PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
این ویدیو برای کسانی که می گن هوش مصنوعی نسخه اول در بالاترین سطح ممکن بود:

بازی F.E.A.R حدود ۱۲ سال پیش عرضه شد،هنوز هوش مصنوعی اش با اختلاف زیاد از بازی های دیگر بالاتر است،این موضوع نشون می ده که سازنده ها کمترین اهمیت را به A.I می دهند،چون تنها بخشی است که نمی شه در یک تریلر چند دقیقه ای نشونش داد،فقط یک نگاه به میزان پیشرفت گرافیک بصری و انیمیشن بیندازید و بعد با میزان پیشرفت A.I مقایسه اش بکند،اگر F.E.A.R تونست این همه سال پیش انجامش بده،چندان بهانه ای برای ابر استدیو هایی مثل naughty dog نمی مونه
در ضمن این سیستم تازه ای که ubisoft و naughty dog برای انیمیشن هایشان استفاده می کنند هم مشکلات خودش را دارد،به طور مثال اگر با فشار دکمه جاخالی هر دفعه انیمیشن های متفاوتی ببینم،پیش بینی این که چه زمانی باید دکمه را فشار بدی،سخت تر می شود،چون هر انیمیشن میزان delay و مدت زمان و استایل متفاوتی دارد،این البته برای درجه های سختی بالا مشکل ساز می شود،به همین خاطر است که نینتندو همیشه در بازی هایش انیمیشن های غیر سینمایی و ثابت می گذارد،چون بازی هایش بیشتر game play based هستند(من به هیچ وجه مخالف این سیستم نیستم فقط برایم جالب است که چطور می خواهند جلوی این مشکل را بگیرند)
 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,436
این ویدیو برای کسانی که می گن هوش مصنوعی نسخه اول در بالاترین سطح ممکن بود:

ویدیو خوبی بود مرسی ، البته من فقط نسخه PS4 رو بازی کردم و تقریبا هیچکدوم از باگ های هوش مصنوعی که نشون میداد رو ندیدم (چهار بار تموم کردم) ، قطعا هوش مصنوعی رو ارتقا دادن تو نسخه ریمستر ، ولی بازهم اون چیزی که تو E3 2012 نشون دادن نبود . البته نمیشه گفت این بار هم همین اتفاق میوفته ، چون همونطور که این ویدیو هم گفت ناتی داگ دمو های آنچارتدی که نشون میداده دقیق بوده ، و فقط سر لست این اتفاق افتاده ، و با توجه به اینکه آیپی جدید بوده و صحبتای خود تیم سازنده که میگفتن میترسیدیم فاجعه بشه این بازی ، تا حدودی طبیعی بوده این جریانات . من قطعا فک میکنم پارت دو خیلی به دمو شبیه تر خواهد بود ...

طرف یجاش گفت بایوشاک اینفینیت انتظار نداشتم شاهکار بشه میخواستم کلشو بکنم:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ludens

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,882
نام
نریمان
در ضمن این سیستم تازه ای که ubisoft و naughty dog برای انیمیشن هایشان استفاده می کنند هم مشکلات خودش را دارد،به طور مثال اگر با فشار دکمه جاخالی هر دفعه انیمیشن های متفاوتی ببینم،پیش بینی این که چه زمانی باید دکمه را فشار بدی،سخت تر می شود،چون هر انیمیشن میزان delay و مدت زمان و استایل متفاوتی دارد،این البته برای درجه های سختی بالا مشکل ساز می شود،به همین خاطر است که نینتندو همیشه در بازی هایش انیمیشن های غیر سینمایی و ثابت می گذارد،چون بازی هایش بیشتر game play based هستند(من به هیچ وجه مخالف این سیستم نیستم فقط برایم جالب است که چطور می خواهند جلوی این مشکل را بگیرند)
کاملا موافقم. انیمبشن های Dodge کردن الی توی دمو تقریبا هر دفعه با دفعه ی قبلی فرق داشت. مثلا یبار خودشو میکشه به سمت چپ اما یبار فقط سرشو میاره پایین.
حالا من دقیق نمیدونم سیستم جاخالی دادن چطوریه، اگه کنترل همه ی اینا دست خود پلیر باشه که چطوری داج کنه مشکلی نیست اما اگه بازی این تصمیم رو بگیره مشکل ساز میشه.
 
  • Like
Reactions: WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این ویدیو برای کسانی که می گن هوش مصنوعی نسخه اول در بالاترین سطح ممکن بود:

بازی F.E.A.R حدود ۱۲ سال پیش عرضه شد،هنوز هوش مصنوعی اش با اختلاف زیاد از بازی های دیگر بالاتر است،این موضوع نشون می ده که سازنده ها کمترین اهمیت را به A.I می دهند،چون تنها بخشی است که نمی شه در یک تریلر چند دقیقه ای نشونش داد،فقط یک نگاه به میزان پیشرفت گرافیک بصری و انیمیشن بیندازید و بعد با میزان پیشرفت A.I مقایسه اش بکند،اگر F.E.A.R تونست این همه سال پیش انجامش بده،چندان بهانه ای برای ابر استدیو هایی مثل naughty dog نمی مونه
در ضمن این سیستم تازه ای که ubisoft و naughty dog برای انیمیشن هایشان استفاده می کنند هم مشکلات خودش را دارد،به طور مثال اگر با فشار دکمه جاخالی هر دفعه انیمیشن های متفاوتی ببینم،پیش بینی این که چه زمانی باید دکمه را فشار بدی،سخت تر می شود،چون هر انیمیشن میزان delay و مدت زمان و استایل متفاوتی دارد،این البته برای درجه های سختی بالا مشکل ساز می شود،به همین خاطر است که نینتندو همیشه در بازی هایش انیمیشن های غیر سینمایی و ثابت می گذارد،چون بازی هایش بیشتر game play based هستند(من به هیچ وجه مخالف این سیستم نیستم فقط برایم جالب است که چطور می خواهند جلوی این مشکل را بگیرند)
بیخیال FEAR نمیشید انگار اون یک استثنا بود حتی نسخه ۲ و ۳ اشم یک بازی اشغالی بیش نبودن هوش منصنوعی به خوبی ۱ نبود الان خیلی بازی ها هستن که تونستن هوش مصنوعی نسبتا خوب پیاده کنن مثل همین GOW جدید بعدم خیلی هکش مصنوعی اکثر کاربران در نظر نمیگیرن همین انیمیشن ها بیشتر به چشم کاربرا میاد تا موردی مثل هوش مصنوعی که تو خیلی از بازی ها و نه فقط بازی های ناتی داگ پیشرفتی نکرده یک استودیو مثل ناتی داگ که انمیشن ها نقطه قوت بازی هاشون هست و تعامل پذیری با محیط بایدم نقطه قوتشون بیشتر پررنگتر کنن
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
ویدیو خوبی بود مرسی ، البته من فقط نسخه PS4 رو بازی کردم و تقریبا هیچکدوم از باگ های هوش مصنوعی که نشون میداد رو ندیدم (چهار بار تموم کردم) ، قطعا هوش مصنوعی رو ارتقا دادن تو نسخه ریمستر ، ولی بازهم اون چیزی که تو E3 2012 نشون دادن نبود . البته نمیشه گفت این بار هم همین اتفاق میوفته ، چون همونطور که این ویدیو هم گفت ناتی داگ دمو های آنچارتدی که نشون میداده دقیق بوده ، و فقط سر لست این اتفاق افتاده ، و با توجه به اینکه آیپی جدید بوده و صحبتای خود تیم سازنده که میگفتن میترسیدیم فاجعه بشه این بازی ، تا حدودی طبیعی بوده این جریانات . من قطعا فک میکنم پارت دو خیلی به دمو شبیه تر خواهد بود ...

طرف یجاش گفت بایوشاک اینفینیت انتظار نداشتم شاهکار بشه میخواستم کلشو بکنم:D
احیاناً می دونی این یه بابایی بوده توی گف که از زمان معرفی بازی ترول تلو بوده و بعد رفته باگ های بازی رو گذاشته کنار هم اینو ادیت کرده :D اونور همه به این ویدئوش می خندن شما اینجا به عنوان مرحع ازش استفاده میکنید :D اتفاقاً یه بابایی در جوابش رفت دوبار همین مرحله رو بازی کرد گذاشت برای طرف که هیچ کدوم از این باگها توش نبوده ! :D
حالا الان چک میکنم پیدا کردم لینکشو میذارم توی همین پستم

ویرایش :

ایناها :D

 
آخرین ویرایش:

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,201
نام
سامان
این ویدیو برای کسانی که می گن هوش مصنوعی نسخه اول در بالاترین سطح ممکن بود:

بازی F.E.A.R حدود ۱۲ سال پیش عرضه شد،هنوز هوش مصنوعی اش با اختلاف زیاد از بازی های دیگر بالاتر است،این موضوع نشون می ده که سازنده ها کمترین اهمیت را به A.I می دهند،چون تنها بخشی است که نمی شه در یک تریلر چند دقیقه ای نشونش داد،فقط یک نگاه به میزان پیشرفت گرافیک بصری و انیمیشن بیندازید و بعد با میزان پیشرفت A.I مقایسه اش بکند،اگر F.E.A.R تونست این همه سال پیش انجامش بده،چندان بهانه ای برای ابر استدیو هایی مثل naughty dog نمی مونه
در ضمن این سیستم تازه ای که ubisoft و naughty dog برای انیمیشن هایشان استفاده می کنند هم مشکلات خودش را دارد،به طور مثال اگر با فشار دکمه جاخالی هر دفعه انیمیشن های متفاوتی ببینم،پیش بینی این که چه زمانی باید دکمه را فشار بدی،سخت تر می شود،چون هر انیمیشن میزان delay و مدت زمان و استایل متفاوتی دارد،این البته برای درجه های سختی بالا مشکل ساز می شود،به همین خاطر است که نینتندو همیشه در بازی هایش انیمیشن های غیر سینمایی و ثابت می گذارد،چون بازی هایش بیشتر game play based هستند(من به هیچ وجه مخالف این سیستم نیستم فقط برایم جالب است که چطور می خواهند جلوی این مشکل را بگیرند)
جالب بود من نسخه PS4 بازی کردم به نظرم بهتر از این بود حالا یا ارتقاش دادن یا به چشمم نیومده :D
دوستان اشاره میکنن غرض ورزی بوده ویدیو
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
واقعا مجبورید برای ترول یه بازی دری وری بذارید؟؟؟:)
البته طبیعی فشاری که ناتی داگ و بازی هاش طی 10 سال به یه عده وارد کرده به حدی بوده که این مدل ترول ها کاملا طبیعی:))
بهترین استودیو بازی سازی جهان با این چیزا ترول نمیشه8->
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,436
احیاناً می دونی این یه بابایی بوده توی گف که از زمان معرفی بازی ترول تلو بوده و بعد رفته باگ های بازی رو گذاشته کنار هم اینو ادیت کرده :D

طرفو نمیشناختم :D منم هیچ کدم ازین باگارو ندیده بودم بعد چار بار تموم کردن ، ولی این که میگفت با تریلر فرق داشته بازی درست میگفت ، مطمئنا تو نسخه دوم این قضیه تکرار نمیشه ، همونطور که دمو های Uncharted4 هم 95% بازی نهایی رو نشون میداد ( یعنی کلا فقط یه انیمیشن من دیدم که تو نسخه نهایی آنچارتد نبود ) بقیه موارد همگی عینا اومده بود حتی یه سری چیزا بهتر شده بود
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
طرفو نمیشناختم :D منم هیچ کدم ازین باگارو ندیده بودم بعد چار بار تموم کردن ، ولی این که میگفت با تریلر فرق داشته بازی درست میگفت ، مطمئنا تو نسخه دوم این قضیه تکرار نمیشه ، همونطور که دمو های Uncharted4 هم 95% بازی نهایی رو نشون میداد ( یعنی کلا فقط یه انیمیشن من دیدم که تو نسخه نهایی آنچارتد نبود ) بقیه موارد همگی عینا اومده بود حتی یه سری چیزا بهتر شده بود
اینکه با تریلر فرق داشته باشه یه امر طبیعیه ! اینا برای E3 یه تایم محدود برای پرزنت دارن ! نمی تونن بشینن 2-3 ساعت بازی کنن تا تمام قابلیت های بازی رو نمایش بدن که :D مجبورن توی همون 3-4 دقیقه هر چی دارن و ندارن بچپونن توی همون چند دقیقه و یه سری چیزا اسکریپت باشه تا همه ی چیزی که میخوان نشون داده بشه که خب طبیعیه با اون چیزی کخ توی بازی انجام میشه متفاوت باشه :D
نکته ی مهم قابلیت ها هست که باید توی بازی حضور داشته باشه که اگه نباشه میشه خالی بندی. اینکه میگن الی میاد توی مواقع خطرناک همکاری میکنه اینکه دشمن ها صدای اسلحه ی خالی رو تشخیص میدن ، اینکه توی محیط پخش میشن و با پلیر درگیر میشن به صورت فیزیکی و ... اینا تماماً توی بازی بود :D فقط توی E3 اینا همه با هم اتفاق می افته ، توی بازی اصلی توی جاها و شرایط مختلف و پراکنده :D به جز یه سری انیمیشن که به جای توضیح اینکه چرا نیست بهتر بود که میذاشتن :D این با خالی بندی یا فیک یه مقدار فرق میکنه، میشه بهش غر زد میشه ایراد گرفت و چه و چه و چه ولی اینکه بگیم چون Playthrough فرق داشت پس کلاً همه چیز الکی بوده خب درست نیست :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
این ویدیو برای کسانی که می گن هوش مصنوعی نسخه اول در بالاترین سطح ممکن بود:

بازی F.E.A.R حدود ۱۲ سال پیش عرضه شد،هنوز هوش مصنوعی اش با اختلاف زیاد از بازی های دیگر بالاتر است،این موضوع نشون می ده که سازنده ها کمترین اهمیت را به A.I می دهند،چون تنها بخشی است که نمی شه در یک تریلر چند دقیقه ای نشونش داد،فقط یک نگاه به میزان پیشرفت گرافیک بصری و انیمیشن بیندازید و بعد با میزان پیشرفت A.I مقایسه اش بکند،اگر F.E.A.R تونست این همه سال پیش انجامش بده،چندان بهانه ای برای ابر استدیو هایی مثل naughty dog نمی مونه
در ضمن این سیستم تازه ای که ubisoft و naughty dog برای انیمیشن هایشان استفاده می کنند هم مشکلات خودش را دارد،به طور مثال اگر با فشار دکمه جاخالی هر دفعه انیمیشن های متفاوتی ببینم،پیش بینی این که چه زمانی باید دکمه را فشار بدی،سخت تر می شود،چون هر انیمیشن میزان delay و مدت زمان و استایل متفاوتی دارد،این البته برای درجه های سختی بالا مشکل ساز می شود،به همین خاطر است که نینتندو همیشه در بازی هایش انیمیشن های غیر سینمایی و ثابت می گذارد،چون بازی هایش بیشتر game play based هستند(من به هیچ وجه مخالف این سیستم نیستم فقط برایم جالب است که چطور می خواهند جلوی این مشکل را بگیرند)
انصافا ما رو گرفتید ؟! یارو داره میگه د لست بدترین بازی که تو عمرش دیده wtf ! من همون جا نمیخواستم ادامه بدم ولی نشستم باقیشم دیدم ! یه دونه از این صحنه های مسخره رو تو بازی ندیدم ! رو چی بازی کرده ؟! خداقل خودتون خودتون بازی کنید یا فایلی که شیر میکنید رو صحتش رو بررسی کنید بعد به عنوان فکت شیر کنید
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,593
نام
حسین
اینکه با تریلر فرق داشته باشه یه امر طبیعیه ! اینا برای E3 یه تایم محدود برای پرزنت دارن ! نمی تونن بشینن 2-3 ساعت بازی کنن تا تمام قابلیت های بازی رو نمایش بدن که :D مجبورن توی همون 3-4 دقیقه هر چی دارن و ندارن بچپونن توی همون چند دقیقه و یه سری چیزا اسکریپت باشه تا همه ی چیزی که میخوان نشون داده بشه که خب طبیعیه با اون چیزی کخ توی بازی انجام میشه متفاوت باشه :D
نکته ی مهم قابلیت ها هست که باید توی بازی حضور داشته باشه که اگه نباشه میشه خالی بندی. اینکه میگن الی میاد توی مواقع خطرناک همکاری میکنه اینکه دشمن ها صدای اسلحه ی خالی رو تشخیص میدن ، اینکه توی محیط پخش میشن و با پلیر درگیر میشن به صورت فیزیکی و ... اینا تماماً توی بازی بود :D فقط توی E3 اینا همه با هم اتفاق می افته ، توی بازی اصلی توی جاها و شرایط مختلف و پراکنده :D به جز یه سری انیمیشن که به جای توضیح اینکه چرا نیست بهتر بود که میذاشتن :D این با خالی بندی یا فیک یه مقدار فرق میکنه، میشه بهش غر زد میشه ایراد گرفت و چه و چه و چه ولی اینکه بگیم چون Playthrough فرق داشت پس کلاً همه چیز الکی بوده خب درست نیست :D
دقیقا باهات موافقم مهم وجود اون ریزه کاری ها و مکانیزم ها و انیمیشن ها تو بازی هست نه playthrough اگه همین لوکیشن رو تو نسخه نهایی دستکاری نکنن که احتمال تغییرش زیاده(شاید ما اینجا رو با کارکتر همراه رفتیم اصلا:D) playthrough هر کس به طور یقین با این دمو فرق میکنه اصلا یه چیز خیلی واضح هست:D شاید من اینجا رو اکشن رفتم و اصلا کار به اون فروشگاه نکشه یا شاید دونه به دونه کشتمشون اونم به صورت مخفی کاری که در این صورت اصلا اکشنی دیگه درکار نیست این به معنای تریلر پری رندر شده نیست
مهم وجود همین انیمشن ها(مخصوصا انیمیشن های برداشت ایتم من فقط همینو می خوام:))) یا هوش مصنوعی و چیز های دیگس نه این که طرف یه playthrough بذاره بعد بگه حالا دیدن ناتی داگ تریلر پری رندر نشون داده می خواسته ما رو گول بزنه:|
ما هم اگه اینجا بحث درمورد تریلر 2012 کردیم درمورد انیمیشن های برداشت ایتم و یه سری ریزه کاری های دیگه بود که حذف کرده بودن نه درباره ضعف بازی تو مکانیزم هاش و پری رندر تحویل دادن تریلر به ما:|
استدیو ها همیشه تریلر ها رو طوری طراحی و برنامه ریزی میکنن که بتونن یه سری اطلاعات کامل درمورد ویژگی های باز به ما بدن
حالا بعد از ریلیز بازی یه عده ترول میان همین لوکیشن رو کپچر میکنن به عنوان این که ناتی داگ تریلر پری رندر شده تحویلمون داده حرف میزنن حالا وقتی هم ازشون دلیل میپرسی میگه جایه اون دوتا NPC عوض شده یا مثلا اینجا باگ داره:|
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and Kainé

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
احیاناً می دونی این یه بابایی بوده توی گف که از زمان معرفی بازی ترول تلو بوده و بعد رفته باگ های بازی رو گذاشته کنار هم اینو ادیت کرده :D اونور همه به این ویدئوش می خندن شما اینجا به عنوان مرحع ازش استفاده میکنید :D اتفاقاً یه بابایی در جوابش رفت دوبار همین مرحله رو بازی کرد گذاشت برای طرف که هیچ کدوم از این باگها توش نبوده ! :D
حالا الان چک میکنم پیدا کردم لینکشو میذارم توی همین پستم

ویرایش :

ایناها :D

باگ در AI خودش می شود نقطه ضعف درش(هر چقدر هر بخشی ثبات بیشتری داشته باشه،نکته مثبت محسوب می شه،به طور مثال ثبات فریم ریت horizen همیشه به عنوان نکته مثبتش شناخته شده)،این ویدیو هایی که گذاشته از درون بازی بوده و مسلما هم cherry pick شان کرده که منظورش را برسونه،همون طور که اون کسی که ویدیو بدون باگ را گذاشته این کار رو کرده.نکته اصلی ویدیو هم تفاوت بسیار زیاد دمو E3 با نسخه نهایی است،حتی اگر اون ویدیو بدون باگ هم در نظر بگیریم،تفاوت دمویی که نشان دادند با نتیجه نهایی در بخش AI خیلی زیاد است،اگر اون دموی تخیلی را از AI نشان نمی دادند،مسلما کسی به بازی گیر نمی داد،چون خیلی ها یکی از دلایل خریدشان همان interaction طبیعی و واقع گرایانه بود

the last of us گرافیک،شخصیت پردازی،انیمیشن و موسیقی عالی داشت،مشکل این جا است که طرفدارهایش فکر می کنند اگر به نقاط ضعف بازی اشاره بکنی یعنی کلیت بازی را داری زیر سوال می بری
(اون ویدیو هم همان طور که اشاره کردم برای کسانی گذاشتم که نوشته بودند هوش مصنوعی بازی در بالاترین سطح ممکن بود)

در ضمن این یارو که می گی ترول است هم بارها از TLOU در ویدیو های دیگرش تعریف کرده است،حتی در همین ویدیو هم می گه TLOU اصلا بازی بدی نیست بلکه خیلی هم خوب است،ولی به خاطر انتظارات بالایی که سر دمو ایجاد شد،از AI بازی نا امید شد،حتی title ویدیو هم درش aspect است یعنی این که کلیت بازی مشکلی نداره
این مشکل را من با witcher 3 هم دارم،تا بگی combat بازی مشکل داره،طرفدارهایش سرت می ریزند انگار کل بازی را زیر سوال بردی
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
باگ در AI خودش می شود نقطه ضعف درش(هر چقدر هر بخشی ثبات بیشتری داشته باشه،نکته مثبت محسوب می شه،به طور مثال ثبات فریم ریت horizen همیشه به عنوان نکته مثبتش شناخته شده)،این ویدیو هایی که گذاشته از درون بازی بوده و مسلما هم cherry pick شان کرده که منظورش را برسونه،همون طور که اون کسی که ویدیو بدون باگ را گذاشته این کار رو کرده.نکته اصلی ویدیو هم تفاوت بسیار زیاد دمو E3 با نسخه نهایی است،حتی اگر اون ویدیو بدون باگ هم در نظر بگیریم،تفاوت دمویی که نشان دادند با نتیجه نهایی در بخش AI خیلی زیاد است،اگر اون دموی تخیلی را از AI نشان نمی دادند،مسلما کسی به بازی گیر نمی داد،چون خیلی ها یکی از دلایل خریدشان همان interaction طبیعی و واقع گرایانه بود
the last of us گرافیک،شخصیت پردازی،انیمیشن و موسیقی عالی داشت،مشکل این جا است که طرفدارهایش فکر می کنند اگر به نقاط ضعف بازی اشاره بکنی یعنی کلیت بازی را داری زیر سوال می بری
(اون ویدیو هم همان طور که اشاره کردم برای کسانی گذاشتم که نوشته بودند هوش مصنوعی بازی در بالاترین سطح ممکن بود)

در ضمن این یارو که می گی ترول است هم بارها از TLOU در ویدیو های دیگرش تعریف کرده است،حتی در همین ویدیو هم می گه TLOU اصلا بازی بدی نیست بلکه خیلی هم خوب است،ولی به خاطر انتظارات بالایی که سر دمو ایجاد شد،از AI بازی نا امید شد،حتی title ویدیو هم درش aspect است یعنی این که کلیت بازی مشکلی نداره
این مشکل را من با witcher 3 هم دارم،تا بگی combat بازی مشکل داره،طرفدارهایش سرت می ریزند انگار کل بازی را زیر سوال بردی

تمام بازیا ، تکرار میکنم تمام بازیهای دنیا در کل تاریخ گیمینگ باگ دارن. اینکه بیایی از عمد جوری بازی کنی که بازی تعجب کنه و فقط باگهایی که می بینی رو کپچر کنی و ازش تریلر بسازی یکی از چیپ ترین کارهای دنیاس که هیچ جایی هیچ کسی به سندیت نمیشناسه :D الان مثلاً شما که این ویدئو رو مثال میزنی یه سوال میکنم ازت ، همین ویدئوی ادیت شده از کجا میدونی ماحصل چند ساعت بازی کردنه که اینهمه باگ از توش در اومده ؟ :D 1 ساعت ؟ 10 ساعت ؟ 100 ساعت ؟ 300 ساعت ؟ یه کم فکر کنید ، هر چیزی که می بینید باور نکنید :D چیزی که خیلی راحت و تابلو معلومه صرفاً برای ترول درست شده اصن ارزش اینو نداره که بخواهیم در موردش بحث کنیم :D
اگر سند و مرجعتون اینه که خب فکر میکنم جوابتون رو داده باشم ؛ اما اگه نه قراره طبق چیزی که واقعاً هست بحث کنیم (نه بر اساس همچین چیز چیپی) و تلو 1 با مو به مو با تریلرش بررسی بشه که در خدمتتون هستم :D به هر جال کلی بازیش کردم و میشه گفت 90% چیزی که نشون دادن رو توی بازی دیدم :D

من خودم اونور در مورد این بابا شنیدم :D اینکه طرف هیتر بازیه همه میدونن اصن نیازی به توضیح نیست که بخوام قانع بشم :D
در مورد ویچر و اینا هم باز ربطی به بحث پیدا نمیکنه ، چون شما نمی دونی طرف طی مدت چند ساعت بازی کردن اینقدر باگ دیده :D طبق تجربه ی اکثریت دیدن باگ توی بازی خیلی به ندرت پیش میاد نه اینهمه :D اون ویچر بله اوایل ریلیز هر دو قدم یه باگ بود که خب اون اصن بحث و وسعت و عظمت محیطش کلی جای حرف و بحث داره :D کامبت و ایناش هم که خب اصن ربطی به بحثمون نداره :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر