Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
1740920265645.png

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​



The Witcher IV در The Game Awards رونمایی شد
13 دسامبر 2024

استودیوی CD PROJEKT RED در مراسم The Game Awards 2024 که در لس‌آنجلس برگزار شد، با یک تریلر سینمایی جذاب، اولین نگاه به The Witcher IV — آغازگر حماسه‌ای جدید در دنیای ویچر — را به نمایش گذاشت.

خلاصه‌ای از آنچه دیدیم:
  • این تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، Ciri را به‌عنوان قهرمان اصلی معرفی می‌کند. او در روستایی دورافتاده که نسل‌هاست تحت سلطه هیولایی ترسناک و خواستار قربانی‌های انسانی است، مأموریت یک ویچر را بر عهده می‌گیرد.
  • بازی The Witcher IV با بهره‌گیری از نسخه‌ای ویژه از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و تریلر آن با استفاده از همین فناوری و بر روی یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است.
  • این عنوان که ادامه‌دهنده میراث یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است، قرار است عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را ارائه دهد.

در The Game Awards امسال، استودیوی CD PROJEKT RED از بازی The Witcher IV — که پیش‌تر با نام رمز Polaris شناخته می‌شد — رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ای بر The Witcher 3: Wild Hunt — یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدئویی — است و با قرار دادن Ciri در مرکز داستان، فصل جدیدی را در این مجموعه آغاز می‌کند.

نوشته شده توسط Sebastian Kalemba، کارگردان بازی:
ما با این بازی، حماسه‌ای تازه در دنیای ویچر را شروع کرده‌ایم و این بار Ciri قلب داستان ماست! اعلام این خبر حس فوق‌العاده‌ای دارد. مدت‌ها بود که می‌خواستیم Ciri را به‌عنوان قهرمان The Witcher IV معرفی کنیم؛ این تصمیم برایمان کاملاً طبیعی بود و معتقدیم او شایستگی این جایگاه را دارد. در این بازی، با همراهی Ciri در مسیرش، به این پرسش می‌پردازیم که واقعاً ویچر بودن به چه معناست. این تریلر، پیش‌زمینه‌ای از این موضوع و همچنین تاریکی و واقع‌گرایی دنیای ویچر را به نمایش می‌گذارد.

تریلر نزدیک به شش دقیقه‌ای، ما را با Ciri، دخترخوانده Geralt of Rivia، همراه می‌کند که در روستایی دورافتاده مأموریتی را می‌پذیرد. این روستا سال‌هاست که در چنگال هیولایی گرفتار شده که قربانی‌های آیینی را طلب می‌کند. این تریلر، که به شکل یک داستان کوتاه مستقل روایت می‌شود، توانایی‌های جدید Ciri — از جمله زنجیری ویژه و جادوهای پیشرفته — را به تصویر می‌کشد.

در قلب این تریلر، نگاه Ciri به‌عنوان یک خارجی به روستا قرار دارد. در حالی که اهالی روستا آماده قربانی کردن دختری جوان در یک مراسم سنتی هستند، Ciri تصمیم به دخالت می‌گیرد. او با هدف نابودی هیولا و نجات دختر، خود را در برابر خرافات و تعصبات مردمی می‌بیند که قصد کمک به آن‌ها را دارد. این تقابل، Ciri را به درسی سخت و تلخ از دنیای ویچر می‌رساند: هیولاها به شکل‌های مختلفی وجود دارند.

این تریلر با بهره‌گیری از نسخه‌ای اختصاصی از Unreal Engine 5 و بر روی یک پردازنده گرافیکی پیشرفته NVIDIA GeForce RTX (که هنوز معرفی نشده) به‌صورت از پیش رندرشده تهیه شده است. این اثر که با استفاده از فناوری اصلی بازی و مدل‌های واقعی به‌کاررفته در آن خلق شده، نگاهی سینمایی به تجربه‌ای که The Witcher IV نوید آن را می‌دهد، ارائه می‌کند. این تریلر حاصل همکاری نزدیک استودیوی CD PROJEKT RED با Platige Image است؛ شرکتی که پیش‌تر مسئول خلق سینماتیک‌های ابتدایی سری ویچر بوده است.

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است که توسط CD PROJEKT RED توسعه یافته. این بازی با محوریت Ciri، بازیکنان را به سفری در جهانی فانتزی، تاریک و بی‌رحم می‌برد. با قدرت‌گیری از Unreal Engine 5، این عنوان قصد دارد عمیق‌ترین و بلندپروازانه‌ترین تجربه جهان‌باز در سری ویچر را به ارمغان بیاورد.

تصاویر بازی

ویدیوهای بازی

برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید. اخبار و جزئیات سری ویچر را نیز می‌توانید در وب‌سایت رسمی، X و Facebook دنبال کنید.

درباره The Witcher IV
The Witcher IV، بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره و جهان‌باز بعدی از CD PROJEKT RED است که به‌عنوان ورودی اصلی جدید در سری ویچر، پس از The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود. این بازی با شروع حماسه‌ای تازه، بازیکنان را در نقش Ciri — شکارچی حرفه‌ای هیولاها — قرار می‌دهد و آن‌ها را به دل جهانی فانتزی و خشن می‌برد. این عنوان که با Unreal Engine 5 ساخته شده و توسط تیم داخلی استودیو توسعه می‌یابد، قرار است تجربه‌ای بی‌سابقه و بلندپروازانه در دنیای ویچر ارائه کند.
 
نه بابا.
از لحاظ بخش مبارزه ویچر 3 نسل دهمیه ، ویچر 1 نسل منفی 10.

W3 بخش مبارزش خیلی مدرن نیست ولی حتما قابل بازیه بابا ، اونطور که فکر میکنی و بچه ها میگن نیست.
نسخه اول برای پلیرهای جدید مبارزش الان مثل پازل میمونه ، نسخه سوم اونطوری نیست.
البته با ماد میتونی خیلی بهترش کنی:
یه چیزی مثل این ها:

watch?v=KYi4IcW8aLM
watch?v=ibIYkySfO1A



حتما بازی کن ، یه شاهکار رو از دست دادی.
3 رو که حتما. تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
اون 1 هم ترجیح میدم ریمیک شه بازی کنم
سریال ویچر رو پنج شش تا قسمتشو دیدم قشنگ بود حیف درست از پتانسیل ویچر استفاده نکرده بود واضحا مشکل تو روایت داستان و کارگردانی داشت اگه دست کارگردان و کمپانی حسابی میفتاد ازش یه چی در حد GoT درمیوردن.

پ.ن: کم کم باید از دنیای شرق آسیا کوچ کنیم شرق اروپا یه مدت:دی حالا میگم ولی زارت یه چند هفته دیگه FF VII Rebirth میاد رو PC :دی
 
  • Like
Reactions: PC MR
من کامبت ویچر ٣ رو یادم نمیاد اذیتم کنه از طرفی یادمه وقتی دشمن ها رو با شمشیر تکه تکه میکردم ارضا میشدم! خیلی برام جالبه میگید کامبتش افتضاح بوده! از طرفی دوست ندارم کامبت دیزاین بازی بره سمت سولزبورن ها که حقیقتا خیلی دیگه تو بازیها اشباع شده!
 
3 رو که حتما. تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
اون 1 هم ترجیح میدم ریمیک شه بازی کنم
سریال ویچر رو پنج شش تا قسمتشو دیدم قشنگ بود حیف درست از پتانسیل ویچر استفاده نکرده بود واضحا مشکل تو روایت داستان و کارگردانی داشت اگه دست کارگردان و کمپانی حسابی میفتاد ازش یه چی در حد GoT درمیوردن.

پ.ن: کم کم باید از دنیای شرق آسیا کوچ کنیم شرق اروپا یه مدت:دی حالا میگم ولی زارت یه چند هفته دیگه FF VII Rebirth میاد رو PC :دی
در مورد زیرنویس نمیدونم.
اما سریال رو همون فصل اول رو که دیدی تهش بزار کنار.
یکی دوتا کار خوب انجام دادن مثل تو زبون انداختن بیشتر این عنوان بین جامعه بزرگتری و سرجمع شاید چندتا قسمت خوب هم ساخته باشن ولی در کل همه فصلهاش رو که بزاریم کنار هم رسما آب روی ویچر رو بردن.
به نظرم خوب شد که گذاشتی کنار.
این رو حداقل بازیها رو که انجام بدی متوجه میشی.

3 و 2 کاملا قابل بازی هستن ، مخصوصا با ماد که فوق العاده میشن.
آره یک رو اگه همون موقع تجربه نکردی دیگه نمیتونی بازی کنی.
 
تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
من سالها پیش که تازه زیرنویس فارسیش اومده بود رو دانلود کردم و کمی بازی کردم. تنها مشکلی که یادمه داشت ازونجایی که توی بازی اسامی مختلف زیاده از این جهت ترجمه ی این اسامی یکدست نبودند. مثلا توی منوی بازی اسم یک گیاه رو به فارسی برگردونده بودند ولی توی نقشه اسم گیاهه رو بدون ترجمه به فارسی نوشته بودند! این یکم اذیت میکرد.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
ظاهرا Gwent هم قراره توی ویچر 4 باشه و بزرگتر و بهتر از قبل باشه!

من یادمه بتای Gwent به صورت مجزا رو کلی بازی کردم ولی نسخه نهایی رو گند زدن بهش و باعث شد بازی به فنا بره کلا. امیدوارم با اومدن ویچر 4 ، گوئنت هم دوباره زنده بشه.
 
3 رو که حتما. تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
اون 1 هم ترجیح میدم ریمیک شه بازی کنم
سریال ویچر رو پنج شش تا قسمتشو دیدم قشنگ بود حیف درست از پتانسیل ویچر استفاده نکرده بود واضحا مشکل تو روایت داستان و کارگردانی داشت اگه دست کارگردان و کمپانی حسابی میفتاد ازش یه چی در حد GoT درمیوردن.

پ.ن: کم کم باید از دنیای شرق آسیا کوچ کنیم شرق اروپا یه مدت:دی حالا میگم ولی زارت یه چند هفته دیگه FF VII Rebirth میاد رو PC :دی
زیرنویسش برای گیم ساب خیلی خوبه البته با توجه به حجم زیاد دیالوگ ها اشکالاتی داره ولی بازم خیلی خوبه فقط یک مشکلی هست اونم تقریبا اوایل بازی یکی دو جا ترجمه نشده و البته این اشکال توی آپدیتی که برای نسخه نسل 9 دادن بوجود آمده در حالیکه توی توی ورژن نسخه قدیمی زیر نویس این ایراد نبود ولی با اینحال کیفیت نهایی کار خوبه تمام نامه ها -کتابها و غیره ترجمه شده
در موردگیم پلی ویچر 1 همونطور که گفتم برای من از 2 و 3 جذابتر بود شاید چون اکشن خالص نبودش و باید دقیق و حساب شده عمل می کردی و خوب از لحاظ گرافیکی و انیمشین حرکتی خیلی قدیمیه و قبول دارم اکثر نتونند الان با اون کنار بیان بهتره صبر بکنی تا نسخه ریمیک بیاد البته عجیبه که هیچ خبری از ریمیکش نیست انتظار داشتم قبل از 4 معرفی بشه
 
آخرین ویرایش:
کمبت ویچر ۳ که عالی بودش هم دو نوع شمشیر برای انسان ها و هیولاها هم جادو هم Crossbow هم آیتم های مختلف ...
دیگه چیکار باید می کردن؟

گیم پلی Cyberpunk هم عالی بود یعنی به نظرم The Witcher IV ارتقا استاندارد دو بازی قبلی باشه کافیه.

از نظر داستان هم اینا که اصلا به کتاب وفادار نبودن و کتاب الهام بخش اینا بوده پس نمیشه با کتاب داستان بازیو سنجید.
 
البته برای کامبت ویچر 3 کلی انیمشین و حرکت در ادامه اضافه کردن که خیلی کیفیتشو بهتر کرد.
ولی مشکل اصلی کامبت ویچر به نظرم آسون بودنش و به درد نخور بودن کلی از آیتم ها و potion هاش بود..... با یه شمشیر و چند تا ایتم جادوی ثابت میشد سخت ترین مبارزات رو هم تموم کرد و دیگه عملا دلیلی برای گرفتن 80 90 درصد مابقی آیتم ها نمیموند.

این مشکل رو حل کنن بنظرم کامبت بازی بی نقص میشه

.
 
البته برای کامبت ویچر 3 کلی انیمشین و حرکت در ادامه اضافه کردن که خیلی کیفیتشو بهتر کرد.
ولی مشکل اصلی کامبت ویچر به نظرم آسون بودنش و به درد نخور بودن کلی از آیتم ها و potion هاش بود..... با یه شمشیر و چند تا ایتم جادوی ثابت میشد سخت ترین مبارزات رو هم تموم کرد و دیگه عملا دلیلی برای گرفتن 80 90 درصد مابقی آیتم ها نمیموند.

این مشکل رو حل کنن بنظرم کامبت بازی بی نقص میشه

.
اینو کاملا موافقم چون خودم همیشه رو آخرین درجه سختی هم بازی می کردم ولی بازم بازی آسون بود
البته تا حدودی در Cyberpunk بهتر شد این قضیه بعد کلی اپدیت های مختلف







یک نکته دیگه
حتی گرالت هم بعد چندین سال و چند نسخه کلی تغییر کرده Ciri که عادیه Screenshot_20241217_142949_Reddit.jpg
 
جاهای مختلف دیدم که یه عده به خاطر Cyberpunk 2077 نگران The Witcher 4 هستن، در حالی که به نظرم مشکلات اون بازی (در زمان انتشار) نباید خیلی باعث نگرانی در مورد ویچر بشه. درسته که از الآن نمی‌شه چیزی رو پیش‌بینی کرد و هر اتفاقی ممکنه بیفته، ولی ماجرای سایبرپانک یه چیز خاص بود که نمی‌شه راحت به بازی‌های آینده سی‌دی پراجکت رد مرتبطش کرد و گفت استودیو به فنا رفته. :دی
بزرگ‌ترین مشکل اون بازی، ایرادات فنی و مواردی بودن که به ساختار متفاوتش نسبت به ویچر برمی‌گشتن و بخش اعظم ماجرا هم به خاطر بی‌تجربگی سی‌دی پراجکت توی اون سبک و همین‌طور ضعیف بودن سخت‌افزارهای نسل هشتم بود. صنعت بازی این‌طوری نیست که بگیم فلان اثر خطیه و اون یکی اپن‌ورلده و تمام! یعنی چون ویچر اپن‌ورلد بود، نمی‌شد گفت پس حتماً سایبرپانک رو هم به همون شکل می‌سازن و مشکلی پیش نمیاد. خود بازی‌های اپن‌ورلد هم چند مدل هستن و این چیزی که سی‌دی پراجکت توی سایبرپانک سراغش رفته بود، خیلی با ویچر فرق داشت و یکی از نمونه‌های پیچیده‌ای بود که توی کل صنعت بازی فقط راک‌استار به عنوان خدای این سبک می‌تونه عالی از آب دربیاره و نهایتش ۲،۳ تا استودیوی دیگه در سطح پایین‌تر.
یه دنیای بزرگ و بسیار شلوغ که هر گوشه و کنارش جزئیات بالایی داره و در حالی که با ماشین با سرعت بالا از توی خیابون‌های پُر از آسمون‌خراش‌های پُرجزئیات رد می‌شیم و امکان تصادف با بقیه وجود داره و تعامل بالاست، ده‌ها نفر هم در حال راه رفتن توی پیاده‌رو هستن و توی یکی از کوچه‌های اطراف هم پلیس داره با یه عده مبارزه می‌کنه. به مقصد می‌رسیم و به سرعت وارد یه ساختمونی می‌شیم که جزئیاتش در حدی هست که می‌شه تک‌تک نوشته‌های ریز روی بدنه‌ی فلان دستگاه توی آشپزخونه رو خوند و با چیزهای مختلف تعامل داشت و...
بحثم در مورد گرافیک نیست. :دی مثلاً گرافیک Alan Wake 2 یه جوری GTA V رو قورت می‌ده که استخون‌هاش رو هم باقی نمی‌ذاره، ولی پیچیدگی‌های طراحی GTA V ده‌ها برابر Alan Wake 2 هست. به نظرم ویچر بعدی هم هرچقدر گرافیک و جزئیات بالایی داشته باشه، از نظر پیچیدگی به پای سایبرپانک نمی‌رسه که اصلاً هم نکته منفی‌ای به حساب نمیاد، بلکه دنیای دو تا بازی کاملاً متفاوته و نیازی به اون ساختار خاص سایبرپانک توی ویچر نیست. این قضیه بخشی از نگرانی رو کمرنگ می‌کنه و بخش دیگه هم به خود سایبرپانک برمی‌گرده که سی‌دی پراجکت تونست تجربه ارزشمندی باهاش به دست بیاره و بازی رو به تدریج بهتر از زمان عرضه بکنه و توی آثار بعدی (مثل نسخه جدید سایبرپانک در آینده) از اون تجربه‌ها استفاده می‌کنه.
من که این روزها دارم خیلی لذت می‌برم از سایبرپانک و با اینکه فعلاً بیشتر از ۱۴،۱۵ ساعت بازی نکردم، ولی واقعاً فراتر از انتظارم بوده و باعث شده عطش بیشتری برای تجربه ویچر پیدا کنم! :دی حالا نمی‌دونم در ادامه چطور می‌شه، ولی تا همین جایی که رفتم از نظر داستان و نوع روایت خیلی جالب بوده و فکر نمی‌کردم انقدر درگیرش بشم.
 
جاهای مختلف دیدم که یه عده به خاطر Cyberpunk 2077 نگران The Witcher 4 هستن، در حالی که به نظرم مشکلات اون بازی (در زمان انتشار) نباید خیلی باعث نگرانی در مورد ویچر بشه. درسته که از الآن نمی‌شه چیزی رو پیش‌بینی کرد و هر اتفاقی ممکنه بیفته، ولی ماجرای سایبرپانک یه چیز خاص بود که نمی‌شه راحت به بازی‌های آینده سی‌دی پراجکت رد مرتبطش کرد و گفت استودیو به فنا رفته. :دی
بزرگ‌ترین مشکل اون بازی، ایرادات فنی و مواردی بودن که به ساختار متفاوتش نسبت به ویچر برمی‌گشتن و بخش اعظم ماجرا هم به خاطر بی‌تجربگی سی‌دی پراجکت توی اون سبک و همین‌طور ضعیف بودن سخت‌افزارهای نسل هشتم بود. صنعت بازی این‌طوری نیست که بگیم فلان اثر خطیه و اون یکی اپن‌ورلده و تمام! یعنی چون ویچر اپن‌ورلد بود، نمی‌شد گفت پس حتماً سایبرپانک رو هم به همون شکل می‌سازن و مشکلی پیش نمیاد. خود بازی‌های اپن‌ورلد هم چند مدل هستن و این چیزی که سی‌دی پراجکت توی سایبرپانک سراغش رفته بود، خیلی با ویچر فرق داشت و یکی از نمونه‌های پیچیده‌ای بود که توی کل صنعت بازی فقط راک‌استار به عنوان خدای این سبک می‌تونه عالی از آب دربیاره و نهایتش ۲،۳ تا استودیوی دیگه در سطح پایین‌تر.
یه دنیای بزرگ و بسیار شلوغ که هر گوشه و کنارش جزئیات بالایی داره و در حالی که با ماشین با سرعت بالا از توی خیابون‌های پُر از آسمون‌خراش‌های پُرجزئیات رد می‌شیم و امکان تصادف با بقیه وجود داره و تعامل بالاست، ده‌ها نفر هم در حال راه رفتن توی پیاده‌رو هستن و توی یکی از کوچه‌های اطراف هم پلیس داره با یه عده مبارزه می‌کنه. به مقصد می‌رسیم و به سرعت وارد یه ساختمونی می‌شیم که جزئیاتش در حدی هست که می‌شه تک‌تک نوشته‌های ریز روی بدنه‌ی فلان دستگاه توی آشپزخونه رو خوند و با چیزهای مختلف تعامل داشت و...
بحثم در مورد گرافیک نیست. :دی مثلاً گرافیک Alan Wake 2 یه جوری GTA V رو قورت می‌ده که استخون‌هاش رو هم باقی نمی‌ذاره، ولی پیچیدگی‌های طراحی GTA V ده‌ها برابر Alan Wake 2 هست. به نظرم ویچر بعدی هم هرچقدر گرافیک و جزئیات بالایی داشته باشه، از نظر پیچیدگی به پای سایبرپانک نمی‌رسه که اصلاً هم نکته منفی‌ای به حساب نمیاد، بلکه دنیای دو تا بازی کاملاً متفاوته و نیازی به اون ساختار خاص سایبرپانک توی ویچر نیست. این قضیه بخشی از نگرانی رو کمرنگ می‌کنه و بخش دیگه هم به خود سایبرپانک برمی‌گرده که سی‌دی پراجکت تونست تجربه ارزشمندی باهاش به دست بیاره و بازی رو به تدریج بهتر از زمان عرضه بکنه و توی آثار بعدی (مثل نسخه جدید سایبرپانک در آینده) از اون تجربه‌ها استفاده می‌کنه.
من که این روزها دارم خیلی لذت می‌برم از سایبرپانک و با اینکه فعلاً بیشتر از ۱۴،۱۵ ساعت بازی نکردم، ولی واقعاً فراتر از انتظارم بوده و باعث شده عطش بیشتری برای تجربه ویچر پیدا کنم! :دی حالا نمی‌دونم در ادامه چطور می‌شه، ولی تا همین جایی که رفتم از نظر داستان و نوع روایت خیلی جالب بوده و فکر نمی‌کردم انقدر درگیرش بشم.
سایبرپانک با آپدیت ۲.۰ و دی ال سی فانتوم لیبرتی قشنگ یه بازی +۹۰ هست. واقعا کم نقصه.
 
سایبرپانک با آپدیت ۲.۰ و دی ال سی فانتوم لیبرتی قشنگ یه بازی +۹۰ هست. واقعا کم نقصه.
قسم میخورم تا 15 سال دیگه هم یک جهان باز اول شخص مثل سایبرپانک تولید نمیشه
درسته یک سری مشکلات فنی داره، همین الان هم داره مثل هوش مصنوعی پلیس ها و کارکتر ها و کلی باگ گرافیکی
ولی از لحاظ خط داستانی اصلی و فرعی، و موسیقی و اتمسفر و شخصیت پردازی چه چیزی نزدیکش هست خدایی؟! حتی شوتینگ بازی هم خاصه !

البته برای کامبت ویچر 3 کلی انیمشین و حرکت در ادامه اضافه کردن که خیلی کیفیتشو بهتر کرد.
ولی مشکل اصلی کامبت ویچر به نظرم آسون بودنش و به درد نخور بودن کلی از آیتم ها و potion هاش بود..... با یه شمشیر و چند تا ایتم جادوی ثابت میشد سخت ترین مبارزات رو هم تموم کرد و دیگه عملا دلیلی برای گرفتن 80 90 درصد مابقی آیتم ها نمیموند.

این مشکل رو حل کنن بنظرم کامبت بازی بی نقص میشه

.
بازی رو درجه سختی اخر مجبورت میکنه از تک تک قابلیت ها و جادو ها و ارتقا ها به درستی استفاده کنی مخصوصا سر باس فایت ها xD

کیا قبول دارن خود ویچر 3 اندازه سه گانه محتوا داشت خدایی؟ یا حتی همین سایبرپانک؟!
حتی دی ال سی هاشون هم به تنهایی میتونستن یک بازی کامل بشن

من نسخه نسل 8 رو نزدیک 700 ساعتی بازی کردم، چند وقت پیش هم نسخه نسل 9 که خدایی خیلی گرافیکش رو بهبود دادن با نورپردازی ، دقیقا الان شبیه به اون تریلر 2014 هست... استارت زدم xD
من اگر وقت بیارم دوباره خط داستانیش رو استارت میزنم دلم برای صدای گرالت تنگ شده xD

__________
ویچر 3 که کلا همش در مورد سیری بود، از همون استارت بازی تا اخرش کاش این نسخه یک فلش بک به داستان وزمیر بود، خدایی یکی از با ابهت ترین شخصیت پردازی های تاریخ گیمینگ بود !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or