Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
من تازه جریان کارت بازی ، بازی رو یاد گرفتم، خسته نباشم بعد از 5 سال پلی دادن پشت سر هم :/ خدای بزرگ این بازی چه ابر شاهکاری هست:D این که همون اول رفتم با یک کله کنده بازی کردم و دیدم چطوری لت پارم کرد، رفتم 50 ساعت تمام اول نشتم
کارت های که گم شده بودن تو جهان بازی رو پیدا کردم
کارت های که قابل خریدن بودن رو خریدم
اول از همه این بازی کنان عادی و فروشنده های عادی رو بردم و کارت هاشون رو گرفتم

اخرش رفتم سراغ کوئست ها و کله کنده های بازی
یعنی لذتی که این کارت بازی ، بازی به من داده اگر از خود بازی بیشتر نبود کمتر هم نبود...
خداوکیلی عجب شاهکاری جاودان هست اصلا گرفتن خود کارت ها و بازی کردن باهاش و و....اصلا خودش یک دنیای بزرگ و به عظمت کل داستان ویچر داره...
 
من تازه جریان کارت بازی ، بازی رو یاد گرفتم، خسته نباشم بعد از 5 سال پلی دادن پشت سر هم :/ خدای بزرگ این بازی چه ابر شاهکاری هست:D این که همون اول رفتم با یک کله کنده بازی کردم و دیدم چطوری لت پارم کرد، رفتم 50 ساعت تمام اول نشتم
کارت های که گم شده بودن تو جهان بازی رو پیدا کردم
کارت های که قابل خریدن بودن رو خریدم
اول از همه این بازی کنان عادی و فروشنده های عادی رو بردم و کارت هاشون رو گرفتم

اخرش رفتم سراغ کوئست ها و کله کنده های بازی
یعنی لذتی که این کارت بازی ، بازی به من داده اگر از خود بازی بیشتر نبود کمتر هم نبود...
خداوکیلی عجب شاهکاری جاودان هست اصلا گرفتن خود کارت ها و بازی کردن باهاش و و....اصلا خودش یک دنیای بزرگ و به عظمت کل داستان ویچر داره...
من شنیدم فوق العادست ولی نتونستم ارتباط برقرار کنم. اولین بار با Baron کردم که باختم. فک کنم یادبگیری لذت بخش بشه، باید اولاش رو یکم تحمل کرد :D
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
این اون زنوواکسه، درسته؟ نیازی نیست دسترسی سریع داشته باشی؛ گرالت هر موقع لازم بشه خودش استفاده میکنه. دست بازیکن نیست.
سلامممم

همون همیشگی مجدد برگشت!
یه مشکل خوردم تو ماموریت Ladies of the Wood بعد از اینکه جانی رو پیدا میکنیم و صداش رو برمیگردونیم و میریم پیش پیره زنه و ماموریتشو انجام میخوایم بدیم میرم پیش اون Ealdorman ! به محلی که میگیه میریم یه صدایی میاد ازمون میخواد با حس ویچیری اونجارو بگردیم تا راهی پیدا کنیم به داخل....یهو یه گرگینه حمله میکنه! من با جادو آتش بهش حمله میکنم و جونش رو کم میکنم بعدشروع میکنم با شمشیر بهش حمله ولی تا یکم ازش دور میشم مجدد شروع میشه جونش زیاد شدن!!! کلا نمیشه زیاد بهش حمله کرد. حتی از اون تقویت کننده هم که کنارمون هست استفاده کردم ولی بازم فایده نداره. یکم از جونشو میگیرم تا بیام عقب و نوار جادوم میخوام پر بشه حمله کنم اونم جونش پر میشه!
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
سلامممم

همون همیشگی مجدد برگشت!
یه مشکل خوردم تو ماموریت Ladies of the Wood بعد از اینکه جانی رو پیدا میکنیم و صداش رو برمیگردونیم و میریم پیش پیره زنه و ماموریتشو انجام میخوایم بدیم میرم پیش اون Ealdorman ! به محلی که میگیه میریم یه صدایی میاد ازمون میخواد با حس ویچیری اونجارو بگردیم تا راهی پیدا کنیم به داخل....یهو یه گرگینه حمله میکنه! من با جادو آتش بهش حمله میکنم و جونش رو کم میکنم بعدشروع میکنم با شمشیر بهش حمله ولی تا یکم ازش دور میشم مجدد شروع میشه جونش زیاد شدن!!! کلا نمیشه زیاد بهش حمله کرد. حتی از اون تقویت کننده هم که کنارمون هست استفاده کردم ولی بازم فایده نداره. یکم از جونشو میگیرم تا بیام عقب و نوار جادوم میخوام پر بشه حمله کنم اونم جونش پر میشه!
این Healing یکی از قابلیت‌های werewolfهاست
برای اینکه بتونی شکستش بدی میتونی از Igni استفاده کنی + روغن نفرین‌شده + شمشیر با دمج بالاتر (مطمئن شو شمشیرت خراب نشده) و همین. راه خاصی نداره فقط باید بزنیش و سریع باشی
 
  • Like
Reactions: mehdi_vsgh
برای اینکه بتونی شکستش بدی میتونی از Igni استفاده کنی + روغن نفرین‌شده + شمشیر با دمج بالاتر (مطمئن شو شمشیرت خراب نشده) و همین. راه خاصی نداره فقط باید بزنیش و سریع باشی
خیلی از روغن استفاده نکردم تا حالا...روغنرو باید بزنم به شمشیر؟
 
خیلی از روغن استفاده نکردم تا حالا...روغنرو باید بزنم به شمشیر؟
اره هر روغن بسته به لولش 10 ضربه تا 50 ضربه دمیج اضافه یا ضعیف میکنه یا ویژگی های خاص خودشون رو دارن. از قسمت alchemy روغن ها رو بساز و اپگرید کن
------------------------
روغن رو بزن به شمشیر silver
 
اقا بازی کارت از دست دادنی داره واسه اچیومنت؟ من از اواسط بازی شروع کردم به جمع کردن کارت ها :-(
بلی :D اولیشم همون کافه اول بازی تو white orchard که اگه با ان پی سی (یه اسکولار که پشت یکی از میز ها نشسته) بازی نکنی یا نبریش کارتش میس میشه.. فکر کنم کارتشم zoltan بود..(البته اخر بازی همیشه چند تا زولتان داشتم یعنی بعضی از کارت هارو میتونی طور دیگه هم به دست بیاری، ولی نه همشون رو)

یه سری کارت از دست رفتی دیگه هم هست.. مثلا یه کوئست تو نویگرد بود که باید برای زولتان یه سری کارت رو پس بگیری، که اخر کوئست باید کارت هارو نگه داری به جای اینکه پول بگیری..

در کل بله :D از دست دادنی داره.. اما نگران باش :D خوشحال باش که مجبور میشی یه دور دیگه هم بازی کنی تا کارت هارو بگیری :D من بازیرو چندین بار رو Death March تموم کردم.. 2 بار پلت کردم (استاندارد و گوتی ادیشن) و یه بار دیگه هم میخوام رو PS5 پلتش کنم :D (کامپلیت ادیشن)
یعنی الان از خدام بود مثلا گوتی رو هنوز پلت نکرده بودم و به خاطر کارت ها مجبور میشدم یه بار دیگه رو همین PS4 بازی کنم :D
 
بلی :D اولیشم همون کافه اول بازی تو white orchard که اگه با ان پی سی (یه اسکولار که پشت یکی از میز ها نشسته) بازی نکنی یا نبریش کارتش میس میشه.. فکر کنم کارتشم zoltan بود..(البته اخر بازی همیشه چند تا زولتان داشتم یعنی بعضی از کارت هارو میتونی طور دیگه هم به دست بیاری، ولی نه همشون رو)

یه سری کارت از دست رفتی دیگه هم هست.. مثلا یه کوئست تو نویگرد بود که باید برای زولتان یه سری کارت رو پس بگیری، که اخر کوئست باید کارت هارو نگه داری به جای اینکه پول بگیری..

در کل بله :D از دست دادنی داره.. اما نگران باش :D خوشحال باش که مجبور میشی یه دور دیگه هم بازی کنی تا کارت هارو بگیری :D من بازیرو چندین بار رو Death March تموم کردم.. 2 بار پلت کردم (استاندارد و گوتی ادیشن) و یه بار دیگه هم میخوام رو PS5 پلتش کنم :D (کامپلیت ادیشن)
یعنی الان از خدام بود مثلا گوتی رو هنوز پلت نکرده بودم و به خاطر کارت ها مجبور میشدم یه بار دیگه رو همین PS4 بازی کنم :D
من دور اول بازی رو از فروشگاه GOG خریدم، اونجا که دیگه اچیومنت و اینا نداره، تقریبا خود بازی و دی ال سی هاشون رو 600/500 ساعتی بازی کردم، تموم اون علامت های سوال رو نقشه رو پاکسازی کرده بودم، تموم کوست های اصلی فرعی، قرداد های ویچری، تموم ویچر ست گیر ها رو گرفته بودم، همون سیو رو تبدیل کردم به نسخه استیم و وقتی بازی رو از استیم خریدم دوباره شروع کردم به بازی کردنش تا وسط هاش رفتم NG+ رو اخرین درجه سختی که همون Death March هست، تازه الان فهمیدم باید واسه کارت ها بیشتر احتیاط به خرج میدادم xD
حالا هیچ مشکلی نیست، ویچر بازی نیست، زندگی هست، سالی یک بار باید همیشه تموم بشه xD الان سر جمع فقط بازی اصلی رو 5 بار تموم کردم هر کدوم از دی ال سی ها رو هم دو بار ، بازم انتخاب های جدید تو بازی میبینم ...
اینبار فقط ماموریت های اصلی رو میرم و دور بعدی دوباره شروع میکنم به جمع کردن کارت هاش xD
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
کلا قانون جمع‌آوری کارت‌های Gwent به این شکله:

۱. فروشنده‌های general (خرت و پرت فروش) و صاحب مهمون‌خانه‌ها چندتا کارت برای فروش دارن (همیشه کارت‌های ثابتی دارن). یکی از این فروشنده های کارت که خیلی رو اعصاب بود یدونه آرایشگره تو Velen که اول باید از یک undiscovered location آزادش کنید.

۲. با سایر تاجرها هر جاییکه دیدیدشون میتونید gwent بازی کنید، فقط و فقط تو برد اول بهتون یک کارت میدن. سیستمش اینطوریه که مثلا ۵۰ تا کارت هست برای این مدل، شما اول میرید با آهنگر آکسنفورت بازی می‌کنید یک کارت رندوم از این ۵۰ تا بهتون میده. بعد با زره‌ساز نوویگراد، یک کارت دیگه و… ولی هر فروشنده فقط یک کارت میده. تو بازی تعداد این افراد از تعداد کارت‌ها بیشتره چندتا ولی کلا هر وقت آهنگر / زره‌سازی دیدید باهاشون بازی کنید.

۳. ماموریت‌های مخصوص Gwent. اینا تو هر منطقه یک ماموریت هست که با ۳-۴ نفر که کارت‌های مخصوص دارن، بازی می‌کنید. مثلا برای Velen با بارون بازی می‌کنید. این خوبیش اینه که اگر حواستون نباشه و بعضی کاراکترها رو از دست بدید، بازی جایی تعبیه کرده که بتونید کارت رو بردارید به‌طور فیزیکی ولی خود اون ماموریت fail میشه. این دعوتنامه مسابقه gwent هر منطقه رو هم میتونید از روی notice boardها بردارید.

۴. یک ماموریت مشابه بالایی ولی اون طرف قضیه صاحب مهمون‌خونه‌ها هستن.

۵. ماموریت Zoltan که ۳ تا کارت خاص داره و همونطور که دوست بالایی اشاره کردن باید کارت رو بعنوان دستمزد نگه دارید

۶. بدترین و مزخرف‌ترین و سخت‌ترین بخش گوئنت که tournamentش توی نوویگراده. وقتی مأموریت رو شروع کنید دیگه دکمه غلط کردم نداره و اگر از مکان خارج بشید یا دور بشید یا هر کدوم از ۴ راند با ۴ حریف رو ببازید کلا ماموریت fail میشه و کلکسیونتون ناقص میمونه. قبل و بعد از بازی با هر کسی Qsave کنید و بذارید برای آخرهای بازی که کارت‌های خوب داشته باشید چون Ai یکی از رقیب‌ها هم اینطور تنظیم شده که تقلب می‌کنه.

۷. کارت Lambert رو ممکنه از دست بدید اگر جای درست بهش درخواست بازی ندید (جای درستش وسطای مأموریتش تو نوویگراده، بعد از صحبت تو مهمون خونه)

۸. یک نفر هم تو حیاط کاخ امهیر گوئنت بازی می‌کنه

۹. اون پرفسور اول بازی تو White Orchard که گوئنت رو معرفی می‌کنه (این رو اگر از دست دادید بعدتر کنار Hanged man's tree میتونید کارت‌هاش رو بردارید)

۱۰. کارتی که دست Thaler هست رو هم تو seven cats inn میتونید باهاش بازی کنید

۱۱. یکی از جاهایی که ممکنه کارتی رو از دست بدید و دیگه راه جبران نداره، مهمونی توی ماموریت a matter of life and deathئه. گوشه حیاط یه مسابقه کوچیک gwent هست که کارت‌های خاص میتونید ببرید.

۱۲. هر کدوم از dlcها هم کارت‌های خودشون رو دارن (HoS هفت هشت‌تا کارت / B&W دک جدید)

---

یسری توصیه هم بکنم

موقع انتخاب دک بی‌خیال Monsters و Elfها بشید. قدرت خام دک Nilfgaardian و Northern Realms یک سر و گردن بالاتر از اون دوتاست

حواستون به Leader Cardای که انتخاب می‌کنید باشه، قابلیت خاص اینها گاهی اوقات می‌تونه باعث پیروزی بشه

بهترین دک از نظر من ست نیلفگارد با لیدر کارت بازگرداندن یکی از کارت‌های زباله حریف به دست شماست.

تا میتونید کارت‌های Spy و Decoy بذارید تو دکتون و حریف رو گیج کنید

استراتژی داشته باشید. مثلا در برابر حریفی که از کارت‌های Monsters استفاده میکنه، کارت هوای برفی و اژدهای vilentretenmerth نابودش می‌کنه و هیچ کاری نمیتونه بکنه

منطقه به منطقه برید جلو. کلا از لحاظ gwent ولن ساده‌تر از نوویگراد و اون ساده‌تر از اسکلیگه‌س

حواستون باشه اگر به نفعتونه، یک راند رو باخت بدید یا کاری کنید که حریف اسکیپ کنه و بعد ازش جلو بزنید
 
آخرین ویرایش:
خب بزرگوار شما که همه skill pointهات رو خرج signها کردی تعجب می‌کنی چرا دمجت کمه؟ بعد از heavy armor استفاده می‌کنی و میگی چرا آدرنالینم دیر پر میشه؟ اصلا من هیچکس رو ندیدم skill point خرج افزایش شدت yrden کنه ???

بعد skillها رو آپگرید کردی همینطوری؟ بدون اینکه فعالشون کنی؟

یا آخه melt armor رو گرفتی واسه چی دقیقا؟
 
  • Sad
Reactions: mehdi_vsgh

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or