PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
pax 2014 the order 1866
+
The Order is a gorgeous video game
The characters, setting, and lighting effects are all top-notch
The world is an interesting and unique setting
The idea of a game combining werewolves and Nikola Tesla is fantastic
The voice work was great
genuinely transitioned from a cinematic into gameplay
ــ

gameplay
گفته با توجـه به تریلر E3 امیدوار هستمـ کـه این دمـو نمونـه خروار نباشه .
:-s
 
^^^

تو مقاله ای که IGN نوشته در مورد سیستم کاور گیری بازی گفته که قطعا موقع بازی کردن احساس می کنید شبیه سیستم Gears of war هست.

The sticky-cover system definitely feels like Gears of War


همونطور که همه میدونیم، اسلحه اصلی نسخه دمو (Thermite Rifle) بود که مواد منفجره شعله ور پرتاب میکرد، طرف از این مواد منجره مشتعل و پرتاب کردن اون به سمت هدف خوشش اومده اما گفته که هرگز آتش گرفتن و شعله ور شدن این مواد اون افکت و اثرِ مورد نظر رو نداشته !

My main weapon in the demo was a machine gun that also fired off explosive-flares. I loved the small detail of how the flare would corkscrew through the air on its way to my target, but igniting the explosive never gave me the desired effect



certain explosions would cause structural damage while others seemed to just be bursts of light.

در ادامه گفته که وقتی برای اولین بار توجه کرده(اولین لحظه بدون درگیری دمو) یک دفعه از مقدار نزدیکی دوربین(third-person یا سوم شخص) پشت character شوکه شده!

The first quiet moment of the demo, I was immediately shocked by how close the third-person camera remained behind my character
 
آخرین ویرایش:
^ البته یک ایراد بزرگ به این هندز آن ها وارد هست و اون اینکه این دمـو همونیـه که تو E3 و GC دادن ملت بازی کنن هزار تا نمایشگاه دیگه هم این دمو را بذارن واکنش ها همین می مونـه . :d
 
^ البته یک ایراد بزرگ به این هندز آن ها وارد هست و اون اینکه این دمـو همونیـه که تو E3 و GC دادن ملت بازی کنن هزار تا نمایشگاه دیگه هم این دمو را بذارن واکنش ها همین می مونـه . :d

موافقم، بیلد اون دمو خیلی قدیمی هست و برای مدت های پیشه حتی قبل از E3 ! با توجه به آخرین نمایشی که بازی داشت(Gamescom) واقعا Gunplay بازی خیلی پیشرفت کرده بود و داینامیک تر شده بود. در کل من ترجیح میدم تا زمان عرضه بازی صبر کرد و بعد قضاوت نهایی رو انجام داد:d
 
^ جمعه 1 اسفند 1393 :yes: :d

world on fire
In fact, during one point of the demo
a seamless transition between cinematic and gameplay was made
to the point that the producer actually told us that it was time to start playing
^ هنوز این مشکل حل نشده :lol: :d
The game boasts some truly impressive visuals
with a fine polish spread over the shambled town
as well as in character
animations
and details
 
آخرین ویرایش:
خیلی وقته با خودم کلنجار می رم همچن پستی بدم یا نه! از یک طرف نمی خوام انرژی منفی بریزم تو تاپیک، از یک طرفم فکر می کنم اگر نگم بعدا عذاب وجدان می گیرم! :دی:|

برم سر اصل مطلب! متاسفانه پیش نمایش های بازی اصلا مثبت نیست. هر چقدر از گرفیک CG مانند و ایده بازی تعریف می کنن، از گیم پلی خیلی راضی نیستن. برای مثال IGN در رابطه با دمو PAX یک مقاله نوشته و به نکات منفی مثل کاربرد اسلحه ها و زاویه دوربین اشاره کرده. (IGNـی که به نسبت سخت گیر نیست) قبل تر هم مقاله های مربوط به E3 خیلی مثبت نبود.
به نظرم با این که وقت زیادی تا عرضه مونده، ممکنه این مشکلات رفع نشه. در نتیجه من ترجیح می دم دوباره تاخیر بخوره ولی بدون نقص عرضه بشه.
پتانسیل فوق العاده بالایی برای تبدیل شدن به یک فرانچایز فوق العاده رو داره. حتی اگر نسخه اول اون قدر که باید، نتونه خوب ظاهر بشه، مطمئنا نسخه بعدی اون چیزی که باید بشه، می شه.

خلاصه منظورم این هست که انتظارات رو خیلی بالا نبرین که... :دی مگر این که R@D سورپرایزمون کنه و یک Order کامل تر تحویل منتقدا بده.
 
^^^ به هر حال R@D یه استودیوی جمع و جوره که اوج کارش تا الان کنسول دستی بوده نباید انتظار سانتا و ناتی ازش داشت :دی همین نصف جاو دراپینگ گرافیکی بازی هم از معجزات سانتا مونیکاس نه خودشون به تنهایی :دی
 
خیلی پیش نمایشای بازی و واکنش منتقدا جالب بوده برام ینی دقیقا تموم اون چیزایی که قبلا از پیش نمایشا گفته بودمو منتقدا دارن تایید میکنن زاویه ی دوربین که خیلی بده شوتینگ بازی طراحی مرحله ها و...که از همون اولین نمایشای بازی ملوم بود ایراد دارن اما خوب...
کلا اوردر میتونه ایپی خوبی بشه برا سونی اما از نسخه ی اولش اصلا نباید انتظار یه انچارتد یک دیگه داشت
 
خیلی وقته با خودم کلنجار می رم همچن پستی بدم یا نه! از یک طرف نمی خوام انرژی منفی بریزم تو تاپیک، از یک طرفم فکر می کنم اگر نگم بعدا عذاب وجدان می گیرم! :دی:|

برم سر اصل مطلب! متاسفانه پیش نمایش های بازی اصلا مثبت نیست. هر چقدر از گرفیک CG مانند و ایده بازی تعریف می کنن، از گیم پلی خیلی راضی نیستن. برای مثال IGN در رابطه با دمو PAX یک مقاله نوشته و به نکات منفی مثل کاربرد اسلحه ها و زاویه دوربین اشاره کرده. (IGNـی که به نسبت سخت گیر نیست) قبل تر هم مقاله های مربوط به E3 خیلی مثبت نبود.
به نظرم با این که وقت زیادی تا عرضه مونده، ممکنه این مشکلات رفع نشه. در نتیجه من ترجیح می دم دوباره تاخیر بخوره ولی بدون نقص عرضه بشه.
پتانسیل فوق العاده بالایی برای تبدیل شدن به یک فرانچایز فوق العاده رو داره. حتی اگر نسخه اول اون قدر که باید، نتونه خوب ظاهر بشه، مطمئنا نسخه بعدی اون چیزی که باید بشه، می شه.

خلاصه منظورم این هست که انتظارات رو خیلی بالا نبرین که... :دی مگر این که R@D سورپرایزمون کنه و یک Order کامل تر تحویل منتقدا بده.

مبحث و هدف و سوژه ی پیش نمایش ها و hands on ها همین المان گیم پلی بازی و بیس بازی (کاورگیری) بوده و بشخصه این رو یک پرابلم به چشم نمیبینم بلکه به عنوان تلفیق و مخلوطی از صحنه های سینماتیک و گیم پلی یاد میکنم و عزیز مطمئن باش این مشکل یا بهتره بگم "خلاقیت" یا "نواوری" تا زمان انتشار بازی هم دستخوش تغییرات زیادی نمیشه و فقط باید شاهد تغییرات جزئی بود و هدف بازی همونطور که r@d و همینطور ru و dana اظهار کردند روایت داستان (استوری تلینگ) به بهترین شکل ممکن و القای اون به زیبایی هر چه تمام تر هستش و یه تجربه ی فیلمیک و سینگل ناب (ممکنه لذت تجربه ی یه سینگل ناب تو این نسل به دهه ها ختم بشه پس...) و در کل اوردر قصد داره یه cg gameplay رو به نمایش بذاره همراه با تم و اتمسفری سنگین و گرافیکی cg مانند و داستانی غنی(زمان ویکتورین,سودای انقلاب صنعتی لندن,گرگینه ها و half-breed ها,تئوری شوالیه ها,استفاده از مخترعان و بزرگان تاریخ در بطن داستان (تسلا)وووو...! و صد البته به همراه یه شوتینگ نه چندان انقلابی که میشه امروزه و تو این صنعت مهم ترین رکن یه عنوان ازش یاد کرد(گیم پلی)!
ign هم دموی E3 رو تجربه کرده و تعریف و تمجید هم کرده:d
انقدر هم سخت نگیرین R@d اولین تجربش روی کنسول های خانگی هستش و این کوچ میتونه اوایل یه کم سخت باشه ولی ایده هاش و نواوری هاش درحال حاضر انقلابی هستش(البته نمیشه از سوابق اعضای استدیو گذشت(تشکلی از بلیزارد و ناتی) و یکی از امید های پشت بازی "نظارت سانتا مونیکا":d
""A war without end requires a soldier without end""
 
Some may think the London Tube is a safe place to avoid the dangers of the streets...

"ممکن است عده ای فکر کنند مترو لندن مکانی امن برای دوری کردن از خطرات خیابان هاست ....":-s

oi9s69ftt3xlmfw4kabs.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or