Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
میتونی شکارشون کنی خودم چندبار اینکارو انجام دادم که پوست و گوشتشونو میخواستم
از سنجاب و خرگوش و بز و مرغابی تا گرگ و اهو و کلاغ اینا تو بازی هست که میتونی بکشیشون.

مثل red dead میشه و سطه بازی استراحت کنی چند ساعت بگذره تو بیشه زار ها؟؟ و یک سوال مهم کل نقشه آبو هواش با هم فرق داره؟؟؟؟ برفو استوایی منظورمه...
و یا اینکه فصل داره تغییر میکنه تو بازی با گذر زمان؟؟ البته فک نکنم تو این 2 3 روز انقدر بازی کرده باشی فصل تغییر کنه اگر همچین چیزی داشته باشه...
مدل حرکاته اسبش شبیه red dead به نظر میاد به نظرت از اون بهتره یا اینکه در اون حده آخه اسب سواری مهمه....
این اسبش یک جور رخش هست آره؟؟ همش باهاشه درسته؟؟؟ یادمه تو red dead سوت میزدی اسب میامد تو این اینجوریا هست؟؟
در کل بازی بدون dlc ها و چیز هایه دیگه اون چیزی که به صورت خام رو دیسک هست 60 ساعت گیم پلی داره؟؟
این بازیم فقط میشه مراحل اصلی بازی کرد یعنی تو نقشه مراحله اصلی مشخصه یا اینکه با اعماله متفرقه باز میشه؟؟
این سوالات تشابهاتی با بازیه red dead داره که پرسیدم و گرنه عملا سبک و داستان بازی تفاوت دارن اما تو بسیاری چیز ها هم مثله همین اسب سواری و کندن پوست حیوانات و چیز هایه دیگه میتونن مشترک باشن..
شرمنده سوالها زیاد شد
 
مثل red dead میشه و سطه بازی استراحت کنی چند ساعت بگذره تو بیشه زار ها؟؟ و یک سوال مهم کل نقشه آبو هواش با هم فرق داره؟؟؟؟ برفو استوایی منظورمه...
و یا اینکه فصل داره تغییر میکنه تو بازی با گذر زمان؟؟ البته فک نکنم تو این 2 3 روز انقدر بازی کرده باشی فصل تغییر کنه اگر همچین چیزی داشته باشه...
مدل حرکاته اسبش شبیه red dead به نظر میاد به نظرت از اون بهتره یا اینکه در اون حده آخه اسب سواری مهمه....
این اسبش یک جور رخش هست آره؟؟ همش باهاشه درسته؟؟؟ یادمه تو red dead سوت میزدی اسب میامد تو این اینجوریا هست؟؟
در کل بازی بدون dlc ها و چیز هایه دیگه اون چیزی که به صورت خام رو دیسک هست 60 ساعت گیم پلی داره؟؟
این بازیم فقط میشه مراحل اصلی بازی کرد یعنی تو نقشه مراحله اصلی مشخصه یا اینکه با اعماله متفرقه باز میشه؟؟
این سوالات تشابهاتی با بازیه red dead داره که پرسیدم و گرنه عملا سبک و داستان بازی تفاوت دارن اما تو بسیاری چیز ها هم مثله همین اسب سواری و کندن پوست حیوانات و چیز هایه دیگه میتونن مشترک باشن..
شرمنده سوالها زیاد شد
داداش رخش چیه مگه رستم و سهرابه؟:dجوابتو تو اسپویل میزارم
اره یه قابلیت مدیتیشن داری انتخاب میکنی که چندساعت بگذره!اب و هواش خیلی متغیره یجا طوفانه یجا بارونه یجا برفه یجا عادیه .
والا فصلو نمیدونم:dولی مناطق مختلف داره برفی بارونی عادی
موشن کپچر اسب red dead هنوزم سره ولی با این حال حرکات اسبش واقعی تره نسبت به بازیای دیگه .رو اسبتم میتونی انوع زین و کیف اینا بزاری که تو سرعت و استامیناش تاثیر داره.
60 ساعت کجا بود داداش؟:dخیلی بیشتره کم کم 100 200 ساعته کل مراحل اصلی و فرعی.
 
مبارک باشه

من هنوز گیرم نیومده. والا ریجن 2 عرب هم راضی شدم ولی تو کرج نیست که نیست. حوصله تهران رفتن هم ندارم:d

هنوز که نگرفتم :دی
ولی اگه ریجن 1 گیر نیاد دیجیتالی میگیرم. عمراً نسخه سانســــور شده رو بازی نمیکنم :دی
 
حالا با سانسور بازی کنین مگه چی میشه ولی این گرالت زده رو دسته کریتوس:دی
نعوزو بالله ، شوخی ، شوخی با کریتوسم شوخی ؟ :biggrin1:


یادمه تو red dead سوت میزدی اسب میامد تو این اینجوریا هست؟؟

اینم همونطور هست تو تریلر ها بود چنین بخشی خوشبختانه
 
داداش رخش چیه مگه رستم و سهرابه؟:dجوابتو تو اسپویل میزارم
اره یه قابلیت مدیتیشن داری انتخاب میکنی که چندساعت بگذره!اب و هواش خیلی متغیره یجا طوفانه یجا بارونه یجا برفه یجا عادیه .
والا فصلو نمیدونم:dولی مناطق مختلف داره برفی بارونی عادی
موشن کپچر اسب red dead هنوزم سره ولی با این حال حرکات اسبش واقعی تره نسبت به بازیای دیگه .رو اسبتم میتونی انوع زین و کیف اینا بزاری که تو سرعت و استامیناش تاثیر داره.
60 ساعت کجا بود داداش؟:dخیلی بیشتره کم کم 100 200 ساعته کل مراحل اصلی و فرعی.

100 ساعت تا 200 ساعت:-o یک عمره ...دو هفته یعنی یکله بازی کنی و نخوابی تمام میشه...اوف..
میخونه و از این روسپی خونه ها تو ریجن 2 داره؟؟
رخش من بهش میگم حالا که ما بلد نیستیم برا اسطوره هامون چیزی بسازیم حداقل دهانی که میتونیم از نمادهامون حفاظت کنیم ...
کلا پیدات کردم دارم همش ازت سوال میپرسم خدا خیرت بده که جواب میدی...
بتمن ویچر 3 متال گیر خدای جنگ 3 چه تابستانی هست بر خلاف تابستان هایه کسله قبل...
 
آخرین ویرایش:
عاقا صحنه های بازی در چه حده؟ :|
هر کات سینی اسکیپ شدنی هست یا بعضیاش دیدنش اجباریه؟
وسط کات سین دکمه home رو بزنی کات سین توی بک گراند ادامه میده یا استاپ میشه تا دوباره بری تو بازی؟ :|
خیلی صحنه داره لامصب ولی نمیخوام بخاطر این , بازیو از دست بدم! :| (Stuffed Unicorn :| :| :| :| )
 
در مورد گرافیک PC توسط یکی از اعضای CDPR
We never switched the textures. On pc, you now have the option to activate "Ultra" quality textures with the full resolution. However, the difference that many people see with new and old footage was a strong sharpening filt3r in 2013 that looks awesome on screenshots and in short videos, but strains the eyes after a short while if there is a lot of movement (leaves and grass swaying in the wind as an example). That's why it was decided to tone that effect down.
However, people who really want to have it can of course use the Redkit to change the environment settings. It's just a matter of taste.
source
احتمالا با ابزار مود سازی که CDPR میده نباید جای نگرانی باشه
 
حالا با سانسور بازی کنین مگه چی میشه ولی این گرالت زده رو دسته کریتوس:دی
بحث سانسور نیست بحث اینه که ما داریم مثل بقیه دنیا پول کامل بازی را میدیم برای چی باید یه بازی ناقص انجام بدیم شخصا اصلا حاضر نیستم نسخه عربی را بازی کنم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or