PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
اقا خواهش ميكنم كمكم كنيد
اول بازيم كه ميگه بايد برم دوستمو ببينم ميخواسنم بدونم چند دقيقه ديگه صحنش مياد؟ خانواده نشسته اخه :(
کلا چپتر 3 رو بزار در خفا برو! :-"

پ.ن: کلا چجوری جلوی ملت میتونید بازی کنید؟ :-" من کسی کنارم نشسته باشه،حتی بازیم رو نبینه،بازی هم مشکلی نداشته باشه! تمرکزم نصف میشه :| :d
 
من که هفته پیش بازیو تموم کردم
واقعا شاهکار بود نمیدونم چرا منتقد اینطوری باهاش برخورد کردن
اونایی که جپتر های اول هستن زود هست درمورد بازی قضاوت بکنید چون جلوتر واقعا عالی میشه و اونچیزی که از اردر انتظار دارید رو میبیند
فقط حیف که جایی که احساس میکنی داستان بازی داره به اوج میرسه بازی تموم میشه
 
کلا چپتر 3 رو بزار در خفا برو! :-"

پ.ن: کلا چجوری جلوی ملت میتونید بازی کنید؟ :-" من کسی کنارم نشسته باشه،حتی بازیم رو نبینه،بازی هم مشکلی نداشته باشه! تمرکزم نصف میشه :| :d

کمبود امکانات برادرِ من :D
منم یه زمانی جلو خونواده بازی میکردم اون موقع عادت بود الان بگن 10 دقیقه برو جلو خونواده بازی کن زمین رو گاز میزنم :))
 
کمبود امکانات برادرِ من :D
منم یه زمانی جلو خونواده بازی میکردم اون موقع عادت بود الان بگن 10 دقیقه برو جلو خونواده بازی کن زمین رو گاز میزنم :))
و خداوند نصف شب را آفرید! :d
من خودمم همین مشکل رو داشتم و دارم :دی برای همین با نصف شب پیوند برادری بس محکمی بستم :دی

خودم شخصا تنها کاری که میتونم جلو بقیه انجام بدم جمع کردن جمع کردنی های بازی های Open Worldهه:-" مثلا توی AC یکی بازی نکرده باشه فکر میکنه من فقط جعبه باز میکنم :-" :دی
 
خوب تونستیم امروز یک روزه تمومش کنیم :دی (تقریبا 8 ساعته تمومش کردم )
ولی انصافا تو متاش ظلم شد بهترین گرافیک بازی های روز داره (حتی مقایسه با pc ! ) -تنوعش سلاح هاش هم خوب بود ، کاور گیریش برام جالب بود کل منطقه نشون نمیداد نکات منفیش به نظرم یکی داستانش یکم ناقص تموم شد (زده بود تو کار فیلم های ایرانی که داستان نصفه ول میکنند :d) یکی مورد دیگه بعضی از چیز های بازی خیلی زود واسم تکرار شد مثل ظاهر دوشمنان یا محصوصا زامبی هاش
پ ن : به نظرم بازی ارزش گرفتن داشت بازی اینقدر گرافیکش خوب هست که اگر بدی هم داشته باشه اونو می پوشونه
 
بازیش تموم شد
گرافیک عالی
داستان جذاب (نسبت به یک بازی و البته داستان TLOU شاهکار بود.)
صداگذاری عالی
مخفی کاری
اکشن
تنوع سلاح رضایتبخش
کلا بازی خوبی بود ومن بهش 8.5 رو میدم و اگر اکشنش کمی بیشتر و مبارزاتش بیشتر بود 9.5 میدادم.
واقعا دستایی برای زمین زدنش پشت پرده بود.افسوس.
 
این بازی جز گرافیک هیچی نداره
واقعه TLOU انتظارمون رو برده بالا ....
من که خریدم ولی واقعا از هوش مصنوعی و گیم پلی حالم بهم خورد
همه چیز خیلی راحته نیاز نداره تو هوشیار یکامل بازی کنید خوابالو هم میشه تمومش کرد.
 
بچه ها من بازی رو جلو اومدم ولی اینا حرف زدنشون خیلی فجیعه با اینکه زبانم بد نیست ولی نمیفهمم چی میگن !
الان من تا اونجا اومدم که سباستین مرد ! میشه توضیح بدید دقیقا از اول تا اینجا چیه قضیه ؟ دنبال کی هستم ؟ از این جلوتر رو نگید اسپویل نشه !
 
خب خب منم ديشب بازيو تموم كردم :d
بازي واقعا قشنگي بود و تجربش حداقل يك بار پيشنهاد ميشه حتما !
بازي هم به نظرم اندازه The Last of Us طولاني نيست ولي واقعا جز بازي طولاني هست و تقريبا ١٢ ساعتي ادمو درگير ميكنه البته من روي هارد رفتم.
در كل بازي خيلي قشنگي هست و اصلا هم به نظرم CS بازي زياد نبود و كاملا داستانو واسه ادم روشن ميكردن. واقعا متاسفم واسه منتقداي عزيز :|
اينم كه ميگن نميشه اسلحه عوض كرد دقيقا منظورشون چيه؟! كلي اسلحه هست توي بازي كه هر لحظه هم ميشه برداشت از رو زمين :|
در مورد گيم پلي هم بگم كه خيلي خوب بود فقط يكم ساده بود يعني از اول بازي تا اخرش هيچ چالشي نديدم و همش يكنواخت بود تقريبا.
نظر كلي من:
گرافيك: ١٠/١٠
گيمپلي: ٥/١٠
صداگذاري:١٠/١٠
داستان: ٧/١٠
موسيقي: ١٠/١٠ (به خصوص اوايل چپتر ٥خييييلي حماسي بودي :d )
امتياز كلي هم بخوام بدم بين ٧.٥ تا ٨ هست هرچند ميانگين امتياز هاي بالايي ٨.٤ ميشه :d
فقط به نظرم مشكل اصليش كه انقد نمره بد اورد اين بود كه مسائل ديني رو توي بازي اورده بود دقيقا شبيه Beyond البته فكر ميكنم اينجور باشه مطمئن نيستم.
پايان :d
 
خب ... من دوباره بازی رو سفارش دادم تا ویدئو های کالکتیبل بازی رو به صورت اختصاصی برای دوستان اماده کنم
منتظر انتقادات پیشنهادات و نظرات و حمایت های ! دوستان هستم .
 
خب ... من دوباره بازی رو سفارش دادم تا ویدئو های کالکتیبل بازی رو به صورت اختصاصی برای دوستان اماده کنم
منتظر انتقادات پیشنهادات و نظرات و حمایت های ! دوستان هستم .
عالیه
داداش شما که زحمت میکشی ی لطفی هم بکن تروفی های lord of the fallen رو آماده کن
با نشکر
 
تا قبل از این فکر نمیکردم بازی ای روی دست Gran Turismoهای PS3 بیاد که اون همه پتانسیل رو هدر بده، ولی The Order: 1886 از اون هم جلوتر زد. بعد از تموم کردن بازی، فقط میشه غصه خورد که چرا این پتانسیل انقدر راحت نابود شد.
بازی از نظر گیم پلی بخش های تیراندازی و شوتینگ واقعاً عالیه! به شخصه لذتی که از این بخش ها بردم، در حدی بود که فقط افسوس میخوردم که چرا بیشتر از این شاهد بخش های این طوری نبودیم. اسلحه های بازی خیلی خوب بودن و هرکدوم حس و حال مخصوص خودشون رو داشتن. از نظر تعداد هم قابل ملاحظه بودن و تعدادشون کم نبود. نحوه برخورد تیر با دشمن ها هم خیلی بهتر از چیزی بود که فکرش رو میکردم. نمیدونم چرا توی ویدئوها یه حس شل و ولی توی دشمن ها دیده میشد، ولی موقع بازی کردن اصلاً این طور نبود و قشنگ میشد برخورد تیرها رو حس کرد. فقط این وسط هوش مصنوعی دشمن ها زیاد جالب نبود و من که بازی رو روی درجه سختی Hard بدون پیش زمینه قبلی شروع کردم، تا قبل از تیکه آخر شاید فقط 3،4 بار مُردم! طراحی مراحل هم مشکلات زیادی داشت و میشد خیلی بهتر از این باشه. البته بعضی جاها هم بدک نبود، ولی اکثر محیط ها خیلی تنگ و باریک بودن و اجازه تحرک زیادی به آدم نمیدادن.
هرچقدر مبارزه با آدم ها خوب بود، مبارزه با لایکن ها افتضاح بود! بازی ای که تمرکز زیادی روی این قضیه داره، جا داشت که مبارزات خیلی بهتری با این موجودات تدارک ببینه. هم از نظر تعداد این جور مبارزات، هم کیفیت ـشون که اصلاً رضایت بخش نبود و یه حالت مسخره ای داشت.
بخش های QTE اصلاً در حدی نبود که انقدر آه و ناله به دنبال داشته باشه. به جز یه سری مبارزات، توی بقیه جاها تفاوت خاصی با بازی هایی مثل Uncharted نداشت. احتمالاً عزیزان اون شکل های مثلث و مربع و ... که برای استفاده از آیتم ها یا باز کردن در و ... میاد رو هم QTE حساب کردن! دو تا مینی گیم مربوط به باز کردن قفل درها و اون وسیله الکتریکی، در کنار اینکه خیلی ساده و ابتدایی بودن ولی حس خوبی بهم میدادن. فقط حیف که اون قضیه کدهای مورس انقدر سریع تموم شد و بیشتر شاهدش نبودیم. با اینکه اون هم خیلی ساده و پیش پا افتاده بود، ولی چیز جالبی بود و میشد مثلاً با یه سری بخش معمایی ترکیب بشه و کد بدست بیاریم و بفرستیم.
داستان بازی از یه طرف خوب بود و از طرفی هم مشکلاتی داشت. از نحوه روایتش خوشم اومد و سورپرایزهایی هم توی داستان بازی وجود داشت، مثل:
حضور ومپایرها و نقش اساسی ای که داشتن.
ولی بعضی جاها به نظرم کارگردانی بازی خوب نبود و باعث میشد اون تأثیری که باید رو نداشته باشه، مثل:
مرگ Percival که خیلی سریع اتفاق افتاد و میتونست خیلی به یاد موندنی تر و تأثیرگذارتر باشه.
پایان بازی هم به نظرم خوب نبود و خیلی یهویی بود!
آخرین سکانس بازی فوق العاده بود و حس خیلی خوبی داشت و من رو یاد Batman بر فراز Gotham مینداخت! :دی



ولی قبل از اون باید خیلی چیزها حل میشد که انگار یادشون رفته بود! یعنی یه دفعه دو تا کاراکتری که جزو افراد اصلی تیم بودن و انقدر مهم بودن که روی جلد بازی قرار داشتن، محو شدن و همه چیز فقط روی Galahad متمرکز شد. به نظرم باید اواخر بازی چیزهای بیشتری از اون دو تا می دیدیم و انقدر راحت گم و گور نمیشدن. کلاً نیمه دوم بازی از نظر داستانی یه جور عجیبی بود. از یه طرف کاراکتر Galahad خیلی پخته تر و جالب تر از قبل شد و بیشتر ازش خوشم اومد، از یه طرف هم داستان بازی خیلی شخصی شد و از گروه به سمت فرد منتقل شد. فعل و انفعالات Galahad و Isabeau هم یه کم عجیب غریب بود. البته هر دو تا حدودی حق داشتن. Isabeau وقتی Galahad رو دید که همراه اون هندیه از جای ناجور بیرون میاد و لباسش هم اون طوری هست، بنده خدا حق داره فکرهای مسخره به سرش بزنه. یا بعدش که میخواد از Galahad سوال کنه و اون با عصبانیت جوابش رو میده. ولی باز هم به نظرم نباید رابطه طولانی مدت و عمیقی که بین این دو تا بوده، انقدر راحت از بین میرفت.
کلاً پایانش خیلی هول هولکی بود و یه جوری بود که انگار داریم اپیزود آخر سیزن 1 رو می بینیم و سال بعد سیزن 2 شروع میشه! به نظرم بازی های دنباله دار نباید این طوری تموم بشن و حداقل میشد یه سری چیزها حل و فصل بشه.
در مورد گرافیک که نیازی به توضیح نیست و بازی از این نظر انقدر قدرتمند عمل کرده که فقط میشه این بخش رو تحسین کرد. کیفیت بالا توی تک تک بخش ها دیده میشه و نورپردازی و سایه زنی و بافت ها و ... همگی در بهترین حالت ممکن هستن. IQ بازی هم واقعاً فضایی هست و از این نظر کمتر رقیبی داره. خوبی بخش بصری بازی اینه که در کنار گرافیک فنی عالی، از نظر هنری هم محشر هست و یکی از زیباترین و چشم نوازترین گرافیک های هنری رو داره و در کنار این ها جزییات دیوانه واری توی هر لوکیشن به چشم میخوره. جزییاتی که اگه بازیکن با خودش مسابقه سرعت برای تموم کردن بازی نذاشته باشه، میتونه ازشون لذت ببره.
موسیقی ها هم خیلی خوب بودن، مخصوصاً موسیقی اصلی بازی که به شدت زیبا و گوش نواز هست و حقش هست که بیشتر از این ها ازش تعریف بشه. فقط به نظرم داخل بازی میشد موسیقی های بیشتری پخش بشه و بعضی جاها زیادی ساکت بود. صداگذاری هم چه در مورد کاراکترها و چه افکت های صوتی اسلحه ها و آیتم ها و ... واقعاً خوب بودن و با کیفیت.

در مجموع The Order: 1886 برای من هم لذت بخش بود و هم ناراحت کننده. از فضاسازی ها و اتمسفر فوق العاده بازی در کنار داستان و کاراکترها لذت بردم و گیم پلی هم در جاهایی که خودش رو نشون میداد، عالی بود و ثابت میکرد که RaD بلده چی بسازه. ولی حیف که این بخش ها کمتر از حد انتظار بودن و خیلی جاها با کاتسین های بی مورد جایگزین میشدن و مثلاً دو ثانیه راه می رفتیم و یه کاتسین پخش میشد و دوباره از یه پله بالا میرفتیم و کاتسین بعدی. به نظرم اگه بخش های مبارزه با اسلحه بیشتر بود و طراحی مراحل هم بهتر، بازی به شدت موفق تر از حالت فعلی عمل میکرد.
بازی بدون شک ارزش وقتی که براش گذاشتم رو داشت و بدجوری دوست دارم نسخه دوم بازی رو ببینم. دنباله ای که میتونه هم داستان رو به خوبی پیش ببره و هم مشکلات این نسخه رو برطرف کنه. البته فروش بازی زیاد جالب به نظر نمیرسه، ولی امیدوارم در حدی بفروشه که مشکلی برای RaD پیش نیاد و دنباله بازی رو هم شاهد باشیم.
 
آخرین ویرایش:
منم بازیو دیشب ساعت ۱۲ تونستم بگیرم :)) و الان دقیقا چپتر ۱۶ و باس فایت اخر هستم. بعدا توضیح مفصل پر مورد کل بازی میگم ولی بازی از نظر دکمه زنی و مخصوصا قسمت هایی که باید مثلا X رو تند پشت سر هم بزنی بشدت افتضاحه. یعنی الان اعصابم مث سگ خورده . ۱۰۰ بار این تیکه مردم و هر بار تا اخرین حد تند میزنم دکمه ها رو ولی بازم میمیرم. خیلیییی رو اعصابمه. نمیشه درستش کرد؟؟

- - -ویرایش - - -

بچه ها من بازی رو جلو اومدم ولی اینا حرف زدنشون خیلی فجیعه با اینکه زبانم بد نیست ولی نمیفهمم چی میگن !
الان من تا اونجا اومدم که سباستین مرد ! میشه توضیح بدید دقیقا از اول تا اینجا چیه قضیه ؟ دنبال کی هستم ؟ از این جلوتر رو نگید اسپویل نشه !

منم زبانم خوبه نسبتا ولی این بازی اولا باعث شد با زیر نویس بازی کنمش، دوما تا جایی که شما بازیکردی هرچقد تو فهمیدی از داستان منم فهمیدم ولی بعدش تقریبا میفهمی همشو
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or