PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
[FONT=&amp]سلام دوستان[/FONT]​
[FONT=&amp]همینطور که می دونین یکی از چیزایی که توی [/FONT]The Order:1886 [FONT=&amp] خیلی روش مانور داده شده تا بحال داستان بازی هست.[/FONT]​
[FONT=&amp]حالا من یسری تحقیقاتی انجام دادم در این مورد و یسری حدسیات و گمانه زنی هایی در این مورد دارم دوست داشتم [/FONT]share [FONT=&amp] کنم باهاتون و نظراتتون رو بدونم[/FONT]​
[FONT=&amp]بنظرم من محوریت داستان داره روی فرضیه ی تکامل داروین و قانون انتخاب طبیعی می چرخه.[/FONT]​
[FONT=&amp]در واقع [/FONT]half breeds[FONT=&amp] گونه ی تکامل یافته ی انسان ها هستند و کم کم در حال از بین بردن انسان ها هستند و دارن نسل انسان هارو منقرض می کنن[/FONT] [FONT=&amp]توی کوتیشن اول تریلر گیمزکام هم یه اشاراتی به این موضوع شده بود[/FONT]​
viiafs90v19ejius55mg.png


[FONT=&amp]علاوه بر این تریلر ، توی تریلر [/FONT]E3 2013[FONT=&amp] توی منولوگ گالاهاد یه اشاره ی کوچیکی به همین قضیه شد.[/FONT]​
“The Wall dividing life from death… It is so thin… It protect us so few… but for so Few such terrible strength do we possess”​
[FONT=&amp]توی جمله ی بالا حرف گالاهاد می تونه خیلی کلی و درباره ی [/FONT]​
[FONT=&amp]و مهم ترین سر نخی که داره به قضیه ی تکامل و انتخاب داروین اشاره می کنه خود لوگوی [/FONT]The Order[FONT=&amp] هست[/FONT]​
[FONT=&amp]این لوگو تغییر و تکامل یافته ی یه نشان قدیمی هست به اسم [/FONT] Ouroboros[FONT=&amp]این نشانه ی باستانی نمادی از فناناپذیری یا خلقت از نو هستش.اینم یه لینکبرای اطلاعات بیشتر در مورد این نماد[/FONT]
[FONT=&amp]در واقع به نظر من این نماد اردر داره هدف این گروه رو به ما نشون میده بازگردوندن انسان به چرخه ی طبیعت و جلوگیری از انقراض اونها.[/FONT]​
 
سلام دوستان
همینطور که می دونین یکی از چیزایی که توی The Order:1886 خیلی روش مانور داده شده تا بحال داستان بازی هست.
حالا من یسری تحقیقاتی انجام دادم در این مورد و یسری حدسیات و گمانه زنی هایی در این مورد دارم دوست داشتم share کنم باهاتون و نظراتتون رو بدونم
بنظرم من محوریت داستان داره روی فرضیه ی تکامل داروین و قانون انتخاب طبیعی می چرخه.
در واقع half breeds گونه ی تکامل یافته ی انسان ها هستند و کم کم در حال از بین بردن انسان ها هستند و دارن نسل انسان هارو منقرض می کنن توی کوتیشن اول تریلر گیمزکام هم یه اشاراتی به این موضوع شده بود
viiafs90v19ejius55mg.png



علاوه بر این تریلر ، توی تریلر E3 2013 توی منولوگ گالاهاد یه اشاره ی کوچیکی به همین قضیه شد.
“The Wall dividing life from death… It is so thin… It protect us so few… but for so Few such terrible strength do we possess”
توی جمله ی بالا حرف گالاهاد می تونه خیلی کلی و درباره ی
و مهم ترین سر نخی که داره به قضیه ی تکامل و انتخاب داروین اشاره می کنه خود لوگوی The Order هست
این لوگو تغییر و تکامل یافته ی یه نشان قدیمی هست به اسم Ouroborosاین نشانه ی باستانی نمادی از فناناپذیری یا خلقت از نو هستش.اینم یه لینکبرای اطلاعات بیشتر در مورد این نماد

Ouroboros - Wikipedia, the free encyclopedia
در واقع به نظر من این نماد اردر داره هدف این گروه رو به ما نشون میده بازگردوندن انسان به چرخه ی طبیعت و جلوگیری از انقراض اونها.​
والا من خیلی از زیست شناسی و اینا سر در نمیارم ولی فکر میکنم قانون انتخاب طبیعی درباره این بود که توی طبیعت هر موجودی که نتونه خودش رو پا به پای طبیعت بکشونه از بین میره و این از بین رفتن هم معمولا توسط موجودات دیگه یا اتفاقات طبیعی مثل اتشفشان و شهاب سنگ و..... اتفاق میوفته حالا ربط این قضیه به بازی اینه که اگه بخوایم از دید قانون انتخاب طبیعت به مسئله نگاه کنیم به این نتیجه میرسیم که انسان ها در سال 1886 که انقلاب صنعتی هم بوده اگه اشتباه نکنم نتونستن هم پای طبیعت باشن یا یک جورایی برای بقا بجنگن و اونقدی پیشرفته نبودن که بخوان در مقابل طبیعت از خودشون مقاومت نشون بدن که به نظرم اشتباهه به دو دلیل اولا اینکه این موجودات حالا HALF BREED ها یا گرگ نما ها یا هر چی که توی این بازی به عنوان دشمن تلقی میشن وجود خارجی نداشتن و دوم اینکه انسان ها کاملا پیشرفته بودن حداقل در حدی که بتونن با خطراتی که ممکنه از طرف طبیعت باشه دست و پنجه نرم کنن و شاید هم برعکس HALF BREED ها رو به انقراض باشن !
حالا با توجه به اینکه این موجودات در دنیای واقعی (نه تو بازی) وجود نداشتن میشه گفت این مسئله خیلی ربطی به قانون انتخاب طبیعی نداره و دایالوگ ها هم درباره اینه که از نسل انسان حفاظت کنن و اگر چه میشه نتیجه گرفت که درباره بقا انسان هاست ولی خیلی ربطی به قانون انتخاب طبیعی نداره چون اگه اینجور بود این گروه علاوه بر این موجودات باید انقلااب صنعتی هم دست و پنجه نرم میکردن
درباره نماد بازی هم بگم راستش من شباهتی با نماد OURBOROS احساس نکردم
 
5453_the-order-1886-prev.png


نگاه کنین... بالا ی لوگو یک ماره که داره ته خودشو میخوره... مثل نماد ourboros!
تازه دو طرف لوگو هم هف برید هایی ان که میتونه تکمیل کننده حرف اون دوستمون باشه!
بهر حال به نظر این لوگو خیلیییییییی حرف واسه گفتن داره!
 
5453_the-order-1886-prev.png


نگاه کنین... بالا ی لوگو یک ماره که داره ته خودشو میخوره... مثل نماد ourboros!
تازه دو طرف لوگو هم هف برید هایی ان که میتونه تکمیل کننده حرف اون دوستمون باشه!
بهر حال به نظر این لوگو خیلیییییییی حرف واسه گفتن داره!
اره راست میگی منم الان متوجهش شدم :-"
9cozm8h4e37oz9vt9vv6.png

اگ این لوگو رو در این زاویه ببینیم به نظرم اون هف بریدی که شما میگی یکمی شبیه پای اونیه که توی تریلر به گالاهاد حمله میکنه :دی
ولی به نظرم هنوزم نمیتونیم به قانون انتخاب طبیعی ربطش بدیم :-"
 
والا من خیلی از زیست شناسی و اینا سر در نمیارم ولی فکر میکنم قانون انتخاب طبیعی درباره این بود که توی طبیعت هر موجودی که نتونه خودش رو پا به پای طبیعت بکشونه از بین میره و این از بین رفتن هم معمولا توسط موجودات دیگه یا اتفاقات طبیعی مثل اتشفشان و شهاب سنگ و..... اتفاق میوفته حالا ربط این قضیه به بازی اینه که اگه بخوایم از دید قانون انتخاب طبیعت به مسئله نگاه کنیم به این نتیجه میرسیم که انسان ها در سال 1886 که انقلاب صنعتی هم بوده اگه اشتباه نکنم نتونستن هم پای طبیعت باشن یا یک جورایی برای بقا بجنگن و اونقدی پیشرفته نبودن که بخوان در مقابل طبیعت از خودشون مقاومت نشون بدن که به نظرم اشتباهه به دو دلیل اولا اینکه این موجودات حالا HALF BREED ها یا گرگ نما ها یا هر چی که توی این بازی به عنوان دشمن تلقی میشن وجود خارجی نداشتن و دوم اینکه انسان ها کاملا پیشرفته بودن حداقل در حدی که بتونن با خطراتی که ممکنه از طرف طبیعت باشه دست و پنجه نرم کنن و شاید هم برعکس HALF BREED ها رو به انقراض باشن !
حالا با توجه به اینکه این موجودات در دنیای واقعی (نه تو بازی) وجود نداشتن میشه گفت این مسئله خیلی ربطی به قانون انتخاب طبیعی نداره و دایالوگ ها هم درباره اینه که از نسل انسان حفاظت کنن و اگر چه میشه نتیجه گرفت که درباره بقا انسان هاست ولی خیلی ربطی به قانون انتخاب طبیعی نداره چون اگه اینجور بود این گروه علاوه بر این موجودات باید انقلااب صنعتی هم دست و پنجه نرم میکردن
درباره نماد بازی هم بگم راستش من شباهتی با نماد OURBOROS احساس نکردم
بله دوست گلم half breeds خیلی قبل از 1886 وجود داشتن و آرتور میاد و یه جمعی از شوالیه ها رو گرد هم میاره تا با این موجودات مقابله کنن(توجه این موجودات طبق گفته ی Ru کلاس های مختلف دارن و ممکنه شمایل زیاد تری رو ازشون ببینیم...)
بعد از انقلاب صنعتی شوالیه ها این فرصت رو پیدا می کنن که تجعیزات و اسله هایی برای مقابله با این موجودات بسازن...
این حرفایی هست که ثابت شده هست اون بالایی هارو من اضافه کردم و فقط حدس و گمان هست...
نگاه کنین... بالا ی لوگو یک ماره که داره ته خودشو میخوره... مثل نماد ourboros!
تازه دو طرف لوگو هم هف برید هایی ان که میتونه تکمیل کننده حرف اون دوستمون باشه!
بهر حال به نظر این لوگو خیلیییییییی حرف واسه گفتن داره!
دقیقا بحث منم همینه این نماد هم همون ouroboros هست...
dtbckad3ffhsy8m4i6py.png

البته این امکانم هست که این نماد یه ربطایی به black water داشته باشه و نه انتخاب طبیعی...
 
آخرین ویرایش:
بله دوست گلم half breeds خیلی قبل از 1886 وجود داشتن و آرتور میاد و یه جمعی از شوالیه ها رو گرد هم میاره تا با این موجودات مقابله کنن(توجه این موجودات طبق گفته ی Ru کلاس های مختلف دارن و ممکنه شمایل زیاد تری رو ازشون ببینیم...)
بعد از انقلاب صنعتی شوالیه ها این فرصت رو پیدا می کنن که تجعیزات و اسله هایی برای مقابله با این موجودات بسازن...
این حرفایی هست که ثابت شده هست اون بالایی هارو من اضافه کردم و فقط حدس و گمان هست...

دقیقا بحث منم همینه این نماد هم همون ouroboros هست...
dtbckad3ffhsy8m4i6py.png

البته این امکانم هست که این نماد یه ربطایی به black water داشته باشه و نه انتخاب طبیعی...
الان سوالی که واسم ایجاد شده اینه که هف برید چی هست اصلا ؟:دی
 
الان سوالی که واسم ایجاد شده اینه که هف برید چی هست اصلا ؟:دی
half breeds ها در واقع انسان های تکامل نیافته ای هستن که نصفه گرگ و انسان هستن. البته توی نسل حاضر معمولا از کلمه "لایکن" برای به کار بردن اونا استفاده میشه. طبق گفته ی کارگردان بازی هم یکی از اصلی ترین enemy های موجود توی بازی همین به اصطلاح half breeds هستن که نوع مختلفی دارن ( داخل بازی )
اینم یک نمای خوشگل از یک half breeds .:d
 
دوستان در مورد معنی دقیق نماد Ouroboros یکم دچار اشتباه شدن.

Ouroboros یک نماد خیلی کهن هست. یه ماره که دور یک حلقه میچرخه و خودش رو میخوره و اصولا گفته میشه که نماد تناسخ و تولد دوباره هست. اما مثلا همین نماد توی فرهنگ آزتک ها نماد زمان هست. یا توی فرهنگ و تمدن مصری یکی از نمادهای خدای خورشید، را، هست.

اما معنی اصلی Ouroboros توی قرن پیش کشف شد. بیشترین ارتباطش هم توی علم کیمیاگری هست. کارل یونگ کسی بود که معنی دقیق Ouroboros رو کشف کرد و توی کتاب "روانشناسی و کیمیاگری" هم حسابی در موردش توضیح داده. Ouroboros که مهر کیمیاگرهایی عین پاراسلس هم بوده به گفته یونگ یکی از اولین "آرک تایپ" ها و یک ماندالا هست. نماد حل شدن توی "ماده فلسفی" هست. حالا اینکه از نظر کیمیاگرها ماده فلسفی یا همون اکسیر (که از سنگ فلاسفه ساخته میشه) هست یا اینکه به تعبیر یونگ نمادی از کشف ناخودآکاه بحثش یه چیز دیگس اما در کل اشاره مستقیم به کیمیاگری و اکسیر یا همون ماده فلسفی داره.

به نظر من این نماد ارتباط مستقیمی با آب سیاه و کلا مقوله کیمیاگری داره نه نظریه تکامل داروین. شرط هم میبندم!:دی
 
دوستان در مورد معنی دقیق نماد Ouroboros یکم دچار اشتباه شدن.

Ouroboros یک نماد خیلی کهن هست. یه ماره که دور یک حلقه میچرخه و خودش رو میخوره و اصولا گفته میشه که نماد تناسخ و تولد دوباره هست. اما مثلا همین نماد توی فرهنگ آزتک ها نماد زمان هست. یا توی فرهنگ و تمدن مصری یکی از نمادهای خدای خورشید، را، هست.

اما معنی اصلی Ouroboros توی قرن پیش کشف شد. بیشترین ارتباطش هم توی علم کیمیاگری هست. کارل یونگ کسی بود که معنی دقیق Ouroboros رو کشف کرد و توی کتاب "روانشناسی و کیمیاگری" هم حسابی در موردش توضیح داده. Ouroboros که مهر کیمیاگرهایی عین پاراسلس هم بوده به گفته یونگ یکی از اولین "آرک تایپ" ها و یک ماندالا هست. نماد حل شدن توی "ماده فلسفی" هست. حالا اینکه از نظر کیمیاگرها ماده فلسفی یا همون اکسیر (که از سنگ فلاسفه ساخته میشه) هست یا اینکه به تعبیر یونگ نمادی از کشف ناخودآکاه بحثش یه چیز دیگس اما در کل اشاره مستقیم به کیمیاگری و اکسیر یا همون ماده فلسفی داره.

به نظر من این نماد ارتباط مستقیمی با آب سیاه و کلا مقوله کیمیاگری داره نه نظریه تکامل داروین. شرط هم میبندم!:دی
حالا ربطش به بازی چیه ؟ :-/ :دی
 
دوستان در مورد معنی دقیق نماد Ouroboros یکم دچار اشتباه شدن.

Ouroboros یک نماد خیلی کهن هست. یه ماره که دور یک حلقه میچرخه و خودش رو میخوره و اصولا گفته میشه که نماد تناسخ و تولد دوباره هست. اما مثلا همین نماد توی فرهنگ آزتک ها نماد زمان هست. یا توی فرهنگ و تمدن مصری یکی از نمادهای خدای خورشید، را، هست.

اما معنی اصلی Ouroboros توی قرن پیش کشف شد. بیشترین ارتباطش هم توی علم کیمیاگری هست. کارل یونگ کسی بود که معنی دقیق Ouroboros رو کشف کرد و توی کتاب "روانشناسی و کیمیاگری" هم حسابی در موردش توضیح داده. Ouroboros که مهر کیمیاگرهایی عین پاراسلس هم بوده به گفته یونگ یکی از اولین "آرک تایپ" ها و یک ماندالا هست. نماد حل شدن توی "ماده فلسفی" هست. حالا اینکه از نظر کیمیاگرها ماده فلسفی یا همون اکسیر (که از سنگ فلاسفه ساخته میشه) هست یا اینکه به تعبیر یونگ نمادی از کشف ناخودآکاه بحثش یه چیز دیگس اما در کل اشاره مستقیم به کیمیاگری و اکسیر یا همون ماده فلسفی داره.

به نظر من این نماد ارتباط مستقیمی با آب سیاه و کلا مقوله کیمیاگری داره نه نظریه تکامل داروین. شرط هم میبندم!:biggrin1:
یکم بالاتر هم گفتم که ممکنه رفرنس باشه به آب سیاه چون توی تریلر سینماتیک بازی(تریلر فوریه منظورم هست) این نمادو وسط آب سیاه نشون میداد ولی RU توی مصاحبه با Gametrailers خیلی روی این قضیه ی نماد گرایی داخل بازی تاکید داشت پس ممکنه این نماد چندین معنا داشته باشه همونطور که گفت گرفیتی های روی دیوار رو میبینین می خونین یه نتیجه ای میگیرین ولی ممکنه یه نکته ای ورای اون بهش اشاره شده باشه پس این نمادم می تونه چند معنایی باشه توی اردر.

half breeds ها در واقع انسان های تکامل نیافته ای هستن که نصفه گرگ و انسان هستن. البته توی نسل حاضر معمولا از کلمه "لایکن" برای به کار بردن اونا استفاده میشه. طبق گفته ی کارگردان بازی هم یکی از اصلی ترین enemy های موجود توی بازی همین به اصطلاح half breeds هستن که نوع مختلفی دارن ( داخل بازی )
اینم یک نمای خوشگل از یک half breeds .:d
ممنون امیر بابت توضیح فرق اساسی Lycans با warewolf یا همون گرگینه ها اینه که گرگینه ها تبدیل شدنشون با نور ماه هست ولی Lycanها تبدیل شدنشون بدست خودشون هست...
و خوب اینطوری که معلومه مودهای مختلفی از گرگینه ها توی بازی وجود داره...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or