Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
IGN داره نسخه PC رو زنده پخش میکنه: https://www.youtube.com/watch?v=PahEFn5aQSg

اینم نسبت به چیز که داره نشون میده فریمش نهایتا 30 تا 50 بود !
همچین عالی نبود خیلی متوسط بود
کامنت های زیرش هم در نوع خودش جالب توجه !
چیزی هم از تنظیمات گرافیک بازی نشون ندادن !
فکر کن بازی میاد میری تو آپشن میبینی ی رزولوشن هست ی V-Sync ی گرافیک کوالیتی low medium high !
 
آخرین ویرایش:
من بازی رو بازی نکردم ولی مخصوصا به خاطر گرافیک و این کاره مسخره ای که بعضی استودیوها یادگرفتن گرافیک بازی رو تو E3 بالا نشون میدن بعد تو بازی قشنگ یه لول پایین تره و افت فریم یه چیزی بین نیم تا یک نمره باید کم میکرد چون افت فریم به قدری واضح هست که حتی تو تریلر های ریویو هم قابل مشاهده هست

بازی به این عظمت و بزرگی توقع داری افت فریم نداشته باشه؟

درست گرافیک بازی یکم دانگرید شده ولی هنوز فوق العادست
 
با توجه به این که 1 کارت 780 دارم داونگرید شدنش به حالم فرق نمیکنه :دی
بازی به این وسعت، برای اینکه با اون گرافیک تریلر اول بخواد اجرا شه حداقل یه 980-Titan میخواد. تازه اونام عمراً 60 فریم ثابت نمیدادن :دی
البته یه خوبی داشت، اونایی که 2-3 تا کارت گرافیک SLI کرده بودن اسکرین شات میگرفتن مام نگاه میکردیم ذوق میکردیم :دی

نظر کلی من: تعداد کسایی که میتونستن بازی رو با اون گرافیک با فریم مناسب تجربه کنن زیر 1% گیمرهای دنیا هستن، شما جای سازنده باشید اون همه وقت و هزینه صرف میکنید که 1% گیمرها راضی باشن؟! کنسول ها رو هم که در نظر نگیریم، خود PC بازها هم درصد زیادیشون سیستمی در حد اجرای اون گرافیک رو ندارن. اصلاً از نظر اقتصادی به صرفه نیست این کار. برای تجربه گرافیک اون شکلی تو یه بازی به این وسعت، باید تا اواخر نسل صبر کنید که کارتهای گرافیکی خیلی قویتری بیان و درصد بالایی از PC Gamerـها سیستم مناسب برای اجرای بازی داشته باشن.
 
نميدونم! هر عددي بغير از ١٠
اگه اين سزاوار ده بوده باشه( كلي فيلماشو تو يوتوب ديدم ) در حق تعداد قابل توجهي بازيهاي چند سال اخير اجحاف و تبعيض شديد اعمال شده!

تو خیلی خوبی =)):)) از این به بعد روزی 1 پست بده و ما رو شاد کن.جالبیش اینه که فقط نسخه 2 رو بازی کردی اونم شک ندارم کامل بازی نکردی اخه چی میخوای ؟اصلا از witcher چی میدونی ؟تا 2 روز پیش میگفتی از رو ویدیو گیم پلی بازی چموش و غیر داینامیک هست که اینا خودشون تو تعریف تو یعنی چی معلوم نیست کلا. که تو تمامی نقد ها از گیم پلی بازی تعریف و حتی به عنوان شاهکار ازش نام بردن. فقط گرافیک downgrade شده بازی از خیلی بازی های روز بهتره ببین میخوای به بازی گیر بدی رو هوا حرف نزن که. 4 تا دلیلو منطق بنداز تنگ اون پستت که بهتر شادمون کنی. تو ادامه اگه 2 خط نقد خونده بودی پویایی بازی شگف اوره به صورتی که بازی انگار یه دنیای کامل و زنده داره انگار که واقعا تو دنیاش زندگی وجود داره و اولین بازی هست که به چنین چیزی رسیده برای اولین بار هست که 1 بازی تونسته انتخاب های معنی دار داشته باشه و هر انتخابی که میکنی دنیای بازی عوض میشه جوری فکرشم نمیتونی بکنی با یه انتخاب کوچیک که اصلا به چشم نمیاد چه اتفاقاتی میفته و بازی کلا روی همین انتخاب ها میچرخه.
 
آخرین ویرایش:
نقد گیم اسپات رو ببینید. Kevin VanOrd ازون RPGـبازهای اینکارست. بیخود نمره نمیده. توی نقدش کاملاً توضیح داده که چرا بازی ارزش 10 گرفتن داره. ایرادهای ریز مثل باگها رو هم بهشون اشاره کرده ولی گفته به قدری کم هستن (با توجه به وسعت بازی) که کاملاً قابل چشم پوشی هستن. گفته بازی به حدی محتوای غیر تکراری داره که حتی بعد از 100 ساعت بازی کردن توی نقشه کلی Quest و کار برای انجام دادن وجود داشته. تک تک لوکیشنهای بازی حالت یونیک دارن. دنیای بازی به شدت فوق العاده هست، اتمسفر، داستان و ... همه عالی هستن مثل همه نسخه های قبلی. بازی 3 تا پایان کاملاً مختلف داره که کاملاً تحت تاثیر تصمیماتتون توی بازی هستن (نه مثل نسخه قبل که 16 حالت مختلف برای یه پایان مشخص داشت، 3 پایان کاملاً متفاوت). سیستم کامبت بازی رو خیلی بهتر از نسخه قبل دونسته، توضیح هم داده که چرا بهتر شده. سیستم جادوها، معجون ها و ... هم که خودتون میدونید. گرافیک بازی هم با وجود این که نسبت به تریلر معرفی خیلی ضعیفتر شده، هنوزم بهترین گرافیک کنسولی بین بازیهای OW هست.

خلاصه این که بازی ارزش 10 داره یا نه رو نمیدونم، ولی منتقد بازی با توجه به معیارهاش بازی رو عالی و مستحق 10 دونسته.
 
نقد گیم اسپات رو ببینید. Kevin VanOrd ازون RPGـبازهای اینکارست. بیخود نمره نمیده. توی نقدش کاملاً توضیح داده که چرا بازی ارزش 10 گرفتن داره. ایرادهای ریز مثل باگها رو هم بهشون اشاره کرده ولی گفته به قدری کم هستن (با توجه به وسعت بازی) که کاملاً قابل چشم پوشی هستن. گفته بازی به حدی محتوای غیر تکراری داره که حتی بعد از 100 ساعت بازی کردن توی نقشه کلی Quest و کار برای انجام دادن وجود داشته. تک تک لوکیشنهای بازی حالت یونیک دارن. دنیای بازی به شدت فوق العاده هست، اتمسفر، داستان و ... همه عالی هستن مثل همه نسخه های قبلی. بازی 3 تا پایان کاملاً مختلف داره که کاملاً تحت تاثیر تصمیماتتون توی بازی هستن (نه مثل نسخه قبل که 16 حالت مختلف برای یه پایان مشخص داشت، 3 پایان کاملاً متفاوت). سیستم کامبت بازی رو خیلی بهتر از نسخه قبل دونسته، توضیح هم داده که چرا بهتر شده. سیستم جادوها، معجون ها و ... هم که خودتون میدونید. گرافیک بازی هم با وجود این که نسبت به تریلر معرفی خیلی ضعیفتر شده، هنوزم بهترین گرافیک کنسولی بین بازیهای OW هست.

خلاصه این که بازی ارزش 10 داره یا نه رو نمیدونم، ولی منتقد بازی با توجه به معیارهاش بازی رو عالی و مستحق 10 دونسته.

افشین 'گرافیک کنسولی و pc نداریم واقعا با توجه به وسعتش گرافیک بازی یکی از بهترین های نسل جدید هست ..چه رو کنسول چه pc :d
 
افشین گرافیک کنسولی و pc نداریم واقعا با توجه به وسعتش گرافیک بازی یکی از بهترین های نسل جدید هست ..چه رو کنسول چه PC :d

به نظر من اسکایرم با Mod به مراتب بهتر از Witcher 3 کنسولیه :دی
کلاً بحث PC رو پیش نکش اوضاعش فرق میکنه.
 
با توجه به این که 1 کارت 780 دارم داونگرید شدنش به حالم فرق نمیکنه :دی
بازی به این وسعت، برای اینکه با اون گرافیک تریلر اول بخواد اجرا شه حداقل یه 980-Titan میخواد. تازه اونام عمراً 60 فریم ثابت نمیدادن :دی
البته یه خوبی داشت، اونایی که 2-3 تا کارت گرافیک SLI کرده بودن اسکرین شات میگرفتن مام نگاه میکردیم ذوق میکردیم :دی

نظر کلی من: تعداد کسایی که میتونستن بازی رو با اون گرافیک با فریم مناسب تجربه کنن زیر 1% گیمرهای دنیا هستن، شما جای سازنده باشید اون همه وقت و هزینه صرف میکنید که 1% گیمرها راضی باشن؟! کنسول ها رو هم که در نظر نگیریم، خود PC بازها هم درصد زیادیشون سیستمی در حد اجرای اون گرافیک رو ندارن. اصلاً از نظر اقتصادی به صرفه نیست این کار. برای تجربه گرافیک اون شکلی تو یه بازی به این وسعت، باید تا اواخر نسل صبر کنید که کارتهای گرافیکی خیلی قویتری بیان و درصد بالایی از PC Gamerـها سیستم مناسب برای اجرای بازی داشته باشن.

مگر قرار هست در ultra Q قفل باشه که شما میگی 1% میتونن بازی کنن
نقش کاستوم Quality پس چیه این وسط؟!
همین نظرات سر واچ داگ هم داده شد!
با این ذهنیت دیگه هیچ بازی نباید پیشرفت تکنیکی داشته باشه که خدای نکرده خیل عظیمی نتونن بازی کنن!!
 
يه جا خوندم نوشته CD project Red گفته روز اول يه آپديت واسه افت فريم ميدن چي شد ؟؟

ولي در گرافيكش ( با اينكه معركه اس ) هر مشكلي هم داشته باشه بازم به نظر من به بازي لطمه نميزنه چون دنياي ويجره كه آدمو به بازي معتاد ميكنه
 
آخرین ویرایش:
مگر قرار هست در ultra Q قفل باشه که شما میگی 1% میتونن بازی کنن
نقش کاستوم Quality پس چیه این وسط؟!
همین نظرات سر واچ داگ هم داده شد!
با این ذهنیت دیگه هیچ بازی نباید پیشرفت تکنیکی داشته باشه که خدای نکرده خیل عظیمی نتونن بازی کنن!!

خب الانم همینه دیگه، تا وقتی که تعداد PC گیمرهای با سیستم به مراتب بهتر از کنسول زیاد نشن، بازیها از نظر تکنیکی پیشرفت خیلی زیادی نمیکنن. همینطور که تا وقتی که کنسولهای نسل جدیدتر معرفی نشدن، جهش گرافیکی بازیهای PC هم خیلی زیاد نبود. این یه حقیقته تلخه که باید بپذیریم، من خودم PC Gamer هستم و پلتفرم اصلیم هم PC هست. ولی این واقعیت توی 2-3 نسل گذشته وجود داشته که 90% بازیها بر مبنای نسخه کنسول ساخته میشن.

دقت کن من اصلاً خوشحال نیستم از این قضیه و مسلماً بدم نمیومد شما و دوستانی که سیستم غول دارن بتونن بازی رو با اون گرافیک تجربه کنن، فقط دارم توضیح میدم که منطق پشت این داونگرید چیه. CDPR باید کلی وقت و هزینه صرف میکرد تا شاید یه درصد خیلی کمی به فروش بازی اضافه شده. به نظر شما منطقیه این کار؟ شما سازنده بودی کلی وقت و هزینه صرف میکردی که مثلاً 10.000 نفر که سیستم غول دارن بتونن بازی رو با اون گرافیک تجربه کنن؟! یا ترجیح میدادی بازی رو بر اساس کنسولایی بسازی که 30-40 میلیون فروختن؟
 
يه جا خوندم نوشته CD project Red گفته روز اول يه آپديت واسه افت فريم ميدن چي شد ؟؟

خب هنوز که ریلیز نشده :d

- - -ویرایش - - -

به نظر من اسکایرم با Mod به مراتب بهتر از Witcher 3 کنسولیه :دی
کلاً بحث PC رو پیش نکش اوضاعش فرق میکنه.

افشین من منظورم این بود گرافیک چه رو کنسول چه pc فوق العادست :| بحثی وسط نکشیدم ;;)
 
خب هنوز که ریلیز نشده :d

- - -ویرایش - - -



افشین من منظورم این بود گرافیک چه رو کنسول چه pc فوق العادست :| بحثی وسط نکشیدم ;;)

الان اين kevin vanOrd نسخه عربستاني رو بازي كرده يا يه نسخه مخصوص بهش دادن ؟؟
چون با توجه به نقدش به نظر نمي اومد نسخه سانسور شده بازي كرده باشه:d
 
الان اين kevin vanOrd نسخه عربستاني رو بازي كرده يا يه نسخه مخصوص بهش دادن ؟؟
چون با توجه به نقدش به نظر نمي اومد نسخه سانسور شده بازي كرده باشه:d

نه نسخه review copy رو بازی کرده دیگه -__- فکر نکنم سانسور شده باشه نسخه ای که به منتقدا میدن:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or