The Witcher 3 با تکنولوژی Fur Tech سیستم شما را به زانو در می آورد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
witchter3.png



در نمایشگاه PAX Prime امسال کمپانی Nvidia تکنولوژی Fur (خز و مو) را در بازی The Witcher 3 معرفی کرد که نظر می رسد برای چنین تصاویر حیرت انگیزی شما به یک سیستم واقعا قوی احتیاج خواهید داشت.
این کمپانی Fur Tech را با رزولوشن 768×10424 اجرا کرد و هنگام نمایش دو گرگ، کارت Titan توانست 65 فریم بر ثانیه را به نمایش بگذارد. شاید بگویید چنین چیزی شاهکار است اما اینطور نیست.
زیرا در هنگام فعال سازی Fur Tech با تنها یک گرگ،شما شاهد 410 فریم بر ثانیه خواهید بود. یعنی با اضافه کردن تنها یک گرگ دیگر، 270 فریم کاهش یافته و شما شاهد 140 فریم خواهید بود.
برای درک هرچه بیشتر این تکنولوژی کافی است مقایسه کوچکی بین دو تصویر زیر انجام دهید:
بدون Fur Tech



با Fur Tech



علاوه بر این موارد، Witcher 3 گرافیک بی نظیری را ارائه خواهد و شما در یک محیط فقط دو عدد گرگ خالی ندارید. حال به این قضیه، نبرد یا یک دسته بزرگ از گرگ ها و رزولوشن بالاتر از 768×1024 که گیمرها ترجیح می دهند را اضافه کنید.
Fur Tech دوست داشتنی است اما واقعا به کیفیت اجرا لطمه میزند. البته از دید مثبت بخواهیم نگاه کنیم این صرفا یک دمو تکنیکی است و در چنین نمایش هایی حداکثر قدرت سیستم با چالش کشیده می شود.
کمپانی Nvidia بایستی این قابلیت را بهینه کند در غیر این صورت ارزش فعال سازی را ندارد. شما چه فکر می کنید؟
DSO
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,563
نام
حسین
نمیدونم چه فکر بدیه جا افتاده بین سازنده ها بجای این که روی بهینه بودن بازی با گرافیک بالا تبلیغ کنن میان روی چیز هایی که خیلی ها نمی تونن ازش استفاده کنن و فریم رو بشدت میاره پایین تبلیغ میکنن
 

r0ss0neri

کاربر سایت
Jun 2, 2009
2,301
نام
MaHDi
100 درصد ، انویدیا هر ویژگی که نشون میده فقط برای نمایش هست و هیچوقت این ها رو بهینه نمیکنه تا حالا که نکرده مثلا یکیش همین قابلیت فیزیک هست که باید یه کارت خیلی قوی داشته باشی
فیزیک الان بین کارت های انویدیا یک چیز معمول و یک ویژگی خیلی خوبه و فقط برای نمایش نیست .

پ.ن:Nvidia چون این نسل جدید روی کنسول ها حضور نداره ، به شدت بدنبال به چالش کشیدن کنسول هاست :D
 

Völundr

کاربر سایت
Jul 6, 2013
267
توانست 65 فریم بر ثانیه را به نمایش بگذارد. شاید بگویید چنین چیزی شاهکار است اما اینطور نیست. زیرا در هنگام نمایش Fur Tech با تنها یک گرگ،شما شاهد 410 فریم بر ثانیه خواهید بود. یعنی با اضافه کردن تنها یک گرگ دیگر، 270 فریم کاهش یافته است.
این جریانش چیه؟ اول 410 فریم بوده, 270 تا ازش کم کنیم میشه 140, چرا پس اول متن گفته 65؟:|
 

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
ین جریانش چیه؟ اول 410 فریم بوده, 270 تا ازش کم کنیم میشه 140, چرا پس اول متن گفته 65؟
یک خورده منبع هم گنگ گفته
65 فریم رو برای تایتان اول گفته بعد در ادامه اومده میگه فریم اولش 410 تا هستش و با روشن کردن این قابلیت میشه 140 (با 270 فریم افت). بازم یک خورده ویرایش کردم منتهی چیزی هست که خودش گفته
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
هنوز به عرضه بازی یه سال دیگه مونده پس خیلی زوده که بگیم سیستمها رو به زانو در میاره باید دید نسل بعد کارتهای گرافیک چیکاره هستن!!!
ضمن اینکه اون کسایی که میگن این تکنولوژیها به دردی نمیخوره همه اینا باعث این میشه که محیط بازی طبیعی تر باشه و بازیباز رو بیشتر تو خودش غرق کنه و اتمسفر بهتری رو بده!!!
 

Sepehr47

کاربر سایت
Aug 23, 2010
252
نام
سپهر
سلام . تو witcher 2 هم یه چیزی بود به اسم ubersampling . روشن که میکردی خواهد و مادر سیستم جلو چشش میومد . اینم فکر کنم همونطوریه ، سیستمو جر بده . :d
 

teznade

کاربر سایت
Jun 28, 2009
1,180
نام
محمد رضا
خوب این فناوری عالیه ولی واسه الان نیست شاید دوسال یا سه سال بعد باشه نچون هزینه بالایی خواد داشت که سیستمی ببه طور کامل ساپرت کنه البته منظورم پی سی هست اینجا باید گفت انودیا میخواد قاطعانه بازار پی سی دست بگیره من مطئنم این نشونه خوبیه واسه دنیای گیم
 

nice_2000

کاربر سایت
Apr 15, 2011
539
نام
حسین
امیدوارم تا زمان عرضه بهینه تر بشه. حالا فوقش غیرفعالش میکنیم چهار تا پشم کمتر میبینیم /:)
این که سیستم رو به زانو در میاره یا ذوب میکنه هم اصلا شعار درستی نیست. ربطی به کیفیت نداره، فقط میگه بهینه نیست!
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
سلام . تو witcher 2 هم یه چیزی بود به اسم ubersampling . روشن که میکردی خواهد و مادر سیستم جلو چشش میومد . اینم فکر کنم همونطوریه ، سیستمو جر بده . :d

اون تکنیک هیچ تاثیری در کیفیت نداشت ولی تو این یکی تفاوت کیفیت فاحشه
 

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
The Witcher 3 با تکنولوژی Fur Tech سیستم شما را به زانو در می آورد


با توضیحاتی که در خبر داده شد در اصل این ماییم که به زانو درمیایم!:|8-|اما به قول دوستان نهایت اگه سیستم نکشید این قابلیت را غیر فعال میکنید.

هنوز خیلی زوده بخوایم راجع به این تکنولوژی قضاوت کنیم،این تکنولوژی هنوز در حال توسعه هست،پس باید تا زمان انتشار بازی صبر کنیم.
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
این رزولوشنش رو درست نوشتی؟

ممنون بابت خبر...منتها همچین تکنولوژی ای که فقط کرک های بدن گرگ ها رو بخواد واقعی تر کنه و اینقدر فریم بگیره اصلا چیزی نیست که بهش بخوان بنازن...الان در این وضعیت این تکنولوژی بدرد نمیخوره...خیلی باید بهینه ترش کنن...

همین مو یه مشکل بزرگ واسه سازنده هاس , اینکه چطوری طبیعی درش بیارن ولی بابای سیستم در نیاد!
توی انیمیشن ها ام مو خیلی مشکل بزرگی حتی با اینکه محدودیت از نظر پولیگون ندارن ولی یکی از سخت ترین مبحثای گرافیکی مو ئه!

بنظرم اگه بتونن بهینه اش کنن که اینطوری فریم نکشه خیلی خوب میشه , که البته الان این اتفاق نمیفته ... یه 1 2 سال طول میکشه!
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
توی وبسایت Geforce مدل انسانی این بافت های مو رو گذاشته بودن.(البته بازم نسخه دمو بود.
1900af1fb075eec01.jpg

از همه جالبتر اینه که این دمو مال اواخر سال 2010 هست با رلیز کارتهای سری 400 برای نشان دادن قدرت gpu های fermi

من فکر میکردم tressfx مال amd اولین ویژگی برای ریل کردن مو بوده گویا انویدیا خیلی وقت پیش همچین چیزی داشته ما خبر نداشتیم.

لینک دانلود دمو:
http://international.download.nvidi...onal/techdemos/nvidia-hair-demo-installer.exe
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر