PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

rehe73

کاربر سایت
Apr 17, 2011
124
بد برداشت نشه ، قضد توهین به هیچ کسی رو هم ندارم ولی کسی که بخواد از روی نظر و سلیقه ی چند تا منتقد توی فلان گوشه ی دنیا با فلان دیدگاه بازی انتخاب کنه می تونه خودش رو با شورت باب اسفنجی دار بزنه :D
متا و نقد و این حرفها یه جور فیدبکِ مرجع برای سازنده هست تا بفهمه چیکار کرده :D (+ کل کل های بخش امتیازات :D) و گرنه فلان المان که مثلاً برای آقای X (که منتقد هم هست) ارزش هست ، ممکنه برای آقای Y (که گیمر هم هست) اصن مهم نباشه یا بالعکس :D تا جایی که من می دونم کسی بخواد یه بازی رو بخره باید بره یه چند تا تریلر ببینه ، یه خلاصه ای از جریان بازی رو دنبال کنه + دموی بازی رو بازی کنه ، بعد رجوع کنه به سلایق و منطقش ببینه با اون بازی حال میکنه یا نه ... :D

به شخصه درک نمی کنم مثلاً فلان بازی استایل Historic داشته باشه ، بعد منم حالم از این استایل بهم بخوره و هیچ رقمه هم باهاش کنار نیام ، حالا اون بازی بیاد و اصن متاشم بشه 97 ، بعد به خاطر متاش من یهو متحول بشم و احساس کنم که چقدر با این مضمون حال میکنم ؟! :|

خداییش ما با این سبک بازی همه جورش حال میکنیم ، همینکه هیجان داشته باشه برامون کافیه ، اگر بخوایم برای بازی ها گوشه گیر بشیم نصف بازی ها رو نباید انجام بدیم ، مثلا خودم آخرین بازیی که تموم کردم Army of two ولی متاش 54 شده و خیلی باهاش حال کردم ، نمیخوام خارج از بحث بشم The Evil Within هم متاش 75 شده ولی از نظر خیلی ها بهترین بازی امسال بوده
 
آخرین ویرایش:

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
من این مسله رو خیلی دیدم منتقد ها خیلی راحت پیشنهاد میکنن یک بازی رو تخرید مخصوصا بعضی از سبک های خاص رو مثا میگن اگر فقط هاردکور فلان سبک هستید این بازی رو تجربه کنید برای بقیه مناسب نیست یا موقع بایونتا 2خیلی از سایت ها تو نقد هاشون اشاره کرده بودن به خاطره این بازیباید wiiu خرید کلا چیزه مرسومی هستش این مسله نمیدونم حالا چرا اینقدر حساس شدید سره این بازی !! این همهمنتقد پیشنهاد دادن بازی رو حالا یک سایت امده توصیه نکرده زیاد اهمیت نداره حتی بخواد یورو گیمر باشه
مرسوم که اصلا نیست... اونم برای یه پیش ننایش( البته این ویدیو پیشنمایش نیست ضد نقد هست)
ممنون میشم یه پیشنمایش از یه سایت معتبر دیگه برام بیاری که به گیمر گفته باشه پیشخرید بکن بازی رو یا نکن!
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مرسوم که اصلا نیست... اونم برای یه پیش ننایش( البته این ویدیو پیشنمایش نیست ضد نقد هست)
ممنون میشم یه پیشنمایش از یه سایت معتبر دیگه برام بیاری که به گیمر گفته باشه پیشخرید بکن بازی رو یا نکن!

منظوره مستقیمی به نقد خاصی نداشتم که بخوام همین الان لینکش رو بدم ولی این رو همین الان پیدا کردم که خیلی واضح میگه Dragon Age Inquisition is a must buy باید Dragon age رو حتما خرید نقد بازی هم چند روز قبل از انتشار بازی برای عموم بوده. یکی از مواردی که همین الان یادم امدش برای mgs gz بود که تو خیلی از نقد هاش به قیمت بازی گیر داده بودن نسبت به محتویاتش گفته میگفتن 30 40 دلار برای یک ساعت گیمپلی خیلی زیاد هست. اگر به این موضوع علاقه مند هستی میتونی از این به بعد به نقد ها و پیشنمایش های بازی ها بیشتر دقت کنی حتما متوجه میشی
Dragon Age: Inquisition Review


در کل حرف اخره من این هست زیاد روی یک پیشنمایش به قول خودت ضده نقد اینجور چیزا تمرکز نکنید الان 10 صفحه هست حداقل فکر کنم بحث ویدیو یوروگیمر هستش
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
منظوره مستقیمی به نقد خاصی نداشتم که بخوام همین الان لینکش رو بدم ولی این رو همین الان پیدا کردم که خیلی واضح میگه Dragon Age Inquisition is a must buy باید Dragon age رو حتما خرید نقد بازی هم چند روز قبل از انتشار بازی برای عموم بوده. یکی از مواردی که همین الان یادم امدش برای mgs gz بود که تو خیلی از نقد هاش به قیمت بازی گیر داده بودن نسبت به محتویاتش گفته میگفتن 30 40 دلار برای یک ساعت گیمپلی خیلی زیاد هست. اگر به این موضوع علاقه مند هستی میتونی از این به بعد به نقد ها و پیشنمایش های بازی ها بیشتر دقت کنی حتما متوجه میشی
Dragon Age: Inquisition Review


در کل حرف اخره من این هست زیاد روی یک پیشنمایش به قول خودت ضده نقد اینجور چیزا تمرکز نکنید الان 10 صفحه هست حداقل فکر کنم بحث ویدیو یوروگیمر هستش

دو تا مساله
اول اینکه یه بازی رو ماست بای بخونی یا سیستم ورتی خیلی فرق داره با اینکه بگی این بازی رو نخرید...
این کار یه ضد تبلیغ هست میشه حتی ازش شکایت کرد چون منتقد باید نکات مثبت و منفی بازی رو بگه نه اینکه براش ارزش مادی تعیین کنه...
نکته ی دوم لینکی که دادی ریویو هست ینی نقد و پریویو نیست ینی پیش نمایش نیست!
این دو با هم خیلی فرق دارن یه بازی ممکنه تو پیش نمایش ها خیلی خوب باشه و در نهایت افتضاح از کار در بیاد یا کاملا بر عکس.
و اینکه بخواین از روی دمو بگیم یه بازی ماست بای هست یا نیست کار اشتباهی هست چه برسه به اینکه بگیم نخرید بازیو...
در کل کاملا معلومه یوروگیمر کار غیر حرفه ای و اشتباهی کرده نمی دونم چرا سعی داری کارشو توجیه کنی...
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
بد برداشت نشه ، قضد توهین به هیچ کسی رو هم ندارم ولی کسی که بخواد از روی نظر و سلیقه ی چند تا منتقد توی فلان گوشه ی دنیا با فلان دیدگاه بازی انتخاب کنه می تونه خودش رو با شورت باب اسفنجی دار بزنه :D
متا و نقد و این حرفها یه جور فیدبکِ مرجع برای سازنده هست تا بفهمه چیکار کرده :D (+ کل کل های بخش امتیازات :D) و گرنه فلان المان که مثلاً برای آقای X (که منتقد هم هست) ارزش هست ، ممکنه برای آقای Y (که گیمر هم هست) اصن مهم نباشه یا بالعکس :D تا جایی که من می دونم کسی بخواد یه بازی رو بخره باید بره یه چند تا تریلر ببینه ، یه خلاصه ای از جریان بازی رو دنبال کنه + دموی بازی رو بازی کنه ، بعد رجوع کنه به سلایق و منطقش ببینه با اون بازی حال میکنه یا نه ... :D

به شخصه درک نمی کنم مثلاً فلان بازی استایل Historic داشته باشه ، بعد منم حالم از این استایل بهم بخوره و هیچ رقمه هم باهاش کنار نیام ، حالا اون بازی بیاد و اصن متاشم بشه 97 ، بعد به خاطر متاش من یهو متحول بشم و احساس کنم که چقدر با این مضمون حال میکنم ؟! :|
احسان هر چی هم که بگیم برای ما بی تاثیره ولی همین حرفها که از یک سایت معتبر زده میشه با فاز منفیش ، روی فروش بازی تاثیرشو میزاره . با خودم مشکلی ندارم چون بعد همین حرف منتقد ، بازی رو پیش خرید دیجیتالی کردم . میخواستم day1 فیزیکی بخرم . حرفم اینه که یک IPی متولد شده که به هر گوشش نگاه میکنی نکته های مثبت فراوونی داره . حتی به جرات میگم سبک HORROR رو با پیش نمایشهایی که تا به الان شاهدش بودیم دوباره زنده کرده . همه چی سر جای خودشه حتی موسیقی جادوییش .
UNTIL DAWN نبود ؟ این همه تخریبش کردن پارسال ولی گفتم مورد انتظارترین بازی منه .
دلم میخواد این IP شماره دار بشه مثل UC .
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یعنی مطلبی به این چرت پرتی این چند وقته ندیده بودم واقعا جالب بود لذت بردم از اینکه ملت چقدر چرت پرت میگن بعضی ها هم با نظر این احمق ها بازی میخرن یا نمیخرن .

1. طرف میگه یاد بازی دیوید کیج افتاده الان برای من سوال پیش امده مشکل بازی دیوید کیج چیه ؟ خوب تو از این سبک خوشت نمیاد چرا به بقیه پیشنهاد میکنی بازی نخرن ؟:|
2. میگه طرف روش بهش نبوده دیدتش آیا صدا پاش هم نشنیده ؟ در اینکه بعضی وقت ها بازی باگ میشه در همه بازی ها پیش میاد اینکه به این دلیل که شاید باگ شده بازی نخرین خیلی جالب واقعا . شما یه بازی نام ببرین باگ نداشته باشه splinter cell یا MGS یا TLOU یا GEOW یا HALO یا UC اینها با اون همه خدا بودنش هم باگ داشتن چه برسه به این بازی .:|
3. ایراد بعدی که خیلی هم جالب بود اینکه طرف میخواست بتونه به بقیه ملت شلیک کنه بعد هم میگه باحالی اینکه نمیتونی شلیک کنی به بقیه کجاست .:|
4. این مورد تیرندازی دیگه خودش مسخره کرده طرف چرت پرت هم حدی داره به خدا اینم شد ایراد ؟.:|
5. دمو یه سری باگ داشته اما این هم دمو بوده و نمیشه ازش ایراد گرفته گفته بعد میگه AC و HALO و ... ناقص بودن خوب Pre-order نکنید که یه وقتی به اون درد دچار نشین خوب خیلی جالبه که چرا باید سر این بازی این صحبت کنه ؟ یعنی بازی دیگه ای قبل این بازی قرار نیست بیاد که امکان همین مشکلات داشته باشه ؟ من طرفداری کور کورانه نمیکنم مشخصا بازی ایراد داره AC با اون همه ایراد بازم بازی بدی نبود یا HALO یا Drive club اما اینکه بگیم بازی نخرین که شاید ایراد داشته باشه مثل اون بازی ها خنده داره .:|
6. بازی خطی هم شد ایراد مگه قراره همه بازی ها open world باشن یا sandbox یا ... یعنی الان ما باید از سری آنچارتد یا resident evil یا TLOU یا ... ایراد بگیریم چون خطی هستن یا یه اتاق گزاشته شما بری داخلش از خطی بودن خارج شده بازی کمتر خطی شده این چرت پرت ها چیه ملت میگن ؟:|
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
دو تا مساله
اول اینکه یه بازی رو ماست بای بخونی یا سیستم ورتی خیلی فرق داره با اینکه بگی این بازی رو نخرید...
این کار یه ضد تبلیغ هست میشه حتی ازش شکایت کرد چون منتقد باید نکات مثبت و منفی بازی رو بگه نه اینکه براش ارزش مادی تعیین کنه...
نکته ی دوم لینکی که دادی ریویو هست ینی نقد و پریویو نیست ینی پیش نمایش نیست!
این دو با هم خیلی فرق دارن یه بازی ممکنه تو پیش نمایش ها خیلی خوب باشه و در نهایت افتضاح از کار در بیاد یا کاملا بر عکس.
و اینکه بخواین از روی دمو بگیم یه بازی ماست بای هست یا نیست کار اشتباهی هست چه برسه به اینکه بگیم نخرید بازیو...
در کل کاملا معلومه یوروگیمر کار غیر حرفه ای و اشتباهی کرده نمی دونم چرا سعی داری کارشو توجیه کنی...

من کجا کاره یورو گیمر رو توجیح کردم !! دارم میگن اصلا ازش بگذرید اهمیت ندید یعنی بیخیالش بشید این توجیحه الان ؟! یک ساعت میگم اقا ول کنید این یورو گیمر رو یک چیز گفته 10 12 صفحه هست داره کش داده میشه به این قضیه 30 40 روز دیگه بازی میاد همه چی مشخص میشه استدیو Rad چیکار کرده
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
بد برداشت نشه ، قضد توهین به هیچ کسی رو هم ندارم ولی کسی که بخواد از روی نظر و سلیقه ی چند تا منتقد توی فلان گوشه ی دنیا با فلان دیدگاه بازی انتخاب کنه می تونه خودش رو با شورت باب اسفنجی دار بزنه :D
متا و نقد و این حرفها یه جور فیدبکِ مرجع برای سازنده هست تا بفهمه چیکار کرده :D (+ کل کل های بخش امتیازات :D) و گرنه فلان المان که مثلاً برای آقای X (که منتقد هم هست) ارزش هست ، ممکنه برای آقای Y (که گیمر هم هست) اصن مهم نباشه یا بالعکس :D تا جایی که من می دونم کسی بخواد یه بازی رو بخره باید بره یه چند تا تریلر ببینه ، یه خلاصه ای از جریان بازی رو دنبال کنه + دموی بازی رو بازی کنه ، بعد رجوع کنه به سلایق و منطقش ببینه با اون بازی حال میکنه یا نه ... :D

به شخصه درک نمی کنم مثلاً فلان بازی استایل Historic داشته باشه ، بعد منم حالم از این استایل بهم بخوره و هیچ رقمه هم باهاش کنار نیام ، حالا اون بازی بیاد و اصن متاشم بشه 97 ، بعد به خاطر متاش من یهو متحول بشم و احساس کنم که چقدر با این مضمون حال میکنم ؟! :|
اگه معیار اینه فقط پس من فردا برم Brink بگیرم صفا کنم ، با سلقیه ام جوره متاشم بیخیال.
عزیز این بحث متا خیلی صورت گرفته و تقریبا میشه گفت معیار خوبی حالا شما چندتا ادم خارج از رده مثل تام چیک و.. از داخلش خارج کنی معمولا میانگین بهترین و درست معیارش برای ی بازی
همون Heavy rain که سبکش تازه بود و بر اساس تفکرات دیوید کیج که خیلیا هم ممکن باهاش مخالف باشن متای خوبی اورد .
اگه به حرف شما باشه پس هر بازی شونه تخم مرغی ارزش پیدا میکنه. اتفاقا الان با توجه به گرون بودن بازی و اریج بازی کردن باید به متا هم توجه کرد من ممکنه مو رو ببینم اون منتقد پیچش مو . خیلی منتقد های خوب و حرفه ای هستن تو صنعت که همه رو نباید با هم قاطی کرد ، مثل Kevin vonvord.
 

rehe73

کاربر سایت
Apr 17, 2011
124
IGN در مورد تریلر ها هنوز نظری نداده؟ چون اون همیشه منطقی بوده
راستی من تریلر ها رو دیدم بازی باگی نداشت که این یورو گیم چطور میاد میگه باگ داره؟

- - -ویرایش - - -

اگه معیار اینه فقط پس من فردا برم Brink بگیرم صفا کنم ، با سلقیه ام جوره متاشم بیخیال.
عزیز این بحث متا خیلی صورت گرفته و تقریبا میشه گفت معیار خوبی حالا شما چندتا ادم خارج از رده مثل تام چیک و.. از داخلش خارج کنی معمولا میانگین بهترین و درست معیارش برای ی بازی
همون Heavy rain که سبکش تازه بود و بر اساس تفکرات دیوید کیج که خیلیا هم ممکن باهاش مخالف باشن متای خوبی اورد .
اگه به حرف شما باشه پس هر بازی شونه تخم مرغی ارزش پیدا میکنه. اتفاقا الان با توجه به گرون بودن بازی و اریج بازی کردن باید به متا هم توجه کرد من ممکنه مو رو ببینم اون منتقد پیچش مو . خیلی منتقد های خوب و حرفه ای هستن تو صنعت که همه رو نباید با هم قاطی کرد ، مثل Kevin vonvord.

Brink از یک کلیومتری معلوم بود آشغاله ، چون گرافیکش تابلو بود و همینطور Ryse که گیم پلیش تابلو بود ، ولی The Order رو اصلا نمیشه گفت گرافیک و گیمپلی بد هست
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
بازی بی عیب نیست قبول ولی جز بازی هایی که خریدنش مثل نفس کشیدن واجبه:x
خیلی از کامنت دوستان میخوندم که چرا مشکلاتی که تو خیلی از بازی ها وجود داره به چشم نمیاد
مثل باگ های کوچیک که تا قبل از عرضه قابل رفع یا هوش مصنوعی بازی ولی برا The Order اینقدر روش زوم کردن و کلیک کردن .
خیلی سادست جواب اینقدر بازی شیک و تر و تمیز و دوست داشتنی و واقعا میشه گفت اولین بازی نسل بعدی
که واقعا همه رو به وجد اوورده کوچکترین مشکلی یا کوچکترین باگی واقعا به چشم میاد بزرگ نشون داده میشه
به امید موفقیت بازی و به درک واصل شدن منتقدان عزیز:bighug::bighug:
________________________________________________________
و جالب تر اینه ساعت 3 صبح و دوستانی که بازی ترول میکنن تو تاپیک حضور مستمر دارن
میخوام بگم در این حد:d:d:d
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
اگه معیار اینه فقط پس من فردا برم Brink بگیرم صفا کنم ، با سلقیه ام جوره متاشم بیخیال.
عزیز این بحث متا خیلی صورت گرفته و تقریبا میشه گفت معیار خوبی حالا شما چندتا ادم خارج از رده مثل تام چیک و.. از داخلش خارج کنی معمولا میانگین بهترین و درست معیارش برای ی بازی
همون Heavy rain که سبکش تازه بود و بر اساس تفکرات دیوید کیج که خیلیا هم ممکن باهاش مخالف باشن متای خوبی اورد .
اگه به حرف شما باشه پس هر بازی شونه تخم مرغی ارزش پیدا میکنه. اتفاقا الان با توجه به گرون بودن بازی و اریج بازی کردن باید به متا هم توجه کرد من ممکنه مو رو ببینم اون منتقد پیچش مو . خیلی منتقد های خوب و حرفه ای هستن تو صنعت که همه رو نباید با هم قاطی کرد ، مثل Kevin vonvord.

ببین اگه قرار باشه اینجوری نگاه کنیم سطحی که مشخصا جواب شما درسته اما اگه قراره ریز بشیم مشخصا جواب شما اشتباه اول از همه اگه شما با یه بازی حال کردی مشکل تهیه بازی هم نداشتی اما 2 تا بازی بود جلو شما که یکیش به سلیقه شما میخورد یکی نه امتیاز بالای داشت خوب شما کدوم انتخاب میکنی ؟ مشخصا من بازی که به سلیقه من میخوره اینکه بگیم بازی امتیاز بالای گرفته پس من نباید اون بازی دیگه انتخاب کنم خیلی مسخره اگه کسی با Brink حال میکنه چرا نباید بازی تهیه کنه بازی کنه من فکر نمیکنم مشکلی باشه که شما بازی که به سلیقه شما میاد تهیه کنی تا بازی که نظر منتقدا بیشتر روشه .

اتفاقا معیار بسیار اشتباهیه منتقد برای اینکه به شما بگه بازی که داری تهیه میکنی این خصوصیات از نظر منتقد داره نه اینکه به شما تکلیف بکنه که چه بازی بخری چه بازی نخری یا بازی که بیشترین اسکور گرفته تهیه کنی و بازی که به سلیقه شما بیشتر میومده و اسکور کمتری گرفته تهیه نکنی این خیلی مسخره .

ببخشید متاسفانه HR هیچ هم سبکش تازه نبود و بلکه بازی در این سبک زیاد ساخته نمیشد که صدا کنه مثل HR در اون زمان وگرنه HR سبک جدید خلق نکرد والا ما FOX HUNT روی PS1 با همین سبک بازی میکردیم .

هر بازی که شما رو سرگرم کنه و شما لذت ببری که روش وقت بزاری بازی ارزش پیدا میکنه جدا از هر سبک و سلیقه ای که باشه چه منتقد خوشش بیاد چه نیاد چه کس دیگه ای خوشش بیاد چه نیاد اینکه میگی ما به متا توجه کنیم مسخره شما باید بگی به نقدی که طرف کرده باید توجه کنیم ببینیم چی گفته شاید ایراد های وارده از نظر نقاد ایراد باشن که همه هم گرفتن اما کسی که بازی میکنه اصلا به نظرش اون ایراد نباشه و کلی هم از بازی لذت ببره کلا امتیاز ملاک کاملی برای خریدن یا نخریدن بازی نیست شاید نقد کلی باشه تازه اونم شرط داره اما امتیاز طرف نه .
Brink چشه مردونه مگه بازی های داغون تری لطفا مثال بزنین
yahoo_4.gif
من با Brink مشکلی ندارم انقدر بازی داریم که مشکل داشته باشه که Brink توش گم اینکه Brink مثال زد منصور جان منم ازش استفاده کردم وگرنه همین الان 1000 تا بازی برات مثال میزنم که Brink توش گم باشه .:d
 
آخرین ویرایش:

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
ببین اگه قرار باشه اینجوری نگاه کنیم سطحی که مشخصا جواب شما درسته اما اگه قراره ریز بشیم مشخصا جوبا شما اشتباه اول از همه اگه شما با یه بازی حال کردی مشکل تهیه بازی هم نداشتی اما 2 تا بازی بود جلو شما که یکیش به سلیقه شما میخورد یکی نه امتیاز بالای داشت خوب شما کدوم انتخاب میکنی ؟ مشخصا من بازی که به سلیقه من میخوره اینکه بگیم بازی امتیاز بالای گرفته پس من نباید اون بازی دیگه انتخاب کنم خیلی مسخره اگه کسی با Brink حال میکنه چرا نباید بازی تهیه کنه بازی کنه من فکر نمیکنم مشکلی باشه که شما بازی که به سلیقه شما میاد تهیه کنی تا بازی که نظر منتقدا بیشتر روشه .

اتفاقا معیار بسیار اشتباهیه منتقد برای اینکه به شما بگه بازی که داری تهیه میکنی این خصوصیات از نظر منتقد داره نه اینکه به شما تکلیف بکنه که چه بازی بخری چه بازی نخری یا بازی که بیشترین اسکور گرفته تهیه کنی و بازی که به سلیقه شما بیشتر میومده و اسکور کمتری گرفته تهیه نکنی این خیلی مسخره .

ببخشید متاسفانه HR هیچ هم سبکش تازه نبود و بلکه بازی در این سبک زیاد ساخته نمیشد که صدا کنه مثل HR در اون زمان وگرنه HR سبک جدید خلق نکرد والا ما FOX HUNT روی PS1 با همین سبک بازی میکردیم .

هر بازی که شما رو سرگرم کنه و شما لذت ببری که روش وقت بزاری بازی ارزش پیدا میکنه جدا از هر سبک و سلیقه ای که باشه چه منتقد خوشش بیاد چه نیاد چه کس دیگه ای خوشش بیاد چه نیاد اینکه میگی ما به متا توجه کنیم مسخره شما باید بگی به نقدی که طرف کرده باید توجه کنیم ببینیم چی گفته شاید ایراد های وارده از نظر نقاد ایراد باشن که همه هم گرفتن اما کسی که بازی میکنه اصلا به نظرش اون ایراد نباشه و کلی هم از بازی لذت ببره کلا امتیاز ملاک کاملی برای خریدن یا نخریدن بازی نیست شاید نقد کلی باشه اما امتیاز طرف نه .

Brink چشه مردونه مگه بازی های داغون تری لطفا مثال بزنین:d
 

Sina R

کاربر سایت
Nov 3, 2011
1,980
نام
Sina
بد برداشت نشه ، قضد توهین به هیچ کسی رو هم ندارم ولی کسی که بخواد از روی نظر و سلیقه ی چند تا منتقد توی فلان گوشه ی دنیا با فلان دیدگاه بازی انتخاب کنه می تونه خودش رو با شورت باب اسفنجی دار بزنه :D
متا و نقد و این حرفها یه جور فیدبکِ مرجع برای سازنده هست تا بفهمه چیکار کرده :D (+ کل کل های بخش امتیازات :D) و گرنه فلان المان که مثلاً برای آقای X (که منتقد هم هست) ارزش هست ، ممکنه برای آقای Y (که گیمر هم هست) اصن مهم نباشه یا بالعکس :D. :D

فحوای کلامت اشتباه نیست اما با اون جمله اولت کاملا مخالفم و به نظرم باید از دید دیگه ای به موضوع نگاه کنی :D نکته ای که هستش اینه الان برای خرید هر بازی باید مبلغ 200 هزار تومان پرداخت کنیم که رقم کمی نیستش و قائدتا عقل سلیم حکم می کنه پولمون برای عنوانی خرج کنیم که کیفیت مناسب و محتوای بالایی داشته باشه . تریلرها و اطلاعات منتشر شده از یک بازی به نظر من بیشتر برای این موضوع مناسب هستن که بفهمیم بازی مطابق سلیقه ما هستش یا نه وگرنه از روی نمایش های بازی به هیچ عنوان نمیشه به طور مطلق در مورد کیفیت بازی قضاوت کنیم ، در همین نسل هشتم کم نبودن عناوینی که نمایش های بسیار زیبا و هیجان انگیزی داشتن اما نسخه نهایی اصلا در حد انتظار و در حد همون نمایش ها عمل نکرد .

اما در مورد نمرات بر فرض The Order 1886 ( به طور مثال ! :D ) اومد و متاش شد 65 حالا کسی که حتی از اتمسفر و دوره تاریخی بازی هم خوشش میاد آیا اون رغبت قبل داره که بازیو بخره ؟ قبول دارم یک نقد به تنهایی کیفیت بازیو بیان نمی کنه و نقد هم صرفا سلیقه شخصی یک منتقد هستش اما میانگین نمرات کیفیت و ارزش نسبی اثر و ارزش خریدش برای یک گیمرمشخص می کنه .

البته همونطوری که گفتم با محتوای حرفت مشکلی ندارم اما از نظر من کسی که برای خرید یک بازی صبر می کنه تا بازخورد ها و نقد های بازی ببینه از نظر اقتصادی کار معقولانه ای انجام داده و نیازی به دار زدن خودش نداره :D اتفاقا کار غیر منطقی اینه بریم از روی احساسات و تعصبات شخصی برای عنوانی هزینه بالایی انجام بدیم که اصلا بازخوردهای مناسبی در زمینه نقد نداشته چون از نظر اقتصادی خرید مطمئنی انجام ندادیم
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
تو دنیای سینما هرکی 4 تا فیلم ببینه میتونه فیلم پنجمی رو نقد کنه ولی هرکی که راجر ابرت نمیشه! کسی که نقدش به اندازه ی خود فیلم جذابیت داره چون بعد از اینکه نقدشو خوندی میری یه بار دیگه اون فیلم رو میبینه ولی اینبار با دیدی که یه منتقد تراز اول اون فیلمو دیده! مثال میزنم از سکانس های فیلم Eyes Wide Shut کوبریک کبیـــر! تو تمام سکانس های این فیلم، رنگ بندی محیط با دقت و دلیل خاصی انتخاب شده، مثلاً زمانی که زن و شوهر با هم رابطه ی خوبی دارن از رنگ بندی قرمز استفاده شده که معنی فضای گرم و آرامش بخش رو میده ولی وقتی از هم فاصله میگیرن رنگ بندی از قرمز به آبی تغییر پیدا میکنه که خودش سرد و بی روح شدن رابطه رو بیان میکنه. اینارو من وقتی این فیلمو دیدم قبلش نمیدونستم و یا دقت نمیکردم ولی وقتی چهارتا نقد از چنتا منتقد اسم و رسم دار خوندم یاد گرفتم و از اون به بعد به خیلی چیزا تو فیلم دقت میکنم.
دلیل اینکه اینارو گفتم این بود که من به شخصه، با احترام به تمام بچه های تحریریه که کارشون درسته، تو منتقد های صنعت گیم همچین نقدهایی ندیدم! یعنی در نقدها ما 5-6 تا المان داریم که داره روشون تو هر بازی بحث میشه و نمره داده میشه.مشکلی هم نداره ولی دلیل اصلی این پستم مطلب مسخره ی یوروگیمر بود که من نمیدونم چی میشه اسمشو گذاشت؟! کار منتقد علاوه بر نقد فنی، اینه که چیزایی رو بگه که شاید خیلی ها متوجهشون نشن نه اینکه باگی که همه میتونن ببینن رو بگه باگ داره! خب آره داره ولی نسخه ی اصلی رو بازی نمیکنی که قشنگم!یا مثلاً اگه هوش مصنوعی ایراد داره رو چه درجه ی سختی ای بازی کردی که این جرف رو میزنی؟چون معمولاً تو اینجور نمایش ها درجه ی سختی رو easy میذارن و اتفاقاً با این حال وقتی ویدیوهایی که از رو اسکرین ضبط شده رو میبینی متوجه میشی همینشم واسه اون ابلهی که داره بازی میکنه زیاده!! واسه همین من ترجیح میدم ببینم نظر خودم در رابطه با بازی چیه نه اینکه یکی دیگه واسم تصمیم بگیره! مثال میزنم؛ شاید خیلی ها نسل پیش RE:Operation Raccoon City رو حتی بازی نکردید یا اگه بازی کردید خوشتون نیومد! بازی ای که متاش 52 اینا باید باشه ، اما من نمیگم خوشم اومد ولی co-op ـش رو کلی بازی کردم. فکر کنم اندازه ی 14-15 بار بازیو تموم کردیم با بچه ها و یکی از سخت ترین پلات هایی بود که گرفتیم که شاید اصلاً ارزشش رو نداشت ولی اونموقع تو اون زمان حال میداد.
درکل که میخواستم بگم یکم هم به نظر و عقیده ی خودتون اعتماد داشته باشید! من که فکر نمیکنم TO بازی بدی از آب دربیاد هرچند اگه موفق هم نباشه ولی تجربه ی خوبی میتونه باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر