PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
من کاری به بحثتون ندارم اما این مقاله ی که گذاشته بودی رو خوندم و به نظرم جالب بود،ممنون. هرچند به نظر میومد که یک مقدار نظرات شخصیش رو لحاظ کرده ولی فارغ از این قضیه، چیزی که از این مطلب دستگیرم شد منافاتی با علت مخالفتت با پست علی ونوم ندیدم و به نظر میاد از واژه سانتی مانتالیسم به درستی استفاده کرده. حتی با توجه به این مقاله:


اینو بگم که من پست علی ونوم رو قبول ندارم بجز یک بخشیش رو و به نظرم بقیش رو داشت ترول می کرد:D ولی در هر صورت از این واژه درست استفاده کرده.
حرفش درسته، ولی باهاش مخالفی؟؟!!! اونوقت چه جوری میگی حرفش درسته؟؟؟

حرف اینه که من اصلا کاری به این احساس برانگیزی ندارم، چون اصلا سکانس مقدماتی دلست دنبال این نبود که از خود اون صحنه بهره برداری کنه، فقط قرار بود یه شخصیت به اسم جوئل رو به ما معرفی کنه، ! بخش جذاب این معرفی هم روی در و دیوار خونه جوئل قرار داشت! وگرنه تو بیست دقیقه و چند تا دیالوگ حتی اشک اونا که پا سریال ترکی هم اشک میریزن، نمیشه در اورد

یه مثال بزنم سرگرمی مورد علاقه خودم انیمه ها پر از این سکانس های چرته، که فکر میکنن هر چقدر شخصیت بکشن،یا تو انیمه های slice of Life هر چقدر احساس برانگیزش کنن داستانشو خفن تر و جذاب تر میشه! در عوض بیشتر حرص آدم رو در میارن نه اشک
 
آخرین ویرایش:

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
حرف مزخرف مزخرفه. برای حرف مزخرف هزار تا دلیل منطقی بیاری و ۲۰ خط بنویسی همچنان مزخرفه
پس اگه میخوایید ترول کنید، به صورت عادی ترول کنید نه این که واسه پوشش دادن ترولتون ۲۰ خط دلیل منطقی بنویسید
 
آخرین ویرایش:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
حرفش درسته، ولی باهاش مخالفی؟؟!!! اونوقت چه جوری میگی حرفش درسته؟؟؟
چطوری به این نتیجه رسیدی؟! پست منو یک بار دیگه بخون. من کی گفتم حرفش درسته؟! من هم مثل شما فکر می کنم سکانس اول بازی دنبال معرفی جوئل و ساختن بک گراندش بود.
من گفتم تعریفی که از سانتی مانتالیسم گفته درسته حتی با توجه به متنی که شما هم دادی باز تعریف علی درسته. من نگفتم با نظرش موافقم ویا واقعا سانتی مانتالیسم تو این سکانس هست یا نه، سر این بحثی ندارم.
فقط و فقط تعریفی که از کلمه کرده درسته.همین. دیگه خیلی واضح گفتم، فکر نمی کنم دیگه بتونی اشتباه برداشت کنی:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
من گفتم تعریفی که از سانتی مانتالیسم گفته درسته


اتفاقا اینم درست نیست. سانتی مانتالیزم در تعریف ادبیش یعنی افراط در بروز دادن یه هیجان عاطفی، به طوری که پیش زمینه اون رو داستان نساخته باشه. مثلا در ادبیات یا سینما یا حتی بازی، یه سکانسی رو میخواید بسازید از مرگ یه پدر که چقدر روی فرزندانش تاثیر گذاشته. اما از نظر داستانی اصلا وابستگی بین پدر و فرزند رو نشون ندادید تا این لحظه در بیاد و برای پوشش این ضعف رو میارید به یه بازی به شدت اغراق شده تا این حس به مخاطب منتقل بشه. یا مثلا خوب نشون دادن بیش از حد افراطی یه کارکتر که تو فیلم ایرانی ها زیاد دیده میشه و یه شخصیت مثبت یهو بیش از حد خوبه و هرکی هرچی بهش میگه این پروانه ای واکنش نشون میده. کلا هر نوع بروز احساسی که بدون پیش زمینه درست داستانی باشه، تا حدی که اغراق رو بشه توش تشخیص داد میشه سانتی مانتالیزم.

این تعریف صحیح سانتی مانتالیزمه و مطلق ربطی به این بحث مزخرفی که این دوستان راه انداختن هم نداره. نمیدونم گول زدن مخاطب (؟) سوء استفاده از مخاطب (؟؟؟) و ....

این کاری که تو داستان TLoU شده و اتفاقا کلید درک کلیه رفتارهای جوئله (چه رابطه سرد ابتداییش با الی و چه جان فشانی که در آخر داستان برای نجاتش میکنه) بهش میگن شخصیت پردازی! اتفاقا زمانی که بازی منتشر شد هم تو همه نقدها بهش اشاره شده بود که کارگردانی وحشتناک عالی داشت و بهترین شکل ممکن تونستن در یک زمان کوتاه رابطه بین جوئل و دخترش رو نشون بدن. و از این سکانس برای نزدیک کردن مخاطب به شخصیت و انگیزه هاش استفاده کردن چون همه ناراحتی یه مرد از مرگ فرزندش رو درک میکنن و داستان Last هم اساسا درباری اینفکت شدن آدم ها و پیدا کردن علت و دلیلش یا حتی غلبه بر اون نیست، بلکه یه داستان انسانی تو یه بستر آخر الزمانیه و از این جهت این شخصیت پردازی انقدر مهمه.

ولی اگه میخواید مصداق سانتی مانتالیزم تو داستان که یه تکنیک بسیار چیپ و تقبیح شده برای برانگیختن احساسات مخاطبه رو بهش اشاره کنید دقیقا داستان Gears 5 هست. چون اسپویل داره خیلی صحبت نمیکنم اما چون روند داستان به شدت بد، غیر منطقی و کم هیجانه، برای پوشوندن این ضعف یهو امدن یه مورال چویس کاملا اضافه رو گذاشتن تا پلیر مجبور بشه کاملا بی دلیل یه کار ناجوری رو انجام بده. این میشه مصداق بارز سانتی مانتالیزم و نویسنده چون نتونسته با داستان و روایت و شخصیت پردازی عواطف شما رو درگیر کنه رو میاره به این تکنیک های نخ نما.

اینکه هرکی هر مزخرفی رو گفت و تهش چندتا کلمه ایسم دار غلمبه سلمبه چپوند به معنا درست بودن حرف هاش نیست. اما باز میگم، مشکل از سایر دوستانه که اصلا این مدل پست هارو ریپلای میکنن و جدی میشینن جواب میدن و بحث میکنن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
امروز بعد از شش سال و نیم برای بار دوم تموم کردم بازی رو و رسما پشمام ریخت،
The Best fu*king Game in video Games history
( note: just my opinion )

بازی به طرز باورنکردنی اصلا کهنه نشده حتی گرافیکی، تازه الان فهمیدم که اصلا هیچی از بازی نفهمیده بودم، کلی چیز رو از دست داده بودم،قبلا فقط میرفتم جلو که برسم به درگیری بعدی یا ببینم داستان (که به سختی متوجه میشدم اون موقع) چی میشه!

اون موقع کل بازی رو تو یک روز و نصفی (17 ساعت) تموم کردم، اینبار فقط تابستون چهار روز طول کشید،
بازی می‌کردم که ماجراجویی کنم، ایده های احمقانه ام رو اجرا کنم، شیطنت کنم، الی رو اذیت کنم، بایستم تماشاش کنم ، به تماشای منظره ها بشینم!

واقعا از هوش مصنوعی الی و انیمیشن هایی که براش تعریف شده بود حیرت کردم، وقتی دنبال جمع کردن منابع هستی، رفتار های الی عالیه، بسته به محیط و وسایلی که اونجا هستن رفتار های متفاوت تری نشون میداد، ولی هیچی لذت بخش تر از نور انداختن تو صورت الی نبود! موقع نبرد هم واقعا یه همراه بود نه یه سربار!
روند شخصیت پردازی الی بهترین بخش بازیه، واقعا اولش مثل یه غریبه است، ولی خوب میدونستم قراره چطور بشه، ولی بازم این شکل گرفتن رابطه و وابستگی عالی پیاده میشه
واقعا بعضی جاها بعد بعضی گفتگوها، واقع گلوم می‌گرفت، خیلی دلم به حال الی میسوخت، منتفر بودم از اینکه حتی از این وضعیت هیچ گله ای نمیکنه، بعضی وقت ها حس میکردم اگه جای جوئل بودم بغلش میکردم زار زار به حالش گریه میکردم!!! تو زمستون هم که خیلی با تجربه وپخته و کول ظاهر میشه دیگه خیلی سخت میشه عاشق این شخصیت نشد!

در مورد داستان و روایت همین رو بگم این شیوه جدید روایت که ناتی داگ به این صنعت اضافه کرد رو خیلی ترجیح میدم به شیوه سنتی گیم پلی کات سین های طولانی، گیم پلی، انتظار برای کات سین بعدی، مثلا آخر بازی جوئل در مورد اتفاقات شروع شیوع میگه، از خانواده های جدا افتاده و و و تو اون خرابه های بدون سکنه در حالی که داری دنبال مهمات و منابع میگردی حس خیلی عجیبی منتقل میکنه!!

در مورد گیم پلی و هوش مصنوعی و گان پلی بازی، در حالت عادی بازی قبل از اینکه شوتر باشه، مدیریت منابع است، اما این نشونه لعنتی که بعضی مواقع تا سه چهار سانتم اینور و اونور میشد رو باید با تقلای شدیدی روی هدف ثابت نگه میداشتی شکل متفاوتی از گان پلی چالش بر انگیز رو ارائه میداد، جونم در میومد، من دقیقا یادمه بخش هانتر ها تا خودکشی هنری رو که یه سر رفتم، کنسول رو خاموش کردم و رفتم خوابیدم، بس که از لحاظ جسمی و ذهنی خسته شده بودم! حتی گل کوچیک بازی کردن هم اینطوری من رو خسته نمی‌کرد!
بازی ترس خوبی رو القا می‌کرد، تا اواسط بازی تو درگیری های ناگهانی همیشه گلوله اولم خطا میرفت:-SS
وقت زیادی گذاشتم و موارد زیادی رو امتحان میکردم، مثل همین کمک های الی، تیر اندازی با خشاب خالی رو امتحان میکردم، روی هانتر ها کاملا جواب داد، (حالا جملش دقیق یادم نیست) His ammo is Run out یا یه همچین چیزی گفتن و اومدن جلو، اسلحه که عوض کردم تیر زدم، فرار کردن رفتن پشت این سنگرا! (رانر ها رو مطئن نیستم به خاطر صدای تریگر سمتم اومدن یا دیدنم، باید دفعه بعد روی کلیکر ها امتحان کنم)
یه جای بازی تو زمستون باجوئل 6 تا از این دارو دسته ای که الی رو گرفته بودن 3 تاشون رو که کشتم، یکیشون فریاد زد Run هر سه تاشون با هم فرار کردن رفتن دو تا ساختمون عقب تر سنگر گرفتن، اون التماس کردن و غیره هم که خودتون دیدید! من که کلی از بخش های بازی رو ویدئو می‌گرفتم کاش این تیکه رو هم گرفته بودم میزاشتم براتون، تموم میشد این بحث مسخره هوش مصنوعی و اون مقایسه با تریلر 2012

جدا وقتی خودم با چشم خودم دیدم تو کتم نمیره، باز یکی بیاد به هوش مصنوعی بازی نسل قبل گیر بده،

پایان بندی بازی عجیب بود که این دفعه کاملا احساس متفاوتی داشتم، 6 سال پیش حس یه قهرمان رو داشتم که باید کسی که دوستش داره رو از دست آدم بدها نجات بده، الان واقعا حس بدی داشتم، هر کدوم از اعضای فایر فلای که رو میکشتم، حس میکردم دارم بشریت رو به سمت انقراض میبرم، حس میکردم یه جای کارم درست نیست، ولی بازم ایمان داشتم رها کردن الی اشتباهه و و نجات دادنش کار درسته....

این سوال لعنتی، این که هنوز هیچ کس با قاطعیت جوابی براش نداره، سوالی که بعد گذشت سالها هر وقت پای بازی وسط میاد ادم یادش می افته که اگه من جای جوئل بودم چی کار میکردم، این تصمیم لحظه ایه که هر شاهکاری بهش نیاز داره، لحظه ای که اسم این شاهکار رو در تاریخ ويدئو گیم حک کرد

...........
وقتی داشتم بازی می‌کردم، جملاتی مثل ته تهش یه بازی معمولیه، بازی خوبیه ولی شاهکار نیست، سوروایور هورور نیست، هوش مصنوعیش اشغاله، سانتی مانتالیسم، یادم میومد و با یه تبسم میگفتم، پوفففففففف
 
آخرین ویرایش:

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
امروز بعد از شش سال و نیم برای بار دوم تموم کردم بازی رو و رسما پشمام ریخت،
The Best fu*king Game in video Games history
( note: just my opinion )

بازی به طرز باورنکردنی اصلا کهنه نشده حتی گرافیکی، تازه الان فهمیدم که اصلا هیچی از بازی نفهمیده بودم، کلی چیز رو از دست داده بودم،قبلا فقط میرفتم جلو که برسم به درگیری بعدی یا ببینم داستان (که به سختی متوجه میشدم اون موقع) چی میشه!

اون موقع کل بازی رو تو یک روز و نصفی (17 ساعت) تموم کردم، اینبار فقط تابستون چهار روز طول کشید،
بازی می‌کردم که ماجراجویی کنم، ایده های احمقانه ام رو اجرا کنم، شیطنت کنم، الی رو اذیت کنم، بایستم تماشاش کنم ، به تماشای منظره ها بشینم!

واقعا از هوش مصنوعی الی و انیمیشن هایی که براش تعریف شده بود حیرت کردم، وقتی دنبال جمع کردن منابع هستی، رفتار های الی عالیه، بسته به محیط و وسایلی که اونجا هستن رفتار های متفاوت تری نشون میداد، ولی هیچی لذت بخش تر از نور انداختن تو صورت الی نبود! موقع نبرد هم واقعا یه همراه بود نه یه سربار!
روند شخصیت پردازی الی بهترین بخش بازیه، واقعا اولش مثل یه غریبه است، ولی خوب میدونستم قراره چطور بشه، ولی بازم این شکل گرفتن رابطه و وابستگی عالی پیاده میشه
واقعا بعضی جاها بعد بعضی گفتگوها، واقع گلوم می‌گرفت، خیلی دلم به حال الی میسوخت، منتفر بودم از اینکه حتی از این وضعیت هیچ گله ای نمیکنه، بعضی وقت ها حس میکردم اگه جای جوئل بودم بغلش میکردم زار زار به حالش گریه میکردم!!! تو زمستون هم که خیلی با تجربه وپخته و کول ظاهر میشه دیگه خیلی سخت میشه عاشق این شخصیت نشد!

در مورد داستان و روایت همین رو بگم این شیوه جدید روایت که ناتی داگ به این صنعت اضافه کرد رو خیلی ترجیح میدم به شیوه سنتی گیم پلی کات سین های طولانی، گیم پلی، انتظار برای کات سین بعدی، مثلا آخر بازی جوئل در مورد اتفاقات شروع شیوع میگه، از خانواده های جدا افتاده و و و تو اون خرابه های بدون سکنه در حالی که داری دنبال مهمات و منابع میگردی حس خیلی عجیبی منتقل میکنه!!

در مورد گیم پلی و هوش مصنوعی و گان پلی بازی، در حالت عادی بازی قبل از اینکه شوتر باشه، مدیریت منابع است، اما این نشونه لعنتی که بعضی مواقع تا سه چهار سانتم اینور و اونور میشد رو باید با تقلای شدیدی روی هدف ثابت نگه میداشتی شکل متفاوتی از گان پلی چالش بر انگیز رو ارائه میداد، جونم در میومد، من دقیقا یادمه بخش هانتر ها تا خودکشی هنری رو که یه سر رفتم، کنسول رو خاموش کردم و رفتم خوابیدم، بس که از لحاظ جسمی و ذهنی خسته شده بودم! حتی گل کوچیک بازی کردن هم اینطوری من رو خسته نمی‌کرد!
بازی ترس خوبی رو القا می‌کرد، تا اواسط بازی تو درگیری های ناگهانی همیشه گلوله اولم خطا میرفت:-SS
وقت زیادی گذاشتم و موارد زیادی رو امتحان میکردم، مثل همین کمک های الی، تیر اندازی با خشاب خالی رو امتحان میکردم، روی هانتر ها کاملا جواب داد، (حالا جملش دقیق یادم نیست) His ammo is Run out یا یه همچین چیزی گفتن و اومدن جلو، اسلحه که عوض کردم تیر زدم، فرار کردن رفتن پشت این سنگرا! (رانر ها رو مطئن نیستم به خاطر صدای تریگر سمتم اومدن یا دیدنم، باید دفعه بعد روی کلیکر ها امتحان کنم)
یه جای بازی تو زمستون باجوئل 6 تا از این دارو دسته ای که الی رو گرفته بودن 3 تاشون رو که کشتم، یکیشون فریاد زد Run هر سه تاشون با هم فرار کردن رفتن دو تا ساختمون عقب تر سنگر گرفتن، اون التماس کردن و غیره هم که خودتون دیدید! من که کلی از بخش های بازی رو ویدئو می‌گرفتم کاش این تیکه رو هم گرفته بودم میزاشتم براتون، تموم میشد این بحث مسخره هوش مصنوعی و اون مقایسه با تریلر 2012

جدا وقتی خودم با چشم خودم دیدم تو کتم نمیره، باز یکی بیاد به هوش مصنوعی بازی نسل قبل گیر بده،

پایان بندی بازی عجیب بود که این دفعه کاملا احساس متفاوتی داشتم، 6 سال پیش حس یه قهرمان رو داشتم که باید کسی که دوستش داره رو از دست آدم بدها نجات بده، الان واقعا حس بدی داشتم، هر کدوم از اعضای فایر فلای که رو میکشتم، حس میکردم دارم بشریت رو به سمت انقراض میبرم، حس میکردم یه جای کارم درست نیست، ولی بازم ایمان داشتم رها کردن الی اشتباهه و و نجات دادنش کار درسته....

این سوال لعنتی، این که هنوز هیچ کس با قاطعیت جوابی براش نداره، سوالی که بعد گذشت سالها هر وقت پای بازی وسط میاد ادم یادش می افته که اگه من جای جوئل بودم چی کار میکردم، این تصمیم لحظه ایه که هر شاهکاری بهش نیاز داره، لحظه ای که اسم این شاهکار رو در تاریخ ويدئو گیم حک کرد

...........
وقتی داشتم بازی می‌کردم، جملاتی مثل ته تهش یه بازی معمولیه، بازی خوبیه ولی شاهکار نیست، سوروایور هورور نیست، هوش مصنوعیش اشغاله، سانتی مانتالیسم، یادم میومد و با یه تبسم میگفتم، پوفففففففف
درود
واقعا با این صحبت ها باید دوباره برم دیسک رو بخرم و بازیش کنم . چند وقتی بود قصدش رو داشتم ولی وقتی که اینو خوندم دیگه مطمئن شدم باید فردا برم بگیرمش . ممنون
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
تو این وضعیت شخماتیک و بی نتی یه سری کانسپت آرت از بازی اومده، گفتم بذارمشون چنانچه اوضاع نت بهتر شد و همه ریختن اینجا دوتا چیز جدید ببینن :D بابت کیفیت بد تصاویر هم شرمندم با پراکسی بهتر از این نتونستم پیدا کنم...
Ellie_and_dog__1_.0.jpg Seattle_Arrival_the_last_of_us_2_naughty_dog.jpg hunting_in_the_woods_the_last_of_us_2_naughty_dog.jpg Powerlines_the_last_of_us_2_naughty_dog.jpg
 

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
نکته جالبش اینجاست که من دیروز یه سری زدم به استور، روی صفحه اصلی بازی 198 روز رو نشون میده، ولی وقتی روی زمان سنج میزنی 100 روز رو نشون میده و قشنگ زخمیت میکنه
من بازی رو همون اوایل مهرماه پیشخرید کرده بودم ولی دیروز که نت وصل شد دیدم واسم پیغام اومده که پیشخرید شما کنسل شده و مبلغ رو بهتون عودت دادیم،حقیقتش با وجود نبودن بخش آنلاین خودم قصد داشتم همینکار رو بکنم ولی گفتم شاید بخوان با این تاخیری که زدن یه کارایی انجام بدن که ظاهرا قصد ندارن واسه این بازی بخش مولتی پلیر در نظر بگیرن،فعلا که پولش توی حسابم باقی مونده و با این وضعیت عجله ای واسه خریدش ندارم تا ببینیم بعدا چه خوابی واسمون دیدن
 

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
من بازی رو همون اوایل مهرماه پیشخرید کرده بودم ولی دیروز که نت وصل شد دیدم واسم پیغام اومده که پیشخرید شما کنسل شده و مبلغ رو بهتون عودت دادیم،حقیقتش با وجود نبودن بخش آنلاین خودم قصد داشتم همینکار رو بکنم ولی گفتم شاید بخوان با این تاخیری که زدن یه کارایی انجام بدن که ظاهرا قصد ندارن واسه این بازی بخش مولتی پلیر در نظر بگیرن،فعلا که پولش توی حسابم باقی مونده و با این وضعیت عجله ای واسه خریدش ندارم تا ببینیم بعدا چه خوابی واسمون دیدن

تنها چیزی که من بهش فکر میکنم اینه که اگه بازی مولتی پلیر نداره سینگل پلیر بازی چه چیز Masterpiece ــی میخواد از اب در بیاد.من اینو میدونم که Naughty Dog داره روی یه ادیشن Remastered که هم Part 1 و Part 2 رو تو خودش داره کار میکنه (از Outsource کردن ناتی داگ).
احتمال بسیار زیاد هست که قسمت Faction (که خیلی بزرگ هم خواهد بود) با همین ادیشن منتشر بشه.
 

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
تنها چیزی که من بهش فکر میکنم اینه که اگه بازی مولتی پلیر نداره سینگل پلیر بازی چه چیز Masterpiece ــی میخواد از اب در بیاد.من اینو میدونم که Naughty Dog داره روی یه ادیشن Remastered که هم Part 1 و Part 2 رو تو خودش داره کار میکنه (از Outsource کردن ناتی داگ).
احتمال بسیار زیاد هست که قسمت Faction (که خیلی بزرگ هم خواهد بود) با همین ادیشن منتشر بشه.
قسمت داستانی هر بازی خیلی پربار و پرفکت هم باشه نهایتا بازی رو بتونه تا یکماه سرپا نگه داره و در آخر هر چقدر هم از بازی کردن قسمت داستانی لذت ببریم باز هم بعد از مدتی تکراری میشه و رغبتی برای بازی کردنش باقی نمیمونه،ولی در عوض این قسمت مولتی پلیره که میتونه یک عنوان رو برای سالیان سال پر طرفدار نگهداره که متاسفانه نسخه دوم بازی از اون بی بهرس و ارزش پیشخرید بازی رو به شدت پایین میاره،با این وضعیت خودم هیچ عجله ای واسه بازی کردنش ندارم و میزارم نسل بعد یا وقتی که بازی تخفیف حسابی خورد اون رو میخرم و سر فرصت بازیش میکنم
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
قسمت داستانی هر بازی خیلی پربار و پرفکت هم باشه نهایتا بازی رو بتونه تا یکماه سرپا نگه داره و در آخر هر چقدر هم از بازی کردن قسمت داستانی لذت ببریم باز هم بعد از مدتی تکراری میشه و رغبتی برای بازی کردنش باقی نمیمونه،ولی در عوض این قسمت مولتی پلیره که میتونه یک عنوان رو برای سالیان سال پر طرفدار نگهداره که متاسفانه نسخه دوم بازی از اون بی بهرس و ارزش پیشخرید بازی رو به شدت پایین میاره،با این وضعیت خودم هیچ عجله ای واسه بازی کردنش ندارم و میزارم نسل بعد یا وقتی که بازی تخفیف حسابی خورد اون رو میخرم و سر فرصت بازیش میکنم
اگه منظور حرفت از ارزش خرید برمیگرد به مدت زمانی که می خوایی یه بازی سرگرمت کنه اره حرفت درسته
اما این که بازی مولتی نداره پس بی ارزشه اشتباهه صدها بازی سینگل محور بوده که مولتی نداشتن ولی با ارزش تر از هر بازی مولتی هستن
این اعتراض هایی که به بازی میشه برمگیرده به این که نسخه قبل یه مولتی شاهکار داشت که تو این نسخه فن ها انتظار یه مولتی شاهکاره دیگه داشتن که خب اینطور که معلومه بخش سینگل بازی حسابی وقتشون رو گرفته و وقت نکردن روی مولتی بطور کامل کار کنن پس یه تاخیر به بخش مولتی زدن تا اول سینگل بازی رو عرضه کنن بعد تمرکزشون رو بندازن رو مولتی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر