Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
این دو بخش تریلر چشم من رو گرفت :




اگر واقعا تصویر دوم توی بازی واقعیت داشته باشه . . . :-s

_____________________

برای سوم شدن پاچه میگیره؟:d

نکنه به نظرت « خفن IP نسل بعد [FONT=&amp]™» قراره اول باشه و دوم رو نمی دونم چیه نظرت ! [/FONT]:d ولی کور خوندی !
همین مونده یه بازی - هر چند فوق العاده - بدون بخش داستانی و ویژگی هاش بیاد GotY هم بشه . من از دنیای گیم خداحافظی می کنم ! :d
مطمئنا 2014 سال خوفی تشریف داره . . . خیلی بازی ها رو هم ترجیح میدم مثل DA I یا اصلا چرا این ؟! خود Destiny ! :>
 
اگه 30% اون اسکایریم اسکایرمی که میکردن عملی بشه بدجوری پاچه خواهد گرفت ;;)
تا اینجا تو بازی های 2014 این و تایتانفال به نظرم شانس های اصلین :دی
پس میخوای عملی نشه؟اتفاقا مشکل بازی همون اسکایریم اسکایریم بودنشه, همه ویژگی های اسکایریم رو کـش رفتن ×2 کردن:d
زلدا و دستینی پشمکن؟:d
نکنه به نظرت « خفن IP نسل بعد ™» قراره اول باشه و دوم رو نمی دونم چیه نظرت !
:d
ولی کور خوندی !
همین مونده یه بازی - هر چند فوق العاده - بدون بخش داستانی و ویژگی هاش بیاد GotY هم بشه . من از دنیای گیم خداحافظی می کنم !
:d
میگم تا دیر نشده از گیمینگ خداحافظی کن که قشنگ معلومه چه اتفاقی قراره بیوفته:d
 
اگه 30% اون اسکایریم اسکایرمی که میکردن عملی بشه بدجوری پاچه خواهد گرفت ;;)
تا اینجا تو بازی های 2014 این و تایتانفال به نظرم شانس های اصلین :دی

اگر 30 % از حرف هاشون عملی بشه اسکایریم زیر می گیرن ! ;;)
مگر اسکایریم چه نکته ی مثبت اضافه به TW 3 داره ؟!
حداقل داخل بازی انیمیشن های زاغارت نمی بینی که حرکت شخصیت اول تو رو یاد چوب لباسی بندازه .
حداقل به خاطر انجین شونصد سال پیشی زحمت طراح های هنری هدر نمی ره .
حداقل داستان فوق العاده با شخصیت پردازی عالی داره . اصلا شخصیت پردازی نمی خوایم ولی طراحی های چهره ها طوری انجام شده که گیمر حداقل طبع [FONT=&amp]ـش بگیره به چهره ی NPC ها هم نه شخصیت های اصلی و تاثیر گذار داستان نگاه کنه .
حداقل با اینکه سیستم مبارزات جای کار زیاد داره ولی دیگه به LT و RT ختم نمیشه .
حداقل . . . از این حداقل های زیاده ! [/FONT]
yahoo_4.gif

[FONT=&amp] قبلا Obsidian نشون داده محیط بزرگ ساختن کار سختی نیست ولی عمق دادن به محیط و تاثیر گذاری روی این دنیا هنر می خواد !
دیدیم چرا DA : I به معنی امروزی واژه ( [/FONT]:d) [FONT=&amp]Open World نشد .
[/FONT]
میگم تا دیر نشده از گیمینگ خداحافظی کن که قشنگ معلومه چه اتفاقی قراره بیوفته:d

خیلی بده مثلا تایتان فال سال بعد بیاد GotY بشه ! :d بخشی که به بازی ریشه میده و باعث محبوبیت بیش از حد میشه رو نداره متاسفانه !
اگر هم تایتان فال بهترین بازی سال بشه حداقل برای من غیر قابل قبوله ! :d
 
آخرین ویرایش:
پس میخوای عملی نشه؟اتفاقا مشکل بازی همون اسکایریم اسکایریم بودنشه, همه ویژگی های اسکایریم رو کـش رفتن ×2 کردن:d
زلدا و دستینی پشمکن؟:d
کجاش مشکله ؟! :-/ اینکه برتریه :دی همون 2012 اگه امکانش بود یکی از DLC های اسکایریم برای بردن GOTY رقابت کنه رکورد 2011 اسکایریم رو میزد :)) :دی
در مورد زلدا هم که آخرین شماره اش SS سال 2011 اومد دیگه درسته !؟ :دی خو همون در حد 30% اسکایریم هم GOTY نبرد :دی عنوان بسی خفنی هم بود :دی
در مورد دستینی هم به نظرم 75% اون هایی که میخوان جایزه اشون رو به اون تیپ بازی بدن ، به دستینی نمیدن {پیش بینیست :دی}
اگر 30 % از حرف هاشون عملی بشه اسکایریم زیر می گیرن ! ;;)
مگر اسکایریم چه نکته ی مثبت اضافه به TW 3 داره ؟!
حداقل داخل بازی انیمیشن های زاغارت نمی بینی که حرکت شخصیت اول تو رو یاد چوب لباسی بندازه .
حداقل به خاطر انجین شونصد سال پیشی زحمت طراح های هنری هدر نمی ره .
حداقل داستان فوق العاده با شخصیت پردازی عالی داره . اصلا شخصیت پردازی نمی خوایم ولی طراحی های چهره ها طوری انجام شده که گیمر حداقل طبع [FONT=&amp]ـش بگیره به چهره ی NPC ها هم نه شخصیت های اصلی و تاثیر گذار داستان نگاه کنه .
حداقل با اینکه سیستم مبارزات جای کار زیاد داره ولی دیگه به LT و RT ختم نمیشه .
حداقل . . . از این حداقل های زیاده ! [/FONT]:d
[FONT=&amp] قبلا Obsidian نشون داده محیط بزرگ ساختن کار سختی نیست ولی عمق دادن به محیط و تاثیر گذاری روی این دنیا هنر می خواد !
دیدیم چرا DA : I به معنی امروزی واژه ( [/FONT]:d) [FONT=&amp]Open World نشد .[/FONT]
اینقدر حداقل حداقل میکنی من کم کم دارم احساس میکنم اسکایریم که سازنده های این بازی دارن خودشون رو میکشن بش برسن آشغالترین بازی تاریخ بوده 8-|
 
کجاش مشکله ؟!
:-/
اینکه برتریه
:biggrin1:
همون 2012 اگه امکانش بود یکی از DLC های اسکایریم برای بردن GOTY رقابت کنه رکورد 2011 اسکایریم رو میزد
:))
:biggrin1:
یعنی هرکی بیاد اسکایریم رو کپی کنه میشه گوتی؟خب چه کاریه همه استودیو ها بشینن اسکایریم درست کنن و بفروشن!:d به نظر من اسکایریم به خاطر نوآوری های کوچیک و بزرگش گوتی شد , حالا اگه یه استودیو بیاد اونارو ×2 کنه دلیل بر گوتی شدنش نیست:d
در مورد زلدا هم که آخرین شماره اش SS سال 2011 اومد دیگه درسته !؟
:biggrin1:
خو همون در حد 30% اسکایریم هم GOTY نبرد
:biggrin1:
عنوان بسی خفنی هم بود
:biggrin1:
این ویچره , اون اسکایریم ! فرقشون اینه که یکیش زیر زلدا له میشه اونیکی نه;))

:::::
مگر اسکایریم چه نکته ی مثبت اضافه به TW 3 داره ؟
اورجینال بودن؟:-/:d
حداقل به خاطر انجین شونصد سال پیشی زحمت طراح های هنری هدر نمی ره .
کنسولا زیر همین انجین شونصد سال پیش زاییده بودن! اگه لطف تکسچرای تکراری نبود که صد سال طول میکشید بازی لود شه:d
 
آخرین ویرایش:
یعنی هرکی بیاد اسکایریم رو کپی کنه میشه گوتی؟خب چه کاریه همه استودیو ها بشینن اسکایریم درست کنن و بفروشن!:d به نظر من اسکایریم به خاطر نوآوری های کوچیک و بزرگش گوتی شد , حالا اگه یه استودیو بیاد اونارو ×2 کنه دلیل بر گوتی شدنش نیست:d

این ویچره , اون اسکایریم ! فرقشون اینه که یکیش زیر زلدا له میشه اونیکی نه;))
دِ همین دیگه تو اصلاً این رو در نظر نمیگیری که این ها کلون ساز نیستن!!! بابا Warfighter ساز که نیستن 8-| این ها میخوان راه خودشون رو برن ولی شیوه ی راه رفتنشون مثل اونا باشه :دی

در مورد زلدا هم نمیدونم چرا ولی نه زلدا نه ماریو بشون زیاد جایزه نمیدن /:) بیخودی شلوغش نکن :دی
اصلاً یهو دیدی یه بازی معرفی شد (با این توضیح که هیچ بازی خاصی رو نمیگم ) 2014 اومد همه ی این ها رو فیل کرد ! :دی
 
امروز که تریلر جدید رو دیدم یه حدسی که آخر بازی دو زده بودم رو راجع به Origin این Wild Hunt کامل کردم برای خودم

برای آنهایی که کتاب رو خوندن

موضوع از این قرار هستش که Ciri که از این دنیا دیگه رفته هنوز الف های اولیه اون دنیایی که سیری از طریق Tor Zirael بهش دست پیدا کرد دنبالش هستن...توی کتاب Die Frau Des Sees فرمانده نیروهای نظامی الف ها میگه که سوارانش میتونن Fabric of Time and Space رو رد کنند و اونطور که گرالت توی بازی دو توضیح میده به نظر میاد که Specter های Wild Hunt فقط بخاطر اینکه متعلق به این دنیا نیستند به صورت شبه به نظر میان وگرنه الف ان. به نظر من الف ها گرالت و ینفر رو دزدیدند بخاطر اینکه سیری رو به دنیای انسان ها برگردونند چون هنوز قراردادشون با Child of the Elder blood به پایان نرسیده، اگر داستان از این قرار باشه خیلی فوق العاده میشه چون ناامید کننده ترین چیز راجع به بازی Witcher نبودن کاراکتر فوق العاده Ciri توش بود و اگر اینطور باشه بازم این دختر Ashen Haired به شدت Exotic(از نظر من) رو دیدار میکنیم.


کلا این بازی من رو به اندازه کتاب کف بر کرده و بیش از همه چیز در انتظارش هستم(حتی انحصاری های سونی به اندازه این بازی نظر من رو جلب نکردن)
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir
دِ همین دیگه تو اصلاً این رو در نظر نمیگیری که این ها کلون سازنیستن!!! بابا Warfighter ساز که نیستن 8-| این ها میخوان راه خودشون رو برن ولی شیوه ی راه رفتنشون مثل اونا باشه :biggrin1:
راهشون witcher 1, 2 نیست مگه؟:d

فوقش میشن MW3

در مورد زلدا هم نمیدونم چرا ولی نه زلدا نه ماریو بشون زیاد جایزه نمیدن/:)یخودی شلوغش نکن:biggrin1:
اصلاً یهو دیدی یه بازی معرفی شد (با این توضیح که هیچ بازی خاصی رو نمیگم ) 2014 اومد همه ی این ها رو فیل کرد !:biggrin1:​
زلدارو بیخیال,من یه چیزی تو ذهنمه بهش میگم زلدا کسی شک نکنه:d
عمرا":d
 
راهشون witcher 1, 2 نیست مگه؟:d

فوقش میشن MW3
همونه فقط آسفالتش رو عوض کردن :دی مطمئناً دوربین و کنترل مثل 1 نیست دیگه :دی ولی باز هم راه خودشونه :دی
میشن BO :-" که همون هم میشه بالای اون 30%ــه که اون هم میشه عالی :دی
زلدارو بیخیال,من یه چیزی تو ذهنمه بهش میگم زلدا کسی شک نکنه:d
عمرا":d
از علاقه ات به زلدا بعید هم نیست همون رو بگی :-/ :دی ولی من از کچا بدونم چی تو ذهنته ؟! /:)
به جان بچه ام :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or