PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
دوستان لطفا اگه نمی خواین چیزی براتون اسپویل اصلا نگاه نکنین!!!
ql5up6iauddhs94yb5an.png

t8a8qm3wum4tq3o66gfg.png

دقیقا منم یاد ارخام افتادم , همین یه تروفی مخفی بود :D

- - -ویرایش - - -



خیلی خوب بود ولی چه زود دیر شد :|
 
کودوم کات سین های بازی کسل کننده بودن و پیش برد داستان نداشتن؟! :| تمامی کات سین ها در خدمت داستان بازی بودن!

سیستم کاور گیری هم به نظرم خیلی شیک بود. برای اولین بار که یه سیستم کاور طبیعی رو شاهد بودیم. اینطوری نبود که کاراکترت بره پشت کاور و خودش دیده نشه، عوض کل محیط رو تو بتونی ببینی! به همون مقدار که کاراکترت پشت کاور هست و قایم شده، دوربین هم به موازات اون قایم میشه و بصورت خیلی طبیعی زاویه دید بازیکن رو میاره پایین! تونستم برسونم؟

فردین جان از نظر من حجم کات سین ها در قیاس با گیم پلی کامل در نیمه اول بازی زیاد بود و این حرف که میگم تا حدی خسته کننده شده بود در خیلی از نقد های سایت ها و تا حدی کاربرها اومده اما چنین چیزهایی 100 درصد فکت نیست و ممکنه تجربه شما متفاوت بوده باشه .
ببین به نظرم اون ریتم سریع بین گیم پلی و کات سین مراحل اخر در تمام بازی برقرار میشد تجربه بازی از نظر من خیلی بهتر از این میشد .
در مورد زاویه دوربین هم اتفاقا این نکته خوبی که اشاره کردی منم بهش فکر کردم ، اینکه زاویه دید کمه مشکل نداره اما گاهی اوقات در محیط های بسته زاویه دوربین واقعا اذیت میکنه . به هر حال نظرت برام محترمه اما فکر میکنم سیستم کاورگیری با تمام مزایای جالبی که داشت میتونست در زمینه میدان دید بهتر عمل کنه و اون نوار مشکی رنگ بالای صفحه هم در این مورد مزید بر علت شده
 
فردین جان از نظر من حجم کات سین ها در قیاس با گیم پلی کامل در نیمه اول بازی زیاد بود و این حرف که میگم تا حدی خسته کننده شده بود در خیلی از نقد های سایت ها و تا حدی کاربرها اومده اما چنین چیزهایی 100 درصد فکت نیست و ممکنه تجربه شما متفاوت بوده باشه .
ببین به نظرم اون ریتم سریع بین گیم پلی و کات سین مراحل اخر در تمام بازی برقرار میشد تجربه بازی از نظر من خیلی بهتر از این میشد .
در مورد زاویه دوربین هم اتفاقا این نکته خوبی که اشاره کردی منم بهش فکر کردم ، اینکه زاویه دید کمه مشکل نداره اما گاهی اوقات در محیط های بسته زاویه دوربین واقعا اذیت میکنه . به هر حال نظرت برام محترمه اما فکر میکنم سیستم کاورگیری با تمام مزایای جالبی که داشت میتونست در زمینه میدان دید بهتر عمل کنه و اون نوار مشکی رنگ بالای صفحه هم در این مورد مزید بر علت شده
100% در مورده سیستم کاور گیری موافقش. بعضی قسمتها عملا galahad کله صفحه رو پر میکردم و annoying کامل میشد. هیچ حسه طبیعی هم نداره .... فقط بازیباز رو اذیت میکنه. به نظرم بازی نیازی نداره به دو خطه سیاه که به cinematic شدن نزدیک بشه ... امیدوارم این مورد فراگیر نشه اصلا !
ولی اگر مشکله Ai نبود کلا شوتره بازی خیلی نرم و جالب از اب در اومده که جای تشکر داره !! واقعا سیستم شوتر بازی Polish خوردس ولی چندتا مورد فقط بهش ضربه زده
قسمتی که از rocket launcher آستفاده کردیم واقعا عالی بود !

در مورده cutscene ها هم به نظرم من خیلی قسمتهای دوره همون میزه بودن انگاری ( حداقل برای من اینطوری به نظر رسید ) اما به نظرم خیلی قسمتهای هیجان و اوجش زود تموم میشد و اینکه 100% با اینکه در اختیار داستان بودن ولی روایت اصلا جالب نبود. هیچ گونه پیش پرداختی به شخصیتها و روابطشون درست حسابی نشد مخصوصا galahad و ایزی .... بیشتر داشتیم در مورده order و دوره میز و argue هاشون میشنیدیم که به نظرم خیلی کسل کننده بود
اخرای بازی به نسبت از همه قسمتهای بازی زیباتر بود ...
به نظره من R@D اصلا از زمانه بازی به درستی در هیچ نحوی استفاده نکرده.
 
منم بازیو حدودا ۱۰ ساعت تموم کردم و خیلی لذت بردم.

نکات مثبت : گرافیک بینطیر هنری و فنی که من خیلی از صحنه های بازیُ دوست داشتم فقط وایسم نگاه کنم و محو زیباییش میشدم , جو و اتمسفر شگفت انگیز تک تک محیط های باز و سربسته (شاهکاریه در صنعت گیم) , گیم پلی شوتینگ و مخفیکاری بسیار زیبا و هیجان انگیز و سینمایی , صداگذاری بسیار حرفه ای شخصیت ها , ترکیب کات سکانس ها و گیم پلی به طرز جالب

نکات منفی : بالانس نبودن هوش مصنوعی(اما ضعیف نبود) , بی جواب موندن برخی سوالات داستانی(اینهم به علت ادامه دار بودن داستانه ولی خب بهرحال ابهاماتش جالب نبود)

در کل نمیخوام ایراد الکی بگیرم دو تا نکته که خیلیا ایراد گرفتن یکی بخش QTE ها بود که بنظر من خیلی لذت بخش و قشنگ بود استفاده الکی نشده بود و خیلی لذت بخش کرده بود هم اکشن بازیُ هم مخفیکاریُ.
یکی دیگه ام هوش مصنوعی تا وقتیکه نرمال بود درسته ضعیف بود ولی رو بخش هارد واقعا خیلی جاها سخت شده بود و از هر راهی برای کشتنمون استفاده میکردن پس دلیل نمیبینم ضعف AI رو به عنوان نکته منفی ببینم بیشتر عدم تعادل و بالانس نبودن این بخشُ ضعف میدونم یعنی یه جاهای سخت میشد یه جاهایی آسون.من که مشکل آنچنانی نداشتم با این بخش و به موقع اش بازی برام چالش برانگیز میشد ولی به عنوان یه نکته منفی میدونمش که مطمنم بهتر میشه.
من از بازی خیلی خیلی لذت بردم و ارزششُ‌ داشت و خوشحالم که سال دوم همچین بازی عالی رو تجربه کردم , منتظر ادامه اش تو سال های آینده هستم.

پ.ن:تو این یه مورد واقعا با نمرات منتقدا و میانگین متا موافق نیستم و بنظرم مشکل شخصی پیدا کردن با بازی و یه جور لج بازی بوده یا انتظاراتشون خیلی وحشتناک دیگه بالا بوده.
 
100% در مورده سیستم کاور گیری موافقش. بعضی قسمتها عملا galahad کله صفحه رو پر میکردم و annoying کامل میشد. هیچ حسه طبیعی هم نداره .... فقط بازیباز رو اذیت میکنه. به نظرم بازی نیازی نداره به دو خطه سیاه که به cinematic شدن نزدیک بشه ... امیدوارم این مورد فراگیر نشه اصلا !
ولی اگر مشکله Ai نبود کلا شوتره بازی خیلی نرم و جالب از اب در اومده که جای تشکر داره !! واقعا سیستم شوتر بازی Polish خوردس ولی چندتا مورد فقط بهش ضربه زده
قسمتی که از rocket launcher آستفاده کردیم واقعا عالی بود !

در مورده cutscene ها هم به نظرم من خیلی قسمتهای دوره همون میزه بودن انگاری ( حداقل برای من اینطوری به نظر رسید ) اما به نظرم خیلی قسمتهای هیجان و اوجش زود تموم میشد و اینکه 100% با اینکه در اختیار داستان بودن ولی روایت اصلا جالب نبود. هیچ گونه پیش پرداختی به شخصیتها و روابطشون درست حسابی نشد مخصوصا galahad و ایزی .... بیشتر داشتیم در مورده order و دوره میز و argue هاشون میشنیدیم که به نظرم خیلی کسل کننده بود
اخرای بازی به نسبت از همه قسمتهای بازی زیباتر بود ...
به نظره من R@D اصلا از زمانه بازی به درستی در هیچ نحوی استفاده نکرده.
اگه به روابط گالاهاد و ایزی و کلا شخصیتا با همدیگه ( حتی لافایت هم توی داستان بیشتر جنبه دکوری داره ) بیشتر پرداخت میشد به نظرم داستان خیلی ازین چیزی که هست بهتر میشد .
خود من با کاتسینا مشکلی نداشتم . یعنی کارگردانیشونو دوست داشتم و صداپیشه هام که واقعا کارشونو خوب انجام داده بودن . چیزی که واقعا به نظرم بد بود . چپترهای بدون گیمپلی بود . دو تا کاتسین دور میز نشون میداد میشد یه چپتر :d
 
آخرین ویرایش:
اگه به روابط گالاهاد و ایزی و کلا شخصیتا با همدیگه ( حتی لافایت هم توی داستان بیشتر جنبه دکوری داره ) بیشتر پرداخت میشد به نظرم داستان خیلی ازین چیزی که هست بهتر میشد .
خود من با کاتسینا مشکلی نداشتم . یعنی کارگردانیشونو دوست داشتم و صداپیشه هام که واقعا کارشونو خوب انجام داده بودن . چیزی که واقعا به نظرم بد بود . چپترهای بدون گیمپلی بود . دو تا کاتسین دور میزد نشون میداد میشد یه چپتر :d
صدا پیشگی بازی به نظرم شاهکاره ... واقعا زیبا کار کردن ... قشنگ به شخصیتها جون بخشیدن .
اره .. از نظره کارگردانی هنری و زوایه دوربینها و.... فوق القعاده هست.
 
به گوش باشيد شايد اوردر مجاني اومد واسه اين ماه پلاس :d :))

There's also a good chance that The Order: 1886 may be among the free games for March as it just released on February 20th. Sony has previously let a highly anticipated game enjoy those launch sales for a week or so before bringing it into the fold of free games, and The Order is one of the most anticipated of the season so far.

منبع این خبر کجاست ؟
یادم نمیاد سونی بازیه انحصاری رو بعد از 1 هفته توی پلاس لانچ کرده باشه
احتمالش 0 کامله به نظره من .... قبلا هم شایعه کرده بودن evolve قراره بوده بیاد.

منبع این خبر یه سایت درجه چندمه که نویسندش مثلا اومده بازی های رایگان PS+ ماه مارچ رو پیش بینی کنه ولی مشخصه که موقع نوشتن مطلب در حالت مستی به سر می برده! جدی نگیرید.
 
کودوم کات سین های بازی کسل کننده بودن و پیش برد داستان نداشتن؟! :| تمامی کات سین ها در خدمت داستان بازی بودن!

سیستم کاور گیری هم به نظرم خیلی شیک بود. برای اولین بار که یه سیستم کاور طبیعی رو شاهد بودیم. اینطوری نبود که کاراکترت بره پشت کاور و خودش دیده نشه، عوض کل محیط رو تو بتونی ببینی! به همون مقدار که کاراکترت پشت کاور هست و قایم شده، دوربین هم به موازات اون قایم میشه و بصورت خیلی طبیعی زاویه دید بازیکن رو میاره پایین! تونستم برسونم؟

فردین عزیز من و سینا همین دیشب راجب همین زاویه دوربین بحث داشتیم،

ایرادی که داره رو با یه مثال از نظر خودم میگم،

شما پشت دیوار هستی و آنطرف دیوار یه دشمن در حال حرکت هست که شما میخوای نگاهش کنی و موقعیتش رو بفهمی اما زاویه دوربین زیادی گالاهاد رو نشون میده و اجازه نمیده شما آن طرف رو ببینی. من این مشکل رو بیشتر تو آن بالن هوای دیدم، محیط های خفه و بسته بیشتر باعث میشد این مشکل به چشم بیاد و اذیت میکرد.

البته اینم بگم، ممکن هست حتی مشکل از نوع بازی کردن من باشه. کنترل کردن پلیر رابطه مستقیم با زاویه دوربین داره و خب چند سایت مثل ign هم به این موضوع اشاره کردند.

راجب کات سین ها بگم که با تمام زیبایی هایی که داشت میتونست مقداری مختصر تر باشه، من اگر اشتباه نکنم یه جایی 2 تا چاپتر پشت سر هم کات سین دیدم.

من با اون نقد معروف بازی موافقم که میگفت این بازی شما رو بیشتر در نقش یک تماشاگر قرار میده تا اینکه یک راننده و یا کنترل کننده باشید
 
کسی که میگه دیالوگ و کاتسین بازی کسل کنند هستند قطعا از نظر بنده نمیتونه دیالوگ های بازی رو متوجه بشه..
دیالوگ ها با توجه به بریتانیایی بودن حالات قدیمی داشتن سنگین هستند ..حتی منم که نمره تافلم 95 هست بازم گاهی اوقات لگ میزدم تو دیالوگهای بازی..
در صورت متوجه شدن دلیلی نداره کسی بگه دیالوگ های بازی کسل کنند هستند..
یک سری از دوستان(منظورم کس خاصی نیست) انقدر بخش انلاین بازی ها رو رفتن (بکش برو جلو سکور ببر..) که بازی داستان محور رو خسته کننده میدونند.
 
کسی که میگه دیالوگ و کاتسین بازی کسل کنند هستند قطعا از نظر بنده نمیتونه دیالوگ های بازی رو متوجه بشه..
دیالوگ ها با توجه به بریتانیایی بودن حالات قدیمی داشتن سنگین هستند ..حتی منم که نمره تافلم 95 هست بازم گاهی اوقات لگ میزدم تو دیالوگهای بازی..
در صورت متوجه شدن دلیلی نداره کسی بگه دیالوگ های بازی کسل کنند هستند..
یک سری از دوستان(منظورم کس خاصی نیست) انقدر بخش انلاین بازی ها رو رفتن (بکش برو جلو سکور ببر..) که بازی داستان محور رو خسته کننده میدونند.
اشتباه شما اینه که بازی داستان محور رو بازی میدونین که یه چپترش کلا کات سین باشه

Tlou یه بازی داستان محور بود(مخصوصا DLC)ولی هیچوقت کات سیناش در کنار گیم پلی خسته کننده نمی شدن چون تعادل فوق العاده ای داشتن و خیلی بازیهای دیگه(حتی بازیهای کیج به جز اخری هم تعادل داشتن در این زمینه)

.
 
اشتباه شما اینه که بازی داستان محور رو بازی میدونین که یه چپترش کلا کات سین باشه

Tlou یه بازی داستان محور بود(مخصوصا DLC)ولی هیچوقت کات سیناش در کنار گیم پلی خسته کننده نمی شدن چون تعادل فوق العاده ای داشتن و خیلی بازیهای دیگه(حتی بازیهای کیج به جز اخری هم تعادل داشتن در این زمینه)

.
بازی نکردم و نمیدونم بیس داستان چقدر پتانسیل داره و اصلا جا واسه نسخه ی دوم میزاره یا نه ولی امیدوارم اگه نسخه ی دومی در کار بود یه عنوان شاخ از اب در بیاد.
صحبت از tlou شد :
گفتی مخصوصا dlc فهمیدم که فقط من این حس رو نداشتم که dlc left behind یه چیزی فراتر از خود بازی بود. تک تک دیالوگ های اون 2 تا دختر و احساساتشون و بازی های بچگانشون و فال و جوک و ماسک و ... و اون اهنگ از etta james و رقص معصومانه و در نهایت اتفاقی که کل شادی چند ساعتشون رو بهم زد . به این میگن هنر بازیسازی.بدور از کلیشه.
 
کسی که میگه دیالوگ و کاتسین بازی کسل کنند هستند قطعا از نظر بنده نمیتونه دیالوگ های بازی رو متوجه بشه..
دیالوگ ها با توجه به بریتانیایی بودن حالات قدیمی داشتن سنگین هستند ..حتی منم که نمره تافلم 95 هست بازم گاهی اوقات لگ میزدم تو دیالوگهای بازی..
در صورت متوجه شدن دلیلی نداره کسی بگه دیالوگ های بازی کسل کنند هستند..
یک سری از دوستان(منظورم کس خاصی نیست) انقدر بخش انلاین بازی ها رو رفتن (بکش برو جلو سکور ببر..) که بازی داستان محور رو خسته کننده میدونند.

اسماعیل جان دوستمون HalfLife G مثال خوبی زد . ببین در مورد بحث خسته کننده بودن اگر شما به زبان و عدم درک ارتباطش بدی به نظرم در بحث کار درستی نیست . کلمه Boring چیزی که مطمئن باش در نقدهای سایت ها و کاربران زیاد به چشمت میخوره و اکثریت هم کسانی هستن که خودشون انگلیسی زبانن . من فقط یک مثال از منتقد مشهوری مثل کوین ونورد برات بزنم . من داشتم نقدش میخوندم این جمله به کار برده بود :

Boring is the best word to describe The Order in general

به طور کلی بهترین واژه برای وصف The Order 1886 کلمه "خسته کننده" است .

اینکه حرف کوین ونورد درسته یا نه به نظر هر فردی بر می گرده و اتفاقا به نظر من این جمله بشدت اغراق آمیزه اما از نظر من هر بازی باید تعادل مناسبی بین کات سین ها و گیم پلی بوجود بیاره طوری که گیمر نه احساس کنه میزان کات سین ها طولانی هستش و نه احساس کنه گیم پلی بیش از حد داره تکراری و کش دار میشه . The Last Of Us به نظر من اوج تعالی در زمینه یکپارچگی و تعادل بین کات سین ها و گیم پلی بوجود آورد طوری که به میزان کافی هم در جریان کات سین ها روابط شخصیت ها جلو میرفت و هم از یک گیم پلی قوی بهره می بردیم .

اما در مورد The Order 1886 حقیقتا تجربه چپتر های اولیه در برخی از قسمت ها خسته کننده میشد و به نظرم حالت ایده آل اون چپترهای پایانی بازی بوده که واقعا خیلی به جا و مفید کات سین ها در بین گیم پلی قوی قرار گرفته بودن . حالا بازم تاکید می کنم ممکنه تجربه شما و سایر دوستان از من متفاوت بوده باشه اما اینکه بیایم بدون ذکر مثال بگیم کسایی که بازی خسته کننده میدونن ، اشخاصی هستن که ففط بازیهای بکش برو جلو میخوان در بحث منطقی فکر می کنم درست نباشه .
 
اسماعیل جان دوستمون HalfLife G مثال خوبی زد . ببین در مورد بحث خسته کننده بودن اگر شما به زبان و عدم درک ارتباطش بدی به نظرم در بحث کار درستی نیست . کلمه Boring چیزی که مطمئن باش در نقدهای سایت ها و کاربران زیاد به چشمت میخوره و اکثریت هم کسانی هستن که خودشون انگلیسی زبانن . من فقط یک مثال از منتقد مشهوری مثل کوین ونورد برات بزنم . من داشتم نقدش میخوندم این جمله به کار برده بود :

Boring is the best word to describe The Order in general

به طور کلی بهترین واژه برای وصف The Order 1886 کلمه "خسته کننده" است .

اینکه حرف کوین ونورد درسته یا نه به نظر هر فردی بر می گرده و اتفاقا به نظر من این جمله بشدت اغراق آمیزه اما از نظر من هر بازی باید تعادل مناسبی بین کات سین ها و گیم پلی بوجود بیاره طوری که گیمر نه احساس کنه میزان کات سین ها طولانی هستش و نه احساس کنه گیم پلی بیش از حد داره تکراری و کش دار میشه . The Last Of Us به نظر من اوج تعالی در زمینه یکپارچگی و تعادل بین کات سین ها و گیم پلی بوجود آورد طوری که به میزان کافی هم در جریان کات سین ها روابط شخصیت ها جلو میرفت و هم از یک گیم پلی قوی بهره می بردیم .

اما در مورد The Order 1886 حقیقتا تجربه چپتر های اولیه در برخی از قسمت ها خسته کننده میشد و به نظرم حالت ایده آل اون چپترهای پایانی بازی بوده که واقعا خیلی به جا و مفید کات سین ها در بین گیم پلی قوی قرار گرفته بودن . حالا بازم تاکید می کنم ممکنه تجربه شما و سایر دوستان از من متفاوت بوده باشه اما اینکه بیایم بدون ذکر مثال بگیم کسایی که بازی خسته کننده میدونن ، اشخاصی هستن که ففط بازیهای بکش برو جلو میخوان در بحث منطقی فکر می کنم درست نباشه .
بنده اصلا کاری با بقیه و منتقد ها ندارم..و نظر خودم رو دارم و به هیچ یک از این کلمات (unimaginative ..repetitive...monotonous..dull ..tedious و ...) که در ارتباط با این بازی زده شده اعتقاد ندارم.
بنده با بازی هاای مانند
Heavy Rain ; Beyond ;Metal Gear Solid
زندگی کردم و وقتی میگم زندگی یعنی به معنای واقعی کلمه زندگی کردم..
هدف این ستدیو هم از ابتدا مشخص بوده از نوار بالا پایین تصویر تا صحبت های که حین ساخت بازی میزدند که aim کرده بودند برای یک بازی داستان-سینمایی محور..
متاسفانه این بازی هم مثل اثار استاد بزرگ کیج مورد پسند منتقدها قرار نگرفت..
درضمن بنده منتقدی که این گیم رو با نمره 5 مورد لطفش قرار داده رو اصلا منتقد که هیچ ..... هم حساب نمیکنم چون به صورت کاملا واضح و مشهود نمرش با خصومت شخصیش همراه بوده..
پس بحث منتقد ها به کنار که فلان منتقد گفته بورین هست بازی...
اصلا میگیم کات سین سلیقه ای هست درست؟ اخه اون منتقدی که گفته
Boring is the best word to describe The Order in general
رو من درک نمیکنم ..مرد حسابی میتونی بگی زیاد ولی به کل بازی رو زیر سوال ببری یک حرف و منطق جدا هست..
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or