در مصاحبه با یک سایت ایتالیایی Balázs Török ,برنامه نویس ارشد استدیو CD Projekt RED ,درباره
فریم ریت این عنوان در کنسول های نسل بعدی این چنین گفت:
او همچنین درباره استفاده از NVIDIA PhysX در نسخه PC گفت:
فریم ریت این عنوان در کنسول های نسل بعدی این چنین گفت:
مثل همیشه,هدف ما ارائه بهترین گرافیک است و این به طور طبیعی باعث بوجود امدن محدودیت هایی
می شود.ما هنوز برای resolutions به نقطه نظر مشترکی نرسیدیم ولی هدف ما 30 فریم در ثانیه خواهد بود.
او همچنین درباره استفاده از NVIDIA PhysX در نسخه PC گفت:
ما در حال کار بر روی تخریب پذیری,به عنوان یکی از مهمترین بخش های بازی هستیم.ما دوست نداریم
چیزی را فقط بخاطر نشان دادن تکنولوژی خود,به بازی اضافه کنیم.در حال تجزیه و تحلیل راه های مختلف
برای تعامل پلیر با محیط بازی هستیم.در حال حاضر ما از سیستمی که بر اساس NVIDIA PhysX و
مخصوصا APEX آن است, برای تخریب پذیری و شبیه سازی لباس ها استفاده می کنیم.ما تمام تلاشمان
را برای بهینه سازی بازی انجام خواهیم داد همچنین برای بهترین عملکرد همیشه با NVIDIA در ارتباط هستیم.