Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
همون طور که قول داده بودن بازی چند آب و هوایی ( نمی دونستم جاش چی بگم ! :d ) هستش .
فقط کاش فیزیک برفش فوق العاده باشه
سبک آب و هوایی مثل Skyrim هستش یعنی هر منطقه وضعیت جوی خاص خودش رو داره ، اگر مثل Fable II تغییر فصل داشت جالب میشد ! :>






97321.jpg
 
آخرین ویرایش:
CPR گفته به هیچ عنوان از DRM روی نسخه PC استفاده نمیکنیم. قبلا این موضوع رو گفته بودن و امروز دوباره برای نسخه سوم هم گفتن. واقعا این استودیو رو باید در آغوش فشرد!
 
نسخه دومش که بسیار بسیار سخت بود،شاید یه درجه از DarkSouls آسونتر.یه مقدارم بازی پیچیده ای بود.

یه ذره از darksouls آسون تر؟! چه جوری بازی کردی مگه؟ :D خوبه تقریبا همه چیزو خود بازی به آدم می گفت( المان تمام rpg مثل fallout نبود که مثلا quest دقیق معلوم نباشه) و مبارزه هم درجه سختیش تقریبا در حد بقیه بازی ها بود...شما اگه نسخه ی یک رو بازی می کردی احتمالا می گفتی از darksouls سخت تره! شاید یه چیز دیگه بازی می کردی! :D

البته اینجا جای حرف زدن در مورد نسخه ی 2 نیست :D

ولی گرافیک بازی فوق العاده به نظر میاد... یعنی گرافیک انیمیشن ها که تقریبا یه قدم تا گرافیک در حد فیلم بیشتر فاصله نداره!

فقط ای کاش سعی می شد یه کم open world تر بسازن نسخه ی 3 رو، نسخه ی 2 به نظر من یه کم زیادی عناصر rpg و آزادی توش حذف شده بود و یه جورایی داستان انگار آدم رو به زور هل می داد جلو..
 
آخرین ویرایش:
یه ذره از darksouls آسون تر؟! چه جوری بازی کردی مگه؟ :D خوبه تقریبا همه چیزو خود بازی به آدم می گفت( المان تمام rpg مثل fallout نبود که مثلا quest دقیق معلوم نباشه) و مبارزه هم درجه سختیش تقریبا در حد بقیه بازی ها بود...شما اگه نسخه ی یک رو بازی می کردی احتمالا می گفتی از darksouls سخت تره! شاید یه چیز دیگه بازی می کردی! :D

البته اینجا جای حرف زدن در مورد نسخه ی 2 نیست :D

ولی گرافیک بازی فوق العاده به نظر میاد... یعنی گرافیک انیمیشن ها که تقریبا یه قدم تا گرافیک در حد فیلم بیشتر فاصله نداره!

فقط ای کاش سعی می شد یه کم open world تر بسازن نسخه ی 3 رو، نسخه ی 2 به نظر من یه کم زیادی عناصر rpg و آزادی توش حذف شده بود و یه جورایی داستان انگار آدم رو به زور هل می داد جلو..
داداش رو easy که نمیگم.رو easy خیلی آسون بود ولی رو هارد سخت تر از سخت بود.
 
داداش رو easy که نمیگم.رو easy خیلی آسون بود ولی رو هارد سخت تر از سخت بود.

آره خب شما اگه dark mode یا insane رو رفته باشی معلومه سخته! ولی خب تقریبا هر بازی که مود insane یا brutal یا ironman یا ... داشته باشه خیلی سخت میشه. نمیشه گفت اون بازی هم سخته. معمولا معیار مقایسه ی میزان سختی بازی ها،مود regular اونهاست.( با توجه به اینکه darksouls اصلا مود دیگه ای نداره، میشه گفت مود regularاش همینه! :D)

حالااا...
 
آره خب شما اگه dark mode یا insane رو رفته باشی معلومه سخته! ولی خب تقریبا هر بازی که مود insane یا brutal یا ironman یا ... داشته باشه خیلی سخت میشه. نمیشه گفت اون بازی هم سخته. معمولا معیار مقایسه ی میزان سختی بازی ها،مود regular اونهاست.( با توجه به اینکه darksouls اصلا مود دیگه ای نداره، میشه گفت مود regularاش همینه! :D)

حالااا...

دقیقا،نکته Dark Souls هم همین بود که درجه سختی آسونتر نداشت وگرنه بازیهایی مثل شماره دوم ویچر یا DA O رو درجه سختی آخر خیلی مشکل تر از DS بودن!!!
 
مصاحبه اختصاصی گیمفا با استودیو CD Projekt RED ٬ سازنده ی عناوین Witcher

شاید خود استودیو CD Projekt Red فکر این رو هم نمیکرد عنوان Witcher به این بزرگی و عظمت برسه ولی شد و حالا میلیونها مخاطب و علاقه مند در سراسر دنیا داره.به همین منظور با تلاش های فراوان تونستیم ارتباطی با بخش ارتباطات این استودیو برقرار کنیم و مصاحبه ای اختصاصی را برایتان ترتیب بدیم.

این مصاحبه بین آقای مهدی اسماعیل زاده ٬خبرنگار و عضو تحریریه ی گیمفا و آقای Marcin Momot مدیر ارتباطات استودیو CD Projekt RED انجام شده و توسط آقای کریمی به زبان فارسی ترجمه شده است که در ادامه میتوانید مطالعه کنید.
- «ویچر ۱» و ۲ فضای سنگینی داشتند به شکلی که برای سنین بزرگسال مناسب بود، نسخه سوم روند قبلی را ادامه می دهد یا شاهد تغییر در فضای همیشگی این سری هستیم؟

The Witcher: Wild Hunt برای مخاطبان بزرگ سال در نظر گرفته شده است. فرنچایز ویچر بازیکنان را در موقعیت ها و مشکلات مختلفی مانند نابرابری، نژادپرستی یا تروریسم قرار می دهد، در چنین دنیایی نمی توان از دادن قدرت انتخاب به بازیکنان اجتناب کرد. سری ویچر به بازیکنان اجازه می دهد در این موقعیت ها قرار بگیرد و قدرت انتخاب نیز داشته باشد. ما به ساختن یک تجربه سیاه و سفید باینری داستان های افسانه ای علاقه ای نداریم. چیزی که ما و بیشتر بازیکنان در ویچر ۱ و ویچر ۲ جذاب می دانند مدتن ها هستند.

- سیستم مبارزه همانند نسخه دوم خواهد بود یا تغییر کرده است؟


در ویچر ۳ ما سیستم مبارزه را از نو ساخته ایم و به شکل جالبی اَن را محبوب کرده ایم. یک کلیک باعث چرخاندن شمشیر می شود بنابراین بازیکنان بر روی گرالت برای مبارزه ها کنترل بیشتری دارند، سیستم جدید به بازیکنان اجازه می دهد روش خود برای مبارزه را بنا کنند و تاکتیک هایی تنظیم کنند. لازم به ذکر است که تغییرات شامل جادو ها نیز می شود، هر کدام باید با توجه به دشمنان و جایگزین های مناسب انتخاب شوند. به عنوان مثال AARD می تواند برای “حمله مستقیم و “اثر منطقه ای” استفاده شود. تغییرات جدید باعث می شود مکانیک های مختلف برای بازیکنان قابل انعطاف تر باشند. دوربین بازی نیز پیشرفته تر شده است و باعث بهتر شدن تجربه مبارزه ها می شود.

- اَیا شما فکر می کنید که رقیبی همانند Dragon Age در سبک و نحوه بازی کردن به عنوان شما ربطی دارد یا خیر؟

ویچر ۳ یک RPG بی نظیر خواهد بود. این عنوان یک بازی کارکتر محور با داستانی قوی را ارائه می دهد، همچنین تمام این اتفاقات در دنیایی فانتزی و دنیایی باز بسیار بزرگ رخ می دهد. ما می خواهیم تمامی این المان ها را با هم ترکیب کنیم و چیزی بسیار جدید خلق کنیم، امید داریم بازیکنان به شدت از این عنوان لذت ببرند.

انتخاب بازیکنان در نسخه سوم ربطی به نسخه های قبلی دارند؟ اگر بله، به چه شکل و تا چه حدی؟

همانند نسخه های قبلی از سری ویچر انتخاب اَزادانه در سرنوشت خود در بازی وجود دارد. همانند زندگی واقعی، نتیجه برخی از تصمیم ها به وضوح قابل مشاهده خواهد بود، همچنین نتیجه برخی تصمیم ها با توجه به زمان هر چه به جلو تر پیش بروید پدیدار خواهد شد. در مود اثر تصمیم ها از نسخه های گذشته در بازی جدید باید بگویم که ما برنامه هایی داریم که به بازیکن اجازه می دهد سیو عنواین قبلی در گیمپلی ویچر ۳ تاثیر داشته باشد. در حال حاضر ما می توانیم انتقال سیو بر روی پی سی و اثر انتخاب های گذشته بر روی نسخه جدید را برای پلتفرم پی سی تایید کنیم.

- اثر انتخاب ها در دنیای بازیکن در نسخه دوم سری ویچر بسیار عالی بود. اَیا در Witcher 3: Wild Hunt انتخاب ها به شدت نسخه های قبلی در دنیای پیرامون گیمر تاثیر دارند یا خیر؟

داستان ویچر ۳ به اندازه نسخه های قبلی قوی خواهد بود. «طبیعت وحشی» در مورد گشتن برای ماموریت های تصادفی در کنار روستا ها و شهر ها نیست. در نسخه سوم به ریشه های شخصیت گرالت بر می گردیم و به پیاده سازی عملی می پردازیم که ما اسمش را شکار هیولاها می نامیم. مکانیک ماموریت شکار هیولاها به بازیکنان اجازه می دهد با موجوداتی بجنگند که در سرتاسر دنیای بازی پراکنده شده اند. هر هیولا داستان خودش را دارد که گذشته او را نشان می دهد و به بازیکن می گوید که چه بلایی سر مردم اَن منطقه اَورده است.

- اَیا در نسخه سوم ما با «شنی» به عنوان یک کارکتر پیر ملاقات خواهیم کرد؟


انتشار مطلب و اطلاعاتی که داستان و شخصیت های ویچر ۲ را مشخص می کند به عنوان اسپویل شناخته می شود و ما می خواهیم بازیکنان خودشان داستان را کشف کنند.

- ویچر ۳ برای کنسول های نسل بعدی و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد، یکی از کنسول های نسل بعدی Wii U است چرا هیچوقت CDR در مورد این کنسول حرفی نزده است و اَیا هیچ برنامه ای برای عرضه Witcher 3 بر روی Wii U دارید؟

در حال حاضر ما هیچ برنامه ای برای عرضه ویچر ۳ بر روی کنسول Wii U نداریم، ما بر روی توسعه بازی بر روی کنسول های نسل بعدی PS4 و Xbox One به اندازه رایانه های شخصی تمرکز کرده ایم.

تیم سازنده شما از نظر تکنیکی تجربه کار کردن بر روی Xbox One و PS4 را چگونه می داند؟ اَیا تفاتی در PS4 و Xbox One از نظر گرافیکی و فریم ریت وجود دارد یا خیر؟

کنسول های نسل بعدی که در راه هستند پتانسیل خوبی برای توسعه دهندگان و سازندگان به وجود اَورده اند. کنسول های نسل بعدی و سخت افزار اَن ها نه تنها به ما اجازه داده است بازی هایی با جزئیات بیشتر بسازیم بلکه به ما این توانایی را نیز داده است در طراحی بازی ها خلاق تر نیز باشیم. ما همچنان داریم اَن ها را بررسی می کنیم بنابراین در مورد فریم ریت و از نظر تکنیکی صحبت کردن چیزی نیست که در حال حاضر ارزش بحث داشته باشد.

Gplus_BG_REDstudio

اَخرین سوال ما از شما این است که اَیا نسخه کنسول و رایانه های شخصی تفاوتی با هم دارند یا هر سه پلتفرم یه تجربه را به بازیکن منتقل می کند؟

هدف ما این است که برای همه بازیکنان تجربه ای یکسان از ویچر ۳ به وجود بیاوریم. چیزی که میگویم اَن است که تفاوتی میان نسخه رایانه های شخصی و کنسول ها نیست، همه بازیکنان می توانند با پلتفرم مورد علاقه شان به بازی کردن بپردازند.

۱۰- در اَخر، شما حرفی با خوانندگان ما در گیمفا ندارید؟

ما عاشقتان هستیم!

Source
 
مهمترین مسئله ای که برام مهمه تو نسخه بعدی بهبود پیدا کنه:
1.آزادی عمل بیشتر(کمتر به این ست پیس های لعنتی بخوریم)
2.کات سنس های کمتر(نصف بازی قبل به مکالمه های طولانی ، اجباری و تحمیلی خلاصه میشد)
خیلی وقتا بازی از لحاظ داستانی و گیم پلی اوج میگیرفت ولی این مکالمات کات سنس مانند طولانی،هیجان بازی رو میگرفتن.
 
مهمترین مسئله ای که برام مهمه تو نسخه بعدی بهبود پیدا کنه:
1.آزادی عمل بیشتر(کمتر به این ست پیس های لعنتی بخوریم)
2.کات سنس های کمتر(نصف بازی قبل به مکالمه های طولانی ، اجباری و تحمیلی خلاصه میشد)
خیلی وقتا بازی از لحاظ داستانی و گیم پلی اوج میگیرفت ولی این مکالمات کات سنس مانند طولانی،هیجان بازی رو میگرفتن.

یک رو موافقم ولی 2 رو نه!
شماره 2 میتونستی به راحتی skip کنی و بگذری! که در مقابل بعضی از بازیها یه غنیمت! این که دبالوگ ها هم زیاده به خاطر داستان عمیق و rpg بودن بازیه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or