PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
ایشون هستن :|

DrUckmann's PSN Profile - PSNProfiles.com

از کجا آورده بازی رو؟!!! نصف تروفی ها رو هم گرفته :| فقط هم 2 روز بازی کرده. تروفی هایی که گرفته مربوط به 30 و 31 ژانویه است.


این طرف 1 ماه قبل عرضه بازی , بازی میرسه دستش . ما هم بخاطر قیمت های فضایی 1 ماه بعد عرضه بازی میتونیم بازی کنیم :|
 
این هم نهایتش می‌خواد بشه یک بازی متوسط مثل ۹۰٪ بازی های این صنعت دیگه
درود برشما , دوست عزیز مطمئن باشید مطمئین باشید اون اوجِ اوج نهایتش هم 1886 مثل 90% درصد بازیهای دیگه نمیشه , بحث متا رو که بزاریم کنار حداقل ِ حداقل انچه که تا به الآن از بازی مشخصه داستانیه که از سال 2005 داره روش کار میشه! گرافیکیه که کلا,کلهم اجمعین تمام بازیهای دیگه رو خیلی وحشیانه وارد قوطی میکنه فیزیک تک و بی نظیر بازی رو هم بهش اضافه کنید موسیقی های بسیار بسیار درجه یک و استادانه اییه که نوابغی پشتش هست (( در ادامه همین پست یک نمونش رو واسه دانلود گذشتم )) اسلحه های بشدت خلاقانه نو (( به معنای واقعی کلمه نو )) و فوق العاده قدرتمندیه که نمونش رو در بازیهای دیگه ندیدیم و همچینن مشخص شدن بخش مخفی کاری که روش کار شده و سایر المان های گیم پلی پس قطعا فارغ از بحث متا با یه بازی درجه یک طرفیم ....
و همینطور راجع به این پستتون:
این قضیه داره تقریبا تو تمام موتورهای گرافیکی نسل جدید پیاده میشه.

Fifa 15 و چندتا بازی دیگه مثل SoM هم این قابلیتو داشتن تا الان اما به نظر میاد تکنولوژی به کار رفته در Order از بقیه بهتر.خعلی خوبه :دی
من فکر میکنم با توجه به متن خود خبر و گفته های خود R@D :
Ready at Dawn wanted to revolutionize the physics for cloth and everything moving in the wind for the current generation
منظور انقلاب در نسل حاضره , یعنی انچه در نسل حاضر موجوده رو منقلب کنه و انچه که مسلمه اینه که به نظر نمیاد تکنولوژِی به کار رفته در این زمینه ی بازی از بازیهایی که نام برید بهتر باشه این موضوع کاملا واضحه و اصلا قابل مقایسه نیست!که البته کافیه به جیف هایی که در ادامه این پست گذشتم دقت کنید تا ببینید به کل زده فیزیک باد و لباس رو سوپر منقلب کرده :دی
موفق باشید دوست عزیزم اینهاهم فقط نظر بنده بود...

بگذریم بریم که د اشته باشیم The Order 1886 - Story Trailer Music بازی رو که الحق و والانصاف شاهکاره:

دانلود6 مگابایت


من تاحالا پشتشو ندیده بودم میشه گیگشو تشخیص داد آیا؟!(اون پنجاه گیگ چیه داستانش مال همه بازیها مینویسه؟))

00edkt1mvl3k.jpg


این 2 تا جیف و فقط همینطوری رو ریپیت هِی ببینید:دی
این همون شلیک شاتگانس که میزنه طرفو میپکونه منتهی تو این جیف ریز و بمش پیداس روانی کنندس جزئیات 7 مگابایته لینکشو میزارم:

http://s6.uplod.ir/i/00524/05x1tuq60u7s.gif

این یکی هم که پدَسَگ باورنکردنیه :
9o921o417fm2.gif

همه رو ول کن حرکت لباسم ول کن این موهاش چه بادی مخیوره لامصب:-o:x
 
آخرین ویرایش:
این 2 تا جیف و فقط همینطوری رو ریپیت هِی ببینید:دی
این همون شلیک شاتگانس که میزنه طرفو میپکونه منتهی تو این جیف ریز و بمش پیداس روانی کنندس جزئیات 7 مگابایته لینکشو میزارم:

http://s6.uplod.ir/i/00524/05x1tuq60u7s.gif

اینکی هم که پدَسَگ باورنکردنیه :
9o921o417fm2.gif

همه رو ول کن حرکت لباسم ول کن این موهاش چه بادی مخیوره لامصب:-o:x

دهنشو سرویس این دیگه چیه
رسما میشه گفت تنها بازیه که یارای رقابت یا توان نزدیکی به آنچارتد رو داره
خیلی خوبه لامصگ
در کل راضیم ازش اولین بازی انقلابی نسل 8
 
حقیقتا بازی بدی نیست و برای من یکی تجربش خیلی جذابیت داره.قطعا نمیشه مثل یک انحصاری درجه یک ازش انتظار داشت ولی خوب نسبت به اون دیده اولیه که بهش بوده خیلی فراتر رفته.
از همه بیشتر با تمام حرف ها و تعریف ها از بازی دوست دارم خیلی خوشت ساخت در اومده باشه نمیدونم چه جوری بگم مثلا مثل بتمن یا پورتال یه چیزی که وقتی بازی رو شروع کنیم دوست نداشته باشیم زود تموم شه یا بخوایم به زور ازش لذت ببریم.
تجربه ثابت کرده این موارد با داشتن گرافیک خارقالعاده بدست نمیاد.
 
ای کاش نظیر اتفاقی که دیروز برای BloodBorn افتاد و 15 دقیقه ابتداییش توسط IGN منتشر شد برای این بازی هم می افتاد :(
البته با توجه به زمان کمی که به انتشار The Order 1886 مونده بعید میدونم همچین چیزی اتفاق بیفته ولی ای کاش می افتاد [-o<
نظر شخصیم اینه تو همون 15 دقیقه اول بازی هم میشه خیالمون از جانب بعضی چیزا راحت بشه نظیر هوش مصنوعی و چند تا ایراد دیگه که بعضی ها به بازی میگیرن ;;)
هر چند فاکتوری مثل هوش مصنوعی رو باید در مجموع راجبش نظر داد ولی همون 15 دقیقه اول برای ما بسه :bighug:
بقیش پیشکش منتقدا ... 8->
 
اگه اینجوری بشه که عالیه، این سیستم مکس پین یکی از بهترین سیستم های پیاده شده بود!!
به نظرم نقطه تکامل شوترهای سوم شخص مکس پین ۳ بود، اگه ذره ای در حد اون بشه واسه من کافیه!
Gun play و feedback تفنگها توی مکس پین 3 همچنان به نظرم از تمام بازی های سوم شخص جلو تره و از لحاظ مکانیزمی هیچ بازی بهش نرسیده ولی اون کاتسین های ریل تایم که هر چند دقیقه گیم پلی رو قطع می کرد هم ضرب آهنگ رو از بین برد و هم replayability بازی رو. امیدوارم تیم مارکتینگ سونی بد بوده باشه تو نمایش ها تا اینکه این بازی اینجوری باشه
 
یعنی کاری که R@D داره میکنه با انتشار این تریلرهای اخیر اونم در فاصله 1 ماه مونده به انتشار بازی کاملا معلومه که با هدف خون کردم دل طرفداران انجام میگیره ~x(
لامصب تو این تریلر Real London که امروز منتظر شد ، جوری برگ درخت میریزه رو زمین و باد رو زمین حرکتش میده انگار داری تریلر فیلم سینمایی محصول 2015 میبینی نه تریلر یه بازی :((
همیشه با خودم میگفتم آینده دنیای گرافیک در نسل هشتم بازیها همیشه در دستان Naughty Dog خواهد بود اما با این تریلرها کاملا به یقین رسیدم که R@D واقعا شایستگی اینو داره که پرچم دار گرافیک نسل 8 باشه ^:)^
100 البته کم لطفیه این وسط قدرت Ps4 رو در نظر نگیریم . الحق که برازنده همچین کنسولی باید همچین بازی شاخی باشه حداقل از نظر گرافیکی بقیه محاسن جای خود دارد ... :bighug:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or