PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
البته این اواخر در خلال بحث کات سین ها من به این نتیجه رسیدم که یه چیز کاملا سلیقه ای هستش. اگر بخوایم به کات سین های این بازی گیر بدیم، برای مثال باید به کات سین های بازی هایی مثل MGS هم گیر بدیم! این سری بازی ها در مورد کات سین هاشون اگر از اوردر بیشتر نباشه، کمتر هم نیست! برای مثال من خودم توی همین بازی از ثانیه ثانیه های کات سین ها لذت میبردم و با اشتیاق به دیالوگ های رد و بدل شده و داستان بازی گوش میدادم اما منکر ایرادات بازی هم نیستم و گاها این بالانس بین گیم پلی و کات سین رعایت نمیشد.
 
منم بازی دیروز دستم رسید و تقریبا 60% بازیو تا الان رفتم . The Order 1886 از اون بازیاس که پتانسیل خیلی بالایی داره اما در حین بازی کردن حسرت می خوریم چرا بازی در برخی از زمینه ها مثل هوش مصنوعی اینقدر ضعیف عمل کرده تا نکات مثبتش هم تحت تاثیر قرار بده . در مورد گیم پلی اگر به عنوان یه بازی TPS سیستم شوتینگ بررسی کنیم انصافا بازی در این زمینه عالی کار کرده . به شخصه فکر نمی کردم شوتینگ بازی تا این حد قوی و لذتبخش باشه . بازی حس کلاسیکی بهمون میده و دلیلش هم طراحی مراحل بازیه که بیشتر شبیه شوترهای نسل ششمه تا شوترهای مدرن و به شخصه تا حدی با این موضوع حال کردم . اما بازی یک مشکل بزرگ داره اونم هوش مصنوعی هستش که واقعا بیش از اندازه ضعیف کار شده ، شاید در حد بازیهای نسل ششم . در مورد گرافیک هم نیازی به تعریف و تمجید نیست و مشخص بود بازی در این زمینه بهترین تجربه رو ارائه میده اما یک نکته برام جالب بود اونم اینکه بازی از یک فیل-تر ابی/خاکستری برای سینمایی تر کردن تجربه کمک گرفته . فیل-تر آبی/خاکستری معمولا برای تریلرها و نمایش های بازی مورد استفاده قرار می گیره و سازنده ها در نسخه نهایی ازش استفاده نمی کنن تا بافت ها حالت شارپ تری داشته باشن اما The Order در حین بازی هم کاملا از این فیل-تر بهره گرفته . افکت موشن بلور هم بخوبی بکار رفته . فقط در یک قسمت از بازی هم یک سری باگ جالب پیدا کردم البته تقصیر خودم بود :دی فک نکنم کسی اصلا بهشون بر بخوره :
باگ که هیچی ، با اینکه تروفی هاش خیلی راحت بود ، گلیچ هایی جالب هم داشت !.!
 
خب اول از همه سلام :دی
امروز بازی رو خریدم . اول قصدش رو نداشتم بعد دیدم یه گزینه خوب اومده سراغم و خب بازی رو خریدم . اولش فقط روی گرافیکش حساب باز کرده بودم . گفتم الان میشینم یه فیلم بی سر و ته میبینم و خلاص میفروشم بره .
اما دقیقا برعکس شد :دی
بازی 1 ساعت اولش کمی خسته کننده بود اما بعدش واقعا بهم چسبید . همون CUTSCENE ها که همه میگفتن طولانی و خسته کنندست برای من به شدت جذاب بود . تیراندازی و دکمه زنی ها هم عالی بود بنظرم . واقعا خوب کار شده بود . مخصوصا تیر اندازیش منو یاد سری های اول CALL OF DUTY مینداخت حالا شایدم اشتباه کنم ولی به شدت خوشم اومد از کاور گیری و MELEE و تیراندازی . بازی هم تا اینجا که چپتر 4 هستم حدود 3 ساعت طول کشید . گیم پلی بازی هم خیلی خیلی خوب بود . برخلاف حرف هایی که شنیدم از قبیل زیاد بودن CUTSCENE و نبود گیم پلی کافی و اینا اصلا اینطور نبود .گیم پلی بازی خیلی روان و خوبه . گرافیک و اینا حرفش رو نزنم بهتره :دی به هر حال این نمرات من به بازی هست :
گرافیک : بیخیل اقا بیخیل :دی
داستان : هنوز که بازی تموم نشده ولی تا اینجا 8
گیم پلی : 9
صداگذاری : 9
جذابیت : 8

-------------
نکات مثبت :
گرافیک . نداشتن لودینگ . تیراندازی خیلی جذاب . هوش مصنوعی خوب ( روی درجه هارد برید میفهمید چی میگم ) کاور گیری خوب . دیالوگ ها و لحجه زیبای بریتانیایی . اسلحه های عالی .
نکات منفی :
نبود بالانس بین کات ها و گیم پلی

نمره کلی تا اینجای کار : 8
 
بنده اصلا کاری با بقیه و منتقد ها ندارم..و نظر خودم رو دارم و به هیچ یک از این کلمات (unimaginative ..repetitive...monotonous..dull ..tedious و ...) که در ارتباط با این بازی زده شده اعتقاد ندارم.
بنده با بازی هاای مانند
Heavy Rain ; Beyond ;Metal Gear Solid
زندگی کردم و وقتی میگم زندگی یعنی به معنای واقعی کلمه زندگی کردم..
هدف این ستدیو هم از ابتدا مشخص بوده از نوار بالا پایین تصویر تا صحبت های که حین ساخت بازی میزدند که aim کرده بودند برای یک بازی داستان-سینمایی محور..
متاسفانه این بازی هم مثل اثار استاد بزرگ کیج مورد پسند منتقدها قرار نگرفت..
درضمن بنده منتقدی که این گیم رو با نمره 5 مورد لطفش قرار داده رو اصلا منتقد که هیچ ..... هم حساب نمیکنم چون به صورت کاملا واضح و مشهود نمرش با خصومت شخصیش همراه بوده..
پس بحث منتقد ها به کنار که فلان منتقد گفته بورین هست بازی...
اصلا میگیم کات سین سلیقه ای هست درست؟ اخه اون منتقدی که گفته
Boring is the best word to describe The Order in general
رو من درک نمیکنم ..مرد حسابی میتونی بگی زیاد ولی به کل بازی رو زیر سوال ببری یک حرف و منطق جدا هست..

beyond واقعا زندگی بود
یکی از تاثیرگذارترین گیم های زندگیم
فوق العاده بود
 
جالبیش اینه که یکی از قسمت های بازی که به نظرم واقعا عالی هستن همین کات سین ها هستن :-"
توی همین کات سین ها داشتان و جزئیات داستان بازی خیلی خوب روایت میشه و جدا از اون گرافیک خیره کننده کاتسین ها واقعا عالی کار شده :x
 
البته این اواخر در خلال بحث کات سین ها من به این نتیجه رسیدم که یه چیز کاملا سلیقه ای هستش. اگر بخوایم به کات سین های این بازی گیر بدیم، برای مثال باید به کات سین های بازی هایی مثل MGS هم گیر بدیم! این سری بازی ها در مورد کات سین هاشون اگر از اوردر بیشتر نباشه، کمتر هم نیست! برای مثال من خودم توی همین بازی از ثانیه ثانیه های کات سین ها لذت میبردم و با اشتیاق به دیالوگ های رد و بدل شده و داستان بازی گوش میدادم اما منکر ایرادات بازی هم نیستم و گاها این بالانس بین گیم پلی و کات سین رعایت نمیشد.


مثله اصلی دقیقا همینه خوده کوجیما هم که دیگه خدای کات سینس های بلند هست پارسال بود میخوندم که اعتراف کرده بود دیگه کات سینس های بلند واقعا کارایی ندارن روایت داستان باید بر عهده گیمپلی باشه نه کات سینس و این قول هم داده بودش که تو mgs v زمان کات سینس ها به حداقل برسه
 
مثله اصلی دقیقا همینه خوده کوجیما هم که دیگه خدای کات سینس های بلند هست پارسال بود میخوندم که اعتراف کرده بود دیگه کات سینس های بلند واقعا کارایی ندارن روایت داستان باید بر عهده گیمپلی باشه نه کات سینس و این قول هم داده بودش که تو mgs v زمان کات سینس ها به حداقل برسه

بعد از این همه شماره ایشون به این نتیجه رسیدن تازه؟! (که شک دارم بازم و توی شماره 5 هم شاهد کات سین های بلند خواهیم بود) الان سر بازی اوردر همه به این مهم ها دست یافتن؟ :-؟
 
دیگه هیمین گیر کم بودن که انجمن اولیا و مربیان تصویب کردن از فردا بازی های که داستان در کات سین بلند به خوبی توضیح میدن بسیار بد هستن و ملت خسته میشن از دیدن کات سین اون وقت چرا ملت از دیدن فیلم خسته نمیشن که 2 ساعت یک ضرب میشینن فیلم نگاه میکنن ؟ یه کات سین 5 دقیقه ای ملت به کشتن میده .

کجای کات سینی که داره داستان بازی تعریف میکنه خسته کننده میشه خدا میدونه مگه اینکه کلا طرف علاقه ای به داستان نداشته باشه فقط امده باشه بکشه گرافیک ببینه بره جلو حالا 2 تا دیالوگ هم این وسط گفته بشه .

جالبه آدم گیر های میشونه و میبینه که در 1000 تا بازی دیگه نکته مثبت بودن در این بازی شده نکته منفی .

این بازی ایرادات دیگه ای داره نه این چیز های که شما بهش گیر میدین بیخودی خودتون خسته و مسخره میکنید .
 
من فعلا باهاش بدطور حال كردم جوري گفتن هوش مصنوعي سخته رو هارد ديگه مرحله ٣ يه جاش اينقدر مردم نرمالش كردم :دي البته من بازي اكشنم زياد قوي نيست فكر كنم...
دوستان داستان قشنگي با اين گرافيك رو چطور ادم ميتونه نبينه؟؟ تنها بديش به نظر من اينه كه بازي زود تمام ميشه كه اينم باز خوبه چون با ٣٠ ٤٠ تومن نهايت يه بازي ديگه مثل بازي زامبي جديده ميگيره كه با انلاين و داستانش ٢ سال سرگرم شي ولي انجام دادن اين بازي اگر ادم ps4 داشته باشه جزو واجباته چون قدرت كنسولتو تازه ميفهميي... دوستان تو نشونه گيري راهي هست بشه رو هدف خودش زوم كنه وقتي نشونه ميگيرم؟
 
بعد از این همه شماره ایشون به این نتیجه رسیدن تازه؟! (که شک دارم بازم و توی شماره 5 هم شاهد کات سین های بلند خواهیم بود) الان سر بازی اوردر همه به این مهم ها دست یافتن؟ :-؟

دیگه هیمین گیر کم بودن که انجمن اولیا و مربیان تصویب کردن از فردا بازی های که داستان در کات سین بلند به خوبی توضیح میدن بسیار بد هستن و ملت خسته میشن از دیدن کات سین اون وقت چرا ملت از دیدن فیلم خسته نمیشن که 2 ساعت یک ضرب میشینن فیلم نگاه میکنن ؟ یه کات سین 5 دقیقه ای ملت به کشتن میده .

کجای کات سینی که داره داستان بازی تعریف میکنه خسته کننده میشه خدا میدونه مگه اینکه کلا طرف علاقه ای به داستان نداشته باشه فقط امده باشه بکشه گرافیک ببینه بره جلو حالا 2 تا دیالوگ هم این وسط گفته بشه .

جالبه آدم گیر های میشونه و میبینه که در 1000 تا بازی دیگه نکته مثبت بودن در این بازی شده نکته منفی .

این بازی ایرادات دیگه ای داره نه این چیز های که شما بهش گیر میدین بیخودی خودتون خسته و مسخره میکنید .

مثله اصلی دقیقا همینه خوده کوجیما هم که دیگه خدای کات سینس های بلند هست پارسال بود میخوندم که اعتراف کرده بود دیگه کات سینس های بلند واقعا کارایی ندارن روایت داستان باید بر عهده گیمپلی باشه نه کات سینس و این قول هم داده بودش که تو mgs v زمان کات سینس ها به حداقل برسه



http://www.metalgearinformer.com/?p=13215

What’s the design philosophy behind GZ when it comes to storytelling?

When Kojima first started with the series, games didn’t really have stories, so he tried to put that in. Up until this point, the Metal Gear games have been story heavy, linear games. Movie-like games have become more common the last few years. Kojima thinks replay value is very important to games, and he wanted Ground Zeroes to be a game you can play over and over. People often associate Metal Gear with cutscenes. But in MSGV, Kojima tried to put as few cutscenes as possible, and a lot of information can be obtained by other means. Having few cutscenes doesn’t mean there is no story.

خلاصه آمدم بگم همچین چیزی واقعا هست و گفته شده ، حالا انجمن اولیا مربیان و ... نمی دونم ، ولی استاد همچین حرفی زده.
http://www.metalgearinformer.com/?p=8512
اینم در همین زمینه که یکی از اعضای کوجیما هست ، نخوندم خودم.
http://www.gamespot.com/articles/me...avour-of-pure-game-storytelling/1100-6418805/
 
آخرین ویرایش:
یکی واسه من روشن کنه فاز گیم اسپات چی بوده که Kane & Lynch امتیاز 6 داده به اوردر 5:-o
:-o

وا.... بازی حقیقتا به نظر من جالب نیست !!!!!
مت بازی رو تهیه کردم و یه چند مرحله ای جلو رفتم !هنوز زوده که بخوام قضاوتی رو بازی داشتا باشم اما بازی خیلی کند و معمولی شروع میشه و رفته رفته بهتر میشه!انتظار خیلیا شهکار بزرگتر بود و بازی کاملا بزرگ که بتونه خاطره ای بشه ولی نشد!
به گیم اسپوت هم احترام میزارم و کلا درک میکنم امتیاز کمشو !
به دوستان هم توصیه میکنم که نسخه دیجیتالی اشتراکی رو تهیه کنن که زیاد هزینه بر براشون نباشه چون این بازی بازی نیست که بخواید نگهش دلرید و احتمالا با یک بار بازی کردن میزاریدش کنار !!!
 
اینجا در مورد بازی خیلی بد گفته شده اصلا یه وعضی لامصب عجب گرافیکی داره در مورد گیم پلی خوبه ولی عالی نیس، هوش مصنوعی میخواید بزارید رو سخت. تا با چندتا تیر نابود شید کلا خوب بود بابا اینقدر بد نگید از بازی واقعا ارزش خرید داشت.
یه چیزیش خوبه دم به دقیقه تروفی طلا و نقره میده.
کلا حرف آخر تا خودتون بازی نکنید نمیفهمید.
 
دروذ بر همگی...
بعد از بازی کردن The Order فهمیدم متا رو باید گذاشت در کوزه...
دوستانی که بازی رو تهیه نکردن حتما بگیرین بازی رو قطعا ازش لذت میبرید:bighug:
کسانی هم که بازی رو میکوبن شک نکنید یا نمی تونن بازی رو تهیه کنن یا اینکه اصلا PS4 ندارن...
 
طولانی بودن یا کوتاه بودن کات سین و یا اصلا بودن یا نبودن کات سین ربطی به داستان محور بودن یا سینمایی بودن یا خوب و بد بودن بازی نداره.....
فقط تفاوت در نوع روایت:

بازی Halflife اصلا کات سین نداره(ابداعگر این فرمم خودشه)ولی یه داستان پر و پیمون با گفتگوهای طولانی داره و خیلی هم موفق
Mgs کات سینهای بسیار طولانی داره و اون هم یه داستان پر و پیمون داره و خیلی هم موفق


این وظیفه کارگردان که هر نوع روایتی رو انتخاب کنه توش تعادل ایجاد کنه و گیمر خسته نشه.......کات سین طولانی هم فقط حس سینمایی ایجاد می کنه وگرنه حالت و روایت سینمایی هم چندان ربطی به داشتن هر چه بیشتر کات سین نداره...کما اینکه بازیهایی مثه tlou و halflife هنوزم که هنوز بهترین روایت های سینمایی رو دارن(شکی هم درش نیست)


.
 
دروذ بر همگی...
بعد از بازی کردن The Order فهمیدم متا رو باید گذاشت در کوزه...
دوستانی که بازی رو تهیه نکردن حتما بگیرین بازی رو قطعا ازش لذت میبرید:bighug:
کسانی هم که بازی رو میکوبن شک نکنید یا نمی تونن بازی رو تهیه کنن یا اینکه اصلا PS4 ندارن...

ﻳﻌﻨﻲ اﻳﻦ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﺮﺩ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺧﺎﻙ ﻳﻜﺴﺎﻥ...ﺣﺘﻲ ﻣﻨﺘﻘﺪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻦ ﺑﺎﺯﻱ ﺭﻭ ﺗﻬﻴﻪ ﻛﻨﻦ?
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or