Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
اوکی !
این در رابطه با تکسچرهای با کیفیت اما راجب سایر افکت ها و particles ها چطور ؟
اون دود و مه ای که تو محیط پراکنده بود و اون آب و رنگ و رنگ بندی ها چی ؟
اونم مُد درست می کنه ؟
 
اوکی !
این در رابطه با تکسچرهای با کیفیت اما راجب سایر افکت ها و particles ها چطور ؟
اون دود و مه ای که تو محیط پراکنده بود و اون آب و رنگ و رنگ بندی ها چی ؟
اونم مُد درست می کنه ؟
باید صبر کرد و دید. دقت کن طرف نگفته با مود درست میشه گفته میتونید تغییرش بدید به او حالت و احتمالا قابلیت تغییرات دیگه ای هم باشه!
در ضمن redkit tool از ابتدا در دسترس نیست احتمالا چند ماه پس از انتشار.
 
من بیشتر این نمایش مال PC میبینم کمی مشکوک چرا همشون دسته Xbox نمایش میده کلا چرا نمایش PC و Xbox مشابه هم هست ؟! شاید اشتباه میکنم
الان اخرین نمایش PC کدوم بوده گیم پلی بازی!

----
یک مورد عجیب که هست دقیقا فقط تو نسخه xbox و PC اون رنگ زرد میشه رو صفحه دید ؟!
 
بحث سانسور نیست بحث اینه که ما داریم مثل بقیه دنیا پول کامل بازی را میدیم برای چی باید یه بازی ناقص انجام بدیم شخصا اصلا حاضر نیستم نسخه عربی را بازی کنم

دوست عزیز بازی چیزیش حذف نشده . سانسورش اینطوره که نقاط حساس رو فقط اومده با یه چیزی مثل تار کردن پوشونده که معلوم نباشه درست . وگرنه صحنه ها و همه چیز سر جاش هست .
 
دوست عزیز بازی چیزیش حذف نشده . سانسورش اینطوره که نقاط حساس رو فقط اومده با یه چیزی مثل تار کردن پوشونده که معلوم نباشه درست . وگرنه صحنه ها و همه چیز سر جاش هست .
مگه سیمزه که تار کنه؟ :|
اینطوری شدید ضایع میشه فک کنم مقدار N|_|D!Ty رو کاهش دادن (حجابو رعایت کردن :دی (
 
اوکی !
این در رابطه با تکسچرهای با کیفیت اما راجب سایر افکت ها و particles ها چطور ؟
اون دود و مه ای که تو محیط پراکنده بود و اون آب و رنگ و رنگ بندی ها چی ؟
اونم مُد درست می کنه ؟
سلام دوست عزیز
مد هر چی دلش بخواد اگه مودر حرفه ای باشه میتونه انجام بده:d
اتفاقا اونایی که شما میگی و منم منتظرم ببینم چی سرشون اومده رو توی تنظیمات xml تو پوشه ی بازی پیدا کردن.
و مقدارش هم مثی که رو بیشترین حالت نبوده میشه تغییرش داد ظاهرا
ولی باید منتظر باشیم تا کاربرا یا خودمون حتی و بقیه ور برن باهاش ببینن میشه کاری کرد یا نه ولی اگه از من بپرسی میگم 90 درصد میشه چون redkit برا همین کاره و مودسازیه.برا ویچر 2 هم اون طور که یامه مود باحالی ساختن گرافیکو میبرد بالا
تو گوگل بزن the witcher 3 xml خبرشو پیدا میکنی توش تنظیماتی که گذاشته من soft particle رو مطمئنم دیدمش شمام برو ببین متوجه منظورم میشی. تازه علاوه بر اون خیلی تنظیمات بیشتری رو میشه بالا برد.
اون شارپ کردن تصویر هم فک نکن 1 ساعتبازی کنی با شارپ شدهتصویر خدایی نکرده کور میشی منظور اینه که زودتر خسته ات میکنه چیزه خاصی نیس حرفه الکیه.
ولی یه نصیحت اگه پی سی بستی هیچ ولی اگه نه حتما gtx970 ببند اگه بودجه ات بالاس 980 بگیر ولی تو فول اچ دی خیلی خیلی کم اختلاف دارن اگه دسترسی به کنسول شیلدو تو کنترل پنل ور داری اصلا فرقی نمیکنن مدل گیگابایتشم حتما بگیر
 
دوست عزیز بازی چیزیش حذف نشده . سانسورش اینطوره که نقاط حساس رو فقط اومده با یه چیزی مثل تار کردن پوشونده که معلوم نباشه درست . وگرنه صحنه ها و همه چیز سر جاش هست .

نه تار نمیکنه ...طبق عکسی که ایلیا دیشب بهم نشون داد نقاط حساس پوشونده با یه چیزی :-"

منظورم اینه که به صورت کامل N*de نیستن یه زیر لباسی چیزی تنشونه
 
اینو تو گف گذاشته بودن نمیدونم دقیق باشه یانه:d ( که احتمالا نیست. شاید اسم پلتفورما رو جابجا نوشته باشه چون توی این گیف PS4 از اولترای PC بهتره) ولی به هر حال برای مقایسه بد نیست
البته یکی دیگه هم بود که بدلایلی نمیشه اینجا کذاشت:d

comp10a2c8.gif

پلتفورما برعکس نیست ...بنظرم گیف نسخه PS4 گذاشتن دارن با LOW و MEDIUME نسخه PC مقایسه میکنن :d
 
در رابطه با ماموریت های شکار و میخونه های بازی:
تو میخونه چنان اهنگهای زیبایی میخونن دسترو میزاری کنار که فقط اونو گوش کنی.ویدیو این میخونهه و چندتا چیز دیگه گرفتم امشب فردا براتون میزارم.
witcher contracts ها هم خیلی متنوعه انواع اقسام و باس و جک و جونور با حالتهای مختلف حمله هاشون هستن که خیلی غیرقابل پیش بینین.نمونش موجودیه که تو مه غیب میشه با اینکه لولش بالا نیست دمیجش خیلی سنگینه اصلا هم نمیدونید کجا ظاهر میشه.اول هر ماموریتم میتونید با کسی که ماموریت میده چونه بزنید یا اینکه در رضای خدا پولی گیرید ازشون:d

- - -ویرایش - - -

100 ساعت تا 200 ساعت:-o یک عمره ...دو هفته یعنی یکله بازی کنی و نخوابی تمام میشه...اوف..
میخونه و از این روسپی خونه ها تو ریجن 2 داره؟؟

اره حمومی که تو تریلرای بازیم بود هست هم میخونه ها

- - -ویرایش - - -

مگه سیمزه که تار کنه؟ :|
اینطوری شدید ضایع میشه فک کنم مقدار N|_|D!Ty رو کاهش دادن (حجابو رعایت کردن :دی (

تار نیست همه جای طرفو نشون میده فقط یه پوشش ریزی داره که اذیت نمیکنه!اینجا نمیشه گفت همون لباس زیر زنونه با شکل متفاوت

- - -ویرایش - - -

بحث سانسور نیست بحث اینه که ما داریم مثل بقیه دنیا پول کامل بازی را میدیم برای چی باید یه بازی ناقص انجام بدیم شخصا اصلا حاضر نیستم نسخه عربی را بازی کنم

بازی ناقص از کجا اومده؟شما همون سکانس ریجن یکو میبینی با پوشش جاهای حساس زن مقابل!اینقدر این دونقطه تو بازی حساسه که این همه دارین سخت میگیرین؟عجیبه واقعا لول
200 ساعت بازیرو ول کردین دونقطه کاراکترای زنو چسبیدید انگار تو تموم این 200 ساعت گرالت سرش فقط تو اون نقاطه!
 
بابا سانسورش مثه ایران که نیست بزنن کل سکانس رو حذف کنن :d بچه ها رو این موضوع یکم زیادی حساس شدن :d

باو یکسری متای 92 رو ول کردن ماموریتا و محیط به اون خوفی رو ول کردن شخصی سازی خفن بازیرو رو ول کردن همش چسبیدن به سانسور و دیدن جاهای حساس!مطمین باش این ویژگی رو نداشت ویچر 60 درصد اصلا طرف بازی نمیرفتن:))
 
کلا این بحث سانسور رو خیلی جدی گرفتید :d

این ویدئو 40 دقیقه اول بازی رو روی Xone نشون میده. که سانسور هم نشده. کلا چیز خیلی خاصی هم نیست. تو خیلی از بازیها چیزای به مراتب بدتری وجئد داشته.مثالش اوردر
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or