Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
نه میخوام ببینم بر اساس کدوم پایان داستانی دی ال سی ها شروع میشه ؟ اصن تاثیری داره پایان داستان اصلی به این دی ال سی ها ؟ :D چون خیلی حساسم که بر اساس پایان خودم باشه اگه ارتباطی بینشون هست :D
فک کنم از بهترین پایان شروع بشه ! پایان بازی هم تا جایی که میدونم تاثیر نداره تو DLC ها الا یک سری اشارات خاص ! تو خون و شراب فقط تهش یـ سورپرایز داره برات که بسته پایان بازی فرق میکنه سورپرایزش
بازی رو با اخرین درجه سختی شروع کنی ولی حتی یک ثانیه وسط بازی درجه سختی رو عوض کنی دیگه تروفی اون درجه آخر رو نمیده؟
میخوام بازی رو پلات کنم اما اون درجه Death March حس میکنم وسط های بازی خیلی سخت بشه!
نه نمیده ....

==================================
برادر @Frobary
کوئست فان فقط اون قضیه مجسمه (:))) رو من فقط یادمه این کوئستی که میگی هرچی فک میکنم یادم نمیاد تو اسپویلر بیزحمت شفاف سازی کن :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Madridista

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
من نصف زمانی که داشتم ویچر بازی میکردم فقط بی هدف تو skellige میچرخدم و از مناظر دوردست و موسیقی بی نظیر بازی لذت میبردم:xواقعا میشه گفت بهترین بازیه تاریخه
دوتا dlcیش حتی از بازی اصلی هم بهترن
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
Blood & Wine یه کوئست هایی که داره که با روح و روان آدم بازی میکنه :D یه دونه کوئست فوق خفن (!) داره که در تمام مدت اون ماموریت در حال خندیدن هستی و شرط می بندم تو عمرت حتی شبیه همچین مرحله ای رو هم ندیدی، در مورد گرالت هست و اسبش :)) :D کوئستی که دوستمون این بالا گفت هم عالیه، وقتی بهش برسی متوجه میشی قضیه چیه ولی یکی از شگفت انگیزترین ماموریت هایی هست که یه استودیو میتونه طراحی کنه. راستی چقدر کم بازی کردی، من فقط 90 ساعت برای DLC ها وقت گذاشتم! :D اصلا چرخیدن بدون هدف و دیدن مناظر بازی خودش یکی از لذت بخش ترین لحظاتی هست که آدم می تونه تو یه بازی داشته باشه.

دیگه موقع دیسکاور کردن ؟ها همه جارو دیدم وقتو بیشتر تلف نکردم گفتم سریع برم سراغ HoS :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
فک کنم از بهترین پایان شروع بشه ! پایان بازی هم تا جایی که میدونم تاثیر نداره تو DLC ها الا یک سری اشارات خاص ! تو خون و شراب فقط تهش یـ سورپرایز داره برات که بسته پایان بازی فرق میکنه سورپرایزش

نه نمیده ....

==================================
برادر @Frobary
کوئست فان فقط اون قضیه مجسمه (:))) رو من فقط یادمه این کوئستی که میگی هرچی فک میکنم یادم نمیاد تو اسپویلر بیزحمت شفاف سازی کن :D
همون کوئست که گرالت باید یه ماده توهم زا بخوره بعدش تو توهمش، اسبش حرف میزنه باهاش دیگه :)) اون مجسمه هم عالی بود انصافا =)) :D
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
آخرین ویرایش:

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
اینقدر این بازی خوبه اینقدر باهاش حال می کنم که الان تو این شرایط کنسولو روشن کردم تا برم تو بازی

jjsm_untitled-3.jpg
بچه خودته؟ ماشالا خدا حفظش کنه
فک کنم حالا بعضی کوئست ها رو بهتر از ما بفهمی
مثه سری کوئست های بلادی بارون یا کوئست شاهزاده دیوانه اسکلیگه که بچه رو میندازن تو تنور
 
  • Like
Reactions: w.rooney

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
فک کنم از بهترین پایان شروع بشه ! پایان بازی هم تا جایی که میدونم تاثیر نداره تو DLC ها الا یک سری اشارات خاص ! تو خون و شراب فقط تهش یـ سورپرایز داره برات که بسته پایان بازی فرق میکنه سورپرایزش

نه نمیده ....

==================================
برادر @Frobary
کوئست فان فقط اون قضیه مجسمه (:))) رو من فقط یادمه این کوئستی که میگی هرچی فک میکنم یادم نمیاد تو اسپویلر بیزحمت شفاف سازی کن :D

کوئست فان، فقط بانک :p رو دستش نیست:D

همون کوئست که گرالت باید یه ماده توهم زا بخوره بعدش تو توهمش، اسبش حرف میزنه باهاش دیگه :)) اون مجسمه هم عالی بود انصافا =)) :D

این سه تا کوئست همراه با کئبست های رجیس و خون آشام ها و مخصوصا اولگیرد فان اوریک و داداشش و زنش و شانی و کوئست های گوئنت ها و خط بلادی بارون و جادوگرهای کروکبک باگ و اون کوئست دعوای دو مزرعه دار و یه سری دیگه جزو بهترین های تاریخ آر پی جی بودن
با احترام به اسکایریم واقعا پشم ویچر هم نیس
 
  • Like
Reactions: Frobary

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
این فایل ها رو از نسخه GOTY بازی تو نسخه PC گرفتم:D چیزای جالبی هستن مخصوصا اون نقشه
لینک دانلود SOUNDTRACK های بازی
The_Witcher_3_Wild_Hunt_-_Official_Soundtrack_(steam_edition)_mp3

لینک دانلود نقشه کامل بازی به صورت PDF
The_Witcher_3_Wild_Hunt_World_Map_EN

والپیپر های بازی
WALLPAPERS

ARTWORK بازی
ARTWORK

ARTBOOK با حجم 500
ARTBOOK

فایل های dlc ها شامل OST و کامیک بوک و ....
Blood and Wine extras
Blood and Wine extras

Hearts of Stone extras
Hearts of Stone extras
 
آخرین ویرایش:

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
سلام دوستان

اقا من موقعی که بازی تازه اومده بود گرفتمش ولی به خاطر مشکلاته گرافیکی و افت فریمی که داشت چند ساعت بیشتر بازی نکردمش .

حالا دوباره دوس دارم تجربش کنم . میخواستم بدونم بازی مشکلات گرافیکی و افت فریمش تو نسخه ps4 معمولی برطرف شده یا نه ؟
بعد اپدیت بازی برای نسخه گوتی چقدره حجمش
 

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
سلام دوستان

اقا من موقعی که بازی تازه اومده بود گرفتمش ولی به خاطر مشکلاته گرافیکی و افت فریمی که داشت چند ساعت بیشتر بازی نکردمش .

حالا دوباره دوس دارم تجربش کنم . میخواستم بدونم بازی مشکلات گرافیکی و افت فریمش تو نسخه ps4 معمولی برطرف شده یا نه ؟
بعد اپدیت بازی برای نسخه گوتی چقدره حجمش
من نسخه گوتی رو بازی کردم رو ps4 معمولی.حجمش دقیق یادم نیس ولی حدود 37 و 38 گیگ بود کلا
200 ساعت هم بازیش کردم و مشکل گرافیکی یا افت فریم خاصی هم مشاهده نکردم،شاهکار بود از همه لحاظ
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
من نسخه گوتی رو بازی کردم رو ps4 معمولی.حجمش دقیق یادم نیس ولی حدود 37 و 38 گیگ بود کلا
200 ساعت هم بازیش کردم و مشکل گرافیکی یا افت فریم خاصی هم مشاهده نکردم،شاهکار بود از همه لحاظ
مرسی دوست عزیرم . اقا فقط من زبانم خیلی داغونه میخواستم بدونم موقع بازی اذیت کننده نیست ؟
 

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
مرسی دوست عزیرم . اقا فقط من زبانم خیلی داغونه میخواستم بدونم موقع بازی اذیت کننده نیست ؟
والا بازی خیلی داستان محور و دیالوگ محوره اگه بقول خودتون زبانتون خیلی داغونه احتمال زیاد تو فهمیدن داستان و دیالوگ ها به مشکل بخورید
 
  • Like
Reactions: Jack cooper

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر