PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
احتمالش هست بر اساس اون لیک بگیم الی واقعا بچه دار شده و بچه الی هم مثل خودش حاوی اون ژن مقاوم در برابر بیماری بوده و فایرفلای این بچه رو دزدیده و حالا الی می خواد انتقام بگیره؟ :-?
 
  • Like
Reactions: mdtnt

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
منم چندان باب میلم نبود.. اما خیلی بعید میدونم Main Theme بوده باشه. مین تم چنین اسطوره ای خیلی تاثیربرانگیزتر ازین حرفها باید باشه. با فراز و فرود فراوان.. مثل قسمت قبل
دقیقا موافقم. امید وارم main theme بینظیر باشه. مثل نسخه اول.
اتفاقا امروز اتفاقی تم سانگ نسخه قبلیو برای یکی از دوستام که یکم اهنگ سازی میکنه گذاشتم. شدیدا باهاش حال کرد. قشنگ یک ربع تحت تاثیر قرار گرفته بود :D بعد یکی دیگه از دوستام (لازم به ذکره که هیشکدوم گیمر نیستن) رد شد دوست دیگم بش گفت الان یک اهنگ گوش دادم نابودم کرد. گفت چی؟ گفتم بی کلامه.. اسمشم Tlou... دوستم گفت میشناسم و بی نظیره.
امید وارم تم نسخه دوم هم همینقدر موفق باشه که جدای دنیای گیم هم خیلی مشهور شه.

پ.ن. ممنون بابت لینک
 
  • Like
Reactions: Imaginative

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
راستش وقتی فهمیدم شخصیت اصلی جول نیست یک مقدار سرد شدم نسبت به بازی.!!
جوئل توی این سنو سال و درس گرفتن از اشتباهات گذشتش چرا دوباره باید ریسک کنه و جون الی که تنها یادگار و یادآور گذشته ی سوختشه رو به خطر بندازه ؟ چه هدفی داره که باید دنبالش کنه جز الی ؟ جوئل تو همین تریلر نشون داد که داره محافظت میکنه از دخترش اونم بخاطر اتفاقی که الی رو تا حد جنون داغونش کرده ، جوئل نمیگه کافیه ، میگه حالا میخوای چکار کنی !!! . خیلی پر معنیه این حرف ، یعنی تمام این بدبختیا رو به جون خریده تا دخترش به آرامش برسه . این الیه که ماجرا رو شکل میده چون انگیزه داره و جوونه ، ولی جوئل چه انگیزه ای داره .
 

-7-

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,052
همه این چیز هایی که در اومده به نظرم تا حدودی حدس و گمانه؛ شاید بیش از 2 سال مونده تا رلیز بازی و تا اون موقع ممکنه خیلی چیز ها حتی طراحی الی هم تغییر کنه
اما ...
چیزی که تغییر نخواهد کرد تم بازیه
به شدت دارک شده بازی -- حتی از بازی اول هم شدید تر
بازی اول برای من تمش عشق بود
اما این بار دقیقاً برعکس، تنفر تم اصلیه داستانه
و الی که به نظر کاملاً معصومیتش رو از دست داده و اون سرزندگی و سرشار از زندگی بودن، جای خودش رو به نفرت و انتقام داده
 

kanway

کاربر سایت
Aug 3, 2013
2,558
نام
پوریا
دیشب بعد از دیدن تریلر خود به خود رفتم دوباره تریلر نسخه اول رو دیدم.بی نظیر بود :(
به نظر من الی شخصیت دوست داشتنی و خیلی خوبیه ولی من به شخصه ترجیح میدم همچنان جوئل شخصیت اصلی باشه! امیدوارم این قضیه ای که میگن الی شخصیت قابل کنترل بازیه فقط در مورد اوایل بازی باشه!
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
جوئل توی این سنو سال و درس گرفتن از اشتباهات گذشتش چرا دوباره باید ریسک کنه و جون الی که تنها یادگار و یادآور گذشته ی سوختشه رو به خطر بندازه ؟ چه هدفی داره که باید دنبالش کنه جز الی ؟ جوئل تو همین تریلر نشون داد که داره محافظت میکنه از دخترش اونم بخاطر اتفاقی که الی رو تا حد جنون داغونش کرده ، جوئل نمیگه کافیه ، میگه حالا میخوای چکار کنی !!! . خیلی پر معنیه این حرف ، یعنی تمام این بدبختیا رو به جون خریده تا دخترش به آرامش برسه . این الیه که ماجرا رو شکل میده چون انگیزه داره و جوونه ، ولی جوئل چه انگیزه ای داره .
بهترین حدسی بود که میشه زد در مقایسه با این حدس ها که جوئل مرده ناتی تو فاز این کارا نیست نظر منم همینه یکی از دلایل این که الی شخصیت قابل بازی هست هم همینه همونطور که تو پایان بازی هم جوئل می خواست فقط الی رو همراه خودش دوباره برگردونه به شهرش که بخاطرش دروغ هم گفت این حدس مردن جوئل خیلی خیلی کلیشه ایه بنظرم که از ناتی داگ بعیده همچین کاری
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
ND نشون داده که به روش های دیگه ای غیر از کشتن کاراکتر میتونه ما رو احساساتی کنه! همون پایان TLOU کافیه برای این قضیه!
منم فکر نمیکنم جوئل مرده باشه! احتمالش رو هم نمیدم حتی:-"
الی هم هزار دلیل ممکنه برای اینکارش داشته باشه، الانم که دوران جوانی و این چیزا ، ملت هم توی این سن و سال کله خراب! کوچکترین چیزی،ممکنه تبدیل به یه فاجعه بشه تو چنین دنیایی:-" (البته فکر نمیکنم اینجا قضیه ی کوچیکی باشه:-" )
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
آقا مگه آخرین ما، فنتوم پینه که کاراکتر اصلی توهم بزنه؟ :D
جوئل زندست. تو بازی هم کنترلش می کنیم و بخش داستانی خودش را داره (خودم خبرش را نخوندم . اما دوستان می گفتن که نیل تایید کرده)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: D_grayman

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
اندازه یه دونه قسمت وان پیس بشین پست اول این تاپیک رو سرو سامون بده : | هر کی ندونه فکر میکنه اینجا تاپیک یه عنوان اندرویدِ:Dچندتا عکس/لینک دانلود تریلر و اطلاعات ترجمه شده توی بخش اخبار توسط دوستان هم کفایت میکنه:D
مینمایم!:D
این روزا تحویل پروژه داشتم،انشاالله نهایت تا فردا شب درست میشه:D
فعلا تئوری بدید:D
 

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
اگ جول توهم الیه،چ لزومی داره جول مسلح باشه؟؟
همون revolver دستش ایده توهم بودنشو رد میکنه...

+
آهنگی ک الی میخونه یکی از ترک های بند shawn james تو آلبوم shadow هست ک سال 2012 منتشر شد/تو صفحه اینستاشونم تریلر بازیو شیر کردن!
اسم آهنگ "Through The Valley"
 
آخرین ویرایش:

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
همینه، صد در صد بعد از اون اتفاقات قسمت اول و حرف هایی که جوئل زد به الی و ادامه حرفایی که زده تا حرکت خودش رو بپوشونه و مطمئنا دروغ های دیگه ای هم گفته الی یه حس انتقام و تنفر نسبت به فایرفلای ها پیدا کرده که خب مسلما پشت بندش حقایق رو میشن :D
حالا این میزان از خشم و نفرت برای اون اتفاقات قسمت اول و حرفی که جوئل بهش زد یکم زیادی هست و مطمئنا یه اتفاق های دیگه ای هم افتاده :D
نه خب آخر تلو بنظرم کاملا الی میدونست که جول بهش دروغ میگه و به همین دلیل بهم ریخته بود. به قول نیل، الی یه bullshit detector قوی داشت که هرموقع کسی بهش دروغ میگفت میتونست تشخیص بده. تو اون صحنه هم مشکل الی شاید اصلا دروغ جول و یا کارهایی که احتمال میداده کرده باشه نبود و به این دلیل ناراحت شده بود که بعد از این همه مدت بازم جول به الی این اعتماد رو نداشت که حقیقت رو بگه. خود دراکمن هم یادمه یجا گفته بود که okay پایانی الی به معنی پذیرفتن حرف جول و کنار اومدن نیست و نشونگر یه نوع نفرتی هست که تازه درش بوجود اومده.
حالا از طرفی تریلر دیشب هم نشونه هایی میده که شاید جول مرده باشه و البته تم بازی هم نفرت و انتقام هست.
بعد تموم شدن کار ساخت tlou مشخصا خیلی چیزا تغییر کرده و مثلا حتی یادمه یه مراسم تئاتر مانند و اینا هم اجرا کرده بودن که برای خداحافظی با جول و الی بود. :D
ولی اگه اینا رو در نظر نگیریم و فرض کنیم که همون ادامه تلو رو دقیقا نشون دادن شاید بشه گفت که بعد از گذشت مدتی از اتفاقات بازی اول الی تصمیم گرفته راهش رو از جول جدا کنه و به نوعی مستقل ازش زندگی کنه. حالا ممکنه این وسط و این تصمیمش یجورایی باعث شده باشه اتفاقی برای جول بیافته و حتی باعث مرگش شده باشه و همین یه احساس گناهی رو در الی بوجود بیاره که منجر به همین قضایای انتقام و نفرت و اینا بشه.
شاید نصف شبی چرت و پرت دارم میگم و البته ناتی داگ نشون داده میتونه داستان رو غیر قابل پیش بینی جلو ببره ولی بازم بنظرم سناریوی محتملی میاد. :D البته امیدوارم که اتفاقی برای جول نیافتاده باشه. :-s
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,453
اگ جول توهم الیه،چ لزومی داره جول مسلح باشه؟؟
همون revolver دستش ایده توهم بودنشو رد میکنه...

چند صفحه قبل تر در موردش توضیح دادم...

دوست عزیز از ما گیمرها انتظاری نمیره از حالات و اختلالات روانشناسانه باخبر باشیم! اما در آثار سینمایی و تلویزیونی حتما باید دیده باشید موارد مشابه رو..

شخص بعد از دست دادن کسی که براش مهم بوده بواسطه پردازش های ذهنی، اون فرد از دست رفته رو با حالات و ژستی که همیشه میدیده و در حافظش نقش بسته تجسم میکنه.. و خوب برای همه ما.. و البته الی، جول با هفت تیری در دست و البته kiddo گفتن با اون صدای خسته بیاد میاد.

با این دید، کاملا منطقیه..
 
  • Like
Reactions: CriRo7

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر