Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
باس فایت های دی ال سی اول رو نمیتونم شکست بدم، رو اخرین درجه سختی هستم، واقعا بشدت ناراحتم و اعصابم خرابه، لول 95 هست NG + قوی ترین شمشیر های موجود بیش از 130 لول اپ و داشتن تمام روغن هان و بمب ها، جادو ها که هیج اثری روشون نداره، شمشیرم هم با دمیج 1100 400 تا دمیج ازش میگیره و وقتی 20 دقیقه باهاشون مبارزه میکنم، تو یک ثانیه دوباره خونشون پر میشه واقعا من موندم :-(
یادمه گفتی سیوت رو از NG+شروع کردی، بازی بهت Aerondight رو داده؟ چون من فقط NG+ رو روی سیو قبلی تموم شده خودم اعمال کردم
و واقعا NG+ بدون Aerondight و همین Iris که دست اولگیرده نشدنیه

سر Caretakerای درسته؟
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
یادمه گفتی سیوت رو از NG+شروع کردی، بازی بهت Aerondight رو داده؟ چون من فقط NG+ رو روی سیو قبلی تموم شده خودم اعمال کردم
و واقعا NG+ بدون Aerondight و همین Iris که دست اولگیرده نشدنیه

سر Caretakerای درسته؟
اون سرایدار رو همون اول بعد از 30 دقیقه مبارزه تونتستم شکست بدم، ولی مشکل اصلی باس فایت بعدی هستش که خون تو چشمام جمع کرده، هم خیلی سریع خونش برگشت میخوره، هم ضرباتش سریع و خطرناک هستش ، طوری که دو ضربه میزنه کارم تمومه، هم این که اگه خیلی درست و حسابی مبارزه کنم و خونش رو بعد از 20 دقیقه مبارزه نفس گیر نصف کنم دو یک ثاینه وارد عکس ها میشه و دوباره با جون پر بر میگرده
اره این گیمی که استارت کردم خودش NG+ بود.
در مورد این Aerondight نفهمیدم، چیه؟
اصلا چرا ماموریت های این دی ال سی اینقدر سخت هستن؟ قبلا رو درجه اسون رفته بودمشون عین اب خوردن،
لول خودم 95 هست، لول مرحله 93 بازم نمیتونم از پسشون بر بیام، خدا رحم کنه باس فایت های دی الی سی دوم رو با این وجود...
ولی خود بازی اصلی رو درجه سختی اخر هیج دردسری نداشت اگر خوب از وسایل و ارتقا ها استفاده کنی، ....
 
اون سرایدار رو همون اول بعد از 30 دقیقه مبارزه تونتستم شکست بدم، ولی مشکل اصلی باس فایت بعدی هستش که خون تو چشمام جمع کرده، هم خیلی سریع خونش برگشت میخوره، هم ضرباتش سریع و خطرناک هستش ، طوری که دو ضربه میزنه کارم تمومه، هم این که اگه خیلی درست و حسابی مبارزه کنم و خونش رو بعد از 20 دقیقه مبارزه نفس گیر نصف کنم دو یک ثاینه وارد عکس ها میشه و دوباره با جون پر بر میگرده
اره این گیمی که استارت کردم خودش NG+ بود.
در مورد این Aerondight نفهمیدم، چیه؟
اصلا چرا ماموریت های این دی ال سی اینقدر سخت هستن؟ قبلا رو درجه اسون رفته بودمشون عین اب خوردن،
لول خودم 95 هست، لول مرحله 93 بازم نمیتونم از پسشون بر بیام، خدا رحم کنه باس فایت های دی الی سی دوم رو با این وجود...
ولی خود بازی اصلی رو درجه سختی اخر هیج دردسری نداشت اگر خوب از وسایل و ارتقا ها استفاده کنی، ....
اروندایت شمشیریه که تو حالت عادی، تو دی‌ال‌سی B&W از بانوی دریاچه می‌گیری. قابلیت خاصش اینه که هر ده ضربه متوالی که باهاش بزنی، دمجش ده‌تا به صورت دائم اضافه میشه بعد تو مکان‌هایی که میشه فارم کرد، مثل اون دنیای کویرطوری که با Avalache میری که هی دشمن میاد میشه دمجش رو تا حد خیلیییییی زیادی بالا برد. واسه همین پرسیدم.

باید تو اینترنت بگردی ببینی چی کارها میشه کرد ولی چیزایی که من به ذهنم میرسه الان بدون اروندایت:
با معجون‌های مختلف مخصوصا decoctionهای بدرد بخور مثل griffin و arachas و اگر اشتباه نکنم noon wraith آماده باش. روغن هم که قطعا استفاده می‌کنی. مهارت سطح آخر Quen که اسمش Dischargeئه رو بگیر، احتمال میده ۷۵درصد دمج دشمن رو به خودش برگردونه وقتی quen فعال باشه. مهارت Undying از تب اول رو هم داشته باش واسه موقعیت ضروری.

بعد بزرگترین مشکلت بنظرم اینه که جونش برمیگرده.
۲تا کار بکن. تو همون تب مهارت ‌های مبارزه قابلیت کند کردن زمان موقع استفاده از crossbow رو هم داشته باش، وقتی اون تابلو نقاشی‌ها شروع کردن به سبز شدن، قبل از اینکه بتونه واردشون بشه با crossbow نشونه بگیر بزن به تابلو. جلوی healingش رو می‌گیره. داج و رول و کوئن هم که فراموش نشه
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
اروندایت شمشیریه که تو حالت عادی، تو دی‌ال‌سی B&W از بانوی دریاچه می‌گیری. قابلیت خاصش اینه که هر ده ضربه متوالی که باهاش بزنی، دمجش ده‌تا به صورت دائم اضافه میشه بعد تو مکان‌هایی که میشه فارم کرد، مثل اون دنیای کویرطوری که با Avalache میری که هی دشمن میاد میشه دمجش رو تا حد خیلیییییی زیادی بالا برد. واسه همین پرسیدم.

باید تو اینترنت بگردی ببینی چی کارها میشه کرد ولی چیزایی که من به ذهنم میرسه الان بدون اروندایت:
با معجون‌های مختلف مخصوصا decoctionهای بدرد بخور مثل griffin و arachas و اگر اشتباه نکنم noon wraith آماده باش. روغن هم که قطعا استفاده می‌کنی. مهارت سطح آخر Quen که اسمش Dischargeئه رو بگیر، احتمال میده ۷۵درصد دمج دشمن رو به خودش برگردونه وقتی quen فعال باشه. مهارت Undying از تب اول رو هم داشته باش واسه موقعیت ضروری.

بعد بزرگترین مشکلت بنظرم اینه که جونش برمیگرده.
۲تا کار بکن. تو همون تب مهارت ‌های مبارزه قابلیت کند کردن زمان موقع استفاده از crossbow رو هم داشته باش، وقتی اون تابلو نقاشی‌ها شروع کردن به سبز شدن، قبل از اینکه بتونه واردشون بشه با crossbow نشونه بگیر بزن به تابلو. جلوی healingش رو می‌گیره. داج و رول و کوئن هم که فراموش نشه
پس باید بگردم تو لیست وسایلم حتما اون شمشیر رو دارم، چون قبلا دی ال سی هاشو با همون سیو اصلی جویدم
در مورد روغن ها، و شمشیر ها و جاودها همه راه حل های ممکن رو انجام دادم، ولی اونایی که تو یوتویب دیدم رو درجه سختی اخر یا NG + نبوده، چون اونا وقتی خون باس بر میکرده نهایتا 200 /200 تا بر میگرده، در صورتی که برای من 5000/5000
در مورد ضربه زدن به تابلو ها هم خیلی تلاش کردم، حتی با بمب ها، تیر کمان، نهایتا دو ثانیه بهش برسم و ببندمش، تو همون دو ثانیه رنج 20 دقیقه ای من بر میگرده...واقعا من نمیدوم چرا اینجا رو این طوری درست کردن :/
 
  • Like
Reactions: Justiciar
پس باید بگردم تو لیست وسایلم حتما اون شمشیر رو دارم، چون قبلا دی ال سی هاشو با همون سیو اصلی جویدم
در مورد روغن ها، و شمشیر ها و جاودها همه راه حل های ممکن رو انجام دادم، ولی اونایی که تو یوتویب دیدم رو درجه سختی اخر یا NG + نبوده، چون اونا وقتی خون باس بر میکرده نهایتا 200 /200 تا بر میگرده، در صورتی که برای من 5000/5000
در مورد ضربه زدن به تابلو ها هم خیلی تلاش کردم، حتی با بمب ها، تیر کمان، نهایتا دو ثانیه بهش برسم و ببندمش، تو همون دو ثانیه رنج 20 دقیقه ای من بر میگرده...واقعا من نمیدوم چرا اینجا رو این طوری درست کردن :/
ببین اصطلاحا میگن یه tellای داره. یعنی یه نشونه ای بازی بهت میده وقتی دشمن قراره حمله کنه یا از قابلیتی استفاده کنه.
این شروع healing تابلوها هم یادمه یه صدای بوم خفه‌ای می‌داد، باید دست به crossbow آماده باشی

یچیزی که تو ویچر ۳ یادمه اتفاق می‌افتاد اینه که جنگ رو perseverance-based می‌کرد. یعنی اگر بازی نخواد، نمیتونی سریع دشمن رو شکست بدی. مثلا باید بذاری دو سه بار heal کنه و هر بار یکم بیشتر از دفعه قبل دمج بزنی.

البته الان که اینطوری میگی ممکنه هم multiplierهای بازی باگ خورده باشن و مثلا بجای ×10 داره ×100 حساب می‌کنه. اگر هیچ راهی کار نکرد یدور از سیو قبلیت ریلود کن ?

علاوه بر اون توصیه قبلی‌ها از مدل Active و Passive طلسم Yrden و بمب‌های dimeritiumدار و Northern wind برای فریز کردنش استفاده کن.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Paradise Lost
ببین اصطلاحا میگن یه tellای داره. یعنی یه نشونه ای بازی بهت میده وقتی دشمن قراره حمله کنه یا از قابلیتی استفاده کنه.
این شروع healing تابلوها هم یادمه یه صدای بوم خفه‌ای می‌داد، باید دست به crossbow آماده باشی

یچیزی که تو ویچر ۳ یادمه اتفاق می‌افتاد اینه که جنگ رو perseverance-based می‌کرد. یعنی اگر بازی نخواد، نمیتونی سریع دشمن رو شکست بدی. مثلا باید بذاری دو سه بار heal کنه و هر بار یکم بیشتر از دفعه قبل دمج بزنی.

البته الان که اینطوری میگی ممکنه هم multiplierهای بازی باگ خورده باشن و مثلا بجای ×10 داره ×100 حساب می‌کنه. اگر هیچ راهی کار نکرد یدور از سیو قبلیت ریلود کن ?

علاوه بر اون توصیه قبلی‌ها از مدل Active و Passive طلسم Yrden و بمب‌های dimeritiumدار و Northern wind برای فریز کردنش استفاده کن.
من که دیگه به سیم اخر زدم، یعنی در حدی که واقعا همه چی جلو سیاه و خونی شد، درجه بازی رو گذاشتم رو اسان خیلی راحت ردش کردم، اینم بگم باگ نبود ، و وقتی درجه سختی رو کم کردم دمیجش از 5000 تا شد 200 تا xD بالاخره من بازی اصلی رو رد کرده بودم و اچیومنت هاش رو داده خدا رو شکر فقط یکی دیگه مونده که اونم مربوطه به بازی اصلیه نه دی ال سی هاش، ولی واقعا رو در جه سختی اخر ، به معنی واقعی کلمه چالش هستش و نابود میکنه ادم رو.

در مورد دی ال سی هم واقعا پایان بدش رو دیدم و فکر کنم بعد از بازی اصلی دیگه غمگین نمیشدم ولی وای بر من که داستان این دی ال سی واقعا با پایان بدش نابود کرد منو و اقعا باید غمگین ترین و احساسی ترین داستان تاریخ بازی رو بهش لقب داد این دی ال سی فکر کنم حدود 13 ساعت طول کشید .
یک سیو هم از قبل دارم میخوام فردا پایان خوبش رو هم ببینم.
 
  • Like
Reactions: Justiciar
HZD که اکشن ادونچره به سختی تو رده rpg قرار میگیره ،دوز rpg ویچر 3 خیلی خیلی بیشتره
كاملا درسته با وجود اينكه هر دو عنوان اكشن ار پي جي حساب ميشن
منتهي چه تو سايد كوئستها و چه تو سيستم كرفتينگ و عمق ديالوگها و تاثير انتخابها تو مسير بازي ويچر بمراتب ار پي جي تر هست
هورايزن زيرو داون بيشتر يه اكشن ادونچر اوپن ورلده با يسري المان ار پي جي .
 
سلام دوستان اومدم یه سوال بپرسم!!
ینفر یا تریس؟؟ کدومو انتخاب کنم بهتره؟
هر کدوم سلیقه خودته، یا میتونی هیچ کدوم رو انتخاب نکنی (یا هر دو رو انتخاب کنی که جفتشون رو از دست بدی) ولی:

بر طبق کتاب‌ها: ینفر
ساختاربندی ماموریت‌ها: ینفر
نقش کاراکتر تو کتاب و تو بازی: ینفر
 
هر کدوم سلیقه خودته، یا میتونی هیچ کدوم رو انتخاب نکنی (یا هر دو رو انتخاب کنی که جفتشون رو از دست بدی) ولی:

بر طبق کتاب‌ها: ینفر
ساختاربندی ماموریت‌ها: ینفر
نقش کاراکتر تو کتاب و تو بازی: ینفر
دل ما: تریس
 
چیجوری تریس رو انتخاب میکنید :|
تریس کسی بود که با علم به اینکه میدونست گرالت حافظه ش رو از دست داده باهاش وارد رابطه شد و به ینیفر خیانت کرد.
کتابارو هم که بخونید میفهمین که داستان ینیفر و گرالت خیلی عاشقانه تر و جذاب تره و واقعا بعد از کلی سختی و ماجرا عاشق هم شدن.
Yen all the way :D :x
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or