در شرایط افت سهام بخرن... و سهمشون رو تو کمپانی بیشتر کنن... و با پروژه بعدی... دوباره پول به جیب بزنن!

اصلا هم بحث CDPRنیست... ماهیت این استدیو های سهامی عام رو می گم... همین Shift Up وقتی سهامشو عمومی کرد... فaکیnگ 3 بیلیون بود... الان با افتش 1.8 بیلیون فقط ارزش سهانشه که باز غیر منطقی بالاست... اونم برا استدیویی که یک بازی نسبتا خوب گاچا با تنسنت ساخته... و بازی AAA دو میلیون نسخه هم نفروخته!!!

متاسفانه این رقم های عجیب غریبی که رو استدیو های سهامی عام می خوره... اینارو وادار می کنه به معرفی زودهنگام یا هایپ بی مورد!
البته یـ بخشیش هم احتمالا تقصیر اپیک ـه که میخواد انجینش رو پرزنت کنه و چه اسمی گولاخ تر از CDPR و IP ویچر ؟

فوتیج Direct Feed دمو رو CDPR منتشر کرد :

 
آخرین ویرایش:
به به عجب چیز گولاخی نشون دادن 😁 گرافیک نهایی به نظرم نزدیک به همین تریلر هم بشه خیلی خوبه. دیگه نسخه قبل رو همه بازی کردیم و گرافیک بازی چه از نظر تکنیکی و چه هنری جز بهترین‌ها بود. حالا بحث دانگرید جدا هست ولی نتیجه نهایی کاملا قابل قبول بود. مهم‌ترین موضوع پرفورمنس بازی هست که ویچر ۳ موقع لانچ واقعا مشکل داشت و دهنمون سرویس شد از بس آپدیت کردیم تا بالاخره بازی درست شد :دی ولی جدی الان خیلی ذوق دارم که دوباره یه چیزی خفن از دنیای ویچر دیدم 😁
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or