Nintendo The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

195788

195789

ناشر: Nintendo
سازنده: Nintendo EPD
سبک: Action Adventure
تاریخ عرضه: 16 جولای 2021
پلتفرم ها: Switch



میگن هر افسانه طول و درازداری از یه جایی شروع میشه. برای افسانه ای به عظمت افسانه زلدا که 35 ساله پرقدرت تو کل تاریخ گیمینگ، لحظه لحظه اش حضورش گرمابخش سبک اکشن ادونچر بوده هم همچین قاعده ای ثابته. این شروع برای این فرنچایز Skyward Sword ـه. بازی ای که از لحاظ تایم لاین به سراغ ابتدایی ترین داستان لینک و زلدا میره.
داستانی که بالای ابرها شروع میشه، تو سرزمینی که هنوز با هایریولی که امروز می شناسیم فرق های اساسی داره.
داستانی که روایت خلق یکی از سلاح های نمادین دنیای ویدیو گیم، ریشه کن شیاطین، Master Sword رو بازگو می کنه
روایت شمشیری رو به آسمان

نسخه HD بازی روی سوییچ شامل بهبودهای زیر میشه
  • تکسچرهای با کیفیت تر و رزولوشن 1080p
  • 60 FPS
  • کنترل های هماهنگ با موشن کنترل جویکان
  • و برای اولین بار قابلیت بازی کردن بدون احتیاج به موشن کنترل
  • کاهش به شدت زیاد دیالوگ ها و کات سین های اجباری
  • امکان اسکیپ کردن کات سین ها و عبور سریعتر از تکست باکس ها
  • کاهش دخالت Fi در روند گیم پلی بازی

جویکان های مناسبتی که همزمان به عرضه بازی میان بیرون

Screenshot_12.jpg
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
این بازی روشی نداره که برای چرخوندن دوربینش مشابه وی مجبور نباشه دکمه l نگه داری؟ پورتش منو یاد پورت نینجا گیدن pc می ندازه

تو حالت موشن کنترل همچین چیزی احتیاج نیست...

البته که نمیتونستن واسه حالت دستی کاری کنن چون دکمه ها پره جاش، ولی میتونستن یه کنن بشه Toggle کرد بین این که نگه داشتن دکمه L واسه دوربین الزامی باشه یا کنترل شمشیر. اون جوری خیلی بهتر میشد
 

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,238
تو حالت موشن کنترل همچین چیزی احتیاج نیست...

البته که نمیتونستن واسه حالت دستی کاری کنن چون دکمه ها پره جاش، ولی میتونستن یه کنن بشه Toggle کرد بین این که نگه داشتن دکمه L واسه دوربین الزامی باشه یا کنترل شمشیر. اون جوری خیلی بهتر میشد
کلا باید چرخش دوربین می ذاشتن با انالوگ دوم بعد جایی که برای شمشیر یا هر چی لازم داشت دکمه رو نگه می داشتیم من حالت موشن هم می زنم بازم باید نگه داشت
 
  • Like
Reactions: reza8 and Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
کلا باید چرخش دوربین می ذاشتن با انالوگ دوم بعد جایی که برای شمشیر یا هر چی لازم داشت دکمه رو نگه می داشتیم من حالت موشن هم می زنم بازم باید نگه داشت

نه حالت موشن دکمه نباید نگه داری. واسه من این جوری نیست
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,643
بازی فوق العاده اس از طراحی هنری تا sword attack ارضا کنندش. تنها زلدایی که بازی نکردم و سال ها دوست داشتم بازی کنم.حتی پارسال wii گرفتم ولی متاسفانه m plus گیرم نیومد و فروختمش.۲ ساعته شروعش کردم بعد پایان REVIL 8. بعد یه بازی horror بدجور میچسبه.آرامش خوبی داره.8->
 

reza8

کاربر سایت
Jul 30, 2013
726
نام
reza
بازی فوق العاده اس از طراحی هنری تا sword attack ارضا کنندش. تنها زلدایی که بازی نکردم و سال ها دوست داشتم بازی کنم.حتی پارسال wii گرفتم ولی متاسفانه m plus گیرم نیومد و فروختمش.۲ ساعته شروعش کردم بعد پایان REVIL 8. بعد یه بازی horror بدجور میچسبه.آرامش خوبی داره.8->
سلام دوست عزیز
اکشن بازی چطوره؟
بعد بی زحمت بازی رو یه مقایسه کن با زلدا های دیگ از هر نظر ...
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,643
سلام دوست عزیز
اکشن بازی چطوره؟
بعد بی زحمت بازی رو یه مقایسه کن با زلدا های دیگ از هر نظر ...
سلام.من دیشب بازی رو شروع کردم شاید نتونم خوب نظر بدم ولی از نظر game play همون فرمول همیشه زلدا سپر و شمشیر و تیرکمون و ... تنها فرقش اینه که جهت حرکت شمشیر دست خودته این موردش خیلی لذت بخش هست.تا حدودی یسری آلمان هایی که تو zelda botw هست از این نسخه skyward شروع شده مثل نوار stamina.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
این بازی روشی نداره که برای چرخوندن دوربینش مشابه وی مجبور نباشه دکمه l نگه داری؟ پورتش منو یاد پورت نینجا گیدن pc می ندازه
درود این بازی بر پایه موشن کنترل طراحی شده و منتقل کردن موشن کنترل به کنترل عادی همیشه با مشکلاتی همراهه - با جوی کان میشه عالی بازی کرد روی حالت موشن
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
سلام دوست عزیز
اکشن بازی چطوره؟
بعد بی زحمت بازی رو یه مقایسه کن با زلدا های دیگ از هر نظر ...
دروود این زلداها تقریبا اخرین هایی بودند که الگوی گیم پلی قدیمی زلدا رو دنبال میکردند-بعد دیگه ساختار بازی تغییر کرد - ولی خیلی از ویژگی های این بازی به BOTW راه پیدا کرد . بسیار زیباست سیاهچال هاش و معما هاش تقریبا هنوز جذابیت اولیه خودشون رو حفظ کرده اند-ضمنا خط داستانی این قسمت بسیار در لور سری زلدا مهمه و کلیدی کلی نکات مبهم سری اینجا بهشون اشاره میشه .
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین

دوست دارم بگم به هر آشغالی برچسب نینتندو بخوره عین بنز میفروشه
ولی بدبختی این جوری نیست :(( چرا زنوبلیدها این جوری نمیفروشن

در هر صورت همینم خوبه. بازی واقعا موقع عرضه اش تو 2011، با این که واقعا Deal خفنی داشت و عملا یا پکیج کامل نینتندو بهت میفروخت، اون قدره بازده نداشت و دیده نشد.
الان حداقل چه مثبت چه منفی، مردم خیلی بیشتر با این کار روبرو میشن. چون در کل هنوزم کار خاصیه و عملا چیزی مثلش نداریم که یه بازی ماجراجویی کامل باشه و موشن کنترل تو تار و پود همه بخش هاش تنیده شده باشه.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
بعد از مدت ها و دادن هزینه های هنگفت بازی رو شروع کردیم و تا Sacred Grounds رفتیم جلو...

مچ آدم درد میگیره و یکم Lag input رو مخه ولی اورآل عجیب تجربه باحالیه.
البته اینا مربوط به موشن کنترل و وفاداری عجیب تک تک بخش های بازی به ایده شه که به نظرم به شدت قابل احترامه

کنترل خود لینک و دوربین به نظرم واقعا خشکه، کلا بعد BotW خیلی بازی ها حس کنترل خشک به آدم میدن. این چون اسم زلدا هم هست، با این که کنترل اش مثل زلداهای قبلشه ولی صدمه اش از این قضیه بیشتره به نظرم.

و اوه... یادم رفت. جنگیدن تو این بازی شدید حال میده :D
And Hail Groose >:) >:)
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
اولین دانجن بازی تو Faron's Wood رو تموم کردم
و Damn
دوباره یادم انداخت من چقدر دانجن های کلاسیک زلدا رو عاشقشونم :x

1631724214267.png

باس فایت آخرشم محشر بود
کلا باس های اول زلدا خیلی مرسوماتی ـه و یکی بزن تو چشمش و تمام ـه
این یکی همون اول گیرانیم رو میندازه وسط و اگه سیستم شمشیر زنی بازی حالیت نباشه عین چی بازی میخوری :D
البته بازی میتونست خیلی بی رحم تر باشه و گیرانیم رو تبدیل کنه به یه چی در حد گنیچیروی سکیرو (عملا فلسفه پشت دیزاین جفت شون یکیه)

و این که معماهای بازی هر چند خیلی پیچیده نیستن ولی چون هر کدوم شون یه جور موشن کنترل قاطی شون شده یه تازگی خیلی خاصی دارن

اخوی بزرگتر هم وسطاش اومد التماس کرد بدم بهش اون عنکبوت های تو دانجن رو بزنه. خیلی با گیمیک بازی حال کرده و به نظرش Skyward Sword از BotW پکیج باحال تریه :D
و آخرشم نتونست عنکبوته رو بزنه :)) خودم زدمش :D ولی خب پوستم کنده شد تا دستم بیاد چجوری شمشیر رو سیخ کنم توش :D
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418
چرا بابای زلدا یکی دیگست کنون نیست این؟
بیس دقیقه بازی کردم همش. داشتن دیالوگ‌ میگفتن امیدوارم تا اخر همینقد دیالوگ نباشه

یک ساعت دیگه بازی کردم همچنان 90 درصدش دیالوگه بابا نکنید این کارارو باما
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر