PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
این نمایش 7 دقیقه ای رو من ندیدم هنوز! :d اما به نظر منم یکم شوتینگش باید روش کار بشه هنوز! :d احساس سنگینی سلاح بهم دست نمیداد تو نمایش:-" :d
متن بالـا رو خوندین و هنوز ایمان نیاوردین ؟! :-/
تا الان بیش تـر تمرکزشون رو داستان و جنبه هایـه سینماتیک بوده دیگه :d
 
متن بالـا رو خوندین و هنوز ایمان نیاوردین ؟! :-/
تا الان بیش تـر تمرکزشون رو داستان و جنبه هایـه سینماتیک بوده دیگه :d
بلی میدونم این رو ! :d
ولی در مورد تنوع و ... که نگفتم! :d در مورد همین 2 سلاحی که توی کنفرانس استفاده شد میگم! :d به نظرم هنوز اون حسی که موقع شلیک با یه اسلحه رو باید بده نمیده! :d تا ببینیم نمایش های بعدی چی میشه! :d
فعلا اینه! :-" بعدا خدا داند! :d

+ من خودم از اونایی میباشم که خیلی وقته به R@D ایمان دارم>:) خیر سرمون GOW فن دو آتیشه هستیم! :-" میشه GOW فنی باشه و فن R@D نباشه؟ مخصوصا با شاهکار GOS ؟ >:)
 
^^^ اتفاقاً امیر شوتینگ گانینگ هر چی بگی هیچ ایرادی نداره :دی فقط یه مقدار حالت سنگین داره که اتفاقاً خیلی هم عالیه :دی این چیزی که تو میخوای میره توی زیر مجموعه ی پروسه ی COD شدن بازیها که اصن دوزار ارزش نداره :دی
توی E3 هم مشکل از اسلحه نبود مشکل از لایکنی بود که نشون دادن :دی اینا باید توی تریلر بین راه یه دو تا جک و جونور ریزه میزه نشون میدادن که گالاهاد کتلتشون که بعد آخر کار با لایکن تریلر رو تموم می کردن :دی این لایکن ها حکم اون گاردین های شمبالا توی آنچارتد 2 رو دارن که هر چی بهشون تیر میزدی هیچیشون نمی شد و همنجوری میدوییدن طرفت :دی از اونجایی که تیر اسلحه های زپرتی روی این بابا کارساز نیست خیلیا فکر کردن اسلحه ها اون حس لازم رو نمیده که اشتباس :دی
پس توقع نداشته باش با هر تیر یه اسلحه ی معمولی این بابا شونصد متر پرت بشه عقب :دی
 
راستی دقت کرده باشید توی این دمو بازی که به IGN نشون دادن کامل مشکل اسکرین تیرینگ حل شده! من اصلا ندیدم! مشکل فریم هم دیگه نداشت. کلا هیچ مشکلی نداشت.
 
^^^ اتفاقاً امیر شوتینگ گانینگ هر چی بگی هیچ ایرادی نداره :دی فقط یه مقدار حالت سنگین داره که اتفاقاً خیلی هم عالیه :دی این چیزی که تو میخوای میره توی زیر مجموعه ی پروسه ی COD شدن بازیها که اصن دوزار ارزش نداره :دی
من دارم میگم حس نداره! تو میگی سنگینه؟ :| ، بعد فقط این لیکان بدبخت رو نمیگم! توی همون نمایش 30 ثانیه ای، اونجا هم کُلت گرامی همین وضع رو داشت! :-" ، اینجا اون یکی تفنگی که استفاده کرد هم دقیقا مثل کلت گرام بود حس و حالش! :d
 
^^^ اُ اِم جی !!!

من دارم میگم حس نداره! تو میگی سنگینه؟ :| ، بعد فقط این لیکان بدبخت رو نمیگم! توی همون نمایش 30 ثانیه ای، اونجا هم کُلت گرامی همین وضع رو داشت! :-" ، اینجا اون یکی تفنگی که استفاده کرد هم دقیقا مثل کلت گرام بود حس و حالش! :d

حست اشتباهه :دی من هر چی نگاه میکنم عدم حسی نمی بینم :دی خیلی هم خوبه :دی

خیلی خوبه احسان ولی حس نداره
yahoo_4.gif

آخه نوید این حس نداره یعنی چی ؟ :دی نمی دونم اگه از روی لگد اسلحه بخواهیم بگیم که خب خیلی خوبه ، اگر اصابت گلوله رو هم بخواهیم بگیم که توی این تریلرهای اخیری که اومده (برعکس اون یکی دو تا تریلر اول) اینم باز خوبه :دی

مشکل یه مقدار توی هیجان بتل های بازیه که فکر کنم میذارید روی حساب اسلحه :دی مثلاً توی یه بازی مثل آنچارتد یا گیرز از همه طرف میریزن سر آدم کاور عوض میکنن ، راش میکنن و ... ولی اینجا اون پویایی رو نداریم یه گروه اونور وایسادن ما هم اینور و به هم تیر میزنن :دی
 
آخرین ویرایش:
اگه مکانیزمای شوتینگ و گیم پلی بازی مثل همون تریلر آخری که تو IGN پخش شد و کارگردان بازی داشت بازیرو انجام میداد باشه بدجور با مشکل مواجه میشه بازی. اولین ایرادی که به نظرم اومد نزدیک بودن بیش از حد دوربین به شخصیت اصلیه بازیه که آزادی عملو میگیره از آدمو خود کارگردان بازیم تو تریلر نمیتونست راحت مانور بده تو محیط و تو کنترل شخصیت دچار مشکل میشد اصولا بازی شوتینگی که اینقدر سریعه و دشمنا توش پرتعداد ظاهر میشن نباید دوربینی با قاب بندی اینقدر نزدیک داشته باشه و دست بازی کننده رو ببنده مورد بعدی هوش مصنوعی بازیه که هنوزم ضعیفه و دیگه فکر نمیکنم ربطی به این داشته باشه که بازی تو چه مرحله ای از ساخته بلاخره این تریلر تریلر مهمی بود و احتمالا هوش مصنوعی تو بازی اصلی خیلی فرقی نکنه(تلو تو همون اولین تریلیش از نظر هوش مصنوعی تو بالاترین حد بود) این گیج بودن دشمنا و هدف گیریای احمقانشون واقعا ایراد بزرگیه کاش تا اومدن بازی روش کار کنن یه ایراد وحشتناک دیگه ام تو تریلر بود که واقعا از تیمی که تو این سطح داره بازی میسازه وجودش عجیبه. تو وسط همین تریلر یکی از یارای ما تو وسط یه کوچه میفته زمین و تا شما نرید نزدیکش و دکمه نزنید یکی از یاراتون به شکل احمقانه ای به دیوار شلیک میکنه و اون دوتای دیگه ام حرکتی انجام نمیدن این به اصطلاح سکانس سینمایی ساده ترین اصول بازیسازیرم رعایت نکرده و واقعا تعجب میکنم از کار برنامه نویسای بازی تو بازیای دیگه اصلا لازم نیست تو اینجور صحنه ها دکمه بزنی تا وارد سکانس سینمایی بشید خود بازی با پیشروی تا یه جای مشخصی وارد بخش سینمایی میشه اما اینجا بازی جریان داره در حالی که هیچ دشمنی نیست و یاراتونم هیچ کاری نمیکنن و یکیشونم شلیک کور میکنه به نا کجا آباد و تا ما دکمه نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته اینا دیگه ساده ترین اصول بازیسازین که عجیبه رعایت نشده مورد بعدی کوچیک بودن بیش از حد محیطا تو تمام تریلرای بازی بوده خیلی عجیبه محیطای بازی اینقدر کوچیکن واسه یه بازی شوتر سوم شخص که به شدت نیاز به محیطای بزرگ با طراحی مناسب و چند لایه داره تا بتونه جذابیت و تنوع لازمو تو بخش گیم پلی داشته باشه این ایراد بزرگیه(بازم میشه به تلو اشاره کرد که از همون اولین تریلرش محیط بزرگ و چند لایه ی اون ساختمونو نشون داد)کلا تریلرای بازی از نظر گیم پلی بدجور لنگ میزنه به نظرم و انگار بازی بیش از حد سینمایی محور شده تا جایی باعث شده باقی بخشای گیم پلیم تحت تاثیر قرار بگیره هر چند خیلی بعیده اما شایدم این ایرادا برطرف شدن تا عرضه ی بازی امیدوارم که اینطور بشه و بازی با این پتانسیل یه شاهکار باشه هم از لحاظ گیم پلی هم داستان هم گرافیک...
 
والا منم مشکل خاصی تو شوتینگ بازی ندیدم اسلحه ها هم حس خوبی دارن پدرسوخته ها لگد هم میزنند (:d)

دقیقا همون حرف احسان درسته شوتینگ مورد نداره این مبارزات هست که خیلی پویا نیست و یجورایی خشک و ساده هست

حتما بازی اصلی چینش و تدابیر دشمن ها متفاوت و بهتر خواهد بود که با یه هوش مصنوعی خوب میدان جنگ پویا تری بوجود میاره اونوقت میتونید لگدش رو هم حس کنید:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or