The Witcher 2: Assassins of the Kings | PC [پست اول خوانده شود]

این اولین و آخرین اخطار.
پست حاوی موارد داستانی بدون اسپویلر، دفعه اول کارت قرمز 2 امتیازی، دفعه دوم بن 1 هفته.
پست در مورد مشکلات بازی توی این تاپیک کارت قرمز 2 امتیازی.






witcher2leakedvid.jpg





Developer: CD Projekt RED
Publisher: Atari
Genre: Action RPG
Platform: PC
Release Date: Q1 2011

تصاویر تریلر‌هایی‌ که باید ببینید

1
2
3


The Witcher یکی‌ از به یاد ماندگار‌ترین بازی‌های نقش آفرینی در ۳ ساله اخیر برای گیمر‌های pc بود. داستان فوق‌العاده به همراه گرافیک بصری زیبا و گیمپلی یگانه و منحصر به فرد از عواملی بود این بازی اختصاصی رایانه توانست بیش از ۱.۵ میلیون به فروش برود. اما در این پی‌ مشکلاتی از جمله بیش از حد و طولانی بودن لودینگ‌ها که خیلی‌ هارا از به پایان رساندن بازی منصرف کرد، صدا گذاری نامناسب برای شخصیت‌ها و مکالمه‌های خشک به همراهی ترجمه نادرست، نیز به چشم میخورد. اینبار CD Project آماده تا با The Witcher ۲ سری را به سطحی دیگر ببرد.

اولین چیزی که در The Witcher ۲ مشاهده خواهید کرد جهش گرفیکی نسبت به نسخهٔ قبل است. CD Project انجین Aurora را ترک کرده و انجین مخصوص خودرا طراحی کردند. محیط‌های بازی بزرگ و فوق‌العاده زیبا هستند. همچنین اعلام شده که محیط‌ها فقط برای تماشا نیست و گرالت میتواند برروی محیط و اطراف خود تاثیر گذار باشد. گیمپلی بازی نیز بهبود یافته. در دموی Prison Break قابلیتهای جدید از جمله اثرات جدید کت پشن که باعث دیدن دشمن از میان دیوار مشابه به Detective Eye در BAA میشود، وجود مخفیکاری در بازی و همچنین کمبات بهبود یافته نمایش داده شد. بازی دارای ۳ شروع که بستگی به تصمیم‌های شما در نسخهٔ اول و ۱۶ پایان است.

The Witcher ۲ در ساله ۲۰۱۱ عرضه خواهد شد.
 
Last edited by a moderator:
امروز از YOUTUBE چندین گیم پلی و تریلر از بازی دانلود کردم که در یکی از اونها سازندگان موتور گرافیکی بازی رو نشون میداد که روی تصویر بازی صحبت می کردن . حرفای خیلی جالبی می زدن . اگرچه لهستانی حرف میزدن اما زیر نویس داشت .:d
این 4 نفر که سنشون زیر 30 سال یا نهایتا 30 بود در ابتدا می خواستن یک بازی مولتی پلتفرمی بسازن . اما بعد از جلورفتن مراحل ساخت موتور متوجه شدن که اگر بخوان یک شاهکار ازش بیرون بیارن باید فقط بر روی PC و سخت افزار اون تمرکز کنن . بنا براین هرچی تمام تر اون رو برای PC اپتیمایز کردن .:x
در این گفتگو یکی از اونها به محدودیت های API و استفاده اون ها روی کنسول صحبت کرد و دیگری گفت فیزیک این بازی که جداگانه به وسیله فیزیک انجین خود بازی تعبیه شده از HAVOK استفاده نمی کنه :d(شاید از NVIDIA PHYSX استفاده می کنه !):dو در آخر گفت که ما فعلا زمانی برای گسترش موتور و در دسترس قرار دادن اون برای سایر شرکت ها و کمپانی ها و عموم نداریم و فعلا روی اتمام بازی تمرکز کردیم .شاید بعد از اتمام ساخت بازی به فکر توسعه این موتور و در دسترس قرار دادنش هم بیفتیم . اما باز هیچ حرفی از ساپورت DX11 در این بازی مطرح نشد . هر چند در اوایل مصاحبه یکی از این افراد که در باره موتور بازی صحبت میکرد گفت که در ابتدا فقط بازی بر اساس DX9 ساخته میشده که با توجه به کنسل شدن مولتی پلتفرمی اون با توجه به حرف های خودشون باز هم بعید نیست که DX11 استفاده نشده باشه . >:d<
و همینطور کمترین سیستم برای اجرای بازی روی LOW ترین تنظیمات رو یک پردازنده DUAL CORE 2.2 GHZ و و یک کارت گرافیک 8800 512 مگ نام برد که برای بازی در ویندوز XP به 1 گیگ رم و در ویندوز VISTA و SEVEN به 2 گیگ رم ( دقت کنین متوسط 2 گیگ رم):d اشاره کرد .
به هر حال باید منتظر بود و دید .
 
  • Like
Reactions: raya2
امروز از YOUTUBE چندین گیم پلی و تریلر از بازی دانلود کردم که در یکی از اونها سازندگان موتور گرافیکی بازی رو نشون میداد که روی تصویر بازی صحبت می کردن . حرفای خیلی جالبی می زدن . اگرچه لهستانی حرف میزدن اما زیر نویس داشت .:d
این 4 نفر که سنشون زیر 30 سال یا نهایتا 30 بود در ابتدا می خواستن یک بازی مولتی پلتفرمی بسازن . اما بعد از جلورفتن مراحل ساخت موتور متوجه شدن که اگر بخوان یک شاهکار ازش بیرون بیارن باید فقط بر روی PC و سخت افزار اون تمرکز کنن . بنا براین هرچی تمام تر اون رو برای PC اپتیمایز کردن .:x
در این گفتگو یکی از اونها به محدودیت های API و استفاده اون ها روی کنسول صحبت کرد و دیگری گفت فیزیک این بازی که جداگانه به وسیله فیزیک انجین خود بازی تعبیه شده از HAVOK استفاده نمی کنه :d(شاید از NVIDIA PHYSX استفاده می کنه !):dو در آخر گفت که ما فعلا زمانی برای گسترش موتور و در دسترس قرار دادن اون برای سایر شرکت ها و کمپانی ها و عموم نداریم و فعلا روی اتمام بازی تمرکز کردیم .شاید بعد از اتمام ساخت بازی به فکر توسعه این موتور و در دسترس قرار دادنش هم بیفتیم . اما باز هیچ حرفی از ساپورت DX11 در این بازی مطرح نشد . هر چند در اوایل مصاحبه یکی از این افراد که در باره موتور بازی صحبت میکرد گفت که در ابتدا فقط بازی بر اساس DX9 ساخته میشده که با توجه به کنسل شدن مولتی پلتفرمی اون با توجه به حرف های خودشون باز هم بعید نیست که DX11 استفاده نشده باشه . >:d<
و همینطور کمترین سیستم برای اجرای بازی روی LOW ترین تنظیمات رو یک پردازنده DUAL CORE 2.2 GHZ و و یک کارت گرافیک 8800 512 مگ نام برد که برای بازی در ویندوز XP به 1 گیگ رم و در ویندوز VISTA و SEVEN به 2 گیگ رم ( دقت کنین متوسط 2 گیگ رم):d اشاره کرد .
به هر حال باید منتظر بود و دید .
:d
چه خوب !!
تنظيمات خيلي پايينش براي يك بازي خوب، تقريبا مناسبه !!
البته رم زياد ميخواد كلا !!!!
در كل مرسي بايت ديدن اون فيلم و ترجمش :d
لينك فيلمشو داري؟
 
راستش این بازی تنها نکته مثبتی که داشت طولانی مدت بودن مراحل ان تا پایان بازی بود. به نظر من این موفقیت و داستان غنی این بازی را به ارائه نسخه دوم کشانده است. به نظر من که اینطور است به عنوان کسی که سالها بازهای ار پی را ادامه دادم و تجربیات ارزش مندی را کسب کردم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or