
در نمایشگاه PAX Prime امسال کمپانی Nvidia تکنولوژی Fur (خز و مو) را در بازی The Witcher 3 معرفی کرد که نظر می رسد برای چنین تصاویر حیرت انگیزی شما به یک سیستم واقعا قوی احتیاج خواهید داشت.
این کمپانی Fur Tech را با رزولوشن 768×10424 اجرا کرد و هنگام نمایش دو گرگ، کارت Titan توانست 65 فریم بر ثانیه را به نمایش بگذارد. شاید بگویید چنین چیزی شاهکار است اما اینطور نیست.
زیرا در هنگام فعال سازی Fur Tech با تنها یک گرگ،شما شاهد 410 فریم بر ثانیه خواهید بود. یعنی با اضافه کردن تنها یک گرگ دیگر، 270 فریم کاهش یافته و شما شاهد 140 فریم خواهید بود.
برای درک هرچه بیشتر این تکنولوژی کافی است مقایسه کوچکی بین دو تصویر زیر انجام دهید:
علاوه بر این موارد، Witcher 3 گرافیک بی نظیری را ارائه خواهد و شما در یک محیط فقط دو عدد گرگ خالی ندارید. حال به این قضیه، نبرد یا یک دسته بزرگ از گرگ ها و رزولوشن بالاتر از 768×1024 که گیمرها ترجیح می دهند را اضافه کنید.
Fur Tech دوست داشتنی است اما واقعا به کیفیت اجرا لطمه میزند. البته از دید مثبت بخواهیم نگاه کنیم این صرفا یک دمو تکنیکی است و در چنین نمایش هایی حداکثر قدرت سیستم با چالش کشیده می شود.
کمپانی Nvidia بایستی این قابلیت را بهینه کند در غیر این صورت ارزش فعال سازی را ندارد. شما چه فکر می کنید؟
DSO
آخرین ویرایش: