PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
اقا خدا کنه این موجودات ترسناک کم باشن! خیلی کم!

من بدبخت که به این جور چیزا فوبیا دارم اصلا نمی تونم اینا رو بازی کنم! همین شوتر صده 19 عالیه!
 
گیم پلی که نشون دادن خیلی گرافیک زیبا(مثل قبل) و یه Transition خیلی نرم و درست بین گیم پلی و کات سین داشت که به نظرم جای دیگه به این خوبی در نیومده ( Capcom باید یاد بگیره با اون کات سین های بی موقع و مزخرفش) ولی گیم پلی اصلا هیچ چیز متفاوتی از یه شوتر استاندارد نداره، امیدوارم یه داستان غنی داشته باشه......
 
از بازیساز ها که fantastic بوده فعلاً بعد از تجربه دمو:دی The Order: 1886 E3 2014 Demo Gets Fantastic Response And Praise From Developers And PlayStation MVPs | GearNuke
انا هیچی حالیشون نیست. تو هم همینطور. من هم ایضا. وقتی کارشناس ها میگن بازی یه تقلید دست چندم از GeoW هست یعنی هست. در نتیجه آشغاله. گیم پلیش هم خیلی معمولی و سنگین هست. گرافیکشم دانگرید شده پس بدرد نمیخوره. آرتشم اصلا چیز خاصی نیست و فقط تاریکه. فقط باکس شاتش یکم خوشگله انم چون مهم نیست. وگرنه انم زشته.

++++++++++++

ولی Order پتانسیل اینو داره که بشه UC نسل پیش. یعنی در نهایت تبدیل به یکی از بهترین IP‌ های سونی میشه. R&D بشدت پتانسیل تبدیل شدن به یک رقیب قدر برای ND و خود SM رو داره!:دی تو شماره بعدی رو دست خود ND‌ و SM بلند میشن. سونی بهتره بخرتشون!:دی
 
آخرین ویرایش:
خوب درود بر همه دوستان

نه تنها بهترین نمایش E3 امسال بلکه بهترین تریلری بود که کلا از یک بازی تو عمرم دیدم , اصلا فرای تصور فرای شاهکار چیزی بیش از یک بازی,, چطور تو این چند دیقه گیم پلی که نشون دادن با سر گالاهاد همزاد پنداری کردیم , هنوزم که شاید برای بار 50 ـم دارم تریلرو میبینم دلواپس گالاهاد میشم ,,,, چه نوری چه انیمیشن های شاخی چه صدایی تصور کن تو شهربا اون فضای کشنده + توی ساختمونها + راهروها + تونهای زیرزمینی فقط قدم بزنی >>>> ابرفرض!!!!

دوستان عزیز خداییش شوتیگ بازی چشه؟؟؟!!! بابا کی میگه خشکه یعنی چی؟!! یعنی الان آنچارتد که تیر میزد چی مشد که این نمیشه ؟!!! خداییش میگما دارم سوال مییپرسم یعنی توقع دارید چجوری تیر بزنه ,,,نمیدونم شاید این تریلرو که آقا رضا معرفی کرد و دوستمون گذشت رو هنوز ندیدید بیش از 200 مگ حجم داره ولی بینظیره یعنی یه تیر میزنه په پای طرف میره سمت پاش همزمان یه تیر میخوابونه زیر شونش از شونه میفته عقب ,, یه تیر میزاره تو کله یارو بامخ پرت میشه عقب... اون اصلحه گنده هم ظاهرا باید اول چند تا تیر سبک بزنی بعد تو همون منطقه با R1 یه دونه از اون سنگیناشو بنوازی تو محوطه مورد نظرو قشنگ فشفشه بارون کنی!!! بابا اون غوله که مسلمه نباید با اون تیر مینی گان بمیره که والا تو همه بازیها همینه!!! آقا پس اگه دانلود نکردید کامان:
دانلود فایل The-Order-1886-Gameplay-Demo-IGN-Live-E3-2014
خدمتتون که عارضم همونطور که دوستان باور گرافیک اینگیم آنچارتد4 واسشون سخته باید تصور این گرافیکم وحشتناک هم واستون سخت باشه
j9hm9rxw236xnjnlb5ue.png

7il9yk1r6erif9b9k8pw.png

1ojxad3t5am3t9r2zzpf.png

f3wxt6u2fqy8farrvp0y.png
اصلا RAD دیوونم کرده , هیچ وقت حتی گاد3 حتی تلو اینقدر واسه یه بازی خودمو سست و ضعیف ندیده بودم:((
آقا زیاد چونه زدم اینم بگم برم:دی دقت کردید اونجا ها که نور حاصل از رعد و برق میزد تو ساختمون وبعد صدای وحشتناک رعد هم میومد بازتاب وحشتناک نور توی ساختمون + صدای رعدو برق رو ترکیب کنید با اون جونور غول آسا وایییییییی خدااااااااااااااااااااااااا
مثلا این صحنه یکیش بود:
my35mkfnggu8f4z2xgpm.png
ولی Order پتانسیل اینو داره که بشه UC نسل پیش. یعنی در نهایت تبدیل به یکی از بهترین IP‌ های سونی میشه. R&D بشدت پتانسیل تبدیل شدن به یک رقیب قدر برای ND و خود SM رو داره!:دی تو شماره بعدی رو دست خود ND‌ و SM بلند میشن. سونی بهتره بخرتشون!:دی
Exactly
nymcksnbgcardzxipcro.gif

 
انا هیچی حالیشون نیست. تو هم همینطور. من هم ایضا
من رو هم بی زحمت به لیست اضافه کنید.
با تشکر.
====
این طور که بوش میاد باید تو تابستون منتظر دموی قابل بازی باشیم :love: :دی
با توجه به این که تو E3 قابل بازی بوده، پس باید به صورت عمومی روی PSN هم بدنش.
 
یعنی تا امروز هر بازی داخل E3 قابل بازی بوده دمو هم دادن براش روی PSN ؟ :d
نه! :d :-"

مثلا دمویی از Uـها یادم نمیاد! :d (اون بتای مولتی فرق داره! :d ) یا TLOU دمویی که براش دادن با نمایش E3 فرق داشت! :d (تازه بتای U2 هم توی بازی Infamous 1 گذاشتن:-" )
یا GOW III رو به صورت محدود توی بعضی از جعبه های GOW Collection براش کد گذاشتن!

و خیلی چیزای دیگه که یا اصلا نداشتن! یا اگر داشتن،هزارتا شرط و شروط داشته! :d
برای همین منتظر دمو نباشید که یکهو نمیدن،انتظار برای خودتون سخت تر میشه! :d
 
سونى چيكار كنه ؟!
:|
سونى پول داشت حقوق اعضاى سانتا مونيكا رو ميداد

ان مشکل که حل شد. امروز واسشون کارت به کارت کردم. میخرن. البته اگه اصلا ارزش خرید رو داشته باشه! چون تا اینجای کار که Order خیلی آشغال بوده. خصوصا گیم پلیش. چون یه سری از کارشناس های ما که بازی رو کامل رفتن و دیگه کل بازی رو از برن فرمودن "گیم پلی تو کل بازی کاملا تکراری و خسته کننده" هست و "گرافیکشم از اول تا آخر سیاهه". کلا با این وضع بنظرم همون نخرن بهتره. اصلا اشتباه کردم به حساب سونی پول ریختم!:|
 
اين كه به شوتينگ بازى گير ميدين رو من درك نمى كنم مگه از رو تريلر ميشه خوبى يا بدىش رو فهميد؟ تنها بديش اينه كه طرفى كه بازى ميكنه خيلى شوته ...

اين ريكويل ماشين گانه چقدر زياده! بعد لانچر هم تيراش خيلين ساده كرده بود بازى رو تو اون تريلر
 
ای کسانی که هنوز ایمان نیاورده اید این مطلب برای شماست :d
The Order 1886 stunning show floor demo confirms gamers dont have to worry about lack of gameplay

جناب بدنساز هم همین دسته ایمان نیاورندگان رو مخاطب قرار داده و گفته که
I assure you this was the last demo to focus on the story/cinematic components
In the coming months: all core gameplay


Touchpad: Camera BiasR2: Fire - Thermite round when using the thermite rifle
R1: Alternate Fire - Ignition flare when using the thermite rifle
L2: Aim
L1: Blacksight - basically a sort of advanced bullet time
D-Pad Left: Secondary Weapon
D-Pad Right: Primary Weapon
Triangle: Interact
Circle: Get in Cover
Square: Reload
X: Traverse/Exit Cover
Right Stick: Camera/Select targets in Blacksight mode
R3: Objectives
Left Stick: Move

L3: Accelerate

:-/ Touchpad: Camera Bias
 
R2: Fire - Thermite round when using the thermite rifle
R1: Alternate Fire - Ignition flare when using the thermite rifle
L2: Aim
L1: Blacksight - basically a sort of advanced bullet time
یعنی باید خودم رو به اینا عادت بدم یا بشینم همون اول کار تنظیمات رو تغییر بدم؟ :| سخته! :((
---
این نمایش 7 دقیقه ای رو من ندیدم هنوز! :d اما به نظر منم یکم شوتینگش باید روش کار بشه هنوز! :d احساس سنگینی سلاح بهم دست نمیداد تو نمایش:-" :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or