Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
بازی عرضه که بشه day 1 patch داره اصلا برای همین هم بازی رو زود تر به منتقدا دادن و 1 هفته قبل از امدن بازی نقداش امده با اون patch خیلی از مشکلات که تو نقد ها گفته شده درست میشه بازی از اون جایی نقشش 2 قسمتی هست و وقتی بین اینن 2 قسمت جا به جا میشین افت فریم میگیرین که این یکی از مشکلاتی هست که حل میشه.
 
خب الانم همینه دیگه، تا وقتی که تعداد PC گیمرهای با سیستم به مراتب بهتر از کنسول زیاد نشن، بازیها از نظر تکنیکی پیشرفت خیلی زیادی نمیکنن. همینطور که تا وقتی که کنسولهای نسل جدیدتر معرفی نشدن، جهش گرافیکی بازیهای PC هم خیلی زیاد نبود. این یه حقیقته تلخه که باید بپذیریم، من خودم PC Gamer هستم و پلتفرم اصلیم هم PC هست. ولی این واقعیت توی 2-3 نسل گذشته وجود داشته که 90% بازیها بر مبنای نسخه کنسول ساخته میشن.

دقت کن من اصلاً خوشحال نیستم از این قضیه و مسلماً بدم نمیومد شما و دوستانی که سیستم غول دارن بتونن بازی رو با اون گرافیک تجربه کنن، فقط دارم توضیح میدم که منطق پشت این داونگرید چیه. CDPR باید کلی وقت و هزینه صرف میکرد تا شاید یه درصد خیلی کمی به فروش بازی اضافه شده. به نظر شما منطقیه این کار؟ شما سازنده بودی کلی وقت و هزینه صرف میکردی که مثلاً 10.000 نفر که سیستم غول دارن بتونن بازی رو با اون گرافیک تجربه کنن؟! یا ترجیح میدادی بازی رو بر اساس کنسولایی بسازی که 30-40 میلیون فروختن؟

شما شرایط سیستم های PC گیمران ایران رو در نظر نگیر
به عنوان مثال بر طبق امار NVIDIA در حال حاضر 10 میلیون گیمر در دنیا مجهز به 680 هست , حالا بماند چند میلیون نفر 290 و 970/980 دارن.
NVIDIA: ***8220;Ten Million Gamers Around The World Bought Into The GTX680 Class Of GPUs***8221; | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming
پس نتیجه میگیرم مقصر اصلی قوطی های نسل جدید هستن و نه مشخصات سیستم PC GAMER ها
 
خداییش نقد IGN و Gamepot رو بخوونید می بیند که دلیل نمرات بالایی که گرفته چیه...من تیکه هایی از نقدا رو که خوشم اومد رو اینجا میزارم:


  • خشونت بازی خیلی بیشتر و طبیعی تر شده:d
  • تعداد و تنوع زره و شخصی سازیها برای گرالت خیلی بیشتر شده و واقعا تعداد زرهها و وسایل کاراکتر متنوع هستن
  • میتونید سیواتونو از شماره قبل وارد کنید و اگه بازی نکردین اول بازی در قالب فیلمی که نشون داده میشه تصمیمات رو بگیرین
  • چرخه شب و روز دینامیک با گرافیک عالی
  • سیستم مبارزات روونتر و آسونتر شده و ساخت معجون و اینا هم مثه قبل سخت نیس
  • ماموریتهای فرعی بازی غنی هستن یعنی هر کدوم داستانی دارن(دو سه تاشو کوین ذکر کرده تو نقدش که منو یاد فیبل انداخت خیلی خوب بود)
  • محیطها هر چند صد متر یکبار کپی نمیشن و هر قسمت مپ با دقت و جزییات و متفاوت طراحی شده
  • سه تا هم پایان کاملا متفاوت با تصمیم گیریهای حین بازی دارین

من نمیدونم دیگه چی میخواهید؟؟همین Dragon age Inquisition با وجود نداشتن چرخه شب و روز و کمبود تنوع تو زره و پایان یکسان و محیط به مراتب کوچیکتر و ماموریتهای فرعی که اکثرا مثه مامورتهای فرعی بازیهای mmo بود(اینو جمع کن 3 تا ازاون بیار) متاش شد تقریبا 90 حالا این بازی با این همه مزیت بیشتر 92 نشه؟؟

.
 
بیخیال،
یعنی 4تا افکت پایین تر ببینین، چشماتون آسیب میبینه و به گروه خونیتون نمیخوره و بیمار میشین؟ سیستمتون بالاست، خوش به حالتون، بزنین روی آخرین تنظیمات اینقدر به صفحه مانیتور خیره بشین تا از نظر گرافیکی ارضا بشین و اینقدر ماد بریزین که پیکسل از توی صفحه مانیتور بره تو چشماتون.

یه چیزی هست به اسم تجارت و پول درآوردن که سازنده عاشق شما نیست بیاد بازیشو جوری بسازه که اقلیت بتونن بازی کنن. باید چوری بازی بسازه تا جایی که میتونه فروش کنه و بتونه زنده بمونه.

پ.ن: فلسفه بازی و بازی کردن رو با این قرتی بازیایی که هر دفعه توی تاپیک های PC میبینیم، بردین زیر سوال و اسم خودتونم گذاشتین PC Gamer. به شماها Graphic Gamer بیشتر میخوره. مثل این بچه ها روزها میوفتین به جون هم جوری که اگه اسباب بازیتون قشنگ تر از بقیه نباشه، خونه رو میذارین رو سرتون. بحث گرافیکی و سیستم و ماد و ..... بردارین ببرین توی تاپیک مشکلات و اونجا خودتون رو تخلیه کنین چون تعداد کمتری به اونجا سر میزنن و فقط هم خودتون هستین.
میاییم 4تا خبر و اطلاعات و ... بخونیم، هر روز وضعیت تهوع آور تر میشه. آخر سر هم با این همه ادعاتون، هیچکدومتون بازی رو کامل بازی نمیکنین...
 
بازی عرضه که بشه day 1 patch داره اصلا برای همین هم بازی رو زود تر به منتقدا دادن و 1 هفته قبل از امدن بازی نقداش امده با اون patch خیلی از مشکلات که تو نقد ها گفته شده درست میشه بازی از اون جایی نقشش 2 قسمتی هست و وقتی بین اینن 2 قسمت جا به جا میشین افت فریم میگیرین که این یکی از مشکلاتی هست که حل میشه.

Review Copy که به منتقدا داده شده، نسخه Debug هست به همراه پچ روز اول :d
 
بیخیال،
یعنی 4تا افکت پایین تر ببینین، چشماتون آسیب میبینه و به گروه خونیتون نمیخوره و بیمار میشین؟ سیستمتون بالاست، خوش به حالتون، بزنین روی آخرین تنظیمات اینقدر به صفحه مانیتور خیره بشین تا از نظر گرافیکی ارضا بشین و اینقدر ماد بریزین که پیکسل از توی صفحه مانیتور بره تو چشماتون.

یه چیزی هست به اسم تجارت و پول درآوردن که سازنده عاشق شما نیست بیاد بازیشو جوری بسازه که اقلیت بتونن بازی کنن. باید چوری بازی بسازه تا جایی که میتونه فروش کنه و بتونه زنده بمونه.

پ.ن: فلسفه بازی و بازی کردن رو با این قرتی بازیایی که هر دفعه توی تاپیک های PC میبینیم، بردین زیر سوال و اسم خودتونم گذاشتین PC Gamer. به شماها Graphic Gamer بیشتر میخوره. مثل این بچه ها روزها میوفتین به جون هم جوری که اگه اسباب بازیتون قشنگ تر از بقیه نباشه، خونه رو میذارین رو سرتون. بحث گرافیکی و سیستم و ماد و ..... بردارین ببرین توی تاپیک مشکلات و اونجا خودتون رو تخلیه کنین چون تعداد کمتری به اونجا سر میزنن و فقط هم خودتون هستین.
میاییم 4تا خبر و اطلاعات و ... بخونیم، هر روز وضعیت تهوع آور تر میشه. آخر سر هم با این همه ادعاتون، هیچکدومتون بازی رو کامل بازی نمیکنین...

شما خودتون رو بردید زیر سوال، یعنی بازی سازان میان بخاطر کنسول قدرت یک گرافیک که سه تا چهار برابر کنسول قیمت داره رو میبرن زیر سوال؟ باید دلیلی باشه تا این این سیستما رو خرید! یعنی اپشن های انویدا پشمک همین ها هستن که نسل ها رو پشت سر هم میزارند جلو. کنسول صرفا باری کسی هست که قدرت خرید نداشته باشه شما ایرانو نگاه نکن کل زیر وبم یه بازی تو PC هست، بیشتر بازی ها تو کامپیوتر 60 فریم هست این هم دلیل برتری نیست؟ موس و صفحه کلید برتری نیست؟ افکت های پر قدرت انویدیا برتری نیست؟؟گستردگی بازی ها نسبت به کنسول ها برتری نیست؟ سرویس های رایگان و پر قدرت برتری نیست؟
 
بیخیال،
یه چیزی هست به اسم تجارت و پول درآوردن که سازنده عاشق شما نیست بیاد بازیشو جوری بسازه که اقلیت بتونن بازی کنن. باید چوری بازی بسازه تا جایی که میتونه فروش کنه و بتونه زنده بمونه.
شما اگر دوست داری یه بازی ساز به نوعی با این کارش شما رو تحقیر کنه و بهتون توهین بکنه مشکلی نداره ولی بقیه دید خوبی نسبت به این موضوع ندارند , و اما اون قمست پ.ن رو هم میزارم پای اینکه هر کس دوست داره به روش خودش باهاش رفتار کنن که در شان بعضی ها ممکنه نباشه .
 
شما اگر دوست داری یه بازی ساز به نوعی با این کارش شما رو تحقیر کنه و بهتون توهین بکنه مشکلی نداره ولی بقیه دید خوبی نسبت به این موضوع ندارند , و اما اون قمست پ.ن رو هم میزارم پای اینکه هر کس دوست داره به روش خودش باهاش رفتار کنن که در شان بعضی ها ممکنه نباشه .
توهین و تحقیر از دیدگاه شما نه از دیدگاه من. پس لطفا منو با خودتون جمع نبندین چون من طرز تفکرم کیلومترها با شماها فرق میکنه. فرق من با شما اینه که انتظارات بیجا قبل از عرضه بازی الکی توی خودم ایجاد نمیکنم، با یه تریلر هایپ نمیشم، همیشه به خودم یادآوری میکنم نمایش اولیه و نمایش نهایی هیچوقت یکی نبودن و نخواهند بود، توهین و تحقیر رو به روش شما تفسیر نمیکنم و ایضا یادم نمیاد سازنده قولی به من داده باشه که بازی رو همونجوری که توی اولین تریلرها نشون میده، بهم تحویل بده. ایضا ارث بابام هم نیست که بخوام برای سازنده تعیین و تکلیف کنم. بازی خودشه و دوست داره گرافیک در حد جلبک بده بیرون. ناراحتی؟ نخر تا بهت توهین نشه و احساس نکنی تحقیر شدی.
 
Review Copy که به منتقدا داده شده، نسخه Debug هست به همراه پچ روز اول :d

درسته ولی وقتی بازی افت فریم داشته و یه سری مشکلاتی دیگه و قراره با patch حل بشه حتما یه فرقایی میکنه دیگه البته در نهایت مهم نیست چون سریع یه patch جامع میدن همه مشکلات حل میشه هر چیزی که باشه.:d
 
مسلما گرافیک بازی روی دسکتاپ ها همون چیزیه که تو پیش نمایش ها دیده شده . عشاق PC نگران نباشن . احتمالا گرافیک بازی مثل Project Cars میمونه . روی کنسول چهارتا علف هرز توی جاده نیست و روی PC هست . ناگفته هم نمونه که برای اجرای درست و حسابی و دیدن اون تکنیک های به اصطلاح ناب انویدیا! باید دست به جیب بشین و حداقل یه 980 نا قابل داخل قوطی کیستون بکنید!.
 
مسلما گرافیک بازی روی دسکتاپ ها همون چیزیه که تو پیش نمایش ها دیده شده . عشاق PC نگران نباشن . احتمالا گرافیک بازی مثل Project Cars میمونه . روی کنسول چهارتا علف هرز توی جاده نیست و روی PC هست . ناگفته هم نمونه که برای اجرای درست و حسابی و دیدن اون تکنیک های به اصطلاح ناب انویدیا! باید دست به جیب بشین و حداقل یه 980 نا قابل داخل قوطی کیستون بکنید!.
عزیز هیچی نمیدونی چرا فکت صادر میکنی؟ تعداد پالیگان های کنسول ها 60K نسبت به 300K هست. اصلا قابل مقایسه نیست حالا بحث گرافیکو هم خودتون میگشیند وسط درست بکشید وسط. خداوکیلی فیزیک انویدا میارزه براش980 که هیچ تایتان هم خرید کنیسول که اگه اجراش کنه 5 فریم نمیگیره.
 
توهین و تحقیر از دیدگاه شما نه از دیدگاه من. پس لطفا منو با خودتون جمع نبندین چون من طرز تفکرم کیلومترها با شماها فرق میکنه. فرق من با شما اینه که انتظارات بیجا قبل از عرضه بازی الکی توی خودم ایجاد نمیکنم، با یه تریلر هایپ نمیشم، همیشه به خودم یادآوری میکنم نمایش اولیه و نمایش نهایی هیچوقت یکی نبودن و نخواهند بود، توهین و تحقیر رو به روش شما تفسیر نمیکنم و ایضا یادم نمیاد سازنده قولی به من داده باشه که بازی رو همونجوری که توی اولین تریلرها نشون میده، بهم تحویل بده. ایضا ارث بابام هم نیست که بخوام برای سازنده تعیین و تکلیف کنم. بازی خودشه و دوست داره گرافیک در حد جلبک بده بیرون. ناراحتی؟ نخر تا بهت توهین نشه و احساس نکنی تحقیر شدی.
هر کسی دیدگاهی داره و برای خودش محترمه حتی اگر بقیه از دیدگاه ایشون خوششون نیاد .
عمو جان لطفا شما هم اینجارو با مدرسه یا جمع دوستاتون اشتباه نگیر به هر حال تاپیک متعلق به همه هست و هر کسی میتونه نظرشو بیان کنه حتی اگر برای بقیه خوشایند نباشه .
 
عزیز هیچی نمیدونی چرا فکت صادر میکنی؟ تعداد پالیگان های کنسول ها 60K نسبت به 300K هست. اصلا قابل مقایسه نیست حالا بحث گرافیکو هم خودتون میگشیند وسط درست بکشید وسط. خداوکیلی فیزیک انویدا میارزه براش980 که هیچ تایتان هم خرید کنیسول که اگه اجراش کنه 5 فریم نمیگیره.

خوبه خودت داری جواب خودتو میدی . قیمت کنسول با پردازنده و گرافیک و رم و هارد و گیم پد و بلوتوث و اتصالات شبکه ای که داره نصف قیمت یه تایتان هم نیست! . تعداد پالیگان هم تا یه حدی چشم قدرت دیدنشو داره . شما ها اگه موقع بازی کردن میکروسکوپ اتمی به چشماتون میبندین و چشاتونو به مانیتور میچسبونین این دیگه بحثش جداست!!!.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or