PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
کاملا ربط داره
اصلا قرار نبود دیترویت رو پی سی بیاد
مثل قبلیا
ولی بازی از هر نظر چه منتقدین چه فروش یه شکست سنگین بود و باعث شد سونی رابطش با کوانتیک دریم رو برای همیشه ببنده
با اجازت دیترویت سریع ترین فروش رو تو تاریخ QD داشته در مورد جدا شدنش هم باز هیچ مدرکی واسه قطع رابطشون با سونی وجود نداره و با این حال به احتمال زیاد این وسط خود QD میخواسته جدا بشه و قطع همکاری کرده ...
 

Dr. Salvador

کاربر سایت
Mar 22, 2019
238
با اجازت دیترویت سریع ترین فروش رو تو تاریخ QD داشته در مورد جدا شدنش هم باز هیچ مدرکی واسه قطع رابطشون با سونی وجود نداره و با این حال به احتمال زیاد این وسط خود QD میخواسته جدا بشه و قطع همکاری کرده ...
اشتباه نکن
هیچ جا کره زمین کسی برای بازیای سبک کوانتیک دریم انقدر پول نمیریزن که سونی می‌ریزه
اونا از خداشون بود کی اندازه سونی بهشون و این سبکشون بها میداد؟
اما مسئله اینه بعد شکست bts سونی دوباره به اینا فرصت داد و بازم خراب کردن بله فروش بازی نسبت به دو بازی قبلی سریع تر بوده غیر اینم انتظار نمی‌رفت تک تک بازیای سونی این نسل چند برابر نسل قبل فروختن اما مسئله اینه بازی بازم نتونسته اون انتظاری که میرفته رو برواورده کنه
نه متاش چشم گیر بود فروشش هم در سبک خودش بد نبود ولی کافی نبود در کل هم به هیچ وجه رو فروش PS تاثیری نداشت صرفا برای پر کردن لیست انحصاریا خوبه
ولی واقعا این همه هزینه بشه و نتیجه نهایی یه فروش ۲ میلیونی و این متا بدون شک نتیجش همینه
قبل این سونی دکمه ریدی ات داون رو هم زد به خاطر to1886 اولووشن رو هم بست بازم به خاطر همین مسئله
کلا سونی داره بازیای پرخرج ولی بدون فایده رو از دورش جمع می‌کنه
بازیابی مثل to1886 drive club همین بازیای کوانتیک دریم
از اونور همه جور پای اثار موفق ترد پارتی هستش مثل bloobbore spider Man و ...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
من که فکر نمیکنم Detroit شکست بوده باشه؛ و فکر هم نمیکنم هیچکسی از Detroit انتظار فروش در حد بازی های اکشن داشته باشه!
از نظر منتقدا شاید توی متا موفق نشد، ولی باز از نظر منتقدا آخر سال خوب بهش حال دادن، اکثر جاها جزو نامزدهای GOTY بود، و علاوه تو بخش اصلی تو خیلی از بخش های دیگه هم حضور داشت! کلا بازیی نبود که منتشر شده باشه و بعد تو افق محو شده باشه!

و میگید سونی همه جوره پشت بازی های موفق ترد پارتیش(که البته جفت بلادبورن و اسپایدی مثل دیترویت و ... سکند پارتی هستن:D یه کوچولو فرق دارن:-" ) هست... بلادبورن رو مثال میزنید...دقیقا الان بر چه اساسی فهمیدید سونی دکمه ی "خوش گذشت" رو برای فرام سافتور هم نزده؟ :D
نمیگم بازی بدی بود،نمیگم موفق نبود، حرفم اینه که اینا هم دو قرن پیش بلادبورن رو دادن، چندتا بازی مولتی منتشر کردن این وسط و ...؟ و هیچی! هنوز بلادبورن2ی وجود نداره:D ، خیلی وقت ها هم بحث خواستن سونی نیست(گرچه باید سعی کنه استودیوها رو مجاب کنه:D ) امثال QD و فرام سافتور خودشون بنا به خواسته هاشون فعلا نخواستن با سونی همکاری کنند!

در مورد DC حق با شماست، سونی ردشون کرد و استودیو فرست پارتیشم بود!(که فکر کنم خیلی ها اینجا مخالف این کار بودن)
اوردر هم همینطور، بازیی بود که قرار بود تبدیل به سری بزرگی بشه و برنامه های زیادی براش داشتن ولی ...:(

اما وضع QD شبیه دوتای بالایی نیست! بیشتر به FS شبیه هست!
---

جدای از تمام این حرف ها با این حرکت سونی که داره استودیوهای دور و برش و تنوع بازی هاش رو کم میکنه مخالفم! :| به نظرم استراتژی جالبی نیست! همینکه الان دو ساله E3ش برهوته، هرجوری نسبت به نسل قبل مقایسه میکنم با اون تنوع و تعداد بازی ها و IPها... از نظر من کارشون اشتباهه! امیدوارم نسل بعد باز تعداد و تنوع بازی هاشون بیشتر بشه:-" انقدرم خداحافظی با استودیوهای سکند پارتی نداشته باشیم! :-"

---

بازی هم فکر نمیکنم به خاطر DS تاخیر خورده باشه! اصولا تاخیرات اینجوری زیاد نداریم، و خود ناشرها حتما دد لاینی که برای بازی هاشون دارن از مدت ها قبل مشخصه و جوری نیست که یه دفعه بازی زودتر ساختش تموم شده باشه و این حرفا! (معمولا هم که میبینیم بازی سازها همیشه وقت کم دارن و نابود میشن این وسطا! )
تنها موردی که من یادم میاد به خاطر این مسائل تاخیر تو عرضه بازی داشتیم Gravity Rush 2 بود! که خیلی شیک و مجلسی هم تو پیام تاخیر به این مورد اشاره کردن، و از اون طرف DLC بازی رو به جاش مجانی دادن:D

حالا اینم میاد، میترکونه ، براش یه مستند مثل GOW میدن، اونجا میبینیم چند ماه دست رو دست گزاشتن و منتظر عرضه بودن، یا تا یک ثانیه قبل از عرضه بکوب در حال کار و اماده کردن پچ روز اول و ... :D
 
آخرین ویرایش:

Dr. Salvador

کاربر سایت
Mar 22, 2019
238
من که فکر نمیکنم Detroit شکست بوده باشه؛ و فکر هم نمیکنم هیچکسی از Detroit انتظار فروش در حد بازی های اکشن داشته باشه!
از نظر منتقدا شاید توی متا موفق نشد، ولی باز از نظر منتقدا آخر سال خوب بهش حال دادن، اکثر جاها جزو نامزدهای GOTY بود، و علاوه تو بخش اصلی تو خیلی از بخش های دیگه هم حضور داشت! کلا بازیی نبود که منتشر شده باشه و بعد تو افق محو شده باشه!

و میگید سونی همه جوره پشت بازی های موفق ترد پارتیش(که البته جفت بلادبورن و اسپایدی مثل دیترویت و ... سکند پارتی هستن:D یه کوچولو فرق دارن:-" ) هست... بلادبورن رو مثال میزنید...دقیقا الان بر چه اساسی فهمیدید سونی دکمه ی "خوش گذشت" رو برای فرام سافتور هم نزده؟ :D
نمیگم بازی بدی بود،نمیگم موفق نبود، حرفم اینه که اینا هم دو قرن پیش بلادبورن رو دادن، چندتا بازی مولتی منتشر کردن این وسط و ...؟ و هیچی! هنوز بلادبورن2ی وجود نداره:D ، خیلی وقت ها هم بحث خواستن سونی نیست(گرچه باید سعی کنه استودیوها رو مجاب کنه:D ) امثال QD و فرام سافتور خودشون بنا به خواسته هاشون فعلا نخواستن با سونی همکاری کنند!

در مورد DC حق با شماست، سونی ردشون کرد و استودیو فرست پارتیشم بود!(که فکر کنم خیلی ها اینجا مخالف این کار بودن)
اوردر هم همینطور، بازیی بود که قرار بود تبدیل به سری بزرگی بشه و برنامه های زیادی براش داشتن ولی ...:(

اما وضع QD شبیه دوتای بالایی نیست! بیشتر به FS شبیه هست!
---

جدای از تمام این حرف ها با این حرکت سونی که داره استودیوهای دور و برش و تنوع بازی هاش رو کم میکنه مخالفم! :| به نظرم استراتژی جالبی نیست! همینکه الان دو ساله E3ش برهوته، هرجوری نسبت به نسل قبل مقایسه میکنم با اون تنوع و تعداد بازی ها و IPها... از نظر من کارشون اشتباهه! امیدوارم نسل بعد باز تعداد و تنوع بازی هاشون بیشتر بشه:-" انقدرم خداحافظی با استودیوهای سکند پارتی نداشته باشیم! :-"

---

بازی هم فکر نمیکنم به خاطر DS تاخیر خورده باشه! اصولا تاخیرات اینجوری زیاد نداریم، و خود ناشرها حتما دد لاینی که برای بازی هاشون دارن از مدت ها قبل مشخصه و جوری نیست که یه دفعه بازی زودتر ساختش تموم شده باشه و این حرفا! (معمولا هم که میبینیم بازی سازها همیشه وقت کم دارن و نابود میشن این وسطا! )
تنها موردی که من یادم میاد به خاطر این مسائل تاخیر تو عرضه بازی داشتیم Gravity Rush 2 بود! که خیلی شیک و مجلسی هم تو پیام تاخیر به این مورد اشاره کردن، و از اون طرف DLC بازی رو به جاش مجانی دادن:D

حالا اینم میاد، میترکونه ، براش یه مستند مثل GOW میدن، اونجا میبینیم چند ماه دست رو دست گزاشتن و منتظر عرضه بودن، یا تا یک ثانیه قبل از عرضه بکوب در حال کار و اماده کردن پچ روز اول و ... :D
بلاد ۲ شک نکن نسل بعد عرضه میشه
حتی بلاد ۲ هم عرضه نشه میرن تو کار آی پی جدید
تجربه ثابت کرده سونی قرار داد های موفق ول نمیکنه از دیمون سولز که بعد یه نسل با بلاد ادامه پیدا کرد تا اینسومنیاک که همیشه بوده تا بلوپوینت که جدیدا سونی همه ریمستر ریمیکاشو میسپره بهش
اصولا سونی شرکا موفقش هیچ وقت ول نمیکنه
کوانتیک هم یه شریک موفق بود با hr کلی سروصدا کرد و به سونی کمک کرد بعد حتی علارقم گند بزرگش یعنی bts بازم سونی بیخیال نشد و باهاشون ادامه داد ولی بعد دیترویت دیگه هیچ توجیه برای ادامه کار نبود
این که تو دوتا لیست گوتی هم بوده بازم به کار نمیاد مهم اینه بازی دقیقا مثل bts یه بمب بی خطر بود و حتی صداش هم درنیومد مقایسه شود با هیوی رین که سروصداش یه نسل وجود داشت یا بلادبورن که ملت براش سرو دست میشکنن
حرفا شأن اینجا معنی پیدا می‌کنه
بازی که شما برروی آن کار می‌کنید باید دست‌کم یکی از این معیارها را برآورده کند. “اولین” یعنی [بتواند] در نوع خود اولین بوده، خالق سبکی باشد که تاکنون وجود نداشته و بازاری دست نخورده داشته باشد. آیا بازی شما این کار را انجام می‌دهد؟ این برای ما یک تعهد در توسعه‌‌‌ی عناوین فرست پارتی است. ما اینجا نیستیم تا بازی‌هایی بسازیم که سهم ناشران دیگر از بازار را بدزدد؛ چراکه ما یک پلتفرم‌ را مدیریت می‌کنیم و این یعنی نباید تکه‌ای از کلوچه را بدزدیم بلکه باید باعث رشد تمام آن [بازار] شویم. اگر بازی شما سبکی جدید به‌وجود آورد؛ مانند کاری که بازی Parappa the Rapper با سبک اکشن ریتم‌دار انجام داد، چه کسی می‌داند که این یک نوع سبک خواهد بود؟ یا عنوان SingStar که میکروفون را به اتاق پذیرایی شما می‌آورد! و به‌زودی یکی از استودیوهای ما بازی به‌نام Concrete Genie را منتشر می‌کند که شکلی جدید از سرگرمی را به‌وجود خواهد آورد که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم. اگر شما بتوانید این [مورد] را برآورده کنید، ما در بخش استودیوهای جهانی به پروژه‌ی شما علاقه‌مند هستیم.

“بهترین” احتمالاً آسان‌ترین مورد برای توضیح دادن است. اگر شما بهترین هستید، یعنی این‌که اگر یک بازی اکشن ماجراجویی بسازید؛ آن بازی Uncharted یا God of War است. اگر بازی مسابقه‌ای می‌سازید، شما درحال ساخت Gran Turismo هستید. یا اگر بازی گلف می‌سازید [یعنی] درحال ساخت Everybody’s Golf بازی مورد علاقه‌ی من هستید. شما باید در کلاس خودتان بهترین باشید. اگر کسی همراه با برنامه بیاید، تمام سندها را آماده کند و بگوید “شاون، این [پروژه] خیلی پول‌ساز خواهد بود و چهارمین بازی برتر مسابقه‌ای در تاریخ می‌شود” من به انجام هیچ “چهارمینِ برتری” علاقه‌مند نیستم. این چیزی نیست که از آن بگذریم.

“باید” احتمالاً سومین چیزی است که جایگاه ما را به عنوان تولید عناوین فرست پارتی که به یک پلتفرم متصل هستند بازتاب می‌دهد. بازی‌هایی هستند که باید آن‌ها را بسازیم، حتی اگر در ابتدا ممکن باشد سودآوری کمتری داشته باشند. به عنوان مثال یکی از ساده‌ترین آن‌ها بازی‌های پلی‌استیشن وی‌آر است. هنگامی که شما سعی می‌کنید میزان استفاده‌ی آن‌ها را رشد دهید؛ از آن‌جایی که معلوم نیست چه‌ تعداد واحد از آن‌ها در خانه‌ها وجود دارد؛ برای توسعه‌دهندگان ترد پارتی سخت است که دیدی از فرصت‌های درآمدی داشته باشند و به کار کردن و تجارت برروی آن بپردازند. اما ما برای جلو بردن پلتفرم به بازی‌هایی نیاز داریم. این یک چیز مرغ و تخم‌مرغی است. بنابراین ما در استودیوهای جهانی پروژه‌های پلی‌استیشن وی‌آر را در دستور کار قرار می‌دهیم تا عرضه‌ی اولیه‌ی آن را پشتیبانی کرده و آن را جا بیندازیم [به موفقیت برسانیم].

بنابراین “اولین”، “بهترین” و “باید”. ما از درون این لنز به تمام بازی‌هایمان نگاه می‌کنیم. این [کار] در اکثر مواقع به ما کمک می‌کند تا تصمیم درست را اتخاذ کنیم.
بازیای qd به طور واضحی جز اینا نیستن!
 
  • Like
Reactions: Natural Killer

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
بلاد ۲ شک نکن نسل بعد عرضه میشه
حتی بلاد ۲ هم عرضه نشه میرن تو کار آی پی جدید
تجربه ثابت کرده سونی قرار داد های موفق ول نمیکنه از دیمون سولز که بعد یه نسل با بلاد ادامه پیدا کرد تا اینسومنیاک که همیشه بوده تا بلوپوینت که جدیدا سونی همه ریمستر ریمیکاشو میسپره بهش
اصولا سونی شرکا موفقش هیچ وقت ول نمیکنه
کوانتیک هم یه شریک موفق بود با hr کلی سروصدا کرد و به سونی کمک کرد بعد حتی علارقم گند بزرگش یعنی bts بازم سونی بیخیال نشد و باهاشون ادامه داد ولی بعد دیترویت دیگه هیچ توجیه برای ادامه کار نبود
این که تو دوتا لیست گوتی هم بوده بازم به کار نمیاد مهم اینه بازی دقیقا مثل bts یه بمب بی خطر بود و حتی صداش هم درنیومد مقایسه شود با هیوی رین که سروصداش یه نسل وجود داشت یا بلادبورن که ملت براش سرو دست میشکنن
حرفا شأن اینجا معنی پیدا می‌کنه
بازی که شما برروی آن کار می‌کنید باید دست‌کم یکی از این معیارها را برآورده کند. “اولین” یعنی [بتواند] در نوع خود اولین بوده، خالق سبکی باشد که تاکنون وجود نداشته و بازاری دست نخورده داشته باشد. آیا بازی شما این کار را انجام می‌دهد؟ این برای ما یک تعهد در توسعه‌‌‌ی عناوین فرست پارتی است. ما اینجا نیستیم تا بازی‌هایی بسازیم که سهم ناشران دیگر از بازار را بدزدد؛ چراکه ما یک پلتفرم‌ را مدیریت می‌کنیم و این یعنی نباید تکه‌ای از کلوچه را بدزدیم بلکه باید باعث رشد تمام آن [بازار] شویم. اگر بازی شما سبکی جدید به‌وجود آورد؛ مانند کاری که بازی Parappa the Rapper با سبک اکشن ریتم‌دار انجام داد، چه کسی می‌داند که این یک نوع سبک خواهد بود؟ یا عنوان SingStar که میکروفون را به اتاق پذیرایی شما می‌آورد! و به‌زودی یکی از استودیوهای ما بازی به‌نام Concrete Genie را منتشر می‌کند که شکلی جدید از سرگرمی را به‌وجود خواهد آورد که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم. اگر شما بتوانید این [مورد] را برآورده کنید، ما در بخش استودیوهای جهانی به پروژه‌ی شما علاقه‌مند هستیم.

“بهترین” احتمالاً آسان‌ترین مورد برای توضیح دادن است. اگر شما بهترین هستید، یعنی این‌که اگر یک بازی اکشن ماجراجویی بسازید؛ آن بازی Uncharted یا God of War است. اگر بازی مسابقه‌ای می‌سازید، شما درحال ساخت Gran Turismo هستید. یا اگر بازی گلف می‌سازید [یعنی] درحال ساخت Everybody’s Golf بازی مورد علاقه‌ی من هستید. شما باید در کلاس خودتان بهترین باشید. اگر کسی همراه با برنامه بیاید، تمام سندها را آماده کند و بگوید “شاون، این [پروژه] خیلی پول‌ساز خواهد بود و چهارمین بازی برتر مسابقه‌ای در تاریخ می‌شود” من به انجام هیچ “چهارمینِ برتری” علاقه‌مند نیستم. این چیزی نیست که از آن بگذریم.

“باید” احتمالاً سومین چیزی است که جایگاه ما را به عنوان تولید عناوین فرست پارتی که به یک پلتفرم متصل هستند بازتاب می‌دهد. بازی‌هایی هستند که باید آن‌ها را بسازیم، حتی اگر در ابتدا ممکن باشد سودآوری کمتری داشته باشند. به عنوان مثال یکی از ساده‌ترین آن‌ها بازی‌های پلی‌استیشن وی‌آر است. هنگامی که شما سعی می‌کنید میزان استفاده‌ی آن‌ها را رشد دهید؛ از آن‌جایی که معلوم نیست چه‌ تعداد واحد از آن‌ها در خانه‌ها وجود دارد؛ برای توسعه‌دهندگان ترد پارتی سخت است که دیدی از فرصت‌های درآمدی داشته باشند و به کار کردن و تجارت برروی آن بپردازند. اما ما برای جلو بردن پلتفرم به بازی‌هایی نیاز داریم. این یک چیز مرغ و تخم‌مرغی است. بنابراین ما در استودیوهای جهانی پروژه‌های پلی‌استیشن وی‌آر را در دستور کار قرار می‌دهیم تا عرضه‌ی اولیه‌ی آن را پشتیبانی کرده و آن را جا بیندازیم [به موفقیت برسانیم].

بنابراین “اولین”، “بهترین” و “باید”. ما از درون این لنز به تمام بازی‌هایمان نگاه می‌کنیم. این [کار] در اکثر مواقع به ما کمک می‌کند تا تصمیم درست را اتخاذ کنیم.
بازیای qd به طور واضحی جز اینا نیستن!
دو تا لیست؟ دست شما درد نکنه که این همه لیست شد دوتا لیست...یحتمل GOW هم توی همون دوتا لیست بهترین شده فقط:D

و در مورد "اولین"،"بهترین"،"باید" رو اگر دیترویت نداشت، مطمئنا توی این لیست ها هم نباید میبود! چون اونجا جای بهترین ها بود! ولی هست! :D

به هر حال اگر QD نیست ، Super Massive هم که نبوده ، قاعدتا باید Dontnod بهترینه این سبک باشه دیگه! و با دوتاشون بنا به حرف شما سونی حال نکرده و دیگه ادامه همکاری نداره!
اون Dontnod هم که با 548ناشر همکاری داشته به نظر نمیاد سونی علاقه ای به همکاری داشته باشه!

نتیجه ای که من از حرف شما میگیرم اینه که سونی دیگه علاقه ای به این سبک نداره(بالاخره اونقدرا پرفروش نیست)
ولی من هنوزم میگم همه این تصمیمات فقط از سمت سونی نیست، خود استودیوها هم توی این جدایی ها دخیل هستن!

ولی حالا دلیلش هرچی هست نتیجش برای من مخاطب بازی های سونی این میشه که تنوع بازی هاشون کمتر میشه و برتریشون توی داشتن بازی انحصاری توی این سبک رو از دست میدن ، مثل FPS ... مثل ریسینگ آرکید و سبک های دیگه ... و این اصلا خوب نیست!


---
همچنان فکر میکنم Detroit بازی موفقی بوده:p
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
صد درصد بخاطر بازی کوجیما لست تاخیر خورده، حالا چرا دیترویت با فاصله کمی نسبت به گاد اف وار اومد اولا اون مال سال قبل بود که سونی کلی انحصاری داشت بعدشم سبکهاشون از زمین تا آسمون فرق می‌کرد، معلومه که سونی حالا انحصاریهاهاش کم شده میخواد بازیهاش با فاصله ریلیز کنه تا اون بچه جدید متولد بشه یه جورایی داره زمان میخره
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
اولین بار که قسمت اول رو بازی میکردم میدونستم دارم چیزی رو ميبينم که تا حالا تجربه نکردم. وقتی برای یه مدت خیلی زیاد بازی کنی(خودم تقریبا 20 سال) اون موقع 99 درصد بازي ها برات تكراري ميشن و کمتر میتونی این حس تجربه کنی
برای من صحنه های زیادی تو بازی باعث شد دسته رو بذارم زمین و شوک شم اما صحنه ای که من و به وجد آوردم و دادم زدم BEST GAME EVER صحنه ی آخر بود یعنی epilogue بازی.
هنوز تو شوک جول بودم و فکر میکنم زمانی بود که مخاطب یه جورایی به صورت ناگهانی از همزاد پنداری با جول دست میکشه.نبوغ کارگردان این جاست که تو همین لحظه کنترل الی رو میده دست مخاطب تا از دید سوم شخص به جول نگاه کنیم و در واقع داره مخاطب رو ترغیب میکنه جول رو قضاوت کنی. این صحنه برای من از این جهت جالب بود که شخصیتی که کل بازی کنترلش تو دستم بود برام غریبه بود و زمانی که جول راجع به دخترش برای الی صحبت میکنه باعث شد این غریبگی با جول به حداکثر خودش برسه! این جولی که من میشناسم نیست! در واقع این اوج شخصیتش بود! جول به طرز ماهرانه ای با مردن دخترش شروع به تغییر کرد و تصمیم نهایی میوه ی این بذر بود.
پس این همه اتفاق مرگ اين همه كركتر براي چي بود؟! با گفتن جمله It can’t be for nothing در واقع كارگردان از مخاطب ميخواد جواب اين سوال رو پيدا كنه و اين زيبا ترين پايان بندي تاريخ بازي هاي ويديوي رو براي من رقم زد.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα


حالا که هیچ خبری نیست این ویدئو رو از کانال ناتی داگ ببینید چیزی جدیدی نداره ولی خوب ....
به نظر میاد بیلد جدید کمی تصاویر تاریک تر هستن نمیدونم شاید مال خود کیفیت ویدئو باشه ؟!
 
آخرین ویرایش:

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
کماکان سر کاریم و هیچ خبری از بازی ندادن در عوض سونی و ناتی داگ این چند روزه همش در حال انتشار تصاویر رنگین کمانی برای جلب رضایت از ما بهترون هستن،خداییش من یکی دیگه بود و نبود بازی چندان واسم تفاوتی نداره و کلا اشتیاقم واسه بازی از بین رفته

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
 

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
کماکان سر کاریم و هیچ خبری از بازی ندادن در عوض سونی و ناتی داگ این چند روزه همش در حال انتشار تصاویر رنگین کمانی برای جلب رضایت از ما بهترون هستن،خداییش من یکی دیگه بود و نبود بازی چندان واسم تفاوتی نداره و کلا اشتیاقم واسه بازی از بین رفته

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

به نظرم نمیاد سونی این ماه فقط به Death Stranding و چندتا خبر کوچیک در مورد PS5 بسنده کنه چون ماکروسافت داره میره که بترکونه امشب . یه سری شایعات هست که میگه احتمالا State of Play EP3 این جمعه پخش میشه . یه تیز های ریزی هم توسط استاد Gustavo این چند روز انجام شده.
خیلی منطقی هم حساب کنی حدود 1 ساله توی سکوت محض بوده Naughty Dog, اگه وقتی باشه برای نشون دادن چیزی الانه . اگه تریلر خاصی هم بدن احتمالش هست که ریلیز دیت رو دقیق ندن و مثلا بگن 2020, بعدا نزدیکای Outbreak یه تریلر برای فول استوری بدن و تاریخ دقیق ریلیز رو بدن .
یه چیز دیگه ای که هست اینه که Cyberpunk 2077 اگه به استاد Jason گوش کنیم میگه 2020 میاد و به نظر میاد Release Date بازی به احتمال خیلی زیاد امشب معلوم میشه . اگه اینطور باشه بعید نیست ND هم برای مثلا Feb تاریخ بده همین الانا.
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
به نظرم نمیاد سونی این ماه فقط به Death Stranding و چندتا خبر کوچیک در مورد PS5 بسنده کنه چون ماکروسافت داره میره که بترکونه امشب . یه سری شایعات هست که میگه احتمالا State of Play EP3 این جمعه پخش میشه . یه تیز های ریزی هم توسط استاد Gustavo این چند روز انجام شده.
خیلی منطقی هم حساب کنی حدود 1 ساله توی سکوت محض بوده Naughty Dog, اگه وقتی باشه برای نشون دادن چیزی الانه . اگه تریلر خاصی هم بدن احتمالش هست که ریلیز دیت رو دقیق ندن و مثلا بگن 2020, بعدا نزدیکای Outbreak یه تریلر برای فول استوری بدن و تاریخ دقیق ریلیز رو بدن .
یه چیز دیگه ای که هست اینه که Cyberpunk 2077 اگه به استاد Jason گوش کنیم میگه 2020 میاد و به نظر میاد Release Date بازی به احتمال خیلی زیاد امشب معلوم میشه . اگه اینطور باشه بعید نیست ND هم برای مثلا Feb تاریخ بده همین الانا.
هر غلط ی که خواستن در آوردن فقط یه تریلر نشون بدن بسه D:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر