Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
1740920265645.png

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​



The Witcher IV در The Game Awards رونمایی شد
13 دسامبر 2024

استودیوی CD PROJEKT RED در مراسم The Game Awards 2024 که در لس‌آنجلس برگزار شد، با یک تریلر سینمایی جذاب، اولین نگاه به The Witcher IV — آغازگر حماسه‌ای جدید در دنیای ویچر — را به نمایش گذاشت.

خلاصه‌ای از آنچه دیدیم:
  • این تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، Ciri را به‌عنوان قهرمان اصلی معرفی می‌کند. او در روستایی دورافتاده که نسل‌هاست تحت سلطه هیولایی ترسناک و خواستار قربانی‌های انسانی است، مأموریت یک ویچر را بر عهده می‌گیرد.
  • بازی The Witcher IV با بهره‌گیری از نسخه‌ای ویژه از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و تریلر آن با استفاده از همین فناوری و بر روی یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است.
  • این عنوان که ادامه‌دهنده میراث یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است، قرار است عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را ارائه دهد.

در The Game Awards امسال، استودیوی CD PROJEKT RED از بازی The Witcher IV — که پیش‌تر با نام رمز Polaris شناخته می‌شد — رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ای بر The Witcher 3: Wild Hunt — یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی — است و با قرار دادن Ciri در مرکز داستان، فصل جدیدی را در این مجموعه آغاز می‌کند.

نوشته شده توسط Sebastian Kalemba، کارگردان بازی:
ما با این بازی، حماسه‌ای تازه در دنیای ویچر را شروع کرده‌ایم و این بار Ciri قلب داستان ماست! اعلام این خبر حس فوق‌العاده‌ای دارد. مدت‌ها بود که می‌خواستیم Ciri را به‌عنوان قهرمان The Witcher IV معرفی کنیم؛ این تصمیم برایمان کاملاً طبیعی بود و معتقدیم او شایستگی این جایگاه را دارد. در این بازی، با همراهی Ciri در مسیرش، به این پرسش می‌پردازیم که واقعاً ویچر بودن به چه معناست. این تریلر، پیش‌زمینه‌ای از این موضوع و همچنین تاریکی و واقع‌گرایی دنیای ویچر را به نمایش می‌گذارد.

تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، ما را با Ciri، دخترخوانده Geralt of Rivia، همراه می‌کند که در روستایی دورافتاده مأموریتی را می‌پذیرد. این روستا سال‌هاست که در چنگال هیولایی گرفتار شده که قربانی‌های آیینی را طلب می‌کند. این تریلر، که به شکل یک داستان کوتاه مستقل روایت می‌شود، توانایی‌های جدید Ciri — از جمله زنجیری ویژه و جادوهای پیشرفته — را به تصویر می‌کشد.

در قلب این تریلر، نگاه Ciri به‌عنوان یک خارجی به روستا قرار دارد. در حالی که اهالی روستا آماده قربانی کردن دختری جوان در یک مراسم سنتی هستند، Ciri تصمیم به دخالت می‌گیرد. او با هدف نابودی هیولا و نجات دختر، خود را در برابر خرافات و تعصبات مردمی می‌بیند که قصد کمک به آن‌ها را دارد. این تقابل، Ciri را به درسی سخت و تلخ از دنیای ویچر می‌رساند: هیولاها به شکل‌های مختلفی وجود دارند.

این تریلر با بهره‌گیری از نسخه‌ای اختصاصی از Unreal Engine 5 و بر روی یک پردازنده گرافیکی پیشرفته NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است. این اثر که با استفاده از فناوری اصلی بازی و مدل‌های واقعی به‌کاررفته در آن خلق شده، نگاهی سینمایی به تجربه‌ای که The Witcher IV نوید آن را می‌دهد، ارائه می‌کند. این تریلر حاصل همکاری نزدیک استودیوی CD PROJEKT RED با Platige Image است؛ شرکتی که پیش‌تر مسئول خلق سینماتیک‌های ابتدایی سری ویچر بوده است.

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است که توسط CD PROJEKT RED توسعه یافته. این بازی با محوریت Ciri، بازیکنان را به سفری در جهانی فانتزی، تاریک و بی‌رحم می‌برد. با قدرت‌گیری از Unreal Engine 5، این عنوان قصد دارد عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را به ارمغان بیاورد.

تصاویر بازی

ویدیوهای بازی

برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید. اخبار و جزئیات سری ویچر را نیز می‌توانید در وب‌سایت رسمی، X و Facebook دنبال کنید.

درباره The Witcher IV
The Witcher IV، بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره و جهان‌باز بعدی از CD PROJEKT RED است که به‌عنوان ورودی اصلی جدید در سری ویچر، پس از The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود. این بازی با شروع حماسه‌ای تازه، بازیکنان را در نقش Ciri — شکارچی حرفه‌ای هیولاها — قرار می‌دهد و آن‌ها را به دل جهانی فانتزی و خشن می‌برد. این عنوان که با Unreal Engine 5 ساخته شده و توسط تیم داخلی استودیو توسعه می‌یابد، قرار است تجربه‌ای بی‌سابقه و بلندپروازانه در دنیای ویچر ارائه کند.
 
آقای میشل نوواکوفسکی مدیر عامل CDPR فاش کرده است که تعداد زیادی از سازندگانی که در تیم ساخت بازی ویچر۳ حضور داشتند، هنوز هم در حال کار بر روی پروژه‌های جدید این استودیو هستند، از جمله ماجراجویی سیری در ویچر ۴ که نشان دهنده ادامه روند خوب در این بازی هستم.

در توییتی که دیروز منتشر شد نوواکوفسکی خاطرنشان میکند که ویچر 3 در ماه می به تولد 10 سالگی خود می‌رسد و می‌افزاید:

حدود 100 نفر از توسعه دهندگان آن تا به امروز با ما روی پروژه های جدیدمان از جمله ویچر 4 کار میکنند برخی از آنها در واقع کهنه سربازان ویچر "2 و ویچر 1 هستند، از جمله مدیر عامل محترم من، آدام بادوفسکی، که از زمان شروع آن در سال 2002 با این مجموعه همراه بوده است.​
 
آقای میشل نوواکوفسکی مدیر عامل CDPR فاش کرده است که تعداد زیادی از سازندگانی که در تیم ساخت بازی ویچر۳ حضور داشتند، هنوز هم در حال کار بر روی پروژه‌های جدید این استودیو هستند، از جمله ماجراجویی سیری در ویچر ۴ که نشان دهنده ادامه روند خوب در این بازی هستم.

در توییتی که دیروز منتشر شد نوواکوفسکی خاطرنشان میکند که ویچر 3 در ماه می به تولد 10 سالگی خود می‌رسد و می‌افزاید:

حدود 100 نفر از توسعه دهندگان آن تا به امروز با ما روی پروژه های جدیدمان از جمله ویچر 4 کار میکنند برخی از آنها در واقع کهنه سربازان ویچر "2 و ویچر 1 هستند، از جمله مدیر عامل محترم من، آدام بادوفسکی، که از زمان شروع آن در سال 2002 با این مجموعه همراه بوده است.​

ایوینسکی کم کم داره تجزیه میشه :))

Screenshot 2025-01-12 144511.jpg

سایبرپانک پیرش کرد:D
 
چندتا نظر درهم برهم بدون نظم و ترتیب خاصی:

- دوستانی که فاز مخالفت با گرایش جنسی Ciri بر میدارین، canon این قضیه به کنار. آیا مردانگی تون اجازه میده که Ciri(در اصل شما) با یک مرد romance کنه؟ راحت میشینید و scene… استغفرالله اشو در حال تعامل با مذکرات میبینید؟ :D
نیمه پر لیوان رو ببینید همیشه. CDPR تخصص داره تو زمینه این scene ها. اینوری باشه خیلی بهتره.

- تریلر با حموم کردن شروع میشه. زیبایی و لطافت زنانه تو تریلر رعایت شده. به نظر شاید ساده و بی اهمیت باشه ولی همینش هم در این زمونه نادر شده. =D>

- من اصلا حس Girlboss بودن از این تریلر نگرفتم. یکی از خفن ترین صفت های گرالت بی خیال و بی طرف بودنش بود. زیاد خودش رو درگیر ریز ماجرا نمیکرد و این برای من خیلی لذت بخش اش میکرد که به عنوان گرالت role-play کنم. ولی خب مخصوص خودش بود دیگه…
اینجا عصبانیت Ciri بیشتر بخاطر خام بودنشه. potion رو دیر مینوشه هم دلیلش همینه. هنوز ویچر دست و پا چلفتیه در مقایسه با گرالت.
اینکه که تایید شده ما خمیر شخصیت اش رو میتونیم در طول بازی شکل بدیم خودش نکته مثبت بزرگیه.
مطمئن باشید option ها بسیارست. O:-)

-کله هیولا رو تو دستش تلو تلو کنان داشت میبرد به سمت دهکده. باز میگم شاید نکته بسیار کوچیک و بی اهمیت باشه ولی تو همین جزییات خیلی از نگرانی ها میتونن برطرف شن. :-@

- خدا خدا میکنم از گرالت تو بازی cheap استفاده نکنن یا بهتره اصلا استفاده نکنن.
بزارن مثلا فقط به عنوان باس آخر gwent tournament بیاد. دوست ندارم حتی یک درصد کار رو به دست سرنوشت بسپرم. نکنه که مثلا الکی و آبکی بیارنش تو این بازی و خاطرات مارو با حاجی پایمال کنن؟ [-o<

- خیلی بده که تو مصاحبه ها دارن از Netflix show نام میارن. خیلی بدتر از اون که به عنوان یک show بسیار موفق ازش یاد میکنن. این بده. :-q

- تعداد اعضای تیم حدود ۴۰۰ نفره. قشنگ بالانسه با استاندارد های کنونی صنعت. نه خیلی زیاد نه خیلی کم. این خوبه. %%-
 
من اشتباهم این بود که وقتی این تریلر تازه از تنور در اومده بود برداشتمش با تریلر های Witcher3 مقایسه اش کردم…

خدا وکیلی تریلر خیلی تمیز و پر جزییات ای هستش.

اونجا که دهاتی هه برمیگرده به Ciri میگه:
"?Witcher, whose coin de ye take"
"از کی پول(سکه) گرفتی؟"

به پدر دختره نگاه کنید، سرش رو از خجالت میندازه پایین.

به Ciri پول داده که بیاد دخترش رو نجات بده.
ولی نخواسته خودش کسی باشه که مستقیم‌ سنت شکنی کرده، پس تا آخر میزاره که sacrifice ceremony پروسه اش رو طی کنه.

پایبندی اش به عقاید ده یه طرف، تلاش برای نجات دخترش یه طرف.

آخرش هم که از صورت زخمی اش معلومه که با قاتل دخترش گلاویز شده تا ازش دفاع کنه ولی خب زورش نچربیده.

اون نگاه عاجزانه آخرش به Ciri که داره میگه چرا پس دخترم رو نجات ندادی؟ =((
 
1737288903431.png

گلچین اطلاعات برداشته شده از چنیدن مصاحبه سازندگان
  • گرچه تریلر pre-render هستش، از asset های خود بازی داخلش استفاده شده.
  • تلاششون بر اینه کیفیت cutscene های بازی تا جایی که ممکنه نزدیک به تریلر باشه.
  • میخوان بازیکن ها معنی ویچر شدن رو تجربه کنن. این تجربه بخشی از داستانه.
  • آرمور Ciri از School of the Wolf الهام گرفته، مخصوصا قسمت شونه هاش.
  • مدالیون Ciri در این بازی متفاوته بخش مهمی از داستانه. School of the Lynx
  • Gwent بهتر، پیشرفته تر و بزرگتر برمیگرده.
  • زنجیر استفاده شده تو تریلر مربوط به یکی از مدرسه های ویچر هست. (نگفتن کدوم)
  • به غیر از گرالت شخصیت های محبوب دیگری هم برمیگردن.
  • side quest ها پیچیده تر و تاثیرگذار تر هستن. کیفیت بسیار بالاتره ولی تعدادشون از W3 کمتره.
  • مدل monster hunting contracts کاملا نوین شده و تغییر کرده برای کمک به غرق شدن بیشتر در دنیای بازی.
  • دهکده ای که تو تریلر میبینیم اسمش Stromford هستش و ۳۵ نفر جمعیت داره. دهکده های این مدلی تو بازی زیادن.
  • سیری بر خلاف گرالت که سعی مکیرد بی طرف باشه، اکثرا میخواد که یک انتخاب نهایی داشته باشه و بعدا بره سراغ نتیجه تصمیماتش. بی طرف بودن یجورایی براش بی معناست.
  • دیالوگ ها مثل نسخه قبل هستش و انتخاب های زمان دار هم برمیگردن.
  • سیری زیاد به sign ها مثل بقیه ویچر ها متکی نیست ولی میتونه ازشون استفاده کنه.
  • سیری نحوه کشتن و هانت کردنش با گرالت متفاوته. ضعیف تر از گرالته و سریع تره. بی تجربه تره ولی وسایل بیشتری در اختیارش داره.
  • توجه و تمرکز بیشتر بر روی role playing
  • در شروع بازی به پایان در نسخه قبل اشاره میشود.
  • مپ بازی کم و بیش به همون اندازه است ولی داری کیفیت و تنوع بیشتر
  • نزدیک به ۹ سال شخصیت اصلی کردن Ciri صحبتش در استودیو بود.
  • بازی فقط چند سال بعد از W3 شروع میشه.
  • از سیری انتظار نداشته باشید که چه روانی و چه فیزیکی مثل گرالت مطمئن باشه. تازه داره راه خودش رو یاد میگیره.
  • یکی از خصوصیات سیری اینه که احساسات خودش رو پنهان نمیکنه و خیلی احساساتیه. چه خوب چه بد.
  • سیری monster codex خودش رو داره و تازه شروع کرده به کامل کردنش.
  • سیری دیگه از سرنوشت اش فرار نمیکنه. Mioni، دختر تو تریلر سیری رو به یاد خودش میندازه.
  • دهکده تو تریلر تو قسمت شمالی مپ و نزدیک کوهستان قرار داره.
  • مناطق جدید که تا حالا بهش نپرداختن.
  • اگر نگرانی بازیکن ها از شخصیت اصلی بودن سیری از جای درستی بلند شده باشه بهشون قول دادن که با دیدن و شنیدن سیری همه نگرانی هاشون برطرف میشن.
  • برخلاف نظر بعضی ها خیلی زیاد و متمرکز حواسشون به feedback طرفدارهاشون هست و ازشون تشکر میکنن بابت این همه عشق و علاقه.
  • تاکید دارن که خودشون هم گیمر هستن و فقط نمیخوان یه چیزی بر اساس data و روبات گونه بسازن. بلکه بازی ای که خودشون هم به عنوان طرفدار ویچر ازش لذت ببرن.
  • بزرگترین رسالت خودشون رو لمس روح بازیکنان و درآوردن اشک اون ها میدونن.
  • ترسی از مقابله با موضوعات و سوال های سخت و دشوار در روایت داستان ندارن.
  • بعضی از quest ها شاید با وجود چندین راه هیچ پایان خوشی نداشته باشن.
  • بعضی از quest ها هم فقط جنبه فان دارن.
  • همیشه در حال چک کردن بازیکن هاشون و مارکت هستن که از کسی عقب نیوفتن.
  • داستانی که دوست دارن باید حتما با دنیای بازی مطابقت داشته باشه.
  • این شروع مارکتینگ کمپین بازی نیست. فقط خواستیم به طرفدارای old school یاد آوری کنیم که با یک ویچر قوی دیگه دارسم برمیگردیم و هم زمان به مخاطبین جدید معرفی اش کنیم.
  • مارکتینگ کمپین نزدیک به زمان انتشار بازی شروع خواهد شد. مانند Pahntom Liberty
1737293576767.png
 
پروفایل پیکچر رو بعد دو سه سال تغییر دادم به این پروتاگونیست خفن‌. رفت تا سه سال دیگهB-)

__________

چیزایی که راجع به کوئست ها گفتن رو خیییلی دوس داشتم، اینکه تعداد کمتر ولی کیفیت بالاتر رفته، خیلیاشون فقط پایان های تلخ دارن و...
واقعا ممکنه Game of the gen باشه.
 
رسمیه ؟
تو تریلر این حس رو داشتم که از عمد fov زیاد کردن که به نظر برسه از دید اون هیولا داریم میبینیم
مال همین پشت صحنه ی تریلر که ماکان لینکش رو گذاشت . از چندتا زاویه دیگه هم مدلش رو نشون میدن .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or