PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

yar_66

کاربر سایت
Sep 24, 2011
1,509
نام
مهدی
... و شاید بعد از شکست دادن الی تو سینما این گزینه رو در اختیارمون قرار میدادن که الی و دینا رو بکشیم یا بگذریم و بریم!
من خودم شیفته آزادی عمل/ انتخاب توی بازیهام اما وقتی قبول کردی تو یه داستان تمام و کمال و از پیش نوشته شده نوشته شده، ایفای نقش کنی نمیشه انتظار داشت یه جاش رو به میل خودت تغییر بدی..
یه پکیج صفر تا صد از چیزی که خالقش توی ذهن داشته.
داستان این بازی تمام و کمال نیست پر از حفره داستانیه
کارگردان خیلی جاها زیاده‌روی می‌کنه تا فقط یک صحنه آخر داستان رو نشون بده
همون برگشت تامی خودش نشون میده کارگردانی و نویسندگی بازی مشکل داره
در مورد مبارزه آخر متوجه حرفم نشدی
منظورم این بود می‌تونستن بهتر کارگردانی کنن و اون لحظه ای که ابی رو دید میشد گذشت کرد چون سرنوشت جواب رفتارشو داده بود حالا باز بخوای بجنگی با اون کسی که به اون روز افتاده زیاده رویه
 
  • Like
Reactions: Imaginative

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
873
امروز برای بار دوم بازی رو تموم کردم بعد از انتشار اولیه
بار اول شوکه بودم بعد از دیدن پایان بازی ولی امروز که به آخر رسیدم اصلا علاقه ای به مبارزه آخر نداشتم و به نظرم خیلی زیاد از حد بود اون مبارزه می‌تونستن گزینه ای در اخیتارمون بزارن که بریم یا مسمم به انتقام باشیم و اونجوری خیلی بهتر میشد
یکسری حفره داستانی تو بازی با منطق جور در نمیاد و اینکه میگن بعد از دیدن سریال بریکینگ‌بد دیدگاهت نسبت به نویسندگی و کارگردانی اثرها عوض میشه واقعا درسته
به نظرم نویسندگان سریال بریکینگ‌بد و بهتره با سائول تماس بگیری هنری خلق کردن که خیلی خیلی سخت میشه حفره داستانی پیدا کنی و اگر یک تیم قوی تو نسخه دوم کارگردان رو همراهی می‌کردند از نظر بعد داستانی و اتفاقات پیش رو حسابی میترکوند
یکسری حضورهای یهویی شخصیت‌ها در صحنه‌ها و رفتار عجیبشون با الی با منطق جور در نمیاد یا صحنه‌ای که برای تامی شکل گرفت و ....

امیدوارم نسخه سوم نویسندگی بازی در حد نسخه اول باشه
بریکینگ بد ؟ این نظر من بخون بریکینگ بد از اول تا اخر دریایی از سوتی ها و حفره های داستانی که صرفا چون مخاطب پسندن هیچ کس بهشون اشاره نمیکنه
به نظرم ایرادایی که از بازی گرفته میشه از هر اثری میشه گرفت
بریکینگ بد قسمت آخر سکانس آخر(خودم عاشق سریالم)
ما با خطرناک ترین خلاف کار تاریخ قرار داریم بعد یارو میاد
1_ماشینش جایی پارک میکنه که دوست داره ما میدونیم این بشر چیه و ممکن یه لحظه ماشین بترکه و کل ساختمون بره هوا ولی میذاریم هرجایی دوست داره پارک کنه
2_اصلا ماشین چک نمیکنیم !!! یعنی نباید ماشین این آدم دو دقیقه چک کرد !دقت کنید طرف خطرناک ترین موجودی که میشه دیدش ! و بزرگ ترین کارتل هارو به ترفندا ساده ترکونده
3_سوییچ طرف میگیریم بعد خیلی خوشگل میذاریمش رو میز جلو دستش تا بره ورش داره !!!یعنی اصلا همچین چیزی ممکن نیست خر هم باشی سوییچ میذاری جیبت نه رو میز !
4_خود اون خروج اون تفنگ از پشت ماشین و سوراخ کردن همه هم همش باگه !!! بدون نقص همرو سوراخ میکنه بعد اون پسره مثل بز میره بیرون نگاه میکنه !
5_والتر که سرطان داره و رو به موت تیر اون تفنگ میخوره بهش که بخوره به نهنگ از پا درمیاد با اون وضع نیم ساعت سرپا !
همون گادفادر 20 سال پیش دیدم چیزی ازش یادم نی ولا میدونم برم اونم ببینم دوباره میتونم یه شاهنامه ایراد بنویسم ازش !
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,453
منظورم این بود می‌تونستن بهتر کارگردانی کنن و اون لحظه ای که ابی رو دید میشد گذشت کرد چون سرنوشت جواب رفتارشو داده بود حالا باز بخوای بجنگی با اون کسی که به اون روز افتاده زیاده رویه

آها.. خودمم ترجیح میدادم نباشه.
برای من پرونده مساله انتقام تو همون سکانس آخر سینما بسته شد، برای Ellie نه گویا! (با توجه به اون حملات عصبی/کابوسها)

اساسا خیلی سخت میشه اینکه داستان رو از دو سمتش بدونی و همچنان بتونی خودت رو بزاری جای یکی از طرفین که فقط از دنیای خودش خبر داره.
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
داستان این بازی تمام و کمال نیست پر از حفره داستانیه
کارگردان خیلی جاها زیاده‌روی می‌کنه تا فقط یک صحنه آخر داستان رو نشون بده
همون برگشت تامی خودش نشون میده کارگردانی و نویسندگی بازی مشکل داره
در مورد مبارزه آخر متوجه حرفم نشدی
منظورم این بود می‌تونستن بهتر کارگردانی کنن و اون لحظه ای که ابی رو دید میشد گذشت کرد چون سرنوشت جواب رفتارشو داده بود حالا باز بخوای بجنگی با اون کسی که به اون روز افتاده زیاده رویه
چه حفره داستانی؟ میتونی یدونه شو با سند مثال بزنی و کامل توضیح بدی؟
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,032
نام
نیما
کلا این حفره داستانی یه بامبول محیرالعقول بود که برای اولین بار در تاریخ ویدیوگیم، سر تلو ۲ یه سری از عزیزان منتقدنما با استایل مسعود فراستی اختراعش کردن!

گویی که اولین بارشونه که با یک ویدیوگیم مواجه شدن!

با این عینکی که شما به هنگام انجام این بازی به چشمتون میزنید، من از فیلم مستند هم براتون Plot hole در میارم...
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,804
نام
شیخ صدرا
من خدارو شكر اصلا بازى برام ليك نشد.
يه مقطعى بود كه اصلا تو فضاى مجازى نبودم.
واسه همينم يادمه خيلى شاد بازى رو خريدم و اومدم شروع كردم همينجورى رفتم جلو ولى به نظرم همه چى عجيب بود! هى منتظر بودم اين بچه مچه ها و دخترا تموم بشن برسيم به شروع داستان و كنترل دوباره جوئل كه يهو به مدت چند دقيقه هى ميگفتم: نه نه نه نه نه نه!
حقيقتش عصبى شدم! حتى خواستم دراپش كنم و دو سه روزيم سمتش نرفتم!
از حسى كه بعد اون صحنه با كنترل ابى داشتيم كه اصلا نميتونم حرف بزنم! تنفر و عذاب خالص بود.
ولى كم كم غرق شدم توى داستان! گاهى يه ذره گوشه ذهنم قضيه رو از ديد ابى ميديدم.
و در نهايت به اون جمله معروف رسيدم كه ما همه حداقل تو داستان زندگى يه نفر آدم بدى هستيم.
پايان بازى هم كه فوق العاده بود.
بخش نهايي رو من اولش به نظرم آب بستن به بازى اومد ولى بازم ناتى داگ بهم نشون داد اشتباه ميكردم.
پايان بازى و اون احساس دوگانه ايي كه داشت هيچوقت يادم نميره! بهر حال خيلى هنرمندانه تونسته بودن برامون جا بندازن كه داستان رو از چشم ابى هم بايد ببينيم و همين باعث اون تضاد احساسى ميشد.

ميخوام دوباره بازى رو با آپديت اخير شروع كنم ولى دو دلم كه آيا بازم اون همه احساسات ناب و متضاد رو ايجاد ميكنه يا نه؟
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
می‌تونستن گزینه ای در اخیتارمون بزارن که بریم یا مسمم به انتقام باشیم و اونجوری خیلی بهتر میشد
بازی از اول تا آخر داره پیام "مسیر انتقام مسیر نابودیه" رو میرسونه اگه قرار بود تهش حق انتخاب بده که یعنی کل هدف داستان میرفت زیر سوال :D
وگرنه اگه میخواستن حق انتخاب واسه پلیر بزارن خیلی از جاهای دیگه ای از داستان هم میشد قرارشون داد تا شاید کلیت پایان تغییر کنه نه صرفا صحنه آخر بازی، که خب ناتی داگ استودیو خطی سازه و انتظار نمیره در آینده هم بخواد وارد اینجور چیزا بشه.
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,654
داستان این بازی تمام و کمال نیست پر از حفره داستانیه
کارگردان خیلی جاها زیاده‌روی می‌کنه تا فقط یک صحنه آخر داستان رو نشون بده
همون برگشت تامی خودش نشون میده کارگردانی و نویسندگی بازی مشکل داره
در مورد مبارزه آخر متوجه حرفم نشدی
منظورم این بود می‌تونستن بهتر کارگردانی کنن و اون لحظه ای که ابی رو دید میشد گذشت کرد چون سرنوشت جواب رفتارشو داده بود حالا باز بخوای بجنگی با اون کسی که به اون روز افتاده زیاده رویه
:)) :)) :)) :))
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
نمیدونم چرا بعضی از دوستان میخوان هی از بازی ایراد بگیرن
دوستان زیباترین باغ رو هم اگه بیل بزنی چندتا کرم پیدا میشه توش
بازی چون ساخته ی دست بشر هست صد درصد اگه ریز بشی یه ایرادات داستانی پیدا خواهد شد توش ، ولی این بازی یکی از بهترین و کامل ترین و جاه‌طلبانه ترین داستان های تاریخ رو داره، الکی دنبال سوتی و حفره های داستانی نگردین، اگه با زوم کردن رو این بازی بتونین یکی دو تا ایراد ازش بگیرین، اگه با همین وسواس به داستان بازی های دیگه زوم بشین هزاران ایراد میشه پیدا کرد،
قرار نیست اگه داستان و اتفاقات باب میل ما نبود ازش ایراد بگیریم، یا قرار نیست اگه سر کاراکتر های محبوبمون این بالا ها اومد از بازی ایراد بگیریم، داستان بازی اینقدر بزرگه که هر کاراکتر مثل یه چرخ دنده داره وظایف دراماتیک خودش رو تو داستان انجام میده،
همین که این جسارت رو داشتن و این ریسک رو کردن که چنین اتفاقاتی رو وارد یکی از مورد انتظار ترین و حساس ترین بازی های جهان وارد بکنن خودش یه کار بزرگی هست.
در آخر افتخار کنید که گیمر هستید و تونستید همچین شاهکاری رو تجربه کنید، که شاید خیلی ها ازش محروم بودن


فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

yar_66

کاربر سایت
Sep 24, 2011
1,509
نام
مهدی

کلا این حفره داستانی یه بامبول محیرالعقول بود که برای اولین بار در تاریخ ویدیوگیم، سر تلو ۲ یه سری از عزیزان منتقدنما با استایل مسعود فراستی اخراعش کردن!

گویی که اولین بارشونه که با یک ویدیوگیم مواجه شدن!

با این عینکی که شما به هنگام انجام این بازی به چشمتون میزنید، من از فیلم مستند هم براتون Plot hole در میارم...
شما بگو زنده شدن تامی چجوری امکان داشته با اون شلیک از نزدیک و اون دنیای آخرالزمانی که برای یه کیف جراحی باید با یه غول ب شاخ و دم مبارزه کرد؟ بعد طرف از پشت تیر خورده دورترین نقطه از محل اردوگاه و دو نفر دیگه مصدوم و بیهوش هستن و ایشون زنده میمونه این حفره نیست پس چیه؟ شما اگر مدیر هستید جای تیکه انداختن قشنگ بیاید مخالفت رو توضیح بدید با حرف بنده
بنده اینقدر بازی انجام دادم که عقده نداشته باشم و راحت میتونم نظرمو بیان کنم وقتی چیزی ضعف داره باید قبول کرد حالا شماها دوست دارید مقاومت کنید اختیارش با خودتونه
این بازی مشکل نویسندگی و کارگردانی داره دلیل فروش پایینش هم همینه
 

yar_66

کاربر سایت
Sep 24, 2011
1,509
نام
مهدی
بازی از اول تا آخر داره پیام "مسیر انتقام مسیر نابودیه" رو میرسونه اگه قرار بود تهش حق انتخاب بده که یعنی کل هدف داستان میرفت زیر سوال :D
وگرنه اگه میخواستن حق انتخاب واسه پلیر بزارن خیلی از جاهای دیگه ای از داستان هم میشد قرارشون داد تا شاید کلیت پایان تغییر کنه نه صرفا صحنه آخر بازی، که خب ناتی داگ استودیو خطی سازه و انتظار نمیره در آینده هم بخواد وارد اینجور چیزا بشه.
درسته
من کل حرفم اینکه میشد بهتر نویسندگی و کارگردانی کرد
مثلاً جوئل گرگ بارون دیده‌ست خیلی راحت نباید خودشو بین اون گروه که اصلا نمی‌شناخت کیه معرفی میکرد سناریو می‌تونست بهتر باشه
ما از دیدگاه ابی و الی مسیر رو پیش می‌بریم یکی یک فرد حامله رو بی درنگ می‌کشه و یکی نمی‌کشه
زنده گذاشتن الی تو صحنه اول بازی و اتفاقات بعدش بازم بهتر میشد کارگردانی بشه
در اینکه بازی گیم پلی فوق‌العاده ، گرافیک بی نظیر و جزییات خیره کننده داره شکی نیست اما ضعف نیل دراکمن تو پیشبرد اتفاقات جای نقد داره
حالا دوستان میان میخندن یا یکی دیگه ترور می‌کنه مهم نیست انجمن برای بحث و گفتگوئه ولی مدیریتش که میاد تیکه میندازه دیگه از کسی که استیکر خنده میزاره نباید توقع بحث داشت 😊
ممنون که دوستانه نظرتو بیان کردی آدم وقتی احترام ببینه با احترام جواب میده
🙏
 

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
873
جالبه از شاهکار مورد نظر ایشون بریکینگ بد که بی نقص به نظرش و توقعش از داستان نویسی بالا برده:)) فقط سر یه سکانسش یه شاهنامه ایراد درآوردم ولی حتی جواب نداد ! میخوام بگم اینجور افراد صرفا دنبال هیت دادن هستن نه بحث یا دیدن واقعیت!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر