The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
fgojzikr.jpg

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​


CDPR به صورت رسمی ساخت نسخه جدید ویچر را تایید کرد . طبق گفته CDPR این نسخه قرار ـه شروع کننده یک Saga جدید باشه. CDPR همچنین تایید کرده که این بار به جای استفاده از موتور خانگی خودش Red Engine قرار ـه به صورت نزدیک با اپیک همکاری کنه و از موتور UE5 بهره ببره . این همکاری بلند مدت شامل ساپورت همه جانبه اپیک از CDPR در مسائل تکنیکی خواهد بود . فعلا هیچ اطلاعاتی از Setting ، پلتفرم مقصد و تاریخ انتشار بازی در دسترس نیست فقط همین رو میدونیم که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار داره و به این زودیا قرار نیست ازش خبری بشه
e84f93bf4a4c3d451282614323ccc7942d0e5250.jpeg 315d596e43b80d52ed647af4d027f1e8eb33f16a.jpeg e667f0fe72eb63e64f686c7f07450be2d11e311a.jpeg ce612f6148d6df400eedcb5cba34da6913c45fa1.jpeg b19dff5e119f9647f3d8ebc6baa992de150ab361.jpeg Witcher_IV_Wallpaper_02_43840x2160_EN.jpeg Witcher_IV_Wallpaper_03_33840x2160_EN.jpeg GerlF4HWwAAbFBU.jpg
 
آخرین ویرایش:
نه بابا.
از لحاظ بخش مبارزه ویچر 3 نسل دهمیه ، ویچر 1 نسل منفی 10.

W3 بخش مبارزش خیلی مدرن نیست ولی حتما قابل بازیه بابا ، اونطور که فکر میکنی و بچه ها میگن نیست.
نسخه اول برای پلیرهای جدید مبارزش الان مثل پازل میمونه ، نسخه سوم اونطوری نیست.
البته با ماد میتونی خیلی بهترش کنی:
یه چیزی مثل این ها:

watch?v=KYi4IcW8aLM
watch?v=ibIYkySfO1A



حتما بازی کن ، یه شاهکار رو از دست دادی.
3 رو که حتما. تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
اون 1 هم ترجیح میدم ریمیک شه بازی کنم
سریال ویچر رو پنج شش تا قسمتشو دیدم قشنگ بود حیف درست از پتانسیل ویچر استفاده نکرده بود واضحا مشکل تو روایت داستان و کارگردانی داشت اگه دست کارگردان و کمپانی حسابی میفتاد ازش یه چی در حد GoT درمیوردن.

پ.ن: کم کم باید از دنیای شرق آسیا کوچ کنیم شرق اروپا یه مدت:دی حالا میگم ولی زارت یه چند هفته دیگه FF VII Rebirth میاد رو PC :دی
 
  • Like
Reactions: PC MR
من کامبت ویچر ٣ رو یادم نمیاد اذیتم کنه از طرفی یادمه وقتی دشمن ها رو با شمشیر تکه تکه میکردم ارضا میشدم! خیلی برام جالبه میگید کامبتش افتضاح بوده! از طرفی دوست ندارم کامبت دیزاین بازی بره سمت سولزبورن ها که حقیقتا خیلی دیگه تو بازیها اشباع شده!
 
3 رو که حتما. تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
اون 1 هم ترجیح میدم ریمیک شه بازی کنم
سریال ویچر رو پنج شش تا قسمتشو دیدم قشنگ بود حیف درست از پتانسیل ویچر استفاده نکرده بود واضحا مشکل تو روایت داستان و کارگردانی داشت اگه دست کارگردان و کمپانی حسابی میفتاد ازش یه چی در حد GoT درمیوردن.

پ.ن: کم کم باید از دنیای شرق آسیا کوچ کنیم شرق اروپا یه مدت:دی حالا میگم ولی زارت یه چند هفته دیگه FF VII Rebirth میاد رو PC :دی
در مورد زیرنویس نمیدونم.
اما سریال رو همون فصل اول رو که دیدی تهش بزار کنار.
یکی دوتا کار خوب انجام دادن مثل تو زبون انداختن بیشتر این عنوان بین جامعه بزرگتری و سرجمع شاید چندتا قسمت خوب هم ساخته باشن ولی در کل همه فصلهاش رو که بزاریم کنار هم رسما آب روی ویچر رو بردن.
به نظرم خوب شد که گذاشتی کنار.
این رو حداقل بازیها رو که انجام بدی متوجه میشی.

3 و 2 کاملا قابل بازی هستن ، مخصوصا با ماد که فوق العاده میشن.
آره یک رو اگه همون موقع تجربه نکردی دیگه نمیتونی بازی کنی.
 
تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
من سالها پیش که تازه زیرنویس فارسیش اومده بود رو دانلود کردم و کمی بازی کردم. تنها مشکلی که یادمه داشت ازونجایی که توی بازی اسامی مختلف زیاده از این جهت ترجمه ی این اسامی یکدست نبودند. مثلا توی منوی بازی اسم یک گیاه رو به فارسی برگردونده بودند ولی توی نقشه اسم گیاهه رو بدون ترجمه به فارسی نوشته بودند! این یکم اذیت میکرد.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
ظاهرا Gwent هم قراره توی ویچر 4 باشه و بزرگتر و بهتر از قبل باشه!

من یادمه بتای Gwent به صورت مجزا رو کلی بازی کردم ولی نسخه نهایی رو گند زدن بهش و باعث شد بازی به فنا بره کلا. امیدوارم با اومدن ویچر 4 ، گوئنت هم دوباره زنده بشه.
 
3 رو که حتما. تنها سوالی که میمونه زیرنویس فارسیشه که اوکیه یا نه؟
اون 1 هم ترجیح میدم ریمیک شه بازی کنم
سریال ویچر رو پنج شش تا قسمتشو دیدم قشنگ بود حیف درست از پتانسیل ویچر استفاده نکرده بود واضحا مشکل تو روایت داستان و کارگردانی داشت اگه دست کارگردان و کمپانی حسابی میفتاد ازش یه چی در حد GoT درمیوردن.

پ.ن: کم کم باید از دنیای شرق آسیا کوچ کنیم شرق اروپا یه مدت:دی حالا میگم ولی زارت یه چند هفته دیگه FF VII Rebirth میاد رو PC :دی
زیرنویسش برای گیم ساب خیلی خوبه البته با توجه به حجم زیاد دیالوگ ها اشکالاتی داره ولی بازم خیلی خوبه فقط یک مشکلی هست اونم تقریبا اوایل بازی یکی دو جا ترجمه نشده و البته این اشکال توی آپدیتی که برای نسخه نسل 9 دادن بوجود آمده در حالیکه توی توی ورژن نسخه قدیمی زیر نویس این ایراد نبود ولی با اینحال کیفیت نهایی کار خوبه تمام نامه ها -کتابها و غیره ترجمه شده
در موردگیم پلی ویچر 1 همونطور که گفتم برای من از 2 و 3 جذابتر بود شاید چون اکشن خالص نبودش و باید دقیق و حساب شده عمل می کردی و خوب از لحاظ گرافیکی و انیمشین حرکتی خیلی قدیمیه و قبول دارم اکثر نتونند الان با اون کنار بیان بهتره صبر بکنی تا نسخه ریمیک بیاد البته عجیبه که هیچ خبری از ریمیکش نیست انتظار داشتم قبل از 4 معرفی بشه
 
آخرین ویرایش:
کمبت ویچر ۳ که عالی بودش هم دو نوع شمشیر برای انسان ها و هیولاها هم جادو هم Crossbow هم آیتم های مختلف ...
دیگه چیکار باید می کردن؟

گیم پلی Cyberpunk هم عالی بود یعنی به نظرم The Witcher IV ارتقا استاندارد دو بازی قبلی باشه کافیه.

از نظر داستان هم اینا که اصلا به کتاب وفادار نبودن و کتاب الهام بخش اینا بوده پس نمیشه با کتاب داستان بازیو سنجید.
 
البته برای کامبت ویچر 3 کلی انیمشین و حرکت در ادامه اضافه کردن که خیلی کیفیتشو بهتر کرد.
ولی مشکل اصلی کامبت ویچر به نظرم آسون بودنش و به درد نخور بودن کلی از آیتم ها و potion هاش بود..... با یه شمشیر و چند تا ایتم جادوی ثابت میشد سخت ترین مبارزات رو هم تموم کرد و دیگه عملا دلیلی برای گرفتن 80 90 درصد مابقی آیتم ها نمیموند.

این مشکل رو حل کنن بنظرم کامبت بازی بی نقص میشه

.
 
البته برای کامبت ویچر 3 کلی انیمشین و حرکت در ادامه اضافه کردن که خیلی کیفیتشو بهتر کرد.
ولی مشکل اصلی کامبت ویچر به نظرم آسون بودنش و به درد نخور بودن کلی از آیتم ها و potion هاش بود..... با یه شمشیر و چند تا ایتم جادوی ثابت میشد سخت ترین مبارزات رو هم تموم کرد و دیگه عملا دلیلی برای گرفتن 80 90 درصد مابقی آیتم ها نمیموند.

این مشکل رو حل کنن بنظرم کامبت بازی بی نقص میشه

.
اینو کاملا موافقم چون خودم همیشه رو آخرین درجه سختی هم بازی می کردم ولی بازم بازی آسون بود
البته تا حدودی در Cyberpunk بهتر شد این قضیه بعد کلی اپدیت های مختلف







یک نکته دیگه
حتی گرالت هم بعد چندین سال و چند نسخه کلی تغییر کرده Ciri که عادیه Screenshot_20241217_142949_Reddit.jpg
 
جاهای مختلف دیدم که یه عده به خاطر Cyberpunk 2077 نگران The Witcher 4 هستن، در حالی که به نظرم مشکلات اون بازی (در زمان انتشار) نباید خیلی باعث نگرانی در مورد ویچر بشه. درسته که از الآن نمی‌شه چیزی رو پیش‌بینی کرد و هر اتفاقی ممکنه بیفته، ولی ماجرای سایبرپانک یه چیز خاص بود که نمی‌شه راحت به بازی‌های آینده سی‌دی پراجکت رد مرتبطش کرد و گفت استودیو به فنا رفته. :دی
بزرگ‌ترین مشکل اون بازی، ایرادات فنی و مواردی بودن که به ساختار متفاوتش نسبت به ویچر برمی‌گشتن و بخش اعظم ماجرا هم به خاطر بی‌تجربگی سی‌دی پراجکت توی اون سبک و همین‌طور ضعیف بودن سخت‌افزارهای نسل هشتم بود. صنعت بازی این‌طوری نیست که بگیم فلان اثر خطیه و اون یکی اپن‌ورلده و تمام! یعنی چون ویچر اپن‌ورلد بود، نمی‌شد گفت پس حتماً سایبرپانک رو هم به همون شکل می‌سازن و مشکلی پیش نمیاد. خود بازی‌های اپن‌ورلد هم چند مدل هستن و این چیزی که سی‌دی پراجکت توی سایبرپانک سراغش رفته بود، خیلی با ویچر فرق داشت و یکی از نمونه‌های پیچیده‌ای بود که توی کل صنعت بازی فقط راک‌استار به عنوان خدای این سبک می‌تونه عالی از آب دربیاره و نهایتش ۲،۳ تا استودیوی دیگه در سطح پایین‌تر.
یه دنیای بزرگ و بسیار شلوغ که هر گوشه و کنارش جزئیات بالایی داره و در حالی که با ماشین با سرعت بالا از توی خیابون‌های پُر از آسمون‌خراش‌های پُرجزئیات رد می‌شیم و امکان تصادف با بقیه وجود داره و تعامل بالاست، ده‌ها نفر هم در حال راه رفتن توی پیاده‌رو هستن و توی یکی از کوچه‌های اطراف هم پلیس داره با یه عده مبارزه می‌کنه. به مقصد می‌رسیم و به سرعت وارد یه ساختمونی می‌شیم که جزئیاتش در حدی هست که می‌شه تک‌تک نوشته‌های ریز روی بدنه‌ی فلان دستگاه توی آشپزخونه رو خوند و با چیزهای مختلف تعامل داشت و...
بحثم در مورد گرافیک نیست. :دی مثلاً گرافیک Alan Wake 2 یه جوری GTA V رو قورت می‌ده که استخون‌هاش رو هم باقی نمی‌ذاره، ولی پیچیدگی‌های طراحی GTA V ده‌ها برابر Alan Wake 2 هست. به نظرم ویچر بعدی هم هرچقدر گرافیک و جزئیات بالایی داشته باشه، از نظر پیچیدگی به پای سایبرپانک نمی‌رسه که اصلاً هم نکته منفی‌ای به حساب نمیاد، بلکه دنیای دو تا بازی کاملاً متفاوته و نیازی به اون ساختار خاص سایبرپانک توی ویچر نیست. این قضیه بخشی از نگرانی رو کمرنگ می‌کنه و بخش دیگه هم به خود سایبرپانک برمی‌گرده که سی‌دی پراجکت تونست تجربه ارزشمندی باهاش به دست بیاره و بازی رو به تدریج بهتر از زمان عرضه بکنه و توی آثار بعدی (مثل نسخه جدید سایبرپانک در آینده) از اون تجربه‌ها استفاده می‌کنه.
من که این روزها دارم خیلی لذت می‌برم از سایبرپانک و با اینکه فعلاً بیشتر از ۱۴،۱۵ ساعت بازی نکردم، ولی واقعاً فراتر از انتظارم بوده و باعث شده عطش بیشتری برای تجربه ویچر پیدا کنم! :دی حالا نمی‌دونم در ادامه چطور می‌شه، ولی تا همین جایی که رفتم از نظر داستان و نوع روایت خیلی جالب بوده و فکر نمی‌کردم انقدر درگیرش بشم.
 
جاهای مختلف دیدم که یه عده به خاطر Cyberpunk 2077 نگران The Witcher 4 هستن، در حالی که به نظرم مشکلات اون بازی (در زمان انتشار) نباید خیلی باعث نگرانی در مورد ویچر بشه. درسته که از الآن نمی‌شه چیزی رو پیش‌بینی کرد و هر اتفاقی ممکنه بیفته، ولی ماجرای سایبرپانک یه چیز خاص بود که نمی‌شه راحت به بازی‌های آینده سی‌دی پراجکت رد مرتبطش کرد و گفت استودیو به فنا رفته. :دی
بزرگ‌ترین مشکل اون بازی، ایرادات فنی و مواردی بودن که به ساختار متفاوتش نسبت به ویچر برمی‌گشتن و بخش اعظم ماجرا هم به خاطر بی‌تجربگی سی‌دی پراجکت توی اون سبک و همین‌طور ضعیف بودن سخت‌افزارهای نسل هشتم بود. صنعت بازی این‌طوری نیست که بگیم فلان اثر خطیه و اون یکی اپن‌ورلده و تمام! یعنی چون ویچر اپن‌ورلد بود، نمی‌شد گفت پس حتماً سایبرپانک رو هم به همون شکل می‌سازن و مشکلی پیش نمیاد. خود بازی‌های اپن‌ورلد هم چند مدل هستن و این چیزی که سی‌دی پراجکت توی سایبرپانک سراغش رفته بود، خیلی با ویچر فرق داشت و یکی از نمونه‌های پیچیده‌ای بود که توی کل صنعت بازی فقط راک‌استار به عنوان خدای این سبک می‌تونه عالی از آب دربیاره و نهایتش ۲،۳ تا استودیوی دیگه در سطح پایین‌تر.
یه دنیای بزرگ و بسیار شلوغ که هر گوشه و کنارش جزئیات بالایی داره و در حالی که با ماشین با سرعت بالا از توی خیابون‌های پُر از آسمون‌خراش‌های پُرجزئیات رد می‌شیم و امکان تصادف با بقیه وجود داره و تعامل بالاست، ده‌ها نفر هم در حال راه رفتن توی پیاده‌رو هستن و توی یکی از کوچه‌های اطراف هم پلیس داره با یه عده مبارزه می‌کنه. به مقصد می‌رسیم و به سرعت وارد یه ساختمونی می‌شیم که جزئیاتش در حدی هست که می‌شه تک‌تک نوشته‌های ریز روی بدنه‌ی فلان دستگاه توی آشپزخونه رو خوند و با چیزهای مختلف تعامل داشت و...
بحثم در مورد گرافیک نیست. :دی مثلاً گرافیک Alan Wake 2 یه جوری GTA V رو قورت می‌ده که استخون‌هاش رو هم باقی نمی‌ذاره، ولی پیچیدگی‌های طراحی GTA V ده‌ها برابر Alan Wake 2 هست. به نظرم ویچر بعدی هم هرچقدر گرافیک و جزئیات بالایی داشته باشه، از نظر پیچیدگی به پای سایبرپانک نمی‌رسه که اصلاً هم نکته منفی‌ای به حساب نمیاد، بلکه دنیای دو تا بازی کاملاً متفاوته و نیازی به اون ساختار خاص سایبرپانک توی ویچر نیست. این قضیه بخشی از نگرانی رو کمرنگ می‌کنه و بخش دیگه هم به خود سایبرپانک برمی‌گرده که سی‌دی پراجکت تونست تجربه ارزشمندی باهاش به دست بیاره و بازی رو به تدریج بهتر از زمان عرضه بکنه و توی آثار بعدی (مثل نسخه جدید سایبرپانک در آینده) از اون تجربه‌ها استفاده می‌کنه.
من که این روزها دارم خیلی لذت می‌برم از سایبرپانک و با اینکه فعلاً بیشتر از ۱۴،۱۵ ساعت بازی نکردم، ولی واقعاً فراتر از انتظارم بوده و باعث شده عطش بیشتری برای تجربه ویچر پیدا کنم! :دی حالا نمی‌دونم در ادامه چطور می‌شه، ولی تا همین جایی که رفتم از نظر داستان و نوع روایت خیلی جالب بوده و فکر نمی‌کردم انقدر درگیرش بشم.
سایبرپانک با آپدیت ۲.۰ و دی ال سی فانتوم لیبرتی قشنگ یه بازی +۹۰ هست. واقعا کم نقصه.
 
سایبرپانک با آپدیت ۲.۰ و دی ال سی فانتوم لیبرتی قشنگ یه بازی +۹۰ هست. واقعا کم نقصه.
قسم میخورم تا 15 سال دیگه هم یک جهان باز اول شخص مثل سایبرپانک تولید نمیشه
درسته یک سری مشکلات فنی داره، همین الان هم داره مثل هوش مصنوعی پلیس ها و کارکتر ها و کلی باگ گرافیکی
ولی از لحاظ خط داستانی اصلی و فرعی، و موسیقی و اتمسفر و شخصیت پردازی چه چیزی نزدیکش هست خدایی؟! حتی شوتینگ بازی هم خاصه !

البته برای کامبت ویچر 3 کلی انیمشین و حرکت در ادامه اضافه کردن که خیلی کیفیتشو بهتر کرد.
ولی مشکل اصلی کامبت ویچر به نظرم آسون بودنش و به درد نخور بودن کلی از آیتم ها و potion هاش بود..... با یه شمشیر و چند تا ایتم جادوی ثابت میشد سخت ترین مبارزات رو هم تموم کرد و دیگه عملا دلیلی برای گرفتن 80 90 درصد مابقی آیتم ها نمیموند.

این مشکل رو حل کنن بنظرم کامبت بازی بی نقص میشه

.
بازی رو درجه سختی اخر مجبورت میکنه از تک تک قابلیت ها و جادو ها و ارتقا ها به درستی استفاده کنی مخصوصا سر باس فایت ها xD

کیا قبول دارن خود ویچر 3 اندازه سه گانه محتوا داشت خدایی؟ یا حتی همین سایبرپانک؟!
حتی دی ال سی هاشون هم به تنهایی میتونستن یک بازی کامل بشن

من نسخه نسل 8 رو نزدیک 700 ساعتی بازی کردم، چند وقت پیش هم نسخه نسل 9 که خدایی خیلی گرافیکش رو بهبود دادن با نورپردازی ، دقیقا الان شبیه به اون تریلر 2014 هست... استارت زدم xD
من اگر وقت بیارم دوباره خط داستانیش رو استارت میزنم دلم برای صدای گرالت تنگ شده xD

__________
ویچر 3 که کلا همش در مورد سیری بود، از همون استارت بازی تا اخرش کاش این نسخه یک فلش بک به داستان وزمیر بود، خدایی یکی از با ابهت ترین شخصیت پردازی های تاریخ گیمینگ بود !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or