PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
اون فلش ها رو که احیانا میشه برداشت |:
کپشن ش رو بخونید توضیح داده.
فقط میگم واسه هر کی که مشکل معلولیت و غیره دارن کاری کردن، واسه اونایی که مریضی ریلود کردن بی قرار دارن کمکی آپشنی نذاشتن؟ :D
 
تاریخش مشخصه، اگه عمدی کردی بگو تا گزارش پستتو بدیم بنت کنن :|

هولی شت
زبونم لال
یکی از دوستان برای خودم فرستاد. منم دیگه کلا هنگ کردم درجا فرستادم اینجا. بزنید پاک کنید این پست نفرین شده رو. اکانت منم قربانی کنید که بازی یوقت تاخیر نخوره :|
 
Best Prank Ever
خودمم باورم شد!:))
کلا همه‌جوره تحت فشاریم محمد :|
یکی از دوستام اینو برام فرستاد، کلا نزدیک بود سکته بزنم. الان بلاکش کردم اصلا.
لامصبا این 2 هفته آخری از هر چیزی برای عذاب دادنمون استفاده میکنن :|
 
میدونم از این جور فیلما زیاد دیدین
ولی شدایدا به حال هوای این روزامون میخوره همین داره پخش میشه البته وسطاشه
یه خانواده، یه مادر که با این الوده شده در اثر گاز زامبی ها ولی مثل الی هیچ عکس عمل زامبی گونه نداره ومیخوان واکسن بسازن از خونش ، منطقه محافظ شده.....
 

Attachments

  • XCRUISER_01779669.jpg
    XCRUISER_01779669.jpg
    78.5 KB · مشاهده: 75
کلا همه‌جوره تحت فشاریم محمد :|
یکی از دوستام اینو برام فرستاد، کلا نزدیک بود سکته بزنم. الان بلاکش کردم اصلا.
لامصبا این 2 هفته آخری از هر چیزی برای عذاب دادنمون استفاده میکنن :|
چه رفیق نامردی!:))
دیگه نقدا بیان چاره ایی ندارن، مجبورن ریلیزش کنن.
همینطوری بخاطر لیک ها مجبور بودن، الانم همینطوره.

من اصلا حواسم به تاریخ نبود دیدم لوگوش سیاهه گفتم حتما خبر جدیده سریع رفتم توییتر ign دیدم خبری نیست
منم این لوگو گولم زد:|
تاریخ اش رو دیدم فهمیدم توییت قدیمیه!:دی
 
ترجمه مقاله بررسی و آنالیز DF روی گیم پلی State Of Play

در تیتر مقاله عنوان شده یک وداع با شکوه (نسل هشتم)

و ابتدا هم گفته همانطور که هنوز هم Uncharted 4 و Lost Leagcy عالی هستن ببینیم شوکیس بعدی ناتی داگ به چه شکلی هست

بازی به صورت 1440p و با 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. Temporal anti-aliasing اختصاصی ناتی‌داگ شگفت انگیز است. کیفیت تصویر (IQ) خوب اما عالی نیست.گفته نسبت به Uncharted 4 روی pro کاملا بهبود داشته و ۳۰ فریم ثابت با یکم انحراف کوچک که البته گفتن انتظار دارن نسخه نهایی از لحاظ IQ و فریم کاملا اوکی باشه
• تقریبا هیچ منبع نور مصنوعی در بازی وجود ندارد، اکثر نورپرداری از منابع نور طبیعی نشأت می‌گیرد.
• کیفیت بازتاب‌های نور از سطوح چشمگیر است.
• اعمال و حرکات دشمنان منطقی‌تر و رفتار شخصیت‌های همراه باور پذیر تر بوده و واکنش آنها در مواجهه با دشمنان واقع گرایانه‌تر است. شخصیت‌های همراه بر خلاف گذشته صرفا حضور فیزیکی نداشته و تاثیرگذارتر هستند.
رابط کاربری بازی دوست داشتنی است، واضح و ساده.
• در طراحی انیمیشن‌ها از نسخه ارتقا یافته سیستم تطبیق حرکت استفاده شده و انیمیشن و حالت صورت شخصیت‌ها طبیعی‌تر و باورپذیر‌تر شده است.

درست همانطور که The Last of Us دیدیم که موتور Naughty Dog روی PS3 از عناوین Uncharted تا به حال در حال تکامل است ، اینبار ما در The Last of Us Part 2 زیبایی شناسی بسیار متفاوتی می بینیم ، با تأکید بر روشنایی غیرمستقیم در محیط بازی

. داستان جوئل و الی در Last of Us 1 در دنیایی اتفاق می افتاد که بیشتر مناطق بازی فقط در معرض آفتاب قرار داشتند و تنها در محیط های منتخب که هر نوع نور دیگری را مشاهده می کردید.

در Last of us 2 نحوه تعامل نور با هندسه غنی بازی و مواد باکیفیت درجه یک است و نتایج زیبا اما غالباً تاریک را ارائه می دهد. چگالی(نسبت جرم و حجم مواد) خالص نیز قابل توجه است. این جهانی است که توسط طبیعت احیا شده و به تصویر کشیدن دقیق عناصر ارگانیک و طبیعی ، کار آسانی نیست ، به ویژه با داشتن مقدار زیادی چمن ، شاخ و برگ و درختان در هر صحنه خاص در بازی.

ناتی داگ قدرت فراوانی وارد کرده و کیفیت اجسام و و مواد و نور تعاملی نسبت به نسخه قبلی خود را به صورت عظیم بهبود داده ، در حالی که سایه های محیطی نقش مهمی را در داخل بازی ایفا میکنند . اما کیفیت آب و بازتاب آب نیز بسیار عالی است. در واقع ، شما می توانید بخش های جداگانه ای از موارد بصری بازی را جدا کرده و به تاثیر گذاری آنها توجه داشته باشید ، اما در شرایطی که همه آنها با هم ترکیب می شوند مناطق حتی دارای متریال کمتر بازی هم هنوز چشمگیر و نفس گیر به نظر میرسند

اما شاید آنچه ما را بیشتر در مورد The Last of Us Part 2 کنجکاو می کند ، چیزی باشد که نیل دراکمن درباره آن در بازی صحبت می کند - این حس که الی در حال سفر به دنیایی گسترده تر است.

گسترش دامنه و آزادی عمل امضا اصلی TLOU2 است - اما باز هم ، در حالت گیم پلی بازی است که بهترین موارد بازی برجسته می شود اینجا است که به نظر می رسد هوش مصنوعی نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است. ما می بینیم که الی راه خود را از طریق یک نبرد طولانی در مقابل انسان آلوده ، و در ادامه با استفاده از مواردی برای حواس پرت کردن دشمنان در جهت پیدا کردن ادامه راه انجام می دهد. جالب تر از آن هوش مصنوعی پارتنر (AI) که در معرض توجه است: یکی از موارد ناراحتی ما از بازی اول این بود که تعامل الی و جوئل به رفتار واقع بینانه در داخل گیم پلی بازی تبدیل نشده بود. کلیپ های State Play شخصیت های پارتنر فعال رو آگاه تر و باهوش تر نشان میدهد و هوش مصنوعی آنها مانند یک به روز رسانی و اپگرید ویژه هست.

با این حال ، چیزهایی وجود دارد که The Last of Us Part 2 و موقعیت آن در مقابل نسل بعدی بسیار متفاوت است. برای شروع ، هنوز کار استودیو های فرست پارتی سونی با پلی استیشن 4 به پایان نرسیده اند - و Ghost of Tsushima Sucker Punch نیز خارق العاده به نظر می رسد و بعداً در ماه ژوئیه ریلیز میشود. سپس این ایده جذاب وجود دارد که در حالی که TLOU2 ایتدا برای PS4 ساخته شده است ، " در آینده می تواند نقش مهمی برای دارایی PlayStation 5 در زمان عرضه آن بازی کند
در جمع بندی اخر بعد از تمجید فراوان و در پایان گفته با توجه به اینکه فقط ۵ ماه تا شروع نسل بعدی باقی مانده و وقتی ما به این کیفیت نگاه میکنیم بدون اغراق نیست که این رو به عنوان هنر نسل فعلی ذکر کنیم و شاید یک وداع با شکوه مانند غروب خورشید

and again, when looking at the quality of this title, it's no exaggeration to describe this as the state of the art for the current generation, and perhaps a fitting farewell to PlayStation 4, just as its predecessor was a glorious 'sunset moment'
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or