Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
خب منم بالاخره این شاهکار قرن رو تموم کردم :D
به جورایی خوشحالم که الان بازی کردمش. هم با آپدیت‌های مختلف نسخه کنسول کاملا بدون مشکل و خوب شده بود و هم اینکه بازی خاصی نداشتم که سرگرمم کنه. فقط وسط مشغول GOW شدم.
۹۳ساعت پلی تایمم شد و اینجور از دوستان آمار گرفتم بهترین پایان ممکن رو هم دیدم :D خیلی پایانش خوب و قشنگ و کاملا چیزی گه میخواستم شد. البته هنوز شراغ ۲تا dlc نرفتم و مشغول ؟ها هستم فعلا :D
خیلی خوبه که توی این مدت اسپویل نشدم و تونستم با خیال راحت بازی کنم. تمام سایدکوعست‌ها و ویچر کانترکت‌هارو هم رفتم + تریژر هانت ها ! هر کدوم اینا واسه خودشون یه دنیایی بودن. به سری ساید‌ها واقعا اندازه یه بازی کامل هیجان و جزئیات داشتن ! خیلی واسم جالبه بدونم پروسه‌ی ساخت همچین بازی با عظمت و گستره‌ای چطوریه. این حجم از کوعست و داستان و دیالوگ و آیتم و متریال و ..... . بازی اینقدر خوبه حتی من که خیلی حوصله رول با این وسعت رو ندارم عجیب درگیر خودش کرد! بازی در عین حالی که خیلییی وسیع و با جزئیاته اما کاملا قابل فهم هستش و امکان نداره گیج بشید خصوصا در مورد کرفتینگ که واقعا لذتبخش و عالی طراحی شده بود. اینکه از دل یه متریال با دیسمنتل کردنش میتونستین به متریال Rareعه دیگه در بیارید خیلی خوب بود :D اولین بار فکر کردم باید برم جایی فارم کنم اما دیدم راه حلش اینه :D
گیم‌پلی بازی خیلی خوب بود. مبارزات عالی بودن. Signها خیلی خوب بودن. توی مبارزات Quen و Igni خیلی کاربرد داشتن برای من و البته در صورت نیاز Yeden. یه جورایی همشون با توجه به مانسترهای مختلف به درد میخوردن
ست آرمورهای بازی خیلی خوب بودن. Felin و Ursine رو مستر کردم واقعا طراحیشون عالی بود.
داستان بازی و روایتش، شخصیت‌ها، دیالوگ‌ها و تمام کوعست‌ها همگی عالی بودن. بازی برای وقتی که میذاشتین و اون حس کنجکاوی و گشت‌و‌گذارتون کاملا ارزش قائل بود و ریواردهای خوبی بهتون میداد. حالا یا متریال بودن یا آیتم یا هر چیز دیگه‌ای
سیری شخصیت فوق‌العاده دوس داشتنی بود و ای کاش یه نسخه فرعی واسش میساختن بیشتر باهاش بازی میکردیم. خیلی دوس داشتنی و خوب بود.
خلاصه اینکه به معنای واقعی شاهکار بود این بازی :D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
این خیلی قشنگه :x عشق پدری :x

1sgu_dfbmhjjxkaeci3r.jpg
اصلا قشنگ نیست :D قیافه سیری باید طوری باشه که از هیچی نمیترسه نه اینکه مثل کسایی که ....چیز شدن بپره بغل گرالت بازی رو بازی کرده باشید متوجه شخصیت سیری میشید
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
Scenes From a Marriage یکی از کوعست‌های HoS به نظرم نه تنها تا اینجا بهترین کوعست بازی بوده، بلکه یکی از بهترین‌های تمام دوران بود :| فوق‌العاده بود این کوعست
واقعا نمیتونم صبر کنم تا به خون و شراب برسم :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Scenes From a Marriage یکی از کوعست‌های HoS به نظرم نه تنها تا اینجا بهترین کوعست بازی بوده، بلکه یکی از بهترین‌های تمام دوران بود :| فوق‌العاده بود این کوعست
واقعا نمیتونم صبر کنم تا به خون و شراب برسم :D
حالا اون هیچی بیا خون و شراب یکی از کوستاش رسما نوستالژی رو با فانتزی قشنگ به سطح جدیدی میرسونه البته اگه برسی به اون مرحله چون دو انتخابیه :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
Scenes From a Marriage یکی از کوعست‌های HoS به نظرم نه تنها تا اینجا بهترین کوعست بازی بوده، بلکه یکی از بهترین‌های تمام دوران بود :| فوق‌العاده بود این کوعست
واقعا نمیتونم صبر کنم تا به خون و شراب برسم :D
Blood & Wine یه کوئست هایی که داره که با روح و روان آدم بازی میکنه :D یه دونه کوئست فوق خفن (!) داره که در تمام مدت اون ماموریت در حال خندیدن هستی و شرط می بندم تو عمرت حتی شبیه همچین مرحله ای رو هم ندیدی، در مورد گرالت هست و اسبش :)) :D کوئستی که دوستمون این بالا گفت هم عالیه، وقتی بهش برسی متوجه میشی قضیه چیه ولی یکی از شگفت انگیزترین ماموریت هایی هست که یه استودیو میتونه طراحی کنه. راستی چقدر کم بازی کردی، من فقط 90 ساعت برای DLC ها وقت گذاشتم! :D اصلا چرخیدن بدون هدف و دیدن مناظر بازی خودش یکی از لذت بخش ترین لحظاتی هست که آدم می تونه تو یه بازی داشته باشه.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
Scenes From a Marriage یکی از کوعست‌های HoS به نظرم نه تنها تا اینجا بهترین کوعست بازی بوده، بلکه یکی از بهترین‌های تمام دوران بود :| فوق‌العاده بود این کوعست
واقعا نمیتونم صبر کنم تا به خون و شراب برسم :D
تازه شروع کردی حالا داغی فعلا ! باید کل این DLC بری که ۴۰-۵۰ ساعت گیم پلی بعد نتیجه نهایی خودت متوجه میشی عجب معجونیه حتی یکسری میگن از بازی اصلی هم جلوتره
 
  • Like
Reactions: Frobary

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
من روی وان ویچر رو تموم کردم الان روی فور حال ندارم از اول برم، خیلی ضایعست مستقیم برم سر دی ال سی ها ؟ :D
اگه تموم کردی که دیگه مشکلی برای داستان نداری و مستقیم میتونی DLC ها رو بری. فکر کنم خودش اتوماتیک لولت رو میاره در سطح حداقل لول مورد نیاز :D
 
  • Like
Reactions: Madridista

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,886
نام
حسين
اگه تموم کردی که دیگه مشکلی برای داستان نداری و مستقیم میتونی DLC ها رو بری. فکر کنم خودش اتوماتیک لولت رو میاره در سطح حداقل لول مورد نیاز :D

نه میخوام ببینم بر اساس کدوم پایان داستانی دی ال سی ها شروع میشه ؟ اصن تاثیری داره پایان داستان اصلی به این دی ال سی ها ؟ :D چون خیلی حساسم که بر اساس پایان خودم باشه اگه ارتباطی بینشون هست :D
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,513
بازی رو با اخرین درجه سختی شروع کنی ولی حتی یک ثانیه وسط بازی درجه سختی رو عوض کنی دیگه تروفی اون درجه آخر رو نمیده؟
میخوام بازی رو پلات کنم اما اون درجه Death March حس میکنم وسط های بازی خیلی سخت بشه!
 

radlleben002

کاربر سایت
Mar 20, 2018
67
بازی رو با اخرین درجه سختی شروع کنی ولی حتی یک ثانیه وسط بازی درجه سختی رو عوض کنی دیگه تروفی اون درجه آخر رو نمیده؟
میخوام بازی رو پلات کنم اما اون درجه Death March حس میکنم وسط های بازی خیلی سخت بشه!
اصلا نباید عوض کنی اگه عوض کنی تروفی نمیده حته 1 ثانیه!!!!!1
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر