Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
1740920265645.png

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​



The Witcher IV در The Game Awards رونمایی شد
13 دسامبر 2024

استودیوی CD PROJEKT RED در مراسم The Game Awards 2024 که در لس‌آنجلس برگزار شد، با یک تریلر سینمایی جذاب، اولین نگاه به The Witcher IV — آغازگر حماسه‌ای جدید در دنیای ویچر — را به نمایش گذاشت.

خلاصه‌ای از آنچه دیدیم:
  • این تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، Ciri را به‌عنوان قهرمان اصلی معرفی می‌کند. او در روستایی دورافتاده که نسل‌هاست تحت سلطه هیولایی ترسناک و خواستار قربانی‌های انسانی است، مأموریت یک ویچر را بر عهده می‌گیرد.
  • بازی The Witcher IV با بهره‌گیری از نسخه‌ای ویژه از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و تریلر آن با استفاده از همین فناوری و بر روی یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است.
  • این عنوان که ادامه‌دهنده میراث یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است، قرار است عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را ارائه دهد.

در The Game Awards امسال، استودیوی CD PROJEKT RED از بازی The Witcher IV — که پیش‌تر با نام رمز Polaris شناخته می‌شد — رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ای بر The Witcher 3: Wild Hunt — یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی — است و با قرار دادن Ciri در مرکز داستان، فصل جدیدی را در این مجموعه آغاز می‌کند.

نوشته شده توسط Sebastian Kalemba، کارگردان بازی:
ما با این بازی، حماسه‌ای تازه در دنیای ویچر را شروع کرده‌ایم و این بار Ciri قلب داستان ماست! اعلام این خبر حس فوق‌العاده‌ای دارد. مدت‌ها بود که می‌خواستیم Ciri را به‌عنوان قهرمان The Witcher IV معرفی کنیم؛ این تصمیم برایمان کاملاً طبیعی بود و معتقدیم او شایستگی این جایگاه را دارد. در این بازی، با همراهی Ciri در مسیرش، به این پرسش می‌پردازیم که واقعاً ویچر بودن به چه معناست. این تریلر، پیش‌زمینه‌ای از این موضوع و همچنین تاریکی و واقع‌گرایی دنیای ویچر را به نمایش می‌گذارد.

تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، ما را با Ciri، دخترخوانده Geralt of Rivia، همراه می‌کند که در روستایی دورافتاده مأموریتی را می‌پذیرد. این روستا سال‌هاست که در چنگال هیولایی گرفتار شده که قربانی‌های آیینی را طلب می‌کند. این تریلر، که به شکل یک داستان کوتاه مستقل روایت می‌شود، توانایی‌های جدید Ciri — از جمله زنجیری ویژه و جادوهای پیشرفته — را به تصویر می‌کشد.

در قلب این تریلر، نگاه Ciri به‌عنوان یک خارجی به روستا قرار دارد. در حالی که اهالی روستا آماده قربانی کردن دختری جوان در یک مراسم سنتی هستند، Ciri تصمیم به دخالت می‌گیرد. او با هدف نابودی هیولا و نجات دختر، خود را در برابر خرافات و تعصبات مردمی می‌بیند که قصد کمک به آن‌ها را دارد. این تقابل، Ciri را به درسی سخت و تلخ از دنیای ویچر می‌رساند: هیولاها به شکل‌های مختلفی وجود دارند.

این تریلر با بهره‌گیری از نسخه‌ای اختصاصی از Unreal Engine 5 و بر روی یک پردازنده گرافیکی پیشرفته NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است. این اثر که با استفاده از فناوری اصلی بازی و مدل‌های واقعی به‌کاررفته در آن خلق شده، نگاهی سینمایی به تجربه‌ای که The Witcher IV نوید آن را می‌دهد، ارائه می‌کند. این تریلر حاصل همکاری نزدیک استودیوی CD PROJEKT RED با Platige Image است؛ شرکتی که پیش‌تر مسئول خلق سینماتیک‌های ابتدایی سری ویچر بوده است.

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است که توسط CD PROJEKT RED توسعه یافته. این بازی با محوریت Ciri، بازیکنان را به سفری در جهانی فانتزی، تاریک و بی‌رحم می‌برد. با قدرت‌گیری از Unreal Engine 5، این عنوان قصد دارد عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را به ارمغان بیاورد.

تصاویر بازی

ویدیوهای بازی

برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید. اخبار و جزئیات سری ویچر را نیز می‌توانید در وب‌سایت رسمی، X و Facebook دنبال کنید.

درباره The Witcher IV
The Witcher IV، بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره و جهان‌باز بعدی از CD PROJEKT RED است که به‌عنوان ورودی اصلی جدید در سری ویچر، پس از The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود. این بازی با شروع حماسه‌ای تازه، بازیکنان را در نقش Ciri — شکارچی حرفه‌ای هیولاها — قرار می‌دهد و آن‌ها را به دل جهانی فانتزی و خشن می‌برد. این عنوان که با Unreal Engine 5 ساخته شده و توسط تیم داخلی استودیو توسعه می‌یابد، قرار است تجربه‌ای بی‌سابقه و بلندپروازانه در دنیای ویچر ارائه کند.
 
این شد یه چیزی:دی
تو ویچر همیشه دخترا رو خوشگل طراحی میکردن و سانسوری هم در کار نبود احساس راحتی میکردی:دی
یه جاش گرالت وقتی رفت پیش کیرا که تو وان بود به گرالت گفت پذیرایی رو حال کردی چه منظره قشنگی نشونت دادم:دی
از این میترسیدم که طراحی سیری رو درگیر ووک کنن که از این شاتها اینطور بر میاد که نه
 
با اون ۱۲% نیرویی که روی Orion گذاشتن, اون کی قراره عرضه بشه پس..؟ ۲۰۲۹؟8-|
Orion اگه امسال بره تو Pre Production در بهترین حالت یک الی دو سال دیگه میره تو فول پروداکشن یه سه سال هم اونجا در گیرند دیگه خودت حسابش رو بکن!
پ.ن : اون استدیویی که خریدن معلوم نیست داره چیکار میکنه ! تهش میشه استدیو ساپورت هیچی از توش در نمیاد. ریمیک ویچر هم هنوز تو کانسپت فیز هستش . بازیی که همه چیزش امادست چرا اینقدر باید لفتش بدن ؟ خودم احتمال میدم سر موتور درگیرند و تمام تمرکشون رو گذاشتن واسه Tune کردن موتور برا ویچر ۴ . هنوز مونده تا بتونند یک خروجی درست حسابی ازش بگیرند و بعد که مطمئن شدن کامل امادست با شیر کردن Asset ها کارشون رو بین چند تا پروژه به صورت همزمان پیش ببرند .
 
Orion اگه امسال بره تو Pre Production در بهترین حالت یک الی دو سال دیگه میره تو فول پروداکشن یه سه سال هم اونجا در گیرند دیگه خودت حسابش رو بکن!
پ.ن : اون استدیویی که خریدن معلوم نیست داره چیکار میکنه ! تهش میشه استدیو ساپورت هیچی از توش در نمیاد. ریمیک ویچر هم هنوز تو کانسپت فیز هستش . بازیی که همه چیزش امادست چرا اینقدر باید لفتش بدن ؟ خودم احتمال میدم سر موتور درگیرند و تمام تمرکشون رو گذاشتن واسه Tune کردن موتور برا ویچر ۴ . هنوز مونده تا بتونند یک خروجی درست حسابی ازش بگیرند و بعد که مطمئن شدن کامل امادست با شیر کردن Asset ها کارشون رو بین چند تا پروژه به صورت همزمان پیش ببرند .
به جز اینها رو یه new ip با اسم project hadar هم دارن کار میکنن. چه بسا اون اولویت هم داشته باشه به اوریون. یه پروژه فرعی ویچر هم دارن به جز تریلوژی سیری و ریمیک قسمت اول.
 
به جز اینها رو یه new ip با اسم project hadar هم دارن کار میکنن. چه بسا اون اولویت هم داشته باشه به اوریون. یه پروژه فرعی ویچر هم دارن به جز تریلوژی سیری و ریمیک قسمت اول.
project hadar با توجه به برنامه ریزی که تا الان داشتن و تیم بندیشون در خوشبینانه ترین حالت اواخر نسل بعدی :D مگه اینکه تو پروسه ساخت بازیاشون تغییرات اساسی بدن . طبق این چارت اخیر اولویت بندی هاشون مشخصه :

Gm5o5MHXUAAFDMT.jpg

پروژه Sirius قرار بود یـ بازی جمع و جور انلاین تو دنیای ویچر باشه که پروژشون ریبوت شد . الان هنوز توی چارت ـه ولی بعد این همه سال که از خرید استدیوشون میگذره اگه کامل پروژشون رو کنسل نکنن و تبدیل به تیم ساپورت نشن نباید تعجب کنیم .
 
هرچی بیشتر Cyberpunk 2077 رو بازی می‌کنم، بیشتر حیرت می‌کنم که چرا اینا همچین موتور محشری رو کنار گذاشتن و رفتن سراغ آنریل! :|
بله، اوایل عرضه خیلی مشکلات وجود داشته ولی چیزی که الآن دارم تجربه می‌کنم، یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین گرافیک‌های کنسولی هست (دیگه روی پی‌سی که به جای خود) و با اینکه بازی خیلی پیچیدگی‌های فنی داره و توی شهری با جزئیات بسیار بالا می‌گذره، ولی روی حالت 60fps هم گرافیک فوق‌العاده‌ای ارائه می‌ده. از تصویر کلی که ارائه می‌ده و به شدت زیباست، تا کیفیت کاراکترها و ماشین‌ها و خیلی از بافت‌های خیابون و وسایل مختلف و... حتی توی یه بازی خطی هم عالیه، چه برسه به اثری با این ابعاد.
البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند و این صحبت‌ها. :دی ولی کاش روی همین RedEngine می‌موندن و با یه سری به‌روزرسانی، بهترش می‌کردن. یعنی بازی از نظر بصری انقدر خوبه که حتی باعث امیدوارتر شدن من نسبت به GTA VI شده و پیش خودم می‌گم وقتی Cyberpunk 2077 با اون همه ماجراهای زمان عرضه تونست به تدریج بهتر بشه و به همچین دستاورد فنی‌ای برسه، دیگه راک‌استار به عنوان جادوگرِ صنعت بازی قراره چه بکنه! :دی
 
هرچی بیشتر Cyberpunk 2077 رو بازی می‌کنم، بیشتر حیرت می‌کنم که چرا اینا همچین موتور محشری رو کنار گذاشتن و رفتن سراغ آنریل! :|
بله، اوایل عرضه خیلی مشکلات وجود داشته ولی چیزی که الآن دارم تجربه می‌کنم، یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین گرافیک‌های کنسولی هست (دیگه روی پی‌سی که به جای خود) و با اینکه بازی خیلی پیچیدگی‌های فنی داره و توی شهری با جزئیات بسیار بالا می‌گذره، ولی روی حالت 60fps هم گرافیک فوق‌العاده‌ای ارائه می‌ده. از تصویر کلی که ارائه می‌ده و به شدت زیباست، تا کیفیت کاراکترها و ماشین‌ها و خیلی از بافت‌های خیابون و وسایل مختلف و... حتی توی یه بازی خطی هم عالیه، چه برسه به اثری با این ابعاد.
البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند و این صحبت‌ها. :دی ولی کاش روی همین RedEngine می‌موندن و با یه سری به‌روزرسانی، بهترش می‌کردن. یعنی بازی از نظر بصری انقدر خوبه که حتی باعث امیدوارتر شدن من نسبت به GTA VI شده و پیش خودم می‌گم وقتی Cyberpunk 2077 با اون همه ماجراهای زمان عرضه تونست به تدریج بهتر بشه و به همچین دستاورد فنی‌ای برسه، دیگه راک‌استار به عنوان جادوگرِ صنعت بازی قراره چه بکنه! :دی
ریسکشونو اوردن پایین کلا الان هر کی میره رو آنریل هدفش یه فست فود گیم با دکور و ویترین خوشگله
 
هرچی بیشتر Cyberpunk 2077 رو بازی می‌کنم، بیشتر حیرت می‌کنم که چرا اینا همچین موتور محشری رو کنار گذاشتن و رفتن سراغ آنریل! :|
بله، اوایل عرضه خیلی مشکلات وجود داشته ولی چیزی که الآن دارم تجربه می‌کنم، یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین گرافیک‌های کنسولی هست (دیگه روی پی‌سی که به جای خود) و با اینکه بازی خیلی پیچیدگی‌های فنی داره و توی شهری با جزئیات بسیار بالا می‌گذره، ولی روی حالت 60fps هم گرافیک فوق‌العاده‌ای ارائه می‌ده. از تصویر کلی که ارائه می‌ده و به شدت زیباست، تا کیفیت کاراکترها و ماشین‌ها و خیلی از بافت‌های خیابون و وسایل مختلف و... حتی توی یه بازی خطی هم عالیه، چه برسه به اثری با این ابعاد.
البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند و این صحبت‌ها. :دی ولی کاش روی همین RedEngine می‌موندن و با یه سری به‌روزرسانی، بهترش می‌کردن. یعنی بازی از نظر بصری انقدر خوبه که حتی باعث امیدوارتر شدن من نسبت به GTA VI شده و پیش خودم می‌گم وقتی Cyberpunk 2077 با اون همه ماجراهای زمان عرضه تونست به تدریج بهتر بشه و به همچین دستاورد فنی‌ای برسه، دیگه راک‌استار به عنوان جادوگرِ صنعت بازی قراره چه بکنه! :دی
حالا RedEngine که واقعا انجین هیولایی بود ولی در کل آشغالترین و بدرد نخور ترین موتور داخلی باز از آنریل سرتره. پست بالایی دقیق ترین توصیف رو از آنریل کرد، فست فود گیم.
 
حالا RedEngine که واقعا انجین هیولایی بود ولی در کل آشغالترین و بدرد نخور ترین موتور داخلی باز از آنریل سرتره. پست بالایی دقیق ترین توصیف رو از آنریل کرد، فست فود گیم.
اتفاقا آنریل انجین بسیار قوییه ولی مدل قراردادش و ساختارش توجیه اقتصادی واسه ساخت یه سندباکس و هوش مصنوعی خفن حافظه دارو ... در کل خلاقیتو نداره
کلا هر موقع یه تیم قوی میره سراغ آنریل هدفش ساختن یه AAA دهن پر کن آکواریومی با عمق کمه که ظرف دو سال بدن بیرون
تکلیف ویچر ۴ هم از الان معلومه یه بازیه خطی با پوسته جهان باز با گرافیک و نورپردازی فک برانداز و انیمیشن های خفن ولی بازی از لحاظ سندباکسی و ایمرژن و هوش مصنوعی و فیزیک و ... احتمالا چیزی نداره
موفقیتش هم بستگی به داستان اصلی و داستان های شاخه ایه ساید کوئست ها و شخصیت پردازیش داره
در کل از آنریل بازی دینامیک در نمیاد بازی استاتیکه بازم می گم نه اینکه نشه اتفاقا شدنیه ولی توجیه اقتصادی نداره که یه موتور به این گرونیو انتخاب کنی اونوقت از اول شروع کنی تغییرش بدی
متاسفانه تا اطلاع ثانوی هر چی از آنریل در بیاد حکم فست فود گیمینگو داره
 
اتفاقا آنریل انجین ۵ خفنه بستگی به دانش و استفاده اش داره اگه دانشش رو داشته باشی گرافیک خارق العاده ای تحویل میده و سرعت ساختش هم خوبه و در کنارش پرفورمونس قابل قبولی هم میده. تیمهایی هم که تازه کارن و زیاد دانش ندارن باز هم گرافیک عالی میتونن بگیرن که فقط استدیوهای aaa ساز میتونن تحویل بدن( مثل بلک مایت) ولی یکم از لحاظ پرفورمنس ضعیفه که اونم با اپدیتها حل میشه و مسئله حاد غیرقابل حل نیست.اینکه بعضی ها میگن فقط برای سبک خاصی مناسبه و برای rpg بده هم یه غلط و اشتباه دیگه است بازی مثل avowed که rpg هست با این ساخته شده و گرافیک و پرفومنس خوبی هم داره اپن ورد هم هست(یا حداقل سندباکس با محیط بزرگ).ترس و بقا باهاش ساخته شده(سایلنت هیل)، اکشن ماجرایی سندباکس باهاش ساخته شده(بلک مایت) rpg باهاش ساخته شده(avowed) اکشن ماجرایی تعاملی باهاش ساخته شده(هیل بلید ۲) شوتر اول شخص ساخته شده(استاکر ۲) و همگی گرافیک بسیار خوبی دارن و با آپدیت ها مشکلات پرفومنس هم اکثرا برطرف شده و در آینده گیرز و بتمن و توم ریدر و پرفکت دارک و ... هم باهاش ساخته میشن.قبلا بازیهای با گرافیک بالا و اپن ورد و تعامل پذیر مثل دیزگان هم با آنریل ۴ ساخته شده!!اونایی که الان سایبرپانک رو بازی میکنن و از رد انجین تعریف میکنن فقط نوک قله رو میبینن اون زمان که لانچ شد و ابرفاجعه ای رو کنسول ها بار آورد و روی پی سی هم وضعیت بسیار بدی رو داشت و فقط با آخرین سیستم قابل بازی بود رو یادشون نیست مثل اینکه!!!الان رو نبین از همه چیز بازی زدن و کل شهر برهوت شده و کلی چیز و افکت با آپدیت ها حذف کردن که به چنین پرفورمنسی رو کنسولها برسن!وضعیت لانچ ویچر ۳ هم رو کنسول ها اصلا خوب نبود هم تکسچرهای زیاد جالبی نداشت هم باگ زیاد داشت هم فریم هم اکثرا رنج ۲۰ تا ۲۵ فریم میچرخید!!!بعد از کلی آپدیت و عرضه شدن ps4 pro و سری ایکس گرافیک خوبی داشت و فریم پایدار شده بود.اتفاقا خیلی خوب شد اون انجین رو دور انداختن پرفورمنسش رو کنسولها خیلی بد بود باید کنسول پلیرها خوشحال باشن که رو انریل سوییچ شده بازیهای با گرافیک عالی و پرفورمنس قابل قبول که با آنریل ساخته شدن رو کنسول زیادن بر عکس رد انجین و قشنگ به نفع کنسول پلیرها شد.از اون طرف صاحب آنریل انجین و تیمش همکاری گسترده و نزدیکی با cdpr دارن که قطعا به پرفومنس خوب کمک میکنه(گرافیک که بی چون و چرا عالی میشه) سوئیچ کردن روی این انجین به گرافیک فوق العاده و انیمیشن های بسیار خوب(برعکس ویچر ۳ که انیمشین ها خنده دار بود مخصوصا راه رفتن گرالت!)بازی و سینماتیک تر شدن بازی و گیمپلی که طی مصاحبه هدف کلی استدیو است(مخصوصا سایبرپانک ۲) و روایت داستان احساسی تر و باورپذیرتر کمک میکنه.
ردانجین اصلا و ابدا انجین بهینه ای نیست و برای ساخت یه بازی اپن ورد با جزئیات بالا مثل سایبرپانک مناسب نیست و وضعیت لانچش رو دیدیم!یا ویچر ۳ که سبک تر بود وضعیت لانچش رو کنسول ها از لحاظ پرفورمنس جالب نبود و با کلی آپدیت مناسب شد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or